Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef Yoni het volgende:
Slecht weer, geen zin in werken, rotbui, moe, gaar, aan vakantie toe. Enzo.
Vuns...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:44 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zit nu al de hele avond te wachten op Freud zijn benen die gestoken zijn in kousen.![]()
wat nou vuns? Als ik dat zou doen, zou je anders reagerenquote:
Vraag ik me af welke joy jij daaruit haaltquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Iets met een dirty mind is a ............
leedvermaakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Vraag ik me af welke joy jij daaruit haalt![]()
hey tis de bedoeling dat hij er overeen lult, hij had het over de combi dirty mind....als jij daar leedvermaak onder schaart okayquote:
Een man laten kijken naar mijn benen in een panty is voor Chanty leedvermaakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef An24 het volgende:
[..]
hey tis de bedoeling dat hij er overeen lult, hij had het over de combi dirty mind....als jij daar leedvermaak onder schaart okay![]()
Had een leuk idee geweest voor de FOT wedstrijd van april...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Een man laten kijken naar mijn benen in een panty is voor Chanty leedvermaak. En ik denk dat ik haar toch een beetje gelijk moet geven. Vind het zelf al een enge gedachten
.
Zien is gelovenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Een man laten kijken naar mijn benen in een panty is voor Chanty leedvermaak. En ik denk dat ik haar toch een beetje gelijk moet geven. Vind het zelf al een enge gedachten
.
*naar buiten kijkt* *slash*quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:14 schreef Chanty het volgende:
Eveneens te ruil
Aangeboden:
Setje geschoren vrouwenbenen inclusief spierpijn en kont. Totale lengte circa 94 cm. Ook verkrijgbaar met kousen, laarzen en jarretels.
Gevraagd:
Setje geschoren vrouwenbenen met kont zonder spierpijn. Totale lengte 110 cm.
Anyone?
Ik heb wel oplossingen voor spierpijn, maar geen nieuwe benen liggen, sorry.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:14 schreef Chanty het volgende:
Eveneens te ruil
Aangeboden:
Setje geschoren vrouwenbenen inclusief spierpijn en kont. Totale lengte circa 94 cm. Ook verkrijgbaar met kousen, laarzen en jarretels.
Gevraagd:
Anyone?
Heb je ook foto's van het paar dat je in de aanbieding hebt, inclusief de vermelde accessoires? Ik wil wel even weten wat ik terug krijg natuurlijk...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:14 schreef Chanty het volgende:
Eveneens te ruil
Aangeboden:
Gevraagd:
Anyone?
Die spierpijn boeit me stiekem niet, maar benen van 1.10 lijkt me wel watquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb wel oplossingen voor spierpijn, maar geen nieuwe benen liggen, sorry.
Ja, maar die mag je zelf gaan zoekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van het paar dat je in de aanbieding hebt, inclusief de vermelde accessoires? Ik wil wel even weten wat ik terug krijg natuurlijk...![]()
Dan hou ik 't wel bij die benen van 1 meter 10 die ik op dit moment al ter beschikking heb...quote:
Hoezo luiquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hou ik 't wel bij die benen van 1 meter 10 die ik op dit moment al ter beschikking heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |