En daarbij vergeet je gemakshalve al die studiefinanciering die je de afgelopen jaar wel hebt ontvangen en gespaard zodat je nu kunt nietsnutten tijdens je vakantie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoe financieren jullie mijn vakantie dan?Ik krijg geen stufi meer hoor
Ik heb idd gespaard, maar niet om te nietsnutten, meer om rond te komen als het wat moeilijker wordtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarbij vergeet je gemakshalve al die studiefinanciering die je de afgelopen jaar wel hebt ontvangen en gespaard zodat je nu kunt nietsnutten tijdens je vakantie?
Overigens heb ik ook wel een vergoeding over voor het schoonmaken hoor...![]()
In dat geval dragen wij graag een beetje bij, mits je een beetje poetst enzo...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb idd gespaard, maar niet om te nietsnutten, meer om rond te komen als het wat moeilijker wordt
Dan bied ik 8.50 per uurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bij de thuiszorg krijg ik 8.30 per uur
Had je moeten doen voordat ik werk bij de thuiszorg kreegquote:
Een halve dag per week is voldoende hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had je moeten doen voordat ik werk bij de thuiszorg kreegWas ik de hele vakantie 3 dagen per week, 8 uur per dag bij je komen schoonmaken
Ja maar daar kan ik niet van levenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:09 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Een halve dag per week is voldoende hoor.
Volgens mij heb je nog twee dagen per week over momenteelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik niet van levenDan heb ik nog meer vrije tijd
nee want ik ga niet meer dan drie dagen per week werkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog twee dagen per week over momenteel.
Ik ook van jouquote:
Mijn laatste vakantie was januari 2006quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Ik mag ook wel lui zijn, ik heb vorige jaar totaal geen zomer vakantie gehad door dat stomme afstuderen
Dat zijn wel de betere actiesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mijn laatste vakantie was januari 2006. Dat begint overigens steeds harder te kriebelen, dus ik zal binnenkort wel met een wazige actie komen dat ik ineens met een lastminute er van tussen ben
.
Mocht het zover komen dan kom ik je wel kidnappen en stop ik je in mijn kofferquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere actiesMaar nu geen geld voor (over)
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dan kom ik je wel kidnappen en stop ik je in mijn koffer.
... vervolgens gooi je haar bij jou thuis af, zodat zij de planten kan verzorgen en een grote schoonmaak kan houden als jij weg bent?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dan kom ik je wel kidnappen en stop ik je in mijn koffer.
Nee zoiets zou Zapper nooit doen, hij is niet zoals jij. Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik na een fijne vakantie ff twee handjes meehelp om het huis op orde te krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... vervolgens gooi je haar bij jou thuis af, zodat zij de planten kan verzorgen en een grote schoonmaak kan houden als jij weg bent?![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee zoiets zou Zapper nooit doen, hij is niet zoals jij. Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik na een fijne vakantie ff twee handjes meehelp om het huis op orde te krijgenZoiets noem je: elkaar helpen
omdat het regentquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:08 schreef CocaColaLight het volgende:
Arg, waarom is het nou niet droog....
Nee daar heb ik buuf al voor, behalve die grote schoonmaak dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... vervolgens gooi je haar bij jou thuis af, zodat zij de planten kan verzorgen en een grote schoonmaak kan houden als jij weg bent?![]()
Ach, tuurlijk wel. Je kan alle gemiste series van het afgelopen seizoen nog een keer bekijken, je kan weer gaan sporten, je creativiteit tot uitbarsting laten komen en toffe dingen schieten, concerten bezoeken, you name it. En als je een OV nog hebt dan kun je nog vrij reizen, dus je kan nog altijd andere personen bezoeken die wat verder weg wonen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef Chanty het volgende:
Bah vakantie is niet leukIk weet ineens weer eens niet wat ik moet doen. Of ja, wel wat ik zou moeten doen maar heb nergens zin in
Slaat nergens op, puur psychisch, alsof die drie uur per week school en wat uurtjes huiswerk meer of minder wat uitmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |