quote:
Het ging dan ook niet over agressie, dat scheelt.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Agressie is agressie. Het maakt niet uit of het een ei op je hoofd is of vijf mensen die je voor alles wat lelijk en vies is uitmaken.
Aah kut, dat heb ik dan ff verdrongenquote:
De meningen zijn nog verdeeld over wie wie aanviel. Maar Jaap had het op Lieke gemunt, en Dennis deed een Brian aka erachteraan huppelen. Huub heeft 2 gebroken vingers. Dennis heeft zijn klasse bewezen door samen met BAN Lieke een uur voor slet, kuthoer, vuilnis, vies wijf etc uit te schelden.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps, sorry!Jammer voor Huub
En waarom viel hij Dennis aan?
Maakte Lieke overigens een weekje terug niet deel uit van de 6 tegen Eric?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Agressie is agressie. Het maakt niet uit of het een ei op je hoofd is of vijf mensen die je voor alles wat lelijk en vies is uitmaken.
Waar ging het over dan? Ik ben echt benieuwd.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over agressie, dat scheelt.
ja maar dat deed ze met klasse....quote:Op maandag 25 juni 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Maakte Lieke overigens een weekje terug niet deel uit van de 6 tegen Eric?
(die haar niks had aangedaan!)
Gedrag naar vrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Waar ging het over dan? Ik ben echt benieuwd.![]()
In elk geval niet op de manier van vanavond...... dat was echt te erg en te ordinair en asociaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:52 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja maar dat deed ze met klasse....
sorry niet mijn woorden
Weddenschap ivm poker.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:53 schreef Day het volgende:
Sorry, maar ligt Huub nu op dezelfde plek waar hij Eric een week terug had verbannen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:53 schreef Day het volgende:
Sorry, maar ligt Huub nu op dezelfde plek waar hij Eric een week terug had verbannen?
ze zijn bij de regie bezig het afstellen van de beeldenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Menuutjes van de camera
[afbeelding]
[afbeelding]
Fake?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
Menuutjes van de camera
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ja, mijn caps moeten eigenlijk in de omgekeerde volgorde staan: menu, picture, widequote:Op maandag 25 juni 2007 03:54 schreef saveway het volgende:
[..]
ze zijn bij de regie bezig het afstellen van de beelden
volgens mij
Inderdaad, het was echt te asociaal en te ordinair om hier weer te geven.quote:In elk geval niet op de manier van vanavond...... dat was echt te erg en te ordinair en asociaal.
Gaat niet over agressie.......quote:Op maandag 25 juni 2007 03:56 schreef Sammy-S het volgende:
En een ei op de hoofd van een vrouw vind je niet agressief?
Ik trok het bijna niet meer... zo errug!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, het was echt te asociaal en te ordinair om hier weer te geven.
Wat een stelleltje losers, en wat bleef Lieke heerlijk rustig ....![]()
Ik ga zo pitten, zoekt het morgen wel allemaal rustig uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoek maar eens een filmpje van vanavond, het was een rasechte BANner.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |