Ja hé kom je nog? Ik heb geen zin om de hele dag met die twee bloedstaafjes opgescheept te zittenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Jij wil andere benen, dan mag je er zelf ook wel wat tijd en moeite in steken om de ruilwaar te promoten!
Mailadres staat in m'n profiel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:27 schreef Chanty het volgende:
[..]Ja je hebt een punt maar dat wil ik de anderen mensen hier niet aandoen
Dat zou niet passen bij mijn luie instelling...quote:
mooi zo, hoef ik ook niet te mailenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou niet passen bij mijn luie instelling...
... en blijf je zitten met die spierpijn en die korte beentjes!quote:
vind wel andere benenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en blijf je zitten met die spierpijn en die korte beentjes!
Nee ik ben niet zo'n kerkhof fanquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:19 schreef Ynske het volgende:
@chanty, ben jij al eens op t oude kerkhof in Hilversum op de Oude Torenstraat geweest?
is dat wat?
Kan jij dan ook niet wachten tot de iPhone vrijdag uitkomt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef Yoni het volgende:
Is 't al vrijdag?
Is dat zo? Dan ga ik zometeen even iemand helemaal gek maken hier ghehe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Kan jij dan ook niet wachten tot de iPhone vrijdag uitkomt?![]()
Huh? Lijkt mij juist een geweldig vakquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:22 schreef Chanty het volgende:
Wat is sociologie/ antropologie toch een kansloos vak
Ja dat dacht ik ook. Maar in het stadium van droge theorien waarin ik nu nog verkeer is het echt drie keer niets. Het is niet alleen slaapverwekkend, de teksten zijn ook nog eens in het Engels uit 1800 en dus onbegrijpelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Huh? Lijkt mij juist een geweldig vak.
Ik heb maar drie foto's gepost, zaten nog wel andere leuke tussen, maar vond ze verder niet heel bijzonder tegenover de rest met telelensquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef Ynske het volgende:
Hey Chanty, hoe zijn jouw foto's van Blijdorp eigenlijk geworden?
of heb ik ze helemaal gemist
sociologie en antropologie is heel leuk, maar dan moet het over mensen gaan, over dingen die we allemaal kennen, geen droge abstracte materie zoals rationalisering, differentiatie en sociale cohesiequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef ..zapper het volgende:
Hmm dat klinkt als iets dat ook ik absoluutzou vinden ja
.
Nee, ik kan gewoon niet wachten tot ik vakantie hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:31 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Kan jij dan ook niet wachten tot de iPhone vrijdag uitkomt?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet wachten tot ik vakantie heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |