Ja met haar, echt nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:31 schreef freud het volgende:
Aloha allen. Gaarne ruilen. Setje niet spierpijnende benen gezocht. Goed gebruikte en sportieve benen aangeboden.
Met PS zie je daar niets vanquote:
Mja, maar jij hebt custom voor jouw lichaam gemaakte benen, die zijn niet compatible met mijn lichaam denk ik.quote:
Ik zou er wel iets langer door wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, maar jij hebt custom voor jouw lichaam gemaakte benen, die zijn niet compatible met mijn lichaam denk ik.
dat is het "voordeel" van ouder worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:34 schreef Ynske het volgende:
de tijd vliegt echt voorbij de laatste tijd
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
dat is het "voordeel" van ouder worden.
Hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd lijkt te gaan![]()
Heeft freud zulke mooie lange benen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zou er wel iets langer door wordenMiss dat ik dan de 1.70 haal
Vast ietsjes langer dan de mijnequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft freud zulke mooie lange benen dan?![]()
Dan zou ik ze wel eerst eens op proef nemen.quote:
ach zijn ze meteen gewassenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dan zou ik ze wel eerst eens op proef nemen.
Misschien zijn dit wel van die benen die in 7 sloten tegelijk lopen.![]()
Dat hangt natuurlijk wel af van welke sloot je neemt.quote:
ieuwwwssss dat ziet er vies uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk wel af van welke sloot je neemt.
De sloten hier in de Schermer staan niet echt bekent als lekker fris.
Kijk maar eens hier
BTW ga hier 8 juli weer foto's van maken.
Ja da's echt niet lekker, maar deze mensen doen dit geheel vrijwillig.quote:
Als het mee en tegen zit kan ik `s avonds dat soort plaatjes maken bij een leuk feestje...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk wel af van welke sloot je neemt.
De sloten hier in de Schermer staan niet echt bekent als lekker fris.
Kijk maar eens hier
BTW ga hier 8 juli weer foto's van maken.
Nou kan ik mij niet direct voor de geest halen hoe klein / lang je was, maar ik vraag me af of de benen van freud een groot verschil gaan maken...quote:
1.60, maar met mijn hakken 1.66quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou kan ik mij niet direct voor de geest halen hoe klein / lang je was, maar ik vraag me af of de benen van freud een groot verschil gaan maken...
Ah, dan heb ik er een centimeter of twintig bij gefantaseerd...quote:
1.80? Damn I wishquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik er een centimeter of twintig bij gefantaseerd...
Of ze hebben je goed onder de duim gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
1.80? Damn I wishIk was te liev vroegah, ik heb niet genoeg schoppen gehad
Wat fantaseerde je naast die 20 cm nog erbij trouwens?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maat DD, natuurlijk. Hij durft het alleen niet te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |