Ik geloof er niks van dat Lieke daar als een viswijf met lichaamsdelen gaat staan smijten, ook niet als Huub het opdraagt.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
lieke ook als huub haar daartoe aanspoort
Geen leuke samenvattende OP?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:18 schreef F04 het volgende:
Iedereen moet gaan slapen.
Top, ik zag hem net over het hoofdquote:
Net zo vaak als die roos en beertjes van KZ....quote:Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Top, ik zag hem net over het hoofd![]()
Hoevaak ga je hem nog posten?![]()
Je kunt zeggen wat je wilt maar ze laat zich vernederen of ze er nu op in gaat of niet en een lelijke harses heeft ze ookquote:Op maandag 25 juni 2007 03:15 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Vernederen? Ik denk dat als zij er niet op in gaat, en laat zien dat ze erboven staat dat de rest eerder hunzelf vernedert. Medigeil, ach ja. Wie niet? Heeft verder niet echt iets met stijl of klasse te maken vind ik. Huub, ach ja...ik vind dat ze allebei wel wat doen. Het zal vast ook niet makkelijk zijn een relatie daar. En uiterlijk heeft er al helemaal niks mee te maken.
huub zegt net recht in der gezicht ik wens jullie allemaal een pijnlijke dood maar aan de andere kant heb ik jullie ook nodigquote:Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef BarryK het volgende:
Natasia nu meelevend doen met Huub terwijl ze toenet nog zei dat ze liever had gehad dat er een paar tanden uit waren geslagen oid.
Nee dat soort dingen komen niet uit haar mond dat geloof ik zekersquote:Op maandag 25 juni 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat Lieke daar als een viswijf met lichaamsdelen gaat staan smijten, ook niet als Huub het opdraagt.
Spijker op de kop: Recht in het gezichtquote:Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef easysatellite het volgende:
[..]
huub zegt net recht in der gezicht ik wens jullie allemaal een pijnlijke dood maar aan de andere kant heb ik jullie ook nodig
Weer die lelijke kut tieten. Heb ze nu wel gezien hoor thanksquote:Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
Ze zien er wel mooi uit zegt Natas.
staat er maar 1 keer wijsneus...en ik vraag je voor de laatste keer laat me met rust..ik hoef geen enkel commentaar van jou GEEN enkel..ik reageer ook niet op jou posts..dus laat het zo...je moet echt stoppen je doet het erom..iedere keer reageer je expres negatief persoonlijk tegen mij of op mij...echt je moet kappen...Fok doe er is wat word er fucking schijtziek van.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Top, ik zag hem net over het hoofd![]()
Hoevaak ga je hem nog posten?![]()
Je maakt haar verantwoordelijk voor de vernedering, alsof ze het had kunnen stoppen als ze had gewild. Dat kon ze met geen mogelijkheid, dus ze gedroeg zich zo waardig als onder die omstandigheden maar mogelijk was.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar ze laat zich vernederen of ze er nu op in gaat of niet en een lelijke harses heeft ze ook
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt haar verantwoordelijk voor de vernedering, alsof ze het had kunnen stoppen als ze had gewild. Dat kon ze met geen mogelijkheid, dus ze gedroeg zich zo waardig als onder die omstandigheden maar mogelijk was.
Die asociale acties van de rest drijven toch veel kijkers weer naar Huub. Applausje voor hun toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef rooie3 het volgende:
En juist deze dingen maakt Huub een favoriet.
Hij is nooit haatdragend.
Die andere hadden dagen door gejankt.
Jezus, Huub niet haatdragend? Jij stopt denk ik 200 keer per dag watten in je oren? Mozes kriebel, wat een lulkoek toch. Hij doet al twee dagen niets anders dan zeggen dat Brian dood mag en dat hij wil winnen van Dennis, koste wat het kost.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef rooie3 het volgende:
Het moet waarschijnlijk nog even tot hem doordringen dat zo een gips-poot niet goed voor zijn shot is, dan komt er vast wel wat opgekropte woede naar bovenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt veel over de machtspositie van Huub.
En Huub deed bij binnenkomst ook precies het goede: zichzelf opstellen als sportieve verliezer.
alsof huub geen asociale acties heeft gedaanquote:Op maandag 25 juni 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Die asociale acties van de rest drijven toch veel kijkers weer naar Huub. Applausje voor hun toch?![]()
Ze hebben die regels juist versoepeld.. Denk nena die met haar slofjes een schijntrapje maakte. Nu breken ze elkaarsquote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef BarryK het volgende:
FEBO had gewoon vanaf dag 1 moeten zeggen dat tijdens enige vorm van ruzie er totaal GEEN fysiek contact mag plaatsvinden tussen diegene die ruzie hebben, anders verwijdering uit de kooi.
Dan was er nooit zo veel gezeur geweest, want bijna de gehele inhoud van het programma gaat nu over wel/geen fysiek geweld...
vind ik ook. Gewoon afblijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef BarryK het volgende:
FEBO had gewoon vanaf dag 1 moeten zeggen dat tijdens enige vorm van ruzie er totaal GEEN fysiek contact mag plaatsvinden tussen diegene die ruzie hebben, anders verwijdering uit de kooi.
Dan was er nooit zo veel gezeur geweest, want bijna de gehele inhoud van het programma gaat nu over wel/geen fysiek geweld...
sommige mensen zien alleen wat ze wille zienquote:Op maandag 25 juni 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, Huub niet haatdragend? Jij stopt denk ik 200 keer per dag watten in je oren? Mozes kriebel, wat een lulkoek toch. Hij doet al twee dagen niets anders dan zeggen dat Brian dood mag en dat hij wil winnen van Dennis, koste wat het kost.
Ik heb het over het ordinaire gekrijs vanavond......quote:Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef easysatellite het volgende:
[..]
alsof huub geen asociale acties heeft gedaan![]()
Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Die asociale acties van de rest drijven toch veel kijkers weer naar Huub. Applausje voor hun toch?![]()
'die heeft genoeg meegemaakt in het verleden' .. blabla... zoals hij zelf ook zegt "het is de gouden kooi"quote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Sug4r het volgende:
Het begon allemaal met Lieke die Jaap als een klein kind neerzette dat hij niet voor het tv-scherm mocht lopen en dat moet je niet bij Jaap doen. Die heeft genoeg heeft meegemaakt in het verleden. Dan kan je een opmerking terug verwachten. En dan wilt Lieke als een schooljuf een sorry horen van Jaap. Wanneer hij dat niet zegt pakt zij zijn fototoestel en verstopt dat, nou dan kan je er zeker van zijn dat je Jaap op de kast hebt...toch?
Hij schold haar wel uit voor kuthoer, dat zou ik ook niet pikken.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Sug4r het volgende:
Het begon allemaal met Lieke die Jaap als een klein kind neerzette dat hij niet voor het tv-scherm mocht lopen en dat moet je niet bij Jaap doen. Die heeft genoeg heeft meegemaakt in het verleden. Dan kan je een opmerking terug verwachten. En dan wilt Lieke als een schooljuf een sorry horen van Jaap. Wanneer hij dat niet zegt pakt zij zijn fototoestel en verstopt dat, nou dan kan je er zeker van zijn dat je Jaap op de kast hebt...toch?
Hem snel weghalenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
staat er maar 1 keer wijsneus...
Euh huhquote:en ik vraag je voor de laatste keer laat me met rust..ik hoef geen enkel commentaar van jou GEEN enkel..ik reageer ook niet op jou posts..dus laat het zo...
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huubquote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.
Ja, Jaap is in ieder geval niet selectief. Iedereen die hem in de weg staat, vernederen wil, die krijgt er van langs. Mooi vind ik dat van hem, hij kiest zijn eigen weg en komt daardoor boven drijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef Suikeroom het volgende:
Terror van Jaap was weer schitterend.. mooi dat het weer is tegen Lieke was![]()
Ik heb ze net even geteld, ik heb nog genoeg celletjes over!!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.
ja dat vind ik niet normaal hoor, je hoort van elkaar af te blijven. Kijk verbaal moeten ze zelf weten, maar blijven met je handen van elkaar af!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben die regels juist versoepeld.. Denk nena die met haar slofjes een schijntrapje maakte. Nu breken ze elkaars
vinger en duwen ze elkaar een stenen trap af![]()
Grapjurkquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
nee hoor...gozertj...was al weg toen ik hem poste direct nog geen seconde erna.moest hem nog wat aanpassen namelijk....dus wat lul je nou ...Fok doe iets aan die gozer..quote:
dat vind ik totaal niet. huub was altijd de grootste in zulk soort rellen/grappen, en ik lachde erom, sinds hij met lieke is is dat allemaal verdwenen en nu lach ik me dood om jaapquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ze net even geteld, ik heb nog genoeg celletjes over!!
Ik zeg ook niet dat Huub niet asociaal doet, het is gewoon dat de anderen nog een paar tandjes erger zijn.
Helemaal mee eens. Iedereen kan niet anders dan reageren op dat waarmee ze geconfronteerd worden. In overtreffende trap, anders helpt het niet. Dat is de oorzaak van de aso villaquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
Nee hoor .quote:Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef easysatellite het volgende:
[..]
sommige mensen zien alleen wat ze wille zien![]()
Ze was aan het commanderen, dat zou ik ook niet pikkenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij schold haar wel uit voor kuthoer, dat zou ik ook niet pikken.
ach straattemeier was ze ook zo overheen, zelfs als je eigen vriend je zo noemt. Dat lijkt me 10X zo ergquote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee... Nathanael was lekker stijlvol........ NOTquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
En dan hadden ze nog steeds 200.000 kijkersquote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef BarryK het volgende:
Scheelt je naam zegt genoegquote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En hadden we Nena nog ipv Mandelquote:Op maandag 25 juni 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan hadden ze nog steeds 200.000 kijkers
Ik stel haar niet verantwoordelijk voor de vernedering maar voor haar keuze dat ze daar wil zijn en het dus vrijwillig ondergaatquote:Op maandag 25 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt haar verantwoordelijk voor de vernedering, alsof ze het had kunnen stoppen als ze had gewild. Dat kon ze met geen mogelijkheid, dus ze gedroeg zich zo waardig als onder die omstandigheden maar mogelijk was.
Oooooooooit heeeeeeeel lang geleden is Brian eens begonnen met spugen op mensen en wijn gooien over mensen.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Iedereen kan niet anders dan reageren op dat waarmee ze geconfronteerd worden. In overtreffende trap, anders helpt het niet. Dat is de oorzaak van de aso villa
ben ik mee eens, maar nathanael kwam ook later toch? ik had t over heel in t begin vannaf de start eigenlijk.. toen die ruzie met nathanael en huub vannaf toen is t eigenlijk allemaal aso gewordenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... Nathanael was lekker stijlvol........ NOT
Toen begon het gedonder, en Nathanael zag in Huub een perfect slachtoffer... de bewoners hadden Huub immers al een keer binnen een paar uur weggestemd.
nee maar ik dacht dat die twee zo close waren, dan zeg je toch hé Jaap dat vind ik niet leuk, maar om dan gelijk zijn fototoestel te verstoppen omdat je geen sorry hoortquote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Met andere woorden: Het programma is niet in z'n opzet geslaagd...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan hadden ze nog steeds 200.000 kijkers
Ho....... jij legde net alle verantwoordelijkheid bij Huub toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:32 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ben ik mee eens, maar nathanael kwam ook later toch? ik had t over heel in t begin vannaf de start eigenlijk.. toen die ruzie met nathanael en huub vannaf toen is t eigenlijk allemaal aso geworden
Ik denk dat ie nu wel weer wat procenten meer in de populariteitspoll kan verwachten ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef rooie3 het volgende:
En Nathanael was daar voornamelijk de agressor in, dusdanig dat er zelfs een kaartenactie voor Huub gehouden is omdat de kijkers het te walgelijk voor woorden vonden.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:32 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ben ik mee eens, maar nathanael kwam ook later toch? ik had t over heel in t begin vannaf de start eigenlijk.. toen die ruzie met nathanael en huub vannaf toen is t eigenlijk allemaal aso geworden
Hij heeft waarschijnlijk 1 zetpil a 1000 mg Sumatriptan gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef paraquat het volgende:
hij is sterk sinds hij terug is van z'n dokterbezoekje!
nou kom maar opquote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, dat zijn echt steekhoudende opmerkingen. Daar kunne we wel wat mee![]()
Brian zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef rooie3 het volgende:
Dat was toch echt Brian...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Brian gaat foto's maken van z'n schrammenquote:
Deze vergelijking vind ik overigens niet opgaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe niet zo tegen vrouwen, de woorden van Huub tegen Jaap. Tja, wat stond Huub te lachen toen juf Judith eieren over haar hoofd kreeg van Jaap. Dat is dus Huub. Wat in zijn straatje past mag allemaal, anders niet.
Sukkel... er loopt gewoon iemand met 2 gebroken vingers en die doet er niet moeilijk over!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Brian gaat foto's maken van z'n schrammen![]()
Voor z'n dossier![]()
Dat is meer hummies afdelingquote:Op maandag 25 juni 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: Het programma is niet in z'n opzet geslaagd...
Kennelijk kunnen de kijkers het niet aan om 24/7 naar normale mensen te kijken.
Dat is tegen migraine!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk 1 zetpil a 1000 mg Sumatriptan gehad.
Die vergelijking gaat wel degelijk op naar mijn idee. En ik heb Lieke ook best hoog, hoger dan de andere dames, maar ik vind het toch haar eigen fout om Jaap zo te betuttelen. Ze vroeg erom en ze kreeg het. Huub is slachtoffer van zijn eigen pikgerichtheid en die gun ik nog veel meer ellende gezien dat wat hij over anderen uitgestort heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze vergelijking vind ik overigens niet opgaan.
Ei op hoofd <----> 5 mensen die je uitmaken voor alles wat lelijk en vies is
Dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef Day het volgende:
Zo, het is nog druk hier
Wie heeft de pokerwedstrijd eigenlijk gewonnen?
Dennis, met glans.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef Day het volgende:
Zo, het is nog druk hier
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef Day het volgende:
Zo, het is nog druk hier
Dennis en huub de eerste amateur die eruit lagquote:Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef Day het volgende:
Zo, het is nog druk hier
Jaap eerderquote:Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dennis en huub de eerste amateur die eruit lag
Agressie is agressie. Het maakt niet uit of het een ei op je hoofd is of vijf mensen die je voor alles wat lelijk en vies is uitmaken.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze vergelijking vind ik overigens niet opgaan.
Ei op hoofd <----> 5 mensen die je uitmaken voor alles wat lelijk en vies is
quote:
Het ging dan ook niet over agressie, dat scheelt.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Agressie is agressie. Het maakt niet uit of het een ei op je hoofd is of vijf mensen die je voor alles wat lelijk en vies is uitmaken.
Aah kut, dat heb ik dan ff verdrongenquote:
De meningen zijn nog verdeeld over wie wie aanviel. Maar Jaap had het op Lieke gemunt, en Dennis deed een Brian aka erachteraan huppelen. Huub heeft 2 gebroken vingers. Dennis heeft zijn klasse bewezen door samen met BAN Lieke een uur voor slet, kuthoer, vuilnis, vies wijf etc uit te schelden.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps, sorry!Jammer voor Huub
En waarom viel hij Dennis aan?
Maakte Lieke overigens een weekje terug niet deel uit van de 6 tegen Eric?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Agressie is agressie. Het maakt niet uit of het een ei op je hoofd is of vijf mensen die je voor alles wat lelijk en vies is uitmaken.
Waar ging het over dan? Ik ben echt benieuwd.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over agressie, dat scheelt.
ja maar dat deed ze met klasse....quote:Op maandag 25 juni 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Maakte Lieke overigens een weekje terug niet deel uit van de 6 tegen Eric?
(die haar niks had aangedaan!)
Gedrag naar vrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Waar ging het over dan? Ik ben echt benieuwd.![]()
In elk geval niet op de manier van vanavond...... dat was echt te erg en te ordinair en asociaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja maar dat deed ze met klasse....
sorry niet mijn woorden
Weddenschap ivm poker.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:53 schreef Day het volgende:
Sorry, maar ligt Huub nu op dezelfde plek waar hij Eric een week terug had verbannen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:53 schreef Day het volgende:
Sorry, maar ligt Huub nu op dezelfde plek waar hij Eric een week terug had verbannen?
ze zijn bij de regie bezig het afstellen van de beeldenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Menuutjes van de camera
[afbeelding]
[afbeelding]
Fake?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Menuutjes van de camera
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ja, mijn caps moeten eigenlijk in de omgekeerde volgorde staan: menu, picture, widequote:Op maandag 25 juni 2007 03:54 schreef saveway het volgende:
[..]
ze zijn bij de regie bezig het afstellen van de beelden
volgens mij
Inderdaad, het was echt te asociaal en te ordinair om hier weer te geven.quote:In elk geval niet op de manier van vanavond...... dat was echt te erg en te ordinair en asociaal.
Gaat niet over agressie.......quote:Op maandag 25 juni 2007 03:56 schreef Sammy-S het volgende:
En een ei op de hoofd van een vrouw vind je niet agressief?
Ik trok het bijna niet meer... zo errug!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, het was echt te asociaal en te ordinair om hier weer te geven.
Wat een stelleltje losers, en wat bleef Lieke heerlijk rustig ....![]()
Ik ga zo pitten, zoekt het morgen wel allemaal rustig uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoek maar eens een filmpje van vanavond, het was een rasechte BANner.![]()
Ik snap sowieso niet helemaal waarom Jaaps actie van toen wordt afgezet tegen die van hem en zijn tijdelijke vriendjes van vanavond.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat niet over agressie.......
Hoe je met vrouwen omgaat! Een ei op iemand hoofd kapotslaan is laf, maar met 5 mensen een vrouw een uur lang uitmaken voor alles wat lelijk een goor is, vind ik zelf een tandje erger. Maar dat is mijn mening.
Ah, ok. Tijd om naar bed te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat niet over agressie.......
Hoe je met vrouwen omgaat! Een ei op iemand hoofd kapotslaan is laf, maar met 5 mensen een vrouw een uur lang uitmaken voor alles wat lelijk een goor is, vind ik zelf een tandje erger. Maar dat is mijn mening.
Ik unmute zo nu en dan 5 seconden en dan was het weer meteen op mute.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik trok het bijna niet meer... zo errug!
van iemand die zich uit eigenbelang bij een groep aansluit die zich zo ordinair gedragen?quote:
Hij gooide huub alle kanten op, volgens mij is hij wel goed gecast als tegenpool voor huubquote:
2 gebroken vingers, Dennis is een toppertjequote:Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij gooide huub alle kanten op, volgens mij is hij wel goed gecast als tegenpool voor huub![]()
Dankje!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef riri het volgende:
[..]
van iemand die zich uit eigenbelang bij een groep aansluit die zich zo ordnair gedragen?
Veel plezier met dat houden van dan...
Ik vind het meer dan prima. Ik geniet er van.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga zo pitten, zoekt het morgen wel allemaal rustig uit.
Maar het doet me goed dat hij daar ligt. De reden is misschien niet hetzelfde, maar het feit dat dat baasje eens een keer verliest (met z'n grote muil), vind ik prima.
Als ik het goed zag vloog huub hem aan en weerde hij hem afquote:Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef mootie het volgende:
[..]
2 gebroken vingers, Dennis is een toppertje![]()
Je zou je ook of kunnen vragen waarom Huub alweer betrokken is bij fysiek geweld?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef mootie het volgende:
[..]
2 gebroken vingers, Dennis is een toppertje![]()
Zo heb ik dat ook gezien!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik het goed zag vloog huub hem aan en weerde hij hem af
Het is ook niet voor niks dat er waarschijnlijk geen waarschuwingen voor komen
Omdat zn vriendin fysiek werd aangepakt?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:04 schreef Day het volgende:
[..]
Je zou je ook of kunnen vragen waarom Huub alweer betrokken is bij fysiek geweld?
En bij geweld, kan er wel eens iets breken. Gewoon niet meer doen dus, of de consequenties aanvaarden.
Nog maar een keer, zijn vriendin werd fysiek tegen Jaap. Sommigen hier willen het echt niet lezen of zien! Moeizaam dit!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat zn vriendin fysiek werd aangepakt?
Oh, dan mag het ineens wel?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat zn vriendin fysiek werd aangepakt?
Nee, dat is meer omdat Brian het 'beschermen' altijd als excuus gebruikt, dat maakt hem een rat.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, dan mag het ineens wel?
Als Brian Amanda wil verdedigen is het een vuile rat.
Kielhalen die Lieke omdat ze niet wil dat Jaap haar wc onderpoept!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar een keer voor iedereen die het niet wil weten of wil zien
Jaap krijgt heel belerend van Lieke te horen dat hij niet beneden mag plassen. Een naar toontje van Lieke. Jaap zegt kuthoer. Lieke loop achter Jaap aan en vraagt excuses (hoe dom kun je zijn bij Jaap) Jaap zegt nog 10 keer kuthoer en verteld haar dat ze niet zo belerend moet doen. Lieke steelt zijn fototoestel. Jaap is boos over gestolen fototoestel. Lieke slaat Jaap twee keer op zijn hoofd. Jaap pikt dat niet en terror Jaap is geboren.
Nu even goed lezen wie er begint en wie het laat escaleren.
Hmm dat zegt iemand met zo een ondertitelquote:Op maandag 25 juni 2007 04:09 schreef riri het volgende:
denk dat velen de beelden van vanavond dan niet goed gezien hebben...maar ja,het filmpje komt nog wel....waarmee jaap begon ging veel te ver
Nee. het is het toontje van Lieke dat ze vaker aanslaat. Uit de hoogte. Het is datzelfde toontje waarom vele Huub fans haar niet mogen. Ze doet regelmatig uit de hoogte en dat zou ik ook niet pikken.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kielhalen die Lieke omdat ze niet wil dat Jaap haar wc onderpoept!
En kuthoer zeg je gewoon niet tegen iemand met wie je het goed kunt vinden, totaal respectloos en zwaar overtrokken in deze situatie.
dat is idd een reden dat ik lieke niet kan waarderen.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee. het is het toontje van Lieke dat ze vaker aanslaat. Uit de hoogte. Het is datzelfde toontje waarom vele Huub fans haar niet mogen. Ze doet regelmatig uit de hoogte en dat zou ik ook niet pikken.
Want? Je denkt dat Huub dat zelf niet doorheeft?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:13 schreef riri het volgende:
denk dat sylvia bij haar bezoek wel zal opmerken tegen huub wat voor ordinair zooitje daar nou zit
juist daaromquote:Op maandag 25 juni 2007 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm dat zegt iemand met zo een ondertitel
je kan alles van huub zeggen maar ordinair is hij niet...quote:Op maandag 25 juni 2007 04:16 schreef Day het volgende:
[..]
Want? Je denkt dat Huub dat zelf niet doorheeft?
Huub is zelf 1 van de ordinairste personen daar. Of heb je hem nooit dames daar voor hoer e.d. uit horen schelden? Zelfs zijn eigen vriendin!
Ja, dat is hij, écht!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even iets om over na te denken. 9 van de 10 keer is Huub betrokken bij het gelazer of zelfs het middelpunt ervan. Hoe zou dat nu toch komen? Ik vermoed dat het komt omdat hij zo vredelievend is, zo lief, zo eerlijk en zo oprecht...........
Huub niet ordinair???????? Ik denk dat twee a-viertjes niet genoeg zijn om de scheldwoorden die hij anderen toegeslingerd heeft op te schrijven. Het lijkt er werkelijk op dat hij ordinair en agressief gedrag heeft uitgevonden. Daarnaast ook het manipuleren. Dat maakt hem geschikt voor het spel, maar voor de maatschappij totaal ongeschikt. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij met zijn wel aanwezige kennis het niet verder heeft gebracht dan telefoonverkoper. Die knul, die graag een grotere mond dan zijn werkgever heeft, werd overal uitgekost.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef riri het volgende:
[..]
je kan alles van huub zeggen maar ordinair is hij niet...
dan je vriendje dennis,daar kan je een voorbeeld aan nemen....wat dat betreft maar eens beter naar mijn ondertitel kijken...die spreekt boekdelen.
Mensen die zoals vanavond zo ordinair gaan schelden zoals dat BAND groepje...daar voel je je bij aangesloten zeker...top
wacht maar tot het eerste slachtoffer valt en wordt afgevoerd met een ambulance of lijkenwagen.
Mag ik even vragen waarom je zo persoonlijk wordt, Riri? Ik heb een andere voorkeur voor het spel dan jij, dus ik ben slecht? Stel je niet zo, mens!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef riri het volgende:
[..]
je kan alles van huub zeggen maar ordinair is hij niet...
dan je vriendje dennis,daar kan je een voorbeeld aan nemen....wat dat betreft maar eens beter naar mijn ondertitel kijken...die spreekt boekdelen.
Mensen die zoals vanavond zo ordinair gaan schelden en zich gedragen zoals dat BAND groepje...daar voel je je bij aangesloten zeker...top
wacht maar tot het eerste slachtoffer valt en wordt afgevoerd met een ambulance of lijkenwagen.
Volgens mij zeg hij altijd "Vieze stinkhoer", dat klinkt veel netter toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:27 schreef Day het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waarom je zo persoonlijk wordt, Riri? Ik heb een andere voorkeur voor het spel dan jij, dus ik ben slecht? Stel je niet zo, mens!
En Huub is wel degelijk ordinair (of zegt hij het woord 'hoer' of een beschaafdere manier dan de rest?), vals en agressief.
Tja, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zeg hij altijd "Vieze stinkhoer", dat klinkt veel netter toch?![]()
Van wat ik heb begrepen zijn de kijkcijfers juist hoger geworden sinds het een ordinaire programma geworden is. En Huub is daar 1 van de verantwoordelijke van..quote:Op maandag 25 juni 2007 04:35 schreef riri het volgende:
een spel spelen is iets anders dan je primitieve zelf laten zien en niet weten wat bij het spel kan en wat niet in de gouden kooi Day....dat is het verschil...denk dat daarom ook veel mensen het een heel ordinair programma zijn gaan vinden en er liever niet mee in verband gebracht willen worden,de ene na de andere haakt af
2 gebroken vingersquote:Op maandag 25 juni 2007 04:42 schreef Day het volgende:
[..]
En wat Dennis betreft. Ik ben allang blij dat iemand Huub een lesje heeft geleerd.
Check het verschil in die 2 foto's.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:49 schreef F04 het volgende:
Check die kop van brian!
Oops ga snel slapenquote:
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even iets om over na te denken. 9 van de 10 keer is Huub betrokken bij het gelazer of zelfs het middelpunt ervan. Hoe zou dat nu toch komen? Ik vermoed dat het komt omdat hij zo vredelievend is, zo lief, zo eerlijk en zo oprecht...........
Als je niet de achtergronden kent is het inderdaad een kwalijke redenatie. Maar de achtergronden kennen we wel, we kunnen het zo invullen en jij weet natuurlijk net zo goed als ik, dat in dit geval het gewoon klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 05:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.
Huub is geen wetenschapper, maar een telefoonverkoper. Ik heb van hem nog geen wetenschappelijke theorie gehoord.quote:Op maandag 25 juni 2007 05:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.
wat is er aan de hand???quote:Op maandag 25 juni 2007 07:34 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waar hebben we dit aan te danken?
Wie heeft de vingers van wie gebroken?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
2 gebroken vingers![]()
Daar kunnen we blij om zijn![]()
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie heeft de vingers van wie gebroken?
mocht dennis dat gedaan hebben,dan is het exit dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.
Ik meen te hebben gelezen dat Huub van de Febo gehoord had dat de gebeurtenissen van gisteravond en vannacht onder de noemer duwen en trekken vallen, en dus niet beboet worden oid.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:04 schreef fredfik het volgende:
[..]
mocht dennis dat gedaan hebben,dan is het exit dennis
Dank. Ik ben benieuwd. Dennis maakt dus ook tvquote:Op maandag 25 juni 2007 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.
Dennis gisteren zijn ringvinger die schijnbaar zichtbaar gebroken is? En zijn pink wordt gelijk bekeken want daar had hij al last van na de val van de trap in de ruzie met Brainless.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank. Ik ben benieuwd. Dennis maakt dus ook tv![]()
Ja, ach zegt genoeg over het niveau he.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:34 schreef pullup het volgende:
En de huishouding ligt dus ook in een deuk omdat dennis de vinger van Huub heeft gebroken![]()
'eén vinger was al gebroken door de val van de trap.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:33 schreef Ricard0j het volgende:
Was het vorige keer dat ze bijna van de trap afflikkerden, is het nu 2 gebroken vingers.
Gelukkig wordt fysiek geweld dan ook maar ruim gezien
bij mij nietquote:Op maandag 25 juni 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
De streams hebben nu een logo en ze zijn nu ipv 'breed'.. lang uitgerekt.
Ik zie ze er nog wel voor aan als weer een stemming down to drain gaat, dat ze die dan zullen geven aan de schoonmaakstersquote:Op maandag 25 juni 2007 08:42 schreef Clank het volgende:
Lieke komt weer met veel lawaai de slaapkamer in en Palma geeft commentaar.. waar bemoeit ze zich weer mee.
Ze gaan verder, war ze vannacht zijn geeindigd. Het Lieke bashen.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waar hebben ze nu weer heibel over dan?
Ik was erbij en ik vond het zo genant.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:44 schreef pullup het volgende:
Ik vond deze Nacht COS-sen best moeilijk om door te komen.
Gelukkig ben jij standvastig in je supportquote:Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor de verandering maar even de streams aangezwengeld.
Lieke is (alweer) goed bezig!![]()
My kinda girl!![]()
Aha het niveau blijft hetzelfdequote:Op maandag 25 juni 2007 08:49 schreef petraa het volgende:
A: Jij hoort niet in dit huis KUT figurant.
P: Wat ben ik blij dat ik erbij morgen weer
A: Lieke je bent zooooo nep
N: Natuurlijk heb je lekker geslapen in het vieze bed
A: Stronthoer.
N; Natuurlijk heb je lekker geslapen en dat zielige vriendje naast ze die zijn poot heeft gebroken
A: Jammer he dat je nu niet meer gevingerd kan worden.
Tuurlik!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij standvastig in je support![]()
Preciesquote:Op maandag 25 juni 2007 08:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tuurlik!
Al is het voor Lieke nou ook weer niet zo heel moeilijk om positief op te vallen tussen dat zootje opperTokkies.
Natasia, Amanda, Brian, Palma horen op de schroothoop thuis, Dennis is voor zover ik hem tot nu toe kan beoordelen niet veel meer dan een meeloper-achtig mannetje met een raar hoofd en een veel te grote bak.
Jaap is Jaap, en Huub heeft talloze minpunten, maar is (met Lieke) zo'n beetje de enige in de Villa die ook nog wel eens zichzelf relativeert en eerlijk durft te zijn.
Ik ben het volledig met je eens,het zijn de laatsten die nog eens iets anders kunnen brengen ( samen met Jaap ) dan tokkie gedrag of het kunnen relativeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tuurlik!
Al is het voor Lieke nou ook weer niet zo heel moeilijk om positief op te vallen tussen dat zootje opperTokkies.
Natasia, Amanda, Brian, Palma horen op de schroothoop thuis, Dennis is voor zover ik hem tot nu toe kan beoordelen niet veel meer dan een meeloper-achtig mannetje met een raar hoofd en een veel te grote bak.
Jaap is Jaap, en Huub heeft talloze minpunten, maar is (met Lieke) zo'n beetje de enige in de Villa die ook nog wel eens zichzelf relativeert en eerlijk durft te zijn.
Brian en Amanda aanpakken heeft programmatechnisch weinig zin, omdat die 2 maar 1 kunstje kennen.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
L : Waarom zeg jij dat ik Silvia achterna loopt omdat ik het paard eten geeft?
Script weer zo dat Huub en Lieke de lul zijn, jammer dat Brian en Amanda nooit wordt aangepakt.
En vooral WIJ hadden het leuk tot jij hier kwam wonenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef petraa het volgende:
P: Sinds jij hier woont Lieke is de sfeer verziekt. Het werpt echt vruchten af die relatie.
H: De sfeer moet hier ook goed zijn, want we willen dat de mensen hier allemaal blijven.
P: De sfeer moet hier leuk zijn.
Bombs away op Lieke en Huub weer, ingefluisterd door achter?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
Van VOL:
Natasia: 6.40 "Pas op je borg"
en ik hoor vrij duidelijk, maar een beetje binnensmonds: "Dennis: 6.49 Het moest van achteren. Ik geef hem een duw!".
Morgen, het was idd duidelijk, WB en Amanda deden helemaal niks, terwijn normaal gesproken WB en Amanda vooraan staan met dit soort dingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bombs away op Lieke en Huub weer, ingefluisterd door achter?
Jaap richtte zijn terror ook al op Lieke, toch? Wie zou er toch in de luwte worden gehouden?
...
En een goedemorgen.
Huub zat gisteravond vannacht Jaap al te bedreigen met eruit stemmen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Huub spreekt Jaap er op aan hoe hij gisteren met 'team maatje' Lieke is omgegaan.
Jaap reageert stuurs.
'Focking kneus' zegt Huub als Jaap wegloopt.
Met name dat laatste is erg opvallend idd.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Prosac het volgende:
Verdorie zeg, je mist eigenlijk ook geen zak he als je een paar dagen geen COS-en leest.
ontbijtruzies, ruzies die weer met de mantel der liefde bedekt worden en een Brian die overal tussendoor glibbert zonder moeite.
Psies. Ik stream al een hele tijd niet of nauwelijks, en lees ook weinig COSsen terug. Toch ben ik wonder boven wonder nog steeds helemaal bij wat betreft ontwikkelingen en verhoudingen in de Villa.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Prosac het volgende:
Verdorie zeg, je mist eigenlijk ook geen zak he als je een paar dagen geen COS-en leest.
ontbijtruzies, ruzies die weer met de mantel der liefde bedekt worden en een Brian die overal tussendoor glibbert zonder moeite.
Huub zegt zo veel.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Huub zei net dat hij weggeduwd werd door Dennis en hij in zijn val verkeerd terecht kwam op zijn vinger.
Dat kan Lieke wel hebben hoor. Die krijgen ze echt niet gek met die stompzinnige schreeuwpartijen. En fysiek staat ze haar mannetje ook wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub zat gisteravond vannacht Jaap al te bedreigen met eruit stemmen.
Ik hoop dat-ie nog even zo doorgaat.
Dan is het echt alle bommen los op Lieke.
Zou mij ook niks verbazen, hij heeft het al eerder aangegeven dat hij ontzettend baalde.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Huub binnenkort de handoek in de ring gooit
Puur omdat hij het oneerlijke gevecht niet kan winnen.
De Febo doet er alles aan om Natasja en Bwian te beschermen...
Huub zal nooit iemand de schuld ergens van geven, dat is al die maanden al gebleken.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Huub zei net dat hij weggeduwd werd door Dennis en hij in zijn val verkeerd terecht kwam op zijn vinger.
Dat kan je van iedereen daar wel zeggenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub zegt zo veel.
Niet te vertrouwen dus ook gewoon niet doen.
Ik denk niet dat hij dat doet.. maar ik zou er wel alle begrip voor hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Huub binnenkort de handoek in de ring gooit
Puur omdat hij het oneerlijke gevecht niet kan winnen.
De Febo doet er alles aan om Natasja en Bwian te beschermen...
Mee Eenscn...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zal nooit iemand de schuld ergens van geven, dat is al die maanden al gebleken.
Psies, en dat siert hem ontzettend.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zal nooit iemand de schuld ergens van geven, dat is al die maanden al gebleken.
Je bedoelt Dennis in het filmpje?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Hij zegt inderdaad gewoon Het moest van achteren.
Ze hoeft haar mond niet open te doen, als ik haar zie denk ik al wat een irritant mens.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef BarryK het volgende:
Wat doet Amanda fucking irritant zeg... d'r normale stem is al erg maar dits laat alles.
Ja, dat vind ik ook nergens op slaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
Btw, is het niet heel asso dat Huub Met vermoedelijke 2 gebroken vingers met wachten op de Febo, om naar het ziekenhuis te gaan....
Ik vind dat de Febo verantwoordelijk is voor de bewoners, en ze niet zo met pijn te laten lopen.
De auto zou er al om 09.00 uur zijn, schandalig.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
Btw, is het niet heel asso dat Huub Met vermoedelijke 2 gebroken vingers met wachten op de Febo, om naar het ziekenhuis te gaan....
Ik vind dat de Febo verantwoordelijk is voor de bewoners, en ze niet zo met pijn te laten lopen.
Ach gut, hoe zou dat nu toch komen, dat hij niet de favoriet van het personeel is?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:25 schreef FSR het volgende:
onlangs zei Huub dat hij er moe van word, dat hij niet alleen tegen de miljonairs moet strijden, maar ook tegen bijna al het personeel....
Hij is vannacht door de huisarts naar dGK gestuurd. Het valt met de benodigde spoed dus wel een beetje mee.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
De auto zou er al om 09.00 uur zijn, schandalig.
Raar he dat sommige mensen alleen commentaar geven, op momenten dat Huub en Lieke worden aangepakt, maar als hun favorietje wordt aangepakt. Zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ach gut, hoe zou dat nu toch komen, dat hij niet de favoriet van het personeel is?
Het is niet te begrijpen.
Boehoe.
Ze wachten tot alle miljonairs aan tafel zitten zodat ze met z'n allen weer los kunnen gaan op Lieke. Dan pas kan Huub weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
De auto zou er al om 09.00 uur zijn, schandalig.
Ik ben even confuus. Is die vinger nu het gevolg van het duw- en trekwerk met Brian van afgelopen week of van een actie van Dennis?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Hij sterft echt van de pijn en dan maar laten rondlopen.
Hij is vannacht naar het ziekenhuis geweest, maar er was niemand op de rontgen aanwezig, dus hij moest om 9 uur terug komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hij is vannacht door de huisarts naar dGK gestuurd. Het valt met de benodigde spoed dus wel een beetje mee.
Huub is niet het tiep, dat spontaan mensen zo behandeld.. zeker niet als ze niet in het spel zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ach gut, hoe zou dat nu toch komen, dat hij niet de favoriet van het personeel is?
Het is niet te begrijpen.
Boehoe.
Ik denk een combi, hij had eerder last van zijn pink.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben even confuus. Is die vinger nu het gevolg van het duw- en trekwerk met Brian van afgelopen week of van een actie van Dennis?
Alle 2, volgens Huub stond 1 vinger al scheef door het gedoe met Brian en 1 door het gedoe van Dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben even confuus. Is die vinger nu het gevolg van het duw- en trekwerk met Brian van afgelopen week of van een actie van Dennis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |