abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50809182
Iedereen moet gaan slapen.
pi_50809184
pi_50809187
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:17 schreef lorence1 het volgende:

[..]

lieke ook als huub haar daartoe aanspoort
Ik geloof er niks van dat Lieke daar als een viswijf met lichaamsdelen gaat staan smijten, ook niet als Huub het opdraagt.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:20:14 #4
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50809190
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:18 schreef F04 het volgende:
Iedereen moet gaan slapen.
Geen leuke samenvattende OP?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_50809191
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Top, ik zag hem net over het hoofd

Hoevaak ga je hem nog posten?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_50809193
Natasia nu meelevend doen met Huub terwijl ze toenet nog zei dat ze liever had gehad dat er een paar tanden uit waren geslagen oid.
pi_50809195
Damn....
pi_50809196
Ik vind 't zó'n naar gezicht, dat gekneed in die borsten van Natasia
pi_50809198
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:

[..]

Net zo vaak als die roos en beertjes van KZ....
  maandag 25 juni 2007 @ 03:21:02 #10
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50809199
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Daar kan je voor naar de SC
pi_50809202
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:15 schreef ToughLove het volgende:

[..]

Vernederen? Ik denk dat als zij er niet op in gaat, en laat zien dat ze erboven staat dat de rest eerder hunzelf vernedert. Medigeil, ach ja. Wie niet? Heeft verder niet echt iets met stijl of klasse te maken vind ik. Huub, ach ja...ik vind dat ze allebei wel wat doen. Het zal vast ook niet makkelijk zijn een relatie daar. En uiterlijk heeft er al helemaal niks mee te maken.
Je kunt zeggen wat je wilt maar ze laat zich vernederen of ze er nu op in gaat of niet en een lelijke harses heeft ze ook
  maandag 25 juni 2007 @ 03:21:21 #12
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50809204

Ze zien er wel mooi uit zegt Natas.
pi_50809205
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef BarryK het volgende:
Natasia nu meelevend doen met Huub terwijl ze toenet nog zei dat ze liever had gehad dat er een paar tanden uit waren geslagen oid.
huub zegt net recht in der gezicht ik wens jullie allemaal een pijnlijke dood maar aan de andere kant heb ik jullie ook nodig
pi_50809206
weltrusten
pi_50809207
Huub: 'Payback is a bitch'

hij is sterk sinds hij terug is van z'n dokterbezoekje!
pi_50809208
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat Lieke daar als een viswijf met lichaamsdelen gaat staan smijten, ook niet als Huub het opdraagt.
Nee dat soort dingen komen niet uit haar mond dat geloof ik zekers
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_50809211
Wat heeft Huub in de vijver gegooid?
pi_50809212
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef easysatellite het volgende:

[..]

huub zegt net recht in der gezicht ik wens jullie allemaal een pijnlijke dood maar aan de andere kant heb ik jullie ook nodig
Spijker op de kop: Recht in het gezicht
pi_50809215
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]

Ze zien er wel mooi uit zegt Natas.
Weer die lelijke kut tieten. Heb ze nu wel gezien hoor thanks
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_50809216
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:

[..]

staat er maar 1 keer wijsneus...en ik vraag je voor de laatste keer laat me met rust..ik hoef geen enkel commentaar van jou GEEN enkel..ik reageer ook niet op jou posts..dus laat het zo...je moet echt stoppen je doet het erom..iedere keer reageer je expres negatief persoonlijk tegen mij of op mij...echt je moet kappen...Fok doe er is wat word er fucking schijtziek van.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 03:22:44 #21
137949 Disana
pi_50809217
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt maar ze laat zich vernederen of ze er nu op in gaat of niet en een lelijke harses heeft ze ook
Je maakt haar verantwoordelijk voor de vernedering, alsof ze het had kunnen stoppen als ze had gewild. Dat kon ze met geen mogelijkheid, dus ze gedroeg zich zo waardig als onder die omstandigheden maar mogelijk was.
pi_50809219
FEBO had gewoon vanaf dag 1 moeten zeggen dat tijdens enige vorm van ruzie er totaal GEEN fysiek contact mag plaatsvinden tussen diegene die ruzie hebben, anders verwijdering uit de kooi.
Dan was er nooit zo veel gezeur geweest, want bijna de gehele inhoud van het programma gaat nu over wel/geen fysiek geweld...
pi_50809221
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Je maakt haar verantwoordelijk voor de vernedering, alsof ze het had kunnen stoppen als ze had gewild. Dat kon ze met geen mogelijkheid, dus ze gedroeg zich zo waardig als onder die omstandigheden maar mogelijk was.
En dat doet ze goed.
pi_50809222
waarom krijgen we niet te zien wat Lieke nog te bleren staat in de slaapkamer
pi_50809223
pi_50809225
4x huub? is dat nie beetje te veel van t slechte
pi_50809227
En juist deze dingen maakt Huub een favoriet.
Hij is nooit haatdragend.
Die andere hadden dagen door gejankt.
pi_50809230
Wil iemand even terugschakelen naar de slaapruimte?
pi_50809232
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef rooie3 het volgende:
Die asociale acties van de rest drijven toch veel kijkers weer naar Huub. Applausje voor hun toch?
pi_50809235
quote:
Jezus, Huub niet haatdragend? Jij stopt denk ik 200 keer per dag watten in je oren? Mozes kriebel, wat een lulkoek toch. Hij doet al twee dagen niets anders dan zeggen dat Brian dood mag en dat hij wil winnen van Dennis, koste wat het kost.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:24:57 #31
2018 PC eend
relativist
pi_50809236
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:17 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Het zegt veel over de machtspositie van Huub.

En Huub deed bij binnenkomst ook precies het goede: zichzelf opstellen als sportieve verliezer.
Het moet waarschijnlijk nog even tot hem doordringen dat zo een gips-poot niet goed voor zijn shot is, dan komt er vast wel wat opgekropte woede naar boven

Hij zit nu waarschijnlijk onder de tranquillizers
pi_50809237
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Die asociale acties van de rest drijven toch veel kijkers weer naar Huub. Applausje voor hun toch?
alsof huub geen asociale acties heeft gedaan
pi_50809240
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef BarryK het volgende:
FEBO had gewoon vanaf dag 1 moeten zeggen dat tijdens enige vorm van ruzie er totaal GEEN fysiek contact mag plaatsvinden tussen diegene die ruzie hebben, anders verwijdering uit de kooi.
Dan was er nooit zo veel gezeur geweest, want bijna de gehele inhoud van het programma gaat nu over wel/geen fysiek geweld...
Ze hebben die regels juist versoepeld.. Denk nena die met haar slofjes een schijntrapje maakte. Nu breken ze elkaars
vinger en duwen ze elkaar een stenen trap af
pi_50809241
quote:
vind ik ook. Gewoon afblijven.
pi_50809242
Dennis krapt even lekker aan zn poeperdje.
Huub komt binnen en zeg: trusten buurman tegen Brian. Brian schijnt dit heel leuk te vinden en zegt beneden: hey buurvrouw tegen Lieke.
pi_50809244
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jezus, Huub niet haatdragend? Jij stopt denk ik 200 keer per dag watten in je oren? Mozes kriebel, wat een lulkoek toch. Hij doet al twee dagen niets anders dan zeggen dat Brian dood mag en dat hij wil winnen van Dennis, koste wat het kost.
sommige mensen zien alleen wat ze wille zien
pi_50809246
Het begon allemaal met Lieke die Jaap als een klein kind neerzette dat hij niet voor het tv-scherm mocht lopen en dat moet je niet bij Jaap doen. Die heeft genoeg heeft meegemaakt in het verleden. Dan kan je een opmerking terug verwachten. En dan wilt Lieke als een schooljuf een sorry horen van Jaap. Wanneer hij dat niet zegt pakt zij zijn fototoestel en verstopt dat, nou dan kan je er zeker van zijn dat je Jaap op de kast hebt...toch?
pi_50809248
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef easysatellite het volgende:

[..]

alsof huub geen asociale acties heeft gedaan
Ik heb het over het ordinaire gekrijs vanavond......
pi_50809250
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:27:14 #40
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_50809252
Terror van Jaap was weer schitterend.. mooi dat het weer is tegen Lieke was
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_50809253
Tsja, kijkcijfers he.
pi_50809254
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Sug4r het volgende:
Het begon allemaal met Lieke die Jaap als een klein kind neerzette dat hij niet voor het tv-scherm mocht lopen en dat moet je niet bij Jaap doen. Die heeft genoeg heeft meegemaakt in het verleden. Dan kan je een opmerking terug verwachten. En dan wilt Lieke als een schooljuf een sorry horen van Jaap. Wanneer hij dat niet zegt pakt zij zijn fototoestel en verstopt dat, nou dan kan je er zeker van zijn dat je Jaap op de kast hebt...toch?
'die heeft genoeg meegemaakt in het verleden' .. blabla... zoals hij zelf ook zegt "het is de gouden kooi"
pi_50809255
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Sug4r het volgende:
Hij schold haar wel uit voor kuthoer, dat zou ik ook niet pikken.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:28:04 #44
2018 PC eend
relativist
pi_50809258
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:22 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

staat er maar 1 keer wijsneus...
Hem snel weghalen
quote:
en ik vraag je voor de laatste keer laat me met rust..ik hoef geen enkel commentaar van jou GEEN enkel..ik reageer ook niet op jou posts..dus laat het zo...
Euh huh
pi_50809259
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
pi_50809263
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef Suikeroom het volgende:
Terror van Jaap was weer schitterend.. mooi dat het weer is tegen Lieke was
Ja, Jaap is in ieder geval niet selectief. Iedereen die hem in de weg staat, vernederen wil, die krijgt er van langs. Mooi vind ik dat van hem, hij kiest zijn eigen weg en komt daardoor boven drijven.
pi_50809264
quote:

[..]

Ik heb ze net even geteld, ik heb nog genoeg celletjes over!!
Ik zeg ook niet dat Huub niet asociaal doet, het is gewoon dat de anderen nog een paar tandjes erger zijn.
pi_50809265
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze hebben die regels juist versoepeld.. Denk nena die met haar slofjes een schijntrapje maakte. Nu breken ze elkaars
vinger en duwen ze elkaar een stenen trap af
ja dat vind ik niet normaal hoor, je hoort van elkaar af te blijven. Kijk verbaal moeten ze zelf weten, maar blijven met je handen van elkaar af!
pi_50809266
Gewoon goede actie van Jaap.
pi_50809268
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:

[..]

precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
Grapjurk
pi_50809269
Natasia roept nog wat na...
Huub stijgt in m'n aanzien na vandaag, hij gedraagt zich sowieso erg leuk na terugkomst van ziekenhuis.
pi_50809270
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hem snel weghalen
[..]

Euh huh
nee hoor...gozertj...was al weg toen ik hem poste direct nog geen seconde erna.moest hem nog wat aanpassen namelijk....dus wat lul je nou ...Fok doe iets aan die gozer..
pi_50809272
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb ze net even geteld, ik heb nog genoeg celletjes over!!
Ik zeg ook niet dat Huub niet asociaal doet, het is gewoon dat de anderen nog een paar tandjes erger zijn.
dat vind ik totaal niet. huub was altijd de grootste in zulk soort rellen/grappen, en ik lachde erom, sinds hij met lieke is is dat allemaal verdwenen en nu lach ik me dood om jaap
pi_50809273
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Iedereen kan niet anders dan reageren op dat waarmee ze geconfronteerd worden. In overtreffende trap, anders helpt het niet. Dat is de oorzaak van de aso villa
pi_50809275
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef easysatellite het volgende:

[..]

sommige mensen zien alleen wat ze wille zien
Nee hoor .
Vind Huub op zijn tijd een enorme eikel.
Werd tijd dat hij wakker werd geschud.
Maar dat de bangroep altijd goed weg komt staat me tegen.
Terwijl dat de grootste asocialen zijn.
pi_50809276
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze was aan het commanderen, dat zou ik ook niet pikken
pi_50809277
quote:

[..]

ach straattemeier was ze ook zo overheen, zelfs als je eigen vriend je zo noemt. Dat lijkt me 10X zo erg
  maandag 25 juni 2007 @ 03:30:03 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50809278
quote:
[..]
Nee... Nathanael was lekker stijlvol........ NOT

Toen begon het gedonder, en Nathanael zag in Huub een perfect slachtoffer... de bewoners hadden Huub immers al een keer binnen een paar uur weggestemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 juni 2007 @ 03:30:19 #59
2018 PC eend
relativist
pi_50809280
quote:
En dan hadden ze nog steeds 200.000 kijkers
pi_50809283
quote:

[..]

Scheelt je naam zegt genoeg
pi_50809284
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

En hadden we Nena nog ipv Mandel
pi_50809285
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik stel haar niet verantwoordelijk voor de vernedering maar voor haar keuze dat ze daar wil zijn en het dus vrijwillig ondergaat
pi_50809287
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Iedereen kan niet anders dan reageren op dat waarmee ze geconfronteerd worden. In overtreffende trap, anders helpt het niet. Dat is de oorzaak van de aso villa
Oooooooooit heeeeeeeel lang geleden is Brian eens begonnen met spugen op mensen en wijn gooien over mensen.
pi_50809288
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee... Nathanael was lekker stijlvol........ NOT

Toen begon het gedonder, en Nathanael zag in Huub een perfect slachtoffer... de bewoners hadden Huub immers al een keer binnen een paar uur weggestemd.
ben ik mee eens, maar nathanael kwam ook later toch? ik had t over heel in t begin vannaf de start eigenlijk.. toen die ruzie met nathanael en huub vannaf toen is t eigenlijk allemaal aso geworden
pi_50809289
quote:

[..]

nee maar ik dacht dat die twee zo close waren, dan zeg je toch hé Jaap dat vind ik niet leuk, maar om dan gelijk zijn fototoestel te verstoppen omdat je geen sorry hoort
pi_50809291
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:31 schreef Soury het volgende:

[..]

En hadden we Nena nog ipv Mandel
pi_50809294
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:31 schreef saveway het volgende:

[..]

Idd ook zo enorm zielig.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:32:35 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50809295
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met andere woorden: Het programma is niet in z'n opzet geslaagd...
Kennelijk kunnen de kijkers het niet aan om 24/7 naar normale mensen te kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_50809297
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:32 schreef easysatellite het volgende:

[..]

ben ik mee eens, maar nathanael kwam ook later toch? ik had t over heel in t begin vannaf de start eigenlijk.. toen die ruzie met nathanael en huub vannaf toen is t eigenlijk allemaal aso geworden
Ho....... jij legde net alle verantwoordelijkheid bij Huub toch?
  maandag 25 juni 2007 @ 03:33:17 #70
16715 Mylene
*schatje*
pi_50809298
quote:
Ik denk dat ie nu wel weer wat procenten meer in de populariteitspoll kan verwachten ja.

Mijn favoriet is het niet meer. Hij is vreselijk arrogant geworden. Geef mij Jaap en Dennis maar.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 03:33:20 #71
137949 Disana
pi_50809299
Nabespreking. Huub wil Jaap (nog) niet loslaten, Lieke wil zich niet zo door hem laten behandelen. Huub vindt het belangrijk morgen met Jaap te praten.

Huubs vinger doet echt zeer. Hij heeft het advies gekregen paracetamol te slikken.

pi_50809304
en dennis staat zijn wenkbrauwen weer te epileren...mijn god
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50809305
Beste userts, zullen we mekaar met rust laten en geruzie aan de "miljonairs" overlaten?

Thanx ^O ^
  maandag 25 juni 2007 @ 03:35:01 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50809309
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:32 schreef easysatellite het volgende:
[..]
En Nathanael was daar voornamelijk de agressor in, dusdanig dat er zelfs een kaartenactie voor Huub gehouden is omdat de kijkers het te walgelijk voor woorden vonden.

Maar goed, het is makkelijk om dat even te vergeten en Huub de schuld te geven van het asociale gedrag.
Het programma begon toen idd te worden wat het nu is, maar Huub is daar niet de (enige) oorzaak van.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_50809311
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:31 schreef saveway het volgende:

[..]

Jups, dat zijn echt steekhoudende opmerkingen. Daar kunne we wel wat mee
  maandag 25 juni 2007 @ 03:35:32 #76
169181 Sammy-S
Geen ondertiteling
pi_50809312
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef paraquat het volgende:
hij is sterk sinds hij terug is van z'n dokterbezoekje!
Hij heeft waarschijnlijk 1 zetpil a 1000 mg Sumatriptan gehad.
pi_50809317
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jups, dat zijn echt steekhoudende opmerkingen. Daar kunne we wel wat mee
nou kom maar op
pi_50809320
dat wordt een slechte nacht rust
verlichting gaat in eht kantoor niet uit
en pijn aan zijn vinger
pi_50809322
quote:
Brian zeker
  maandag 25 juni 2007 @ 03:38:28 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50809326
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian zeker
Brian had Huub en Nena de schuld gegeven... ongeacht wie het gedaan had
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_50809328
De rat idd.
pi_50809331
Mogen de nachtcams aan?
pi_50809338
quote:

[..]

Dat was toch echt Brian...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50809339
Doe niet zo tegen vrouwen, de woorden van Huub tegen Jaap. Tja, wat stond Huub te lachen toen juf Judith eieren over haar hoofd kreeg van Jaap. Dat is dus Huub. Wat in zijn straatje past mag allemaal, anders niet.
pi_50809340
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Brian zeker
Brian gaat foto's maken van z'n schrammen
Voor z'n dossier
Reality is nothing but a collective hunch.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:41:10 #86
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50809341
Huub waardeert de standvastigheid van Lieke
Morgen gaat hij naar het ziekenhuis, nu heeft hij een verbandje van de HA gekregen.

Huub zei dat zijn vingers door Dennis zijn gebroken.

pi_50809345
erik aktie kots
pi_50809349
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe niet zo tegen vrouwen, de woorden van Huub tegen Jaap. Tja, wat stond Huub te lachen toen juf Judith eieren over haar hoofd kreeg van Jaap. Dat is dus Huub. Wat in zijn straatje past mag allemaal, anders niet.
Deze vergelijking vind ik overigens niet opgaan.
Ei op hoofd <----> 5 mensen die je uitmaken voor alles wat lelijk en vies is
pi_50809354
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Brian gaat foto's maken van z'n schrammen
Voor z'n dossier
Sukkel... er loopt gewoon iemand met 2 gebroken vingers en die doet er niet moeilijk over!
  maandag 25 juni 2007 @ 03:43:24 #90
2018 PC eend
relativist
pi_50809358
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met andere woorden: Het programma is niet in z'n opzet geslaagd...
Kennelijk kunnen de kijkers het niet aan om 24/7 naar normale mensen te kijken.
Dat is meer hummies afdeling
  maandag 25 juni 2007 @ 03:44:32 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50809365
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is meer hummies afdeling
Ik ben bang dat dat ook nooit meer hetzelfde gaat worden....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_50809366
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef Sammy-S het volgende:

[..]

Hij heeft waarschijnlijk 1 zetpil a 1000 mg Sumatriptan gehad.
Dat is tegen migraine!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50809367
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Die vergelijking gaat wel degelijk op naar mijn idee. En ik heb Lieke ook best hoog, hoger dan de andere dames, maar ik vind het toch haar eigen fout om Jaap zo te betuttelen. Ze vroeg erom en ze kreeg het. Huub is slachtoffer van zijn eigen pikgerichtheid en die gun ik nog veel meer ellende gezien dat wat hij over anderen uitgestort heeft.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:47:06 #94
58921 Day
You can fly!
pi_50809374
Zo, het is nog druk hier

Wie heeft de pokerwedstrijd eigenlijk gewonnen?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_50809376
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef Day het volgende:
Zo, het is nog druk hier

Dennis
pi_50809378
quote:
Zo, het is nog druk hier

Dennis, met glans.
pi_50809379
quote:
Zo, het is nog druk hier

Dannis
  maandag 25 juni 2007 @ 03:48:04 #98
2018 PC eend
relativist
pi_50809380
quote:
Zo, het is nog druk hier

Dennis en huub de eerste amateur die eruit lag
pi_50809382
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dennis en huub de eerste amateur die eruit lag
Jaap eerder
  maandag 25 juni 2007 @ 03:48:40 #100
169181 Sammy-S
Geen ondertiteling
pi_50809383
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Agressie is agressie. Het maakt niet uit of het een ei op je hoofd is of vijf mensen die je voor alles wat lelijk en vies is uitmaken.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:49:13 #101
58921 Day
You can fly!
pi_50809387
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Dennis

Oeps, sorry! Jammer voor Huub

En waarom viel hij Dennis aan?
I am gonna shine
pi_50809388
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef Sammy-S het volgende:

[..]

Agressie is agressie. Het maakt niet uit of het een ei op je hoofd is of vijf mensen die je voor alles wat lelijk en vies is uitmaken.
Het ging dan ook niet over agressie, dat scheelt.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 03:49:34 #103
137949 Disana
pi_50809392
Menuutjes van de camera

maandag 25 juni 2007 @ 03:49:46 #104
2018 PC eend
relativist
pi_50809394
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Jaap eerder
Aah kut, dat heb ik dan ff verdrongen
pi_50809403
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Day het volgende:

[..]

Oeps, sorry! Jammer voor Huub

En waarom viel hij Dennis aan?
De meningen zijn nog verdeeld over wie wie aanviel. Maar Jaap had het op Lieke gemunt, en Dennis deed een Brian aka erachteraan huppelen. Huub heeft 2 gebroken vingers. Dennis heeft zijn klasse bewezen door samen met BAN Lieke een uur voor slet, kuthoer, vuilnis, vies wijf etc uit te schelden.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:51:18 #106
58921 Day
You can fly!
pi_50809406
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef Sammy-S het volgende:

[..]

Maakte Lieke overigens een weekje terug niet deel uit van de 6 tegen Eric?
(die haar niks had aangedaan!)
I am gonna shine
  maandag 25 juni 2007 @ 03:52:24 #107
169181 Sammy-S
Geen ondertiteling
pi_50809409
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Het ging dan ook niet over agressie, dat scheelt.
Waar ging het over dan? Ik ben echt benieuwd.
pi_50809410
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:51 schreef Day het volgende:

[..]

Maakte Lieke overigens een weekje terug niet deel uit van de 6 tegen Eric?
(die haar niks had aangedaan!)
ja maar dat deed ze met klasse....

sorry niet mijn woorden
pi_50809414
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef Sammy-S het volgende:

[..]

Waar ging het over dan? Ik ben echt benieuwd.
Gedrag naar vrouwen.
pi_50809416
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef lorence1 het volgende:

[..]

ja maar dat deed ze met klasse....

sorry niet mijn woorden
In elk geval niet op de manier van vanavond...... dat was echt te erg en te ordinair en asociaal.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:53:47 #111
58921 Day
You can fly!
pi_50809418
Sorry, maar ligt Huub nu op dezelfde plek waar hij Eric een week terug had verbannen?
I am gonna shine
pi_50809421
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:53 schreef Day het volgende:
Sorry, maar ligt Huub nu op dezelfde plek waar hij Eric een week terug had verbannen?
Weddenschap ivm poker.
pi_50809422
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:53 schreef Day het volgende:
pi_50809426
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Menuutjes van de camera

[afbeelding]

[afbeelding]
ze zijn bij de regie bezig het afstellen van de beelden
volgens mij
pi_50809428
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Menuutjes van de camera

[afbeelding]

[afbeelding]
Fake?
pi_50809429
als lieke er niet meer geweest was was huub allang weggeweest zegt hij
  maandag 25 juni 2007 @ 03:55:53 #117
58921 Day
You can fly!
pi_50809430
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:54 schreef lorence1 het volgende:

[..]

Damned, ik begin van Dennis te houden!
I am gonna shine
  maandag 25 juni 2007 @ 03:56:22 #118
169181 Sammy-S
Geen ondertiteling
pi_50809432
En een ei op de hoofd van een vrouw vind je niet agressief?
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 03:56:27 #119
137949 Disana
pi_50809434
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:54 schreef saveway het volgende:

[..]

ze zijn bij de regie bezig het afstellen van de beelden
volgens mij
Ja, mijn caps moeten eigenlijk in de omgekeerde volgorde staan: menu, picture, wide
pi_50809435
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:

[..]

Zoek maar eens een filmpje van vanavond, het was een rasechte BANner.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:57:20 #121
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_50809437
quote:
In elk geval niet op de manier van vanavond...... dat was echt te erg en te ordinair en asociaal.
Inderdaad, het was echt te asociaal en te ordinair om hier weer te geven.
Wat een stelleltje losers, en wat bleef Lieke heerlijk rustig ....
.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 03:57:33 #122
137949 Disana
pi_50809440
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:55 schreef F04 het volgende:

[..]

Fake?
Nee, je ziet dit niet vaak, maar soms komt dat menu wel eens langs voor ons streamers
pi_50809441
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:56 schreef Sammy-S het volgende:
En een ei op de hoofd van een vrouw vind je niet agressief?
Gaat niet over agressie.......
Hoe je met vrouwen omgaat! Een ei op iemand hoofd kapotslaan is laf, maar met 5 mensen een vrouw een uur lang uitmaken voor alles wat lelijk een goor is, vind ik zelf een tandje erger. Maar dat is mijn mening.
pi_50809444
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Inderdaad, het was echt te asociaal en te ordinair om hier weer te geven.
Wat een stelleltje losers, en wat bleef Lieke heerlijk rustig ....
Ik trok het bijna niet meer... zo errug!
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 25 juni 2007 @ 03:59:11 #125
58921 Day
You can fly!
pi_50809446
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Zoek maar eens een filmpje van vanavond, het was een rasechte BANner.
Ik ga zo pitten, zoekt het morgen wel allemaal rustig uit.

Maar het doet me goed dat hij daar ligt. De reden is misschien niet hetzelfde, maar het feit dat dat baasje eens een keer verliest (met z'n grote muil), vind ik prima.
I am gonna shine
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 03:59:13 #126
137949 Disana
pi_50809447
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoe je met vrouwen omgaat! Een ei op iemand hoofd kapotslaan is laf, maar met 5 mensen een vrouw een uur lang uitmaken voor alles wat lelijk een goor is, vind ik zelf een tandje erger. Maar dat is mijn mening.
Ik snap sowieso niet helemaal waarom Jaaps actie van toen wordt afgezet tegen die van hem en zijn tijdelijke vriendjes van vanavond.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:59:17 #127
169181 Sammy-S
Geen ondertiteling
pi_50809448
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah, ok. Tijd om naar bed te gaan.
pi_50809449
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:58 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik trok het bijna niet meer... zo errug!
Ik unmute zo nu en dan 5 seconden en dan was het weer meteen op mute.
pi_50809453
quote:

[..]

van iemand die zich uit eigenbelang bij een groep aansluit die zich zo ordinair gedragen?
Veel plezier met dat houden van dan...
  maandag 25 juni 2007 @ 04:00:24 #130
2018 PC eend
relativist
pi_50809455
quote:

[..]

Hij gooide huub alle kanten op, volgens mij is hij wel goed gecast als tegenpool voor huub
pi_50809457
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij gooide huub alle kanten op, volgens mij is hij wel goed gecast als tegenpool voor huub
2 gebroken vingers, Dennis is een toppertje
pi_50809463
De redactie mag eens een keertje iets doen aan die bewegingsproblemen. Als je een cap maakt terwijl er een actieshotje gaande is staat het er vaag op.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:03:07 #133
58921 Day
You can fly!
pi_50809466
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef riri het volgende:

[..]

van iemand die zich uit eigenbelang bij een groep aansluit die zich zo ordnair gedragen?
Veel plezier met dat houden van dan...
Dankje!!!
I am gonna shine
pi_50809468
Ik denk dat ik zo maar eens ga pitten.
pi_50809470
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef Day het volgende:

[..]

Ik ga zo pitten, zoekt het morgen wel allemaal rustig uit.

Maar het doet me goed dat hij daar ligt. De reden is misschien niet hetzelfde, maar het feit dat dat baasje eens een keer verliest (met z'n grote muil), vind ik prima.
Ik vind het meer dan prima. Ik geniet er van.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:04:08 #136
2018 PC eend
relativist
pi_50809471
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Als ik het goed zag vloog huub hem aan en weerde hij hem af
Het is ook niet voor niks dat er waarschijnlijk geen waarschuwingen voor komen
  maandag 25 juni 2007 @ 04:04:31 #137
58921 Day
You can fly!
pi_50809474
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Je zou je ook of kunnen vragen waarom Huub alweer betrokken is bij fysiek geweld?

En bij geweld, kan er wel eens iets breken. Gewoon niet meer doen dus, of de consequenties aanvaarden.
I am gonna shine
pi_50809475
dennis is geen banner.... hij is alleen anti lieke en als ban daarbij inspringt so be it... vond huub ook niet erg toen hij eric weg wilde hebben
pi_50809479
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ik het goed zag vloog huub hem aan en weerde hij hem af
Het is ook niet voor niks dat er waarschijnlijk geen waarschuwingen voor komen
Zo heb ik dat ook gezien!
pi_50809480
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:04 schreef Day het volgende:

[..]

Je zou je ook of kunnen vragen waarom Huub alweer betrokken is bij fysiek geweld?

En bij geweld, kan er wel eens iets breken. Gewoon niet meer doen dus, of de consequenties aanvaarden.
Omdat zn vriendin fysiek werd aangepakt?
pi_50809485
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Nog maar een keer, zijn vriendin werd fysiek tegen Jaap. Sommigen hier willen het echt niet lezen of zien! Moeizaam dit!
  maandag 25 juni 2007 @ 04:06:52 #142
58921 Day
You can fly!
pi_50809486
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh, dan mag het ineens wel?

Als Brian Amanda wil verdedigen is het een vuile rat.
I am gonna shine
pi_50809490
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:06 schreef Day het volgende:

[..]

Oh, dan mag het ineens wel?

Als Brian Amanda wil verdedigen is het een vuile rat.
Nee, dat is meer omdat Brian het 'beschermen' altijd als excuus gebruikt, dat maakt hem een rat.
pi_50809494
denk dat velen de beelden van vanavond dan niet goed gezien hebben...maar ja,het filmpje komt nog wel....waarmee jaap begon ging veel te ver
pi_50809501
Nog maar een keer voor iedereen die het niet wil weten of wil zien
Jaap krijgt heel belerend van Lieke te horen dat hij niet beneden mag plassen. Een naar toontje van Lieke. Jaap zegt kuthoer. Lieke loop achter Jaap aan en vraagt excuses (hoe dom kun je zijn bij Jaap) Jaap zegt nog 10 keer kuthoer en verteld haar dat ze niet zo belerend moet doen. Lieke steelt zijn fototoestel. Jaap is boos over gestolen fototoestel. Lieke slaat Jaap twee keer op zijn hoofd. Jaap pikt dat niet en terror Jaap is geboren.

Nu even goed lezen wie er begint en wie het laat escaleren.
pi_50809503
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar een keer voor iedereen die het niet wil weten of wil zien
Jaap krijgt heel belerend van Lieke te horen dat hij niet beneden mag plassen. Een naar toontje van Lieke. Jaap zegt kuthoer. Lieke loop achter Jaap aan en vraagt excuses (hoe dom kun je zijn bij Jaap) Jaap zegt nog 10 keer kuthoer en verteld haar dat ze niet zo belerend moet doen. Lieke steelt zijn fototoestel. Jaap is boos over gestolen fototoestel. Lieke slaat Jaap twee keer op zijn hoofd. Jaap pikt dat niet en terror Jaap is geboren.

Nu even goed lezen wie er begint en wie het laat escaleren.
Kielhalen die Lieke omdat ze niet wil dat Jaap haar wc onderpoept!
En kuthoer zeg je gewoon niet tegen iemand met wie je het goed kunt vinden, totaal respectloos en zwaar overtrokken in deze situatie.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:11:56 #147
2018 PC eend
relativist
pi_50809504
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:09 schreef riri het volgende:
denk dat velen de beelden van vanavond dan niet goed gezien hebben...maar ja,het filmpje komt nog wel....waarmee jaap begon ging veel te ver
Hmm dat zegt iemand met zo een ondertitel
pi_50809506
denk dat sylvia bij haar bezoek wel zal opmerken tegen huub wat voor ordinair zooitje daar nou zit
pi_50809508
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Kielhalen die Lieke omdat ze niet wil dat Jaap haar wc onderpoept!
En kuthoer zeg je gewoon niet tegen iemand met wie je het goed kunt vinden, totaal respectloos en zwaar overtrokken in deze situatie.
Nee. het is het toontje van Lieke dat ze vaker aanslaat. Uit de hoogte. Het is datzelfde toontje waarom vele Huub fans haar niet mogen. Ze doet regelmatig uit de hoogte en dat zou ik ook niet pikken.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:14:08 #150
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_50809509
Truste Lieke
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_50809513
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee. het is het toontje van Lieke dat ze vaker aanslaat. Uit de hoogte. Het is datzelfde toontje waarom vele Huub fans haar niet mogen. Ze doet regelmatig uit de hoogte en dat zou ik ook niet pikken.
dat is idd een reden dat ik lieke niet kan waarderen.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:16:30 #152
58921 Day
You can fly!
pi_50809514
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:13 schreef riri het volgende:
denk dat sylvia bij haar bezoek wel zal opmerken tegen huub wat voor ordinair zooitje daar nou zit
Want? Je denkt dat Huub dat zelf niet doorheeft?
Huub is zelf 1 van de ordinairste personen daar. Of heb je hem nooit dames daar voor hoer e.d. uit horen schelden? Zelfs zijn eigen vriendin!

I am gonna shine
pi_50809516
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hmm dat zegt iemand met zo een ondertitel
juist daarom
  maandag 25 juni 2007 @ 04:20:33 #154
58921 Day
You can fly!
pi_50809521
Ja Lieke, ook jij ben hypocriet!
I am gonna shine
pi_50809526
Nog maar even iets om over na te denken. 9 van de 10 keer is Huub betrokken bij het gelazer of zelfs het middelpunt ervan. Hoe zou dat nu toch komen? Ik vermoed dat het komt omdat hij zo vredelievend is, zo lief, zo eerlijk en zo oprecht...........
pi_50809527
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:16 schreef Day het volgende:

[..]

Want? Je denkt dat Huub dat zelf niet doorheeft?
Huub is zelf 1 van de ordinairste personen daar. Of heb je hem nooit dames daar voor hoer e.d. uit horen schelden? Zelfs zijn eigen vriendin!

je kan alles van huub zeggen maar ordinair is hij niet...
dan je vriendje dennis,daar kan je een voorbeeld aan nemen....wat dat betreft maar eens beter naar mijn ondertitel kijken...die spreekt boekdelen.
Mensen die zoals vanavond zo ordinair gaan schelden en zich gedragen zoals dat BAND groepje...daar voel je je bij aangesloten zeker...top
wacht maar tot het eerste slachtoffer valt en wordt afgevoerd met een ambulance of lijkenwagen.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:24:25 #157
58921 Day
You can fly!
pi_50809529
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even iets om over na te denken. 9 van de 10 keer is Huub betrokken bij het gelazer of zelfs het middelpunt ervan. Hoe zou dat nu toch komen? Ik vermoed dat het komt omdat hij zo vredelievend is, zo lief, zo eerlijk en zo oprecht...........
Ja, dat is hij, écht!
I am gonna shine
pi_50809531
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef riri het volgende:

[..]

dan je vriendje dennis,daar kan je een voorbeeld aan nemen....wat dat betreft maar eens beter naar mijn ondertitel kijken...die spreekt boekdelen.
Mensen die zoals vanavond zo ordinair gaan schelden zoals dat BAND groepje...daar voel je je bij aangesloten zeker...top
wacht maar tot het eerste slachtoffer valt en wordt afgevoerd met een ambulance of lijkenwagen.
Huub niet ordinair???????? Ik denk dat twee a-viertjes niet genoeg zijn om de scheldwoorden die hij anderen toegeslingerd heeft op te schrijven. Het lijkt er werkelijk op dat hij ordinair en agressief gedrag heeft uitgevonden. Daarnaast ook het manipuleren. Dat maakt hem geschikt voor het spel, maar voor de maatschappij totaal ongeschikt. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij met zijn wel aanwezige kennis het niet verder heeft gebracht dan telefoonverkoper. Die knul, die graag een grotere mond dan zijn werkgever heeft, werd overal uitgekost.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:27:09 #159
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_50809532
Complimenten aan de DGK_redactie voor een leuke poker-avond,
goed in beeld gebracht en van goed commentaar voorzien !!

Misschien voor herhaling vatbaar ??
.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:27:55 #160
58921 Day
You can fly!
pi_50809533
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef riri het volgende:

[..]

Mensen die zoals vanavond zo ordinair gaan schelden en zich gedragen zoals dat BAND groepje...daar voel je je bij aangesloten zeker...top
Mag ik even vragen waarom je zo persoonlijk wordt, Riri? Ik heb een andere voorkeur voor het spel dan jij, dus ik ben slecht? Stel je niet zo, mens!

En Huub is wel degelijk ordinair (of zegt hij het woord 'hoer' of een beschaafdere manier dan de rest?), vals en agressief.
I am gonna shine
pi_50809538
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:27 schreef Day het volgende:

[..]

Mag ik even vragen waarom je zo persoonlijk wordt, Riri? Ik heb een andere voorkeur voor het spel dan jij, dus ik ben slecht? Stel je niet zo, mens!

En Huub is wel degelijk ordinair (of zegt hij het woord 'hoer' of een beschaafdere manier dan de rest?), vals en agressief.
Volgens mij zeg hij altijd "Vieze stinkhoer", dat klinkt veel netter toch?
  maandag 25 juni 2007 @ 04:34:20 #162
58921 Day
You can fly!
pi_50809540
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij zeg hij altijd "Vieze stinkhoer", dat klinkt veel netter toch?
Tja, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken.
Huub gaat een stuk beter met zijn verlies om dan zijn fans.
I am gonna shine
pi_50809541
een spel spelen is iets anders dan je primitieve zelf laten zien en niet weten wat bij het spel kan en wat niet in de gouden kooi Day....dat is het verschil...denk dat daarom ook veel mensen het een heel ordinair programma zijn gaan vinden en er liever niet mee in verband gebracht willen worden,de ene na de andere haakt af
pi_50809542
TERROR JAAP
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_50809543
ben geen fan van huub...van niemand in het huis...kijk er alleen naar voor wat betreft mijn studie...niet meer niet minder
pi_50809552
Amanda Go!
  maandag 25 juni 2007 @ 04:42:49 #167
58921 Day
You can fly!
pi_50809556
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:35 schreef riri het volgende:
een spel spelen is iets anders dan je primitieve zelf laten zien en niet weten wat bij het spel kan en wat niet in de gouden kooi Day....dat is het verschil...denk dat daarom ook veel mensen het een heel ordinair programma zijn gaan vinden en er liever niet mee in verband gebracht willen worden,de ene na de andere haakt af
Van wat ik heb begrepen zijn de kijkcijfers juist hoger geworden sinds het een ordinaire programma geworden is. En Huub is daar 1 van de verantwoordelijke van..

En wat is primitiever dan agressie vertonen, als je het met woorden niet meer redt? Hoe komt het dan Huub altijd betrokken is bij agressie in DGK? Eerst was het altijd Brian's schuld. Brian lokte 'm uit, Brian was de rat. Voorzover ik begrepen heb, was Brian niet bij deze vechtpartij betrokken en toch vond Huub het weer nodig om geweld te gebruiken om zijn punt te maken. En weer worden er allerlei excuses voor verzonnen. Terwijl Huub allang zelf heeft toegegeven dat hij een agresssieprobleem heeft.

En wat Dennis betreft. Ik ben allang blij dat iemand Huub een lesje heeft geleerd. Als het Jaap was, had ik van Jaap gehouden. Was het Lieke, was ik zelfs spontaan fan van haar geworden, want dat had betekent dat ze eindelijk een keer iets voor zichzelf deed, in plaats van voor Huub.
I am gonna shine
pi_50809562
  maandag 25 juni 2007 @ 04:48:12 #169
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50809569

pi_50809570
Check die kop van brian!
  maandag 25 juni 2007 @ 04:51:17 #171
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50809572
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:42 schreef Day het volgende:

[..]

En wat Dennis betreft. Ik ben allang blij dat iemand Huub een lesje heeft geleerd.
2 gebroken vingers
Daar kunnen we blij om zijn
pi_50809573
idd!
  maandag 25 juni 2007 @ 04:52:14 #173
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50809574
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:49 schreef F04 het volgende:
Check die kop van brian!
Check het verschil in die 2 foto's.
  maandag 25 juni 2007 @ 04:58:13 #174
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50809578
Huub neemt een borreltje

pi_50809580
om 9 uur komt palma weer he
  maandag 25 juni 2007 @ 05:03:10 #176
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50809582
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:59 schreef F04 het volgende:
om 9 uur komt palma weer he
Oops ga snel slapen
Huubje moet nog eerder op voor het ziekenhuis
pi_50809595
Ik kon niet slapen en zit met verbazing de cossen door te lezen.

Begrijp nu wel waarom de streams bij mij steeds vaker uitstaan... te walgelijk allemaal...
Weet nu zeker dat ik de streams niet meer ga verlengen...

Miljonairs, noemen ze zich... yeah right
pi_50809604
nee ze zijn geen miljonairs

nog neit
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 05:52:31 #179
137949 Disana
pi_50809615
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.
pi_50809690
Ik bedacht, als ik wil weten hoe het is afgelopen met pokeren hoef ik alleen te kijken naar de streams wie er in het kantoor ligt.

Huub dus... ..met Lieke en zijn hand verbonden...

Maar ff de cossen lezen...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_50809806
quote:
Op maandag 25 juni 2007 05:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.
Als je niet de achtergronden kent is het inderdaad een kwalijke redenatie. Maar de achtergronden kennen we wel, we kunnen het zo invullen en jij weet natuurlijk net zo goed als ik, dat in dit geval het gewoon klopt.
pi_50809822

Waar hebben we dit aan te danken?
Goedemorgen :W
pi_50809887
quote:
Op maandag 25 juni 2007 05:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Huub is geen wetenschapper, maar een telefoonverkoper. Ik heb van hem nog geen wetenschappelijke theorie gehoord.
Huub heeft net Erik de poort uit gepest.
Geen idee wat het allerbekendst is.

Lijkt me dus helemaal niet zo' n gevaarlijke theorie.
Als je elke keer bij een vechtpartijtje of opstootje betrokken bent, heb je waarschijnlijk boter op je hoofd. In dit geval weten we zeker dat dat zo is.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50809935
quote:
Op maandag 25 juni 2007 07:34 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waar hebben we dit aan te danken?
wat is er aan de hand???
  maandag 25 juni 2007 @ 08:00:11 #185
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_50809970
quote:
Op maandag 25 juni 2007 04:51 schreef Prospera het volgende:

[..]

2 gebroken vingers
Daar kunnen we blij om zijn
Wie heeft de vingers van wie gebroken?
pi_50809989
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wie heeft de vingers van wie gebroken?
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.
pi_50809995
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.
mocht dennis dat gedaan hebben,dan is het exit dennis
  maandag 25 juni 2007 @ 08:08:53 #188
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50810020
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:04 schreef fredfik het volgende:

[..]

mocht dennis dat gedaan hebben,dan is het exit dennis
Ik meen te hebben gelezen dat Huub van de Febo gehoord had dat de gebeurtenissen van gisteravond en vannacht onder de noemer duwen en trekken vallen, en dus niet beboet worden oid.
Niets is sterker dan dat ene woord!
  maandag 25 juni 2007 @ 08:09:33 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_50810025
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dank. Ik ben benieuwd. Dennis maakt dus ook tv
pi_50810065
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dank. Ik ben benieuwd. Dennis maakt dus ook tv
Dennis gisteren zijn ringvinger die schijnbaar zichtbaar gebroken is? En zijn pink wordt gelijk bekeken want daar had hij al last van na de val van de trap in de ruzie met Brainless.
  maandag 25 juni 2007 @ 08:19:42 #191
130755 Kinga
versier hier
pi_50810114
Wat is er gebeurd? Staat niks in de updates....
  maandag 25 juni 2007 @ 08:29:31 #192
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_50810204

En we hebben ook een logo'tje
pi_50810225
Was het vorige keer dat ze bijna van de trap afflikkerden, is het nu 2 gebroken vingers.
Gelukkig wordt fysiek geweld dan ook maar ruim gezien
pi_50810234
En de huishouding ligt dus ook in een deuk omdat dennis de vinger van Huub heeft gebroken
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_50810288
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:34 schreef pullup het volgende:
En de huishouding ligt dus ook in een deuk omdat dennis de vinger van Huub heeft gebroken
Ja, ach zegt genoeg over het niveau he.

P; Huub staat te douche en Lieke stond met een pollepel tegen een pan aan te tkikken zoooooooooo origineel.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50810291
Lieke en Huub worden wakker gemaakt door de HH(?)
Lieke maakt met een koekenpan en een pollepel en luid geschreeuw de bewoners wakker.
Palma begint direct met afzeiken dat haar aktie zo origineel is.
Lieke: Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
pi_50810296
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:33 schreef Ricard0j het volgende:
Was het vorige keer dat ze bijna van de trap afflikkerden, is het nu 2 gebroken vingers.
Gelukkig wordt fysiek geweld dan ook maar ruim gezien
'eén vinger was al gebroken door de val van de trap.
pi_50810306
P: Vrijdag heb ik jullie niet gemist, dacht ik nu ff thuis, maar nu ben ik wel weer blij dat ik er ben natuurlijk.
pi_50810310
De streams hebben nu een logo en ze zijn nu ipv 'breed'.. lang uitgerekt.
pi_50810313
P: Je bent nu minder gevaarlijk met je vingers he, dan pak ik alleen Lieke wel aan.
pi_50810322
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
De streams hebben nu een logo en ze zijn nu ipv 'breed'.. lang uitgerekt.
bij mij niet
pi_50810326
wat ik niet begrijp cora wordt bedreigd doordat brain haar adres heeft gezegd en hij zal brain kapot maken maar een dag later zat hij bij hem in de jacuzzi dus jaap is geen held maar een scheiterd en wat schets mijn verbazing hij pakt lieke aan en scheurt haar jurk kapot en voelt zich dan stoer wat een zielig iemand die jaap maar dat dacht ik al van hem een pc nert en nog een scheiterd ook
pi_50810331
Lieke komt weer met veel lawaai de slaapkamer in en Palma geeft commentaar.. waar bemoeit ze zich weer mee.
pi_50810333
Is weer gezellig in het huis
pi_50810341
L: Jongens wat heb ik lekker geslapen in het kantoor.
P: Pak je spullen en ga in het kantoor wonen.
En het geruzie begin Natasia WAT SCHREEUW JE NOU, WAT SCHREEUW JE NOU. NOG HARDER SCHREEUWEN, NOG HARDER SCHREEUWEN. HOU JE SMOEL. IK HEB NOG NOOIT ZO ONZEKER MENS MEEGEMAAKT ALS JOU.
pi_50810350
Omg waarom kan natasia nooit een normale discussie aan
pi_50810352
Ik vond deze Nacht COS-sen best moeilijk om door te komen.
pi_50810356
Wel sterk van Lieke om zo de slaapkamer in d'r eentje te terroriseren na wat haar gisteren allemaal naar het hoofd is gegooid.
pi_50810357
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:42 schreef CoT het volgende:
Is weer gezellig in het huis
Waar hebben ze nu weer heibel over dan?
pi_50810360
n: Slieko, dat moet je waard zijn, dat moet je waard zijn. Je bent een vies stink. Hoezo zou ik naar je moeten lachen. Waarom moet ik lachen, je lijkt op een focking gozer, je lijkt op een focking gozer.
pi_50810368
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:42 schreef Clank het volgende:
Lieke komt weer met veel lawaai de slaapkamer in en Palma geeft commentaar.. waar bemoeit ze zich weer mee.
Ik zie ze er nog wel voor aan als weer een stemming down to drain gaat, dat ze die dan zullen geven aan de schoonmaaksters ..
pi_50810371
mogguh wat een gebler op de streams even de boel op zacht zetten
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 08:45:57 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_50810378
Dat is lekker wakker worden, wat een geschreeuw.
Goedemorgen dan maar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50810384
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:44 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Waar hebben ze nu weer heibel over dan?
Ze gaan verder, war ze vannacht zijn geeindigd. Het Lieke bashen.
pi_50810392
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:44 schreef pullup het volgende:
Ik vond deze Nacht COS-sen best moeilijk om door te komen.
Ik was erbij en ik vond het zo genant.
pi_50810398
N: Oh oh haar zielige vriendje met zijn gebroken vriendje bemoeit zich ermee.
  maandag 25 juni 2007 @ 08:47:32 #217
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50810401
Voor de verandering maar even de streams aangezwengeld.
Lieke is (alweer) goed bezig!
My kinda girl!
pi_50810402
Lekker krijsen allemaal
pi_50810405
pi_50810414
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor de verandering maar even de streams aangezwengeld.
Lieke is (alweer) goed bezig!
My kinda girl!
Gelukkig ben jij standvastig in je support
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 08:49:02 #221
135305 beequeen
Lost.
pi_50810423
Stronthoer, figurant........wat een lowlifes zijn het ook.
― Mark Twain
pi_50810426
Amanda met haar slimme opmerkingen, wat een prachtwijf!
pi_50810427
A: Jij hoort niet in dit huis KUT figurant.
P: Wat ben ik blij dat ik erbij morgen weer
A: Lieke je bent zooooo nep
N: Natuurlijk heb je lekker geslapen in het vieze bed
A: Stronthoer.
N; Natuurlijk heb je lekker geslapen en dat zielige vriendje naast ze die zijn poot heeft gebroken
A: Jammer he dat je nu niet meer gevingerd kan worden.
pi_50810437
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:49 schreef petraa het volgende:
A: Jij hoort niet in dit huis KUT figurant.
P: Wat ben ik blij dat ik erbij morgen weer
A: Lieke je bent zooooo nep
N: Natuurlijk heb je lekker geslapen in het vieze bed
A: Stronthoer.
N; Natuurlijk heb je lekker geslapen en dat zielige vriendje naast ze die zijn poot heeft gebroken
A: Jammer he dat je nu niet meer gevingerd kan worden.
Aha het niveau blijft hetzelfde
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 08:50:01 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_50810440
Natasja: Ik stamp alle tanden uit je bek.
― Mark Twain
  maandag 25 juni 2007 @ 08:50:25 #226
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_50810449
pi_50810461
N: Je bent geen shit waard, fysiek stomp ik jou al die tanden uit je bek
H: doe dan.
N; GA jij ff lekker body builden, doeiiiiiiiiii Natresha doeiii Natresha, vieze homo
H: Doe het dan, ram me dan me tanden uit me bek
N: We gaan weer dreigen, we gaan weer dreigen
Je hebt bijna je nek gebroken, je poot gebroken ik doe het wanneer ik er zin in heb. Loop maar weg, loop maar weg, loop maar weg
pi_50810466
waarom herhaald Bokito alles 98267503035x
pi_50810472
N: Focking nep wijf zeg he

DIt gaat Huub en Lieke weer stemmen opleveren tijdens de popoll.
pi_50810485
Ze gaan straks Lieke weer aanpakken.
N: Zij gaat trainen en die sukkelige zielige manke poot, want zo ga ik hem noemen.
B: Hij was de eerste die een loser was.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 08:53:23 #231
135305 beequeen
Lost.
pi_50810498
Huub gaat Palma bashen zodat ze weer naar huis kan.
― Mark Twain
pi_50810503
wat een nare vrouw die matras ze moet er heen hebben zo groot als een boom misschien houd ze haar snater dan weg met die rat en zijn vriendinnetje
pi_50810505
P: Even een kleine mededeling want Palma krijgt weer terror dag, want Huub kan Dennis en de rest vande miljonairs niet aan.
pi_50810507
Palma zoekt meteen hulp van de rest
pi_50810517
P: Ik ben er klaar voor, hij kan niets meer he, waar is ie eigenlijk.
pi_50810518
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:53 schreef pullup het volgende:
Palma zoekt meteen hulp van de rest
Ze zegt dat ze er helemaal klaar voor is .
pi_50810539
Hoorde ik trouwens natas en brian nou vorige week zeggen, dat ze niet zo waren met zijn allen tegen 1 ?
  maandag 25 juni 2007 @ 08:55:52 #238
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50810543
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef pullup het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij standvastig in je support
Tuurlik!
Al is het voor Lieke nou ook weer niet zo heel moeilijk om positief op te vallen tussen dat zootje opperTokkies.
Natasia, Amanda, Brian, Palma horen op de schroothoop thuis, Dennis is voor zover ik hem tot nu toe kan beoordelen niet veel meer dan een meeloper-achtig mannetje met een raar hoofd en een veel te grote bakkes.
Jaap is Jaap, en Huub heeft talloze minpunten, maar is (met Lieke) zo'n beetje de enige in de Villa die ook nog wel eens zichzelf relativeert en eerlijk durft te zijn.
pi_50810548
L : Waarom zeg jij dat ik Silvia achterna loopt omdat ik het paard eten geeft?

Script weer zo dat Huub en Lieke de lul zijn, jammer dat Brian en Amanda nooit wordt aangepakt.
pi_50810559
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:55 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Tuurlik!
Al is het voor Lieke nou ook weer niet zo heel moeilijk om positief op te vallen tussen dat zootje opperTokkies.
Natasia, Amanda, Brian, Palma horen op de schroothoop thuis, Dennis is voor zover ik hem tot nu toe kan beoordelen niet veel meer dan een meeloper-achtig mannetje met een raar hoofd en een veel te grote bak.
Jaap is Jaap, en Huub heeft talloze minpunten, maar is (met Lieke) zo'n beetje de enige in de Villa die ook nog wel eens zichzelf relativeert en eerlijk durft te zijn.
Precies
pi_50810577
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:55 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Tuurlik!
Natasia, Amanda, Brian, Palma horen op de schroothoop thuis, Dennis is voor zover ik hem tot nu toe kan beoordelen niet veel meer dan een meeloper-achtig mannetje met een raar hoofd en een veel te grote bak.
Ik ben het volledig met je eens,het zijn de laatsten die nog eens iets anders kunnen brengen ( samen met Jaap ) dan tokkie gedrag of het kunnen relativeren.
pi_50810588
L: Het niveau daalt hier met de dag in de vila, het zijn niet alleen de bewoners, maar ook het personeel.
pi_50810607
Lieke: Poker is miljonairsstyle.. pimpampetten is meer voor jou Palma!
pi_50810628
P: :Lieke sinds jij hier bent komen wonen is de sfeer hier verziekt
  maandag 25 juni 2007 @ 09:01:09 #245
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50810633
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
L : Waarom zeg jij dat ik Silvia achterna loopt omdat ik het paard eten geeft?

Script weer zo dat Huub en Lieke de lul zijn, jammer dat Brian en Amanda nooit wordt aangepakt.
Brian en Amanda aanpakken heeft programmatechnisch weinig zin, omdat die 2 maar 1 kunstje kennen.
Huub en Lieke zijn tenminste in staat tot fatsoenlijk weerwoord en laten zich niet snel onder tafel lullen.
Het mag duidelijk zijn dat Huub, Lieke en Jaap de show grotendeels dragen de laatste tijd.
pi_50810638
P: Sinds jij hier woont Lieke is de sfeer verziekt. Het werpt echt vruchten af die relatie.
H: De sfeer moet hier ook goed zijn, want we willen dat de mensen hier allemaal blijven.
P: De sfeer moet hier leuk zijn.
pi_50810658
P: Jij bent niet leuk, jij bent alles behalve leuk tegen Lieke.
pi_50810664
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef petraa het volgende:
P: Sinds jij hier woont Lieke is de sfeer verziekt. Het werpt echt vruchten af die relatie.
H: De sfeer moet hier ook goed zijn, want we willen dat de mensen hier allemaal blijven.
P: De sfeer moet hier leuk zijn.
En vooral WIJ hadden het leuk tot jij hier kwam wonen
pi_50810681
Palma zegt dat ze wel eens een borrel heeft na werktijd met de butlers en het schoonmaakpersoneel. "Dat heb jij niet Huub", aldus Palma. Huub; "Dat hoeft ook niet want wij doen dat ook tijdens werktijd".
pi_50810693
Wat een stelletje lowlives daar in die kooi ik erger me nu al kapot. Ik hoop zo dat Huub en zelfs Lieke de volgende x hoog staan in de popoll
pi_50810707
Goed ik sla de ruzie aan de ontbijttafel maar even over mzzls
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:06:09 #252
135305 beequeen
Lost.
pi_50810713
Van VOL:

Natasia: 6.40 "Pas op je borg"
en ik hoor vrij duidelijk, maar een beetje binnensmonds: "Dennis: 6.49 Het moest van achteren. Ik geef hem een duw!".
― Mark Twain
pi_50810745
Palma vertelt met een sneer dat Eric bij haar achter de bar heeft gewerkt.
Lieke vraagt of hij nog iemand de zaak heeft uitgerost met een fietsketting.
Huub zegt tegen Lieke dat Eric nu geen speler meer is en dat zulke opmerkingen niet meer nodig zijn.. maar Palma gaat er op in en zegt het te zullen onthouden.
Palma denkt dat Lieke zomaar wat zegt en Huub legt haar even het verhaal uit wat Eric zelf menigmaal heeft verteld.
Palma is stil.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:11:35 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_50810811
http://www.youtube.com/watch?v=9l45Oms8Ykg

Let op, om 6.49 praat Dennis met Natasja over de duw.
― Mark Twain
  maandag 25 juni 2007 @ 09:12:15 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50810824
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
Van VOL:

Natasia: 6.40 "Pas op je borg"
en ik hoor vrij duidelijk, maar een beetje binnensmonds: "Dennis: 6.49 Het moest van achteren. Ik geef hem een duw!".
Bombs away op Lieke en Huub weer, ingefluisterd door achter?
Jaap richtte zijn terror ook al op Lieke, toch? Wie zou er toch in de luwte worden gehouden?
...

En een goedemorgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:13:11 #256
135305 beequeen
Lost.
pi_50810832
Huub heeft de hele nacht pijn gehad, hij gaat zo naar het ziekenhuis om foto's te laten maken.
― Mark Twain
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:14:25 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_50810850
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bombs away op Lieke en Huub weer, ingefluisterd door achter?
Jaap richtte zijn terror ook al op Lieke, toch? Wie zou er toch in de luwte worden gehouden?
...

En een goedemorgen.
Morgen, het was idd duidelijk, WB en Amanda deden helemaal niks, terwijn normaal gesproken WB en Amanda vooraan staan met dit soort dingen.
― Mark Twain
  maandag 25 juni 2007 @ 09:15:21 #258
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50810866
Huub na een gesprekje met Jaap over Jaap's acties richting Lieke: Fokking Kneus!
Niet geheel duidelijk of hij nu zichzelf bedoelt, of toch Japio.
pi_50810869
Huub spreekt Jaap er op aan hoe hij gisteren met 'team maatje' Lieke is omgegaan.
Jaap reageert stuurs.
'Focking kneus' zegt Huub als Jaap wegloopt.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:16:31 #260
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_50810882
Verdorie zeg, je mist eigenlijk ook geen zak he als je een paar dagen geen COS-en leest.

ontbijtruzies, ruzies die weer met de mantel der liefde bedekt worden en een Brian die overal tussendoor glibbert zonder moeite.
pi_50810905
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Huub spreekt Jaap er op aan hoe hij gisteren met 'team maatje' Lieke is omgegaan.
Jaap reageert stuurs.
'Focking kneus' zegt Huub als Jaap wegloopt.
Huub zat gisteravond vannacht Jaap al te bedreigen met eruit stemmen.
Ik hoop dat-ie nog even zo doorgaat.
Dan is het echt alle bommen los op Lieke.
Fuck Henk en Ingrid
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:17:53 #262
135305 beequeen
Lost.
pi_50810910
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Prosac het volgende:
Verdorie zeg, je mist eigenlijk ook geen zak he als je een paar dagen geen COS-en leest.

ontbijtruzies, ruzies die weer met de mantel der liefde bedekt worden en een Brian die overal tussendoor glibbert zonder moeite.
Met name dat laatste is erg opvallend idd.
― Mark Twain
  maandag 25 juni 2007 @ 09:18:53 #263
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50810925
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Prosac het volgende:

Psies. Ik stream al een hele tijd niet of nauwelijks, en lees ook weinig COSsen terug. Toch ben ik wonder boven wonder nog steeds helemaal bij wat betreft ontwikkelingen en verhoudingen in de Villa.
Kortom, beste COSsertjes: Jullie kunnen met een gerust hart op vakantie gaan!
pi_50810931
Huub zei net dat hij weggeduwd werd door Dennis en hij in zijn val verkeerd terecht kwam op zijn vinger.
pi_50810933
ik was al geen fan van jaap maar nu vindt ik hem echt walgelijk en een lafaard om een meisje aan te pakken en dan ben ik ook geen fan voor lieke je mag terror doen maar doe het wel op een normale manier dit was echt walgelijk en waar blijft die terror van hem die hij heeft belooft naar brain dat durft die lafaard niet
  maandag 25 juni 2007 @ 09:19:50 #266
168159 FSR
Just myself
pi_50810937
Ik denk dat Huub binnenkort de handoek in de ring gooit
Puur omdat hij het oneerlijke gevecht niet kan winnen.
De Febo doet er alles aan om Natasja en Bwian te beschermen...
When exist, things are inévitable
pi_50810945
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Huub zei net dat hij weggeduwd werd door Dennis en hij in zijn val verkeerd terecht kwam op zijn vinger.
Huub zegt zo veel.
Niet te vertrouwen dus ook gewoon niet doen.
Fuck Henk en Ingrid
  maandag 25 juni 2007 @ 09:20:14 #268
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50810947
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Huub zat gisteravond vannacht Jaap al te bedreigen met eruit stemmen.
Ik hoop dat-ie nog even zo doorgaat.
Dan is het echt alle bommen los op Lieke.
Dat kan Lieke wel hebben hoor. Die krijgen ze echt niet gek met die stompzinnige schreeuwpartijen. En fysiek staat ze haar mannetje ook wel.
pi_50810955
Huub: Kom op jongens ik kon om 9 uur al terecht in het ziekenhuis.
Hij heeft duidelijk veel pijn.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:21:11 #270
16715 Mylene
*schatje*
pi_50810968
Jaap is na Huub de grootste Febo hoer. Die doet werkelijk alles wat ze hem opdragen. In het geval van Brian, zoveel mogelijk met rust laten, anders draait ie door.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:21:49 #271
135305 beequeen
Lost.
pi_50810983
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef FSR het volgende:
Zou mij ook niks verbazen, hij heeft het al eerder aangegeven dat hij ontzettend baalde.
― Mark Twain
pi_50810990
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Huub zal nooit iemand de schuld ergens van geven, dat is al die maanden al gebleken.
pi_50810994
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Huub zegt zo veel.
Niet te vertrouwen dus ook gewoon niet doen.
Dat kan je van iedereen daar wel zeggen
pi_50810996
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef FSR het volgende:
Ik denk niet dat hij dat doet.. maar ik zou er wel alle begrip voor hebben.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:23:05 #275
168159 FSR
Just myself
pi_50811003
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:22 schreef petraa het volgende:

[..]

Huub zal nooit iemand de schuld ergens van geven, dat is al die maanden al gebleken.
Mee Eenscn...
  maandag 25 juni 2007 @ 09:23:08 #276
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50811004
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:22 schreef petraa het volgende:

[..]

Psies, en dat siert hem ontzettend.
pi_50811006
wat een gekrijs, ik heb de stream nu op mute staan. Ik moet zeggen dit heb ik nog niet eerder gedaan. Zou ik DGK moe worden?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:24:20 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_50811031
Waar bemoeit die opperzwabberhoer zich mee dat Lieke achter Huub aanloopt.
― Mark Twain
pi_50811037
Dat duwen en trekken slaat trouwens ook nergens op, want als Jaap duwt en trekt kan je geen kant meer op
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:25:30 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_50811057
WB gooide een kussen naar Lieke en zegt tegen Huub dat ze bang is dat WB straks op haar los gaat, als Huub weg is.
― Mark Twain
  maandag 25 juni 2007 @ 09:25:49 #281
168159 FSR
Just myself
pi_50811065
onlangs zei Huub dat hij er moe van word, dat hij niet alleen tegen de miljonairs moet strijden, maar ook tegen bijna al het personeel....
pi_50811099
Hij zegt inderdaad gewoon Het moest van achteren.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:28:16 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_50811117
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Hij zegt inderdaad gewoon Het moest van achteren.
Je bedoelt Dennis in het filmpje?
― Mark Twain
pi_50811118
Huub: Asjeblieft auto kom nou!! Ik ben benieuwd of Dennis een boete gaat krijgen.
En maakt vervolgens het 'uuh' geluid van dat gaat toch niet gebeuren.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:28:30 #285
168159 FSR
Just myself
pi_50811125
Btw, is het niet heel asso dat Huub Met vermoedelijke 2 gebroken vingers met wachten op de Febo, om naar het ziekenhuis te gaan....
Ik vind dat de Febo verantwoordelijk is voor de bewoners, en ze niet zo met pijn te laten lopen.
pi_50811132
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je bedoelt Dennis in het filmpje?
pi_50811140
Wat doet Amanda fucking irritant zeg... d'r normale stem is al erg maar dits laat alles.
pi_50811159
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef BarryK het volgende:
Wat doet Amanda fucking irritant zeg... d'r normale stem is al erg maar dits laat alles.
Ze hoeft haar mond niet open te doen, als ik haar zie denk ik al wat een irritant mens.
pi_50811160
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
Btw, is het niet heel asso dat Huub Met vermoedelijke 2 gebroken vingers met wachten op de Febo, om naar het ziekenhuis te gaan....
Ik vind dat de Febo verantwoordelijk is voor de bewoners, en ze niet zo met pijn te laten lopen.
Ja, dat vind ik ook nergens op slaan.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:30:06 #290
135305 beequeen
Lost.
pi_50811162
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
De auto zou er al om 09.00 uur zijn, schandalig.
― Mark Twain
pi_50811168
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:25 schreef FSR het volgende:
onlangs zei Huub dat hij er moe van word, dat hij niet alleen tegen de miljonairs moet strijden, maar ook tegen bijna al het personeel....
Ach gut, hoe zou dat nu toch komen, dat hij niet de favoriet van het personeel is?
Het is niet te begrijpen.
Boehoe.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50811183
Hij sterft echt van de pijn en dan maar laten rondlopen.
pi_50811204
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij is vannacht door de huisarts naar dGK gestuurd. Het valt met de benodigde spoed dus wel een beetje mee.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50811206
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Ach gut, hoe zou dat nu toch komen, dat hij niet de favoriet van het personeel is?
Boehoe.
Raar he dat sommige mensen alleen commentaar geven, op momenten dat Huub en Lieke worden aangepakt, maar als hun favorietje wordt aangepakt. Zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:32:01 #295
16715 Mylene
*schatje*
pi_50811213
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze wachten tot alle miljonairs aan tafel zitten zodat ze met z'n allen weer los kunnen gaan op Lieke. Dan pas kan Huub weg.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:32:06 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50811216
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Hij sterft echt van de pijn en dan maar laten rondlopen.
Ik ben even confuus. Is die vinger nu het gevolg van het duw- en trekwerk met Brian van afgelopen week of van een actie van Dennis?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:32:35 #297
135305 beequeen
Lost.
pi_50811229
Opperzwabber tegen Amanda: Ontspannen sfeertje bij Jensen toch en niemand gedist.
Duh.....ze vergeet het dissen van Lieke voor het gemak.
― Mark Twain
pi_50811239
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Hij is vannacht door de huisarts naar dGK gestuurd. Het valt met de benodigde spoed dus wel een beetje mee.
Hij is vannacht naar het ziekenhuis geweest, maar er was niemand op de rontgen aanwezig, dus hij moest om 9 uur terug komen.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:33:19 #299
168159 FSR
Just myself
pi_50811243
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Boehoe.
Huub is niet het tiep, dat spontaan mensen zo behandeld.. zeker niet als ze niet in het spel zitten.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:33:20 #300
135305 beequeen
Lost.
pi_50811246
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben even confuus. Is die vinger nu het gevolg van het duw- en trekwerk met Brian van afgelopen week of van een actie van Dennis?
Ik denk een combi, hij had eerder last van zijn pink.
― Mark Twain
pi_50811260
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alle 2, volgens Huub stond 1 vinger al scheef door het gedoe met Brian en 1 door het gedoe van Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')