Dat durf je nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, zullen we samen foto's schieten![]()
Hoezo niet, ik kan je ideaal als statief gebruiken. Je hebt de goede hoogte toch?quote:
Ze staat of zit alleen geen moment stil kan ik uit eigen waarneming vertellen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik kan je ideaal als statief gebruiken. Je hebt de goede hoogte toch?
Die meid heeft een spanningsboog van 5 secondenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze staat of zit alleen geen moment stil kan ik uit eigen waarneming vertellen...
Ach ja, dan krijg ik "artistieke" foto's zeg maar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze staat of zit alleen geen moment stil kan ik uit eigen waarneming vertellen...
oppassen jijquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik kan je ideaal als statief gebruiken. Je hebt de goede hoogte toch?
alleen handboeienquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach ja, dan krijg ik "artistieke" foto's zeg maar...
Maar bieden Ty-raps geen soelaas
Ik had het getypt in een vluchtige gedachte, maar ik wilde eigenlijk niet posten..quote:
En wat heb jij met handboeien?quote:
Ik ben helemaal niet hyper, snap eigenlijk niet hoe ze erbij komenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had het getypt in een vluchtige gedachte, maar ik wilde eigenlijk niet posten..
Totdat ik per ongeluk op de invoeren knop drukte..
Maar ben je echt zo'n Hyper ADHD-kind dan dat niet stil kan blijven zitten?![]()
Hoe kun je in godsnaam stabiele foto's maken
[..]
En wat heb jij met handboeien?
Hmm, oke maar nu zit er wel zo'n hupsend, "Weeehh" roepend, klein dwergje met roze beenwarmers in m'n gedachtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet hyper, snap eigenlijk niet hoe ze erbij komenIk ben vrij rustig, hetzij ik heb de slappe lach of een glaasje wijn op dan ben ik ietsjes aanweziger maar de heren overdrijven in het kwadraat
Daar kom je maar op een manier achter
Tsja, moet je me meemaken hequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, oke maar nu zit er wel zo'n hupsend, "Weeehh" roepend, klein dwergje met roze beenwarmers in m'n gedachten(Zeg maar doom-scenario ADHD-kind)
Eerste indruk he?
Hoe ga ik dat nou eraf krijgen
Oké, stel hè? Mocht het binnenkort zo ver komen hè? Ga je dan rondhuppelend rondjes om me heen draaien en in je handjes klappen zoals ze dat bij Happy Feet doen?quote:
nee, ik prik je hooguit tussen je ribben zodat je ter aarde stort en me smeekt te stoppen maar verder ben ik een braaf rustig meisjequote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oké, stel hè? Mocht het binnenkort zo ver komen hè? Ga je dan rondhuppelend rondjes om me heen draaien en in je handjes klappen zoals ze dat bij Happy Feet doen?
Ach, wat liev, ze houdt van tussen m'n ribben kietelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee, ik prik je hooguit tussen je ribben zodat je ter aarde stort en me smeekt te stoppen maar verder ben ik een braaf rustig meisje
Jij ook?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, wat liev, ze houdt van tussen m'n ribben kietelen
Ik ontken ten stelligste...quote:
Bon soirquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Terugvindpostje vanuit Normandie9k6 werkt fucking langzaam
Het is hier regenachtig maar wel tof zeg
Een beetje huis van 8 kamers met 3100 m2 aan tuin kost 250.000 eur of zo
Tot zaterdag of zo
Doe is een paar foto's uploadenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tot zaterdag of zo
veel plezier nogquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Tot zaterdag of zo
Je moet natuurlijk wel net de goede plekken weten te raken natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hè bahals je ertegen kunt is het niet leuk
Als ik nog geen poezels zou hebben, zou ik hem wel met je willen ruilenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:28 schreef An24 het volgende:
[..]
veel plezier nog![]()
Ik heb net "proefgeschoten" in de plaatselijke kroeg voor concertfotografie...gaat weer erg leuk worden, al die bandjes en dordtse festivals af![]()
En de 24-70 2.8 van zapper is echtAlleen zo duur
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |