Ben benieuwd wat er verbeterd is dan. Ik vond het tot nu toe prima op m'n Mac werken..quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef didotcicero het volgende:
Voor de Lightroom-gebruikers onder ons: er is een (gratis) update naar Lightroom beschikbaar
Ik moest zelf even zoeken naar de downloadlink, maar die staat dus in de middelste tekstcolom onder de Lightroom-doos.
Laat even weten of-ie beter is dan de vorige 1.0-versie.
Maar lieverd zonder sociale cohesie zouden we een slechte maatschappij hebben, je moet toch wel begrijpen dat het heel belangrijk is voor onze samenlevingquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
sociologie en antropologie is heel leuk, maar dan moet het over mensen gaan, over dingen die we allemaal kennen, geen droge abstracte materie zoals rationalisering, differentiatie en sociale cohesieMaak me wakker!
Je hebt sociale cohesie in toegepaste zin en sociale cohesie in letters, daar zit m het verschil nou netquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er verbeterd is dan. Ik vond het tot nu toe prima op m'n Mac werken..
[..]
Maar lieverd zonder sociale cohesie zouden we een slechte maatschappij hebben, je moet toch wel begrijpen dat het heel belangrijk is voor onze samenleving
Oja, moet ook weer verder met leren..
Ik zeg altijd van die dinger..quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je hebt sociale cohesie in toegepaste zin en sociale cohesie in letters, daar zit m het verschil nou nethet eerste is leuk om te bestuderen, het tweede niet
JE NOEMDE ME LIEVERD![]()
Whehehe ik heb die teksten verbannen naar de hoek van mijn kamerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van die dinger..![]()
![]()
En verder mis ik soms de cohesie in het verhaal als ik weer eens een saai artikel aan het doorlezen ben..
Maar goed, is een keer of 2 nog keer doorlezen en dan begint het te dagen..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
Zeg, houd t eens op een niveau waar ik ook over mee kan babbelen
* Ynske zoekt t woordenboek erbijquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Chanty het volgende:
[..]over sociologie kan iedereen meebabbelen: gewoon slap uit je nek lullen met veel dure woorden
Ik wil me best op(p)offerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske zoekt t woordenboek erbij
Iemand poffertjes?
heb er wat teveel gebakken voor t avondeten van vandaag.
Dat wil je niet wetenquote:werkklimaten zijn echt ruk
heb potverdikkie alweer koppijn.
iemand nog spannende dingen gedaan vandaag?
Nope, er stonden wel antwoorden online, maar blijven open vragen en is dus moeilijk te bepalen hoe de docent je antwoord gaat beoordelen. Maar stiekem heb ik er na het lezen van die antwoorden een goed gevoel over, maar durf dat niet te hard te roepen, anders zorgt t straks miss voor een teleurstellingquote:heb je overigens al de uitslag van je tentamen Chanty?
Komt vast wel weer, als mensen weer vakantie hebben, meer inspiratie en mooier weer hebben..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef Ymke het volgende:
Er zijn dit keer niet zoveel foto;s he? . jammer
Hallo daar!quote:
Ugh, half 6, ik ga kapot als ik dat elke dag moet doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hallo daar!
Ik ga zo maar naar bed. Ben van afdeling gewisseld en moet daardoor rond half 6 opstaan elke dag. Op zich geen probleem. Maar de eerste week (deze dus) is altijd zwaar met 't omschakelen.
Ik vind 9 uur smorgens al vroeg genoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Half 6? Valt nog mee. Moet deze week om 6 uur beginnen. Is uitslapen, jaren terug moest ik structureel om half vijf beginnen. Een siesta bij het thuiskomen en alles is prima.
Gewoon niet werken is nog beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:23 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb meer iets van beginnen tussen 10 en 11 en naar huis zo rond een uur of 4.
das echt zo stom, wat is t nu ervan dat die mensen dat doen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef ..zapper het volgende:
Bij mij is mijn linkerspiegel van de auto gesloopt. Het zijn van die dingen, als ik zulke gasten bezig zie geef ik ze een volgende keer een optater zonder waarschuwing.
mja maar dan zou er dus iemand achter het paadje in moeten naar het hofje achter ons huis, dat lijkt me eigenlijk sterk. Er ligt vaak glas voor onze poort omdat we tegenover een cafe wonen. Maar aan de andere kant: er is geen glas in mijn band te vinden en het blijft vaag dat die dop ook los zat. Maarja... ik kan me niet voorstellen dat mensen het lef hebben hierachter te komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef ..zapper het volgende:
Bij mij is mijn linkerspiegel van de auto gesloopt. Het zijn van die dingen, als ik zulke gasten bezig zie geef ik ze een volgende keer een optater zonder waarschuwing.
ik heb na morgen vakantiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker droge kost leren ja.
In Tilburg hadden ze het altijd voorzien op mijn standaard. Een keer lag ie kapot gezaagd in drie stukjes naast mijn fietsquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
das echt zo stom, wat is t nu ervan dat die mensen dat doen?
zo zag ik laatst dat er een stapel auto's allemaal de achterruitenwisser miste, allen afgebroken. ook zo ontzettend niet funny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |