Oops ga snel slapenquote:
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even iets om over na te denken. 9 van de 10 keer is Huub betrokken bij het gelazer of zelfs het middelpunt ervan. Hoe zou dat nu toch komen? Ik vermoed dat het komt omdat hij zo vredelievend is, zo lief, zo eerlijk en zo oprecht...........
Als je niet de achtergronden kent is het inderdaad een kwalijke redenatie. Maar de achtergronden kennen we wel, we kunnen het zo invullen en jij weet natuurlijk net zo goed als ik, dat in dit geval het gewoon klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 05:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.
Huub is geen wetenschapper, maar een telefoonverkoper. Ik heb van hem nog geen wetenschappelijke theorie gehoord.quote:Op maandag 25 juni 2007 05:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.
wat is er aan de hand???quote:Op maandag 25 juni 2007 07:34 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waar hebben we dit aan te danken?
Wie heeft de vingers van wie gebroken?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
2 gebroken vingers![]()
Daar kunnen we blij om zijn![]()
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie heeft de vingers van wie gebroken?
mocht dennis dat gedaan hebben,dan is het exit dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.
Ik meen te hebben gelezen dat Huub van de Febo gehoord had dat de gebeurtenissen van gisteravond en vannacht onder de noemer duwen en trekken vallen, en dus niet beboet worden oid.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:04 schreef fredfik het volgende:
[..]
mocht dennis dat gedaan hebben,dan is het exit dennis
Dank. Ik ben benieuwd. Dennis maakt dus ook tvquote:Op maandag 25 juni 2007 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.
Dennis gisteren zijn ringvinger die schijnbaar zichtbaar gebroken is? En zijn pink wordt gelijk bekeken want daar had hij al last van na de val van de trap in de ruzie met Brainless.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank. Ik ben benieuwd. Dennis maakt dus ook tv![]()
Ja, ach zegt genoeg over het niveau he.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:34 schreef pullup het volgende:
En de huishouding ligt dus ook in een deuk omdat dennis de vinger van Huub heeft gebroken![]()
'eén vinger was al gebroken door de val van de trap.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:33 schreef Ricard0j het volgende:
Was het vorige keer dat ze bijna van de trap afflikkerden, is het nu 2 gebroken vingers.
Gelukkig wordt fysiek geweld dan ook maar ruim gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |