abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50809253
Tsja, kijkcijfers he.
pi_50809254
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Sug4r het volgende:
Het begon allemaal met Lieke die Jaap als een klein kind neerzette dat hij niet voor het tv-scherm mocht lopen en dat moet je niet bij Jaap doen. Die heeft genoeg heeft meegemaakt in het verleden. Dan kan je een opmerking terug verwachten. En dan wilt Lieke als een schooljuf een sorry horen van Jaap. Wanneer hij dat niet zegt pakt zij zijn fototoestel en verstopt dat, nou dan kan je er zeker van zijn dat je Jaap op de kast hebt...toch?
'die heeft genoeg meegemaakt in het verleden' .. blabla... zoals hij zelf ook zegt "het is de gouden kooi"
pi_50809255
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Sug4r het volgende:
Het begon allemaal met Lieke die Jaap als een klein kind neerzette dat hij niet voor het tv-scherm mocht lopen en dat moet je niet bij Jaap doen. Die heeft genoeg heeft meegemaakt in het verleden. Dan kan je een opmerking terug verwachten. En dan wilt Lieke als een schooljuf een sorry horen van Jaap. Wanneer hij dat niet zegt pakt zij zijn fototoestel en verstopt dat, nou dan kan je er zeker van zijn dat je Jaap op de kast hebt...toch?
Hij schold haar wel uit voor kuthoer, dat zou ik ook niet pikken.
  maandag 25 juni 2007 @ 03:28:04 #44
2018 PC eend
relativist
pi_50809258
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:22 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

staat er maar 1 keer wijsneus...
Hem snel weghalen
quote:
en ik vraag je voor de laatste keer laat me met rust..ik hoef geen enkel commentaar van jou GEEN enkel..ik reageer ook niet op jou posts..dus laat het zo...
Euh huh
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_50809259
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
pi_50809263
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef Suikeroom het volgende:
Terror van Jaap was weer schitterend.. mooi dat het weer is tegen Lieke was
Ja, Jaap is in ieder geval niet selectief. Iedereen die hem in de weg staat, vernederen wil, die krijgt er van langs. Mooi vind ik dat van hem, hij kiest zijn eigen weg en komt daardoor boven drijven.
pi_50809264
quote:

[..]

Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.
Ik heb ze net even geteld, ik heb nog genoeg celletjes over!!
Ik zeg ook niet dat Huub niet asociaal doet, het is gewoon dat de anderen nog een paar tandjes erger zijn.
pi_50809265
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze hebben die regels juist versoepeld.. Denk nena die met haar slofjes een schijntrapje maakte. Nu breken ze elkaars
vinger en duwen ze elkaar een stenen trap af
ja dat vind ik niet normaal hoor, je hoort van elkaar af te blijven. Kijk verbaal moeten ze zelf weten, maar blijven met je handen van elkaar af!
pi_50809266
Gewoon goede actie van Jaap.
pi_50809268
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:

[..]

precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
Grapjurk
pi_50809269
Natasia roept nog wat na...
Huub stijgt in m'n aanzien na vandaag, hij gedraagt zich sowieso erg leuk na terugkomst van ziekenhuis.
pi_50809270
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hem snel weghalen
[..]

Euh huh
nee hoor...gozertj...was al weg toen ik hem poste direct nog geen seconde erna.moest hem nog wat aanpassen namelijk....dus wat lul je nou ...Fok doe iets aan die gozer..
pi_50809272
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb ze net even geteld, ik heb nog genoeg celletjes over!!
Ik zeg ook niet dat Huub niet asociaal doet, het is gewoon dat de anderen nog een paar tandjes erger zijn.
dat vind ik totaal niet. huub was altijd de grootste in zulk soort rellen/grappen, en ik lachde erom, sinds hij met lieke is is dat allemaal verdwenen en nu lach ik me dood om jaap
pi_50809273
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Iedereen kan niet anders dan reageren op dat waarmee ze geconfronteerd worden. In overtreffende trap, anders helpt het niet. Dat is de oorzaak van de aso villa
pi_50809275
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef easysatellite het volgende:

[..]

sommige mensen zien alleen wat ze wille zien
Nee hoor .
Vind Huub op zijn tijd een enorme eikel.
Werd tijd dat hij wakker werd geschud.
Maar dat de bangroep altijd goed weg komt staat me tegen.
Terwijl dat de grootste asocialen zijn.
pi_50809276
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze was aan het commanderen, dat zou ik ook niet pikken
pi_50809277
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:

[..]

ach straattemeier was ze ook zo overheen, zelfs als je eigen vriend je zo noemt. Dat lijkt me 10X zo erg
  maandag 25 juni 2007 @ 03:30:03 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50809278
quote:
[..]
Nee... Nathanael was lekker stijlvol........ NOT

Toen begon het gedonder, en Nathanael zag in Huub een perfect slachtoffer... de bewoners hadden Huub immers al een keer binnen een paar uur weggestemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 juni 2007 @ 03:30:19 #59
2018 PC eend
relativist
pi_50809280
quote:
Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef BarryK het volgende:
FEBO had gewoon vanaf dag 1 moeten zeggen dat tijdens enige vorm van ruzie er totaal GEEN fysiek contact mag plaatsvinden tussen diegene die ruzie hebben, anders verwijdering uit de kooi.
Dan was er nooit zo veel gezeur geweest, want bijna de gehele inhoud van het programma gaat nu over wel/geen fysiek geweld...
En dan hadden ze nog steeds 200.000 kijkers
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_50809283
quote:

[..]

Scheelt je naam zegt genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')