dat is idd een reden dat ik lieke niet kan waarderen.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee. het is het toontje van Lieke dat ze vaker aanslaat. Uit de hoogte. Het is datzelfde toontje waarom vele Huub fans haar niet mogen. Ze doet regelmatig uit de hoogte en dat zou ik ook niet pikken.
Want? Je denkt dat Huub dat zelf niet doorheeft?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:13 schreef riri het volgende:
denk dat sylvia bij haar bezoek wel zal opmerken tegen huub wat voor ordinair zooitje daar nou zit
juist daaromquote:Op maandag 25 juni 2007 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm dat zegt iemand met zo een ondertitel
je kan alles van huub zeggen maar ordinair is hij niet...quote:Op maandag 25 juni 2007 04:16 schreef Day het volgende:
[..]
Want? Je denkt dat Huub dat zelf niet doorheeft?
Huub is zelf 1 van de ordinairste personen daar. Of heb je hem nooit dames daar voor hoer e.d. uit horen schelden? Zelfs zijn eigen vriendin!
Ja, dat is hij, écht!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even iets om over na te denken. 9 van de 10 keer is Huub betrokken bij het gelazer of zelfs het middelpunt ervan. Hoe zou dat nu toch komen? Ik vermoed dat het komt omdat hij zo vredelievend is, zo lief, zo eerlijk en zo oprecht...........
Huub niet ordinair???????? Ik denk dat twee a-viertjes niet genoeg zijn om de scheldwoorden die hij anderen toegeslingerd heeft op te schrijven. Het lijkt er werkelijk op dat hij ordinair en agressief gedrag heeft uitgevonden. Daarnaast ook het manipuleren. Dat maakt hem geschikt voor het spel, maar voor de maatschappij totaal ongeschikt. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij met zijn wel aanwezige kennis het niet verder heeft gebracht dan telefoonverkoper. Die knul, die graag een grotere mond dan zijn werkgever heeft, werd overal uitgekost.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef riri het volgende:
[..]
je kan alles van huub zeggen maar ordinair is hij niet...
dan je vriendje dennis,daar kan je een voorbeeld aan nemen....wat dat betreft maar eens beter naar mijn ondertitel kijken...die spreekt boekdelen.
Mensen die zoals vanavond zo ordinair gaan schelden zoals dat BAND groepje...daar voel je je bij aangesloten zeker...top
wacht maar tot het eerste slachtoffer valt en wordt afgevoerd met een ambulance of lijkenwagen.
Mag ik even vragen waarom je zo persoonlijk wordt, Riri? Ik heb een andere voorkeur voor het spel dan jij, dus ik ben slecht? Stel je niet zo, mens!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef riri het volgende:
[..]
je kan alles van huub zeggen maar ordinair is hij niet...
dan je vriendje dennis,daar kan je een voorbeeld aan nemen....wat dat betreft maar eens beter naar mijn ondertitel kijken...die spreekt boekdelen.
Mensen die zoals vanavond zo ordinair gaan schelden en zich gedragen zoals dat BAND groepje...daar voel je je bij aangesloten zeker...top
wacht maar tot het eerste slachtoffer valt en wordt afgevoerd met een ambulance of lijkenwagen.
Volgens mij zeg hij altijd "Vieze stinkhoer", dat klinkt veel netter toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:27 schreef Day het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waarom je zo persoonlijk wordt, Riri? Ik heb een andere voorkeur voor het spel dan jij, dus ik ben slecht? Stel je niet zo, mens!
En Huub is wel degelijk ordinair (of zegt hij het woord 'hoer' of een beschaafdere manier dan de rest?), vals en agressief.
Tja, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij zeg hij altijd "Vieze stinkhoer", dat klinkt veel netter toch?![]()
Van wat ik heb begrepen zijn de kijkcijfers juist hoger geworden sinds het een ordinaire programma geworden is. En Huub is daar 1 van de verantwoordelijke van..quote:Op maandag 25 juni 2007 04:35 schreef riri het volgende:
een spel spelen is iets anders dan je primitieve zelf laten zien en niet weten wat bij het spel kan en wat niet in de gouden kooi Day....dat is het verschil...denk dat daarom ook veel mensen het een heel ordinair programma zijn gaan vinden en er liever niet mee in verband gebracht willen worden,de ene na de andere haakt af
2 gebroken vingersquote:Op maandag 25 juni 2007 04:42 schreef Day het volgende:
[..]
En wat Dennis betreft. Ik ben allang blij dat iemand Huub een lesje heeft geleerd.
Check het verschil in die 2 foto's.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:49 schreef F04 het volgende:
Check die kop van brian!
Oops ga snel slapenquote:
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even iets om over na te denken. 9 van de 10 keer is Huub betrokken bij het gelazer of zelfs het middelpunt ervan. Hoe zou dat nu toch komen? Ik vermoed dat het komt omdat hij zo vredelievend is, zo lief, zo eerlijk en zo oprecht...........
Als je niet de achtergronden kent is het inderdaad een kwalijke redenatie. Maar de achtergronden kennen we wel, we kunnen het zo invullen en jij weet natuurlijk net zo goed als ik, dat in dit geval het gewoon klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 05:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.
Huub is geen wetenschapper, maar een telefoonverkoper. Ik heb van hem nog geen wetenschappelijke theorie gehoord.quote:Op maandag 25 juni 2007 05:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een gevaarlijke redenatie is dat. Een wetenschapper krijgt terecht iedereen over zich heen omdat zijn nieuwe theorie de bestaande ontkracht, want hij had beter zijn mond kunnen houden. Een kind wordt door alle andere kinderen gepest, dus het zal wel iets gedaan hebben. En de allerbekendste hoef ik waarschijnlijk niet eens te noemen.
wat is er aan de hand???quote:Op maandag 25 juni 2007 07:34 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waar hebben we dit aan te danken?
Wie heeft de vingers van wie gebroken?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
2 gebroken vingers![]()
Daar kunnen we blij om zijn![]()
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie heeft de vingers van wie gebroken?
mocht dennis dat gedaan hebben,dan is het exit dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.
Ik meen te hebben gelezen dat Huub van de Febo gehoord had dat de gebeurtenissen van gisteravond en vannacht onder de noemer duwen en trekken vallen, en dus niet beboet worden oid.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:04 schreef fredfik het volgende:
[..]
mocht dennis dat gedaan hebben,dan is het exit dennis
Dank. Ik ben benieuwd. Dennis maakt dus ook tvquote:Op maandag 25 juni 2007 08:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zegt dat Dennis het gedaan heeft. Ik heb enige twijfel, hij had immers al last van die vinger. Daarnaast is nog niet zeker of ze gebroken zijn.
Dennis gisteren zijn ringvinger die schijnbaar zichtbaar gebroken is? En zijn pink wordt gelijk bekeken want daar had hij al last van na de val van de trap in de ruzie met Brainless.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank. Ik ben benieuwd. Dennis maakt dus ook tv![]()
Ja, ach zegt genoeg over het niveau he.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:34 schreef pullup het volgende:
En de huishouding ligt dus ook in een deuk omdat dennis de vinger van Huub heeft gebroken![]()
'eén vinger was al gebroken door de val van de trap.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:33 schreef Ricard0j het volgende:
Was het vorige keer dat ze bijna van de trap afflikkerden, is het nu 2 gebroken vingers.
Gelukkig wordt fysiek geweld dan ook maar ruim gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |