Ik snap sowieso niet helemaal waarom Jaaps actie van toen wordt afgezet tegen die van hem en zijn tijdelijke vriendjes van vanavond.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat niet over agressie.......
Hoe je met vrouwen omgaat! Een ei op iemand hoofd kapotslaan is laf, maar met 5 mensen een vrouw een uur lang uitmaken voor alles wat lelijk een goor is, vind ik zelf een tandje erger. Maar dat is mijn mening.
Ah, ok. Tijd om naar bed te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat niet over agressie.......
Hoe je met vrouwen omgaat! Een ei op iemand hoofd kapotslaan is laf, maar met 5 mensen een vrouw een uur lang uitmaken voor alles wat lelijk een goor is, vind ik zelf een tandje erger. Maar dat is mijn mening.
Ik unmute zo nu en dan 5 seconden en dan was het weer meteen op mute.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik trok het bijna niet meer... zo errug!
van iemand die zich uit eigenbelang bij een groep aansluit die zich zo ordinair gedragen?quote:
Hij gooide huub alle kanten op, volgens mij is hij wel goed gecast als tegenpool voor huubquote:
2 gebroken vingers, Dennis is een toppertjequote:Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij gooide huub alle kanten op, volgens mij is hij wel goed gecast als tegenpool voor huub![]()
Dankje!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef riri het volgende:
[..]
van iemand die zich uit eigenbelang bij een groep aansluit die zich zo ordnair gedragen?
Veel plezier met dat houden van dan...
Ik vind het meer dan prima. Ik geniet er van.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga zo pitten, zoekt het morgen wel allemaal rustig uit.
Maar het doet me goed dat hij daar ligt. De reden is misschien niet hetzelfde, maar het feit dat dat baasje eens een keer verliest (met z'n grote muil), vind ik prima.
Als ik het goed zag vloog huub hem aan en weerde hij hem afquote:Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef mootie het volgende:
[..]
2 gebroken vingers, Dennis is een toppertje![]()
Je zou je ook of kunnen vragen waarom Huub alweer betrokken is bij fysiek geweld?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:00 schreef mootie het volgende:
[..]
2 gebroken vingers, Dennis is een toppertje![]()
Zo heb ik dat ook gezien!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik het goed zag vloog huub hem aan en weerde hij hem af
Het is ook niet voor niks dat er waarschijnlijk geen waarschuwingen voor komen
Omdat zn vriendin fysiek werd aangepakt?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:04 schreef Day het volgende:
[..]
Je zou je ook of kunnen vragen waarom Huub alweer betrokken is bij fysiek geweld?
En bij geweld, kan er wel eens iets breken. Gewoon niet meer doen dus, of de consequenties aanvaarden.
Nog maar een keer, zijn vriendin werd fysiek tegen Jaap. Sommigen hier willen het echt niet lezen of zien! Moeizaam dit!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat zn vriendin fysiek werd aangepakt?
Oh, dan mag het ineens wel?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat zn vriendin fysiek werd aangepakt?
Nee, dat is meer omdat Brian het 'beschermen' altijd als excuus gebruikt, dat maakt hem een rat.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, dan mag het ineens wel?
Als Brian Amanda wil verdedigen is het een vuile rat.
Kielhalen die Lieke omdat ze niet wil dat Jaap haar wc onderpoept!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar een keer voor iedereen die het niet wil weten of wil zien
Jaap krijgt heel belerend van Lieke te horen dat hij niet beneden mag plassen. Een naar toontje van Lieke. Jaap zegt kuthoer. Lieke loop achter Jaap aan en vraagt excuses (hoe dom kun je zijn bij Jaap) Jaap zegt nog 10 keer kuthoer en verteld haar dat ze niet zo belerend moet doen. Lieke steelt zijn fototoestel. Jaap is boos over gestolen fototoestel. Lieke slaat Jaap twee keer op zijn hoofd. Jaap pikt dat niet en terror Jaap is geboren.
Nu even goed lezen wie er begint en wie het laat escaleren.
Hmm dat zegt iemand met zo een ondertitelquote:Op maandag 25 juni 2007 04:09 schreef riri het volgende:
denk dat velen de beelden van vanavond dan niet goed gezien hebben...maar ja,het filmpje komt nog wel....waarmee jaap begon ging veel te ver
Nee. het is het toontje van Lieke dat ze vaker aanslaat. Uit de hoogte. Het is datzelfde toontje waarom vele Huub fans haar niet mogen. Ze doet regelmatig uit de hoogte en dat zou ik ook niet pikken.quote:Op maandag 25 juni 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kielhalen die Lieke omdat ze niet wil dat Jaap haar wc onderpoept!
En kuthoer zeg je gewoon niet tegen iemand met wie je het goed kunt vinden, totaal respectloos en zwaar overtrokken in deze situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |