nee hoor...gozertj...was al weg toen ik hem poste direct nog geen seconde erna.moest hem nog wat aanpassen namelijk....dus wat lul je nou ...Fok doe iets aan die gozer..quote:
dat vind ik totaal niet. huub was altijd de grootste in zulk soort rellen/grappen, en ik lachde erom, sinds hij met lieke is is dat allemaal verdwenen en nu lach ik me dood om jaapquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ze net even geteld, ik heb nog genoeg celletjes over!!
Ik zeg ook niet dat Huub niet asociaal doet, het is gewoon dat de anderen nog een paar tandjes erger zijn.
Helemaal mee eens. Iedereen kan niet anders dan reageren op dat waarmee ze geconfronteerd worden. In overtreffende trap, anders helpt het niet. Dat is de oorzaak van de aso villaquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
Nee hoor .quote:Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef easysatellite het volgende:
[..]
sommige mensen zien alleen wat ze wille zien![]()
Ze was aan het commanderen, dat zou ik ook niet pikkenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij schold haar wel uit voor kuthoer, dat zou ik ook niet pikken.
ach straattemeier was ze ook zo overheen, zelfs als je eigen vriend je zo noemt. Dat lijkt me 10X zo ergquote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee... Nathanael was lekker stijlvol........ NOTquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
En dan hadden ze nog steeds 200.000 kijkersquote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef BarryK het volgende:
FEBO had gewoon vanaf dag 1 moeten zeggen dat tijdens enige vorm van ruzie er totaal GEEN fysiek contact mag plaatsvinden tussen diegene die ruzie hebben, anders verwijdering uit de kooi.
Dan was er nooit zo veel gezeur geweest, want bijna de gehele inhoud van het programma gaat nu over wel/geen fysiek geweld...
Scheelt je naam zegt genoegquote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.
En hadden we Nena nog ipv Mandelquote:Op maandag 25 juni 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan hadden ze nog steeds 200.000 kijkers
Ik stel haar niet verantwoordelijk voor de vernedering maar voor haar keuze dat ze daar wil zijn en het dus vrijwillig ondergaatquote:Op maandag 25 juni 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt haar verantwoordelijk voor de vernedering, alsof ze het had kunnen stoppen als ze had gewild. Dat kon ze met geen mogelijkheid, dus ze gedroeg zich zo waardig als onder die omstandigheden maar mogelijk was.
Oooooooooit heeeeeeeel lang geleden is Brian eens begonnen met spugen op mensen en wijn gooien over mensen.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Iedereen kan niet anders dan reageren op dat waarmee ze geconfronteerd worden. In overtreffende trap, anders helpt het niet. Dat is de oorzaak van de aso villa
ben ik mee eens, maar nathanael kwam ook later toch? ik had t over heel in t begin vannaf de start eigenlijk.. toen die ruzie met nathanael en huub vannaf toen is t eigenlijk allemaal aso gewordenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... Nathanael was lekker stijlvol........ NOT
Toen begon het gedonder, en Nathanael zag in Huub een perfect slachtoffer... de bewoners hadden Huub immers al een keer binnen een paar uur weggestemd.
nee maar ik dacht dat die twee zo close waren, dan zeg je toch hé Jaap dat vind ik niet leuk, maar om dan gelijk zijn fototoestel te verstoppen omdat je geen sorry hoortquote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Met andere woorden: Het programma is niet in z'n opzet geslaagd...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan hadden ze nog steeds 200.000 kijkers
Ho....... jij legde net alle verantwoordelijkheid bij Huub toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:32 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ben ik mee eens, maar nathanael kwam ook later toch? ik had t over heel in t begin vannaf de start eigenlijk.. toen die ruzie met nathanael en huub vannaf toen is t eigenlijk allemaal aso geworden
Ik denk dat ie nu wel weer wat procenten meer in de populariteitspoll kan verwachten ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef rooie3 het volgende:
En juist deze dingen maakt Huub een favoriet.
En Nathanael was daar voornamelijk de agressor in, dusdanig dat er zelfs een kaartenactie voor Huub gehouden is omdat de kijkers het te walgelijk voor woorden vonden.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:32 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ben ik mee eens, maar nathanael kwam ook later toch? ik had t over heel in t begin vannaf de start eigenlijk.. toen die ruzie met nathanael en huub vannaf toen is t eigenlijk allemaal aso geworden
Hij heeft waarschijnlijk 1 zetpil a 1000 mg Sumatriptan gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:21 schreef paraquat het volgende:
hij is sterk sinds hij terug is van z'n dokterbezoekje!
nou kom maar opquote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, dat zijn echt steekhoudende opmerkingen. Daar kunne we wel wat mee![]()
Brian zekerquote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef rooie3 het volgende:
En juist deze dingen maakt Huub een favoriet.
Hij is nooit haatdragend.
Die andere hadden dagen door gejankt.
Dat was toch echt Brian...quote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Brian gaat foto's maken van z'n schrammenquote:
Deze vergelijking vind ik overigens niet opgaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe niet zo tegen vrouwen, de woorden van Huub tegen Jaap. Tja, wat stond Huub te lachen toen juf Judith eieren over haar hoofd kreeg van Jaap. Dat is dus Huub. Wat in zijn straatje past mag allemaal, anders niet.
Sukkel... er loopt gewoon iemand met 2 gebroken vingers en die doet er niet moeilijk over!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Brian gaat foto's maken van z'n schrammen![]()
Voor z'n dossier![]()
Dat is meer hummies afdelingquote:Op maandag 25 juni 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: Het programma is niet in z'n opzet geslaagd...
Kennelijk kunnen de kijkers het niet aan om 24/7 naar normale mensen te kijken.
Dat is tegen migraine!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:35 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk 1 zetpil a 1000 mg Sumatriptan gehad.
Die vergelijking gaat wel degelijk op naar mijn idee. En ik heb Lieke ook best hoog, hoger dan de andere dames, maar ik vind het toch haar eigen fout om Jaap zo te betuttelen. Ze vroeg erom en ze kreeg het. Huub is slachtoffer van zijn eigen pikgerichtheid en die gun ik nog veel meer ellende gezien dat wat hij over anderen uitgestort heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze vergelijking vind ik overigens niet opgaan.
Ei op hoofd <----> 5 mensen die je uitmaken voor alles wat lelijk en vies is
Dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef Day het volgende:
Zo, het is nog druk hier
Wie heeft de pokerwedstrijd eigenlijk gewonnen?
Dennis, met glans.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef Day het volgende:
Zo, het is nog druk hier
quote:Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef Day het volgende:
Zo, het is nog druk hier
Dennis en huub de eerste amateur die eruit lagquote:Op maandag 25 juni 2007 03:47 schreef Day het volgende:
Zo, het is nog druk hier
Jaap eerderquote:Op maandag 25 juni 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dennis en huub de eerste amateur die eruit lag
Agressie is agressie. Het maakt niet uit of het een ei op je hoofd is of vijf mensen die je voor alles wat lelijk en vies is uitmaken.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Deze vergelijking vind ik overigens niet opgaan.
Ei op hoofd <----> 5 mensen die je uitmaken voor alles wat lelijk en vies is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |