'die heeft genoeg meegemaakt in het verleden' .. blabla... zoals hij zelf ook zegt "het is de gouden kooi"quote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Sug4r het volgende:
Het begon allemaal met Lieke die Jaap als een klein kind neerzette dat hij niet voor het tv-scherm mocht lopen en dat moet je niet bij Jaap doen. Die heeft genoeg heeft meegemaakt in het verleden. Dan kan je een opmerking terug verwachten. En dan wilt Lieke als een schooljuf een sorry horen van Jaap. Wanneer hij dat niet zegt pakt zij zijn fototoestel en verstopt dat, nou dan kan je er zeker van zijn dat je Jaap op de kast hebt...toch?
Hij schold haar wel uit voor kuthoer, dat zou ik ook niet pikken.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Sug4r het volgende:
Het begon allemaal met Lieke die Jaap als een klein kind neerzette dat hij niet voor het tv-scherm mocht lopen en dat moet je niet bij Jaap doen. Die heeft genoeg heeft meegemaakt in het verleden. Dan kan je een opmerking terug verwachten. En dan wilt Lieke als een schooljuf een sorry horen van Jaap. Wanneer hij dat niet zegt pakt zij zijn fototoestel en verstopt dat, nou dan kan je er zeker van zijn dat je Jaap op de kast hebt...toch?
Hem snel weghalenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
staat er maar 1 keer wijsneus...
Euh huhquote:en ik vraag je voor de laatste keer laat me met rust..ik hoef geen enkel commentaar van jou GEEN enkel..ik reageer ook niet op jou posts..dus laat het zo...
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huubquote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.
Ja, Jaap is in ieder geval niet selectief. Iedereen die hem in de weg staat, vernederen wil, die krijgt er van langs. Mooi vind ik dat van hem, hij kiest zijn eigen weg en komt daardoor boven drijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef Suikeroom het volgende:
Terror van Jaap was weer schitterend.. mooi dat het weer is tegen Lieke was![]()
Ik heb ze net even geteld, ik heb nog genoeg celletjes over!!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zucht..........de grootste asociaal, zowel binnen als buiten de Kooi is jouw vriend Huub. Buiten weet ik het van mensen die met hem gewerkt hebben (etter eerste klas noemden ze hem), binnen kan ik het 24 uur per dag zelf constateren. Fans van Huub hebben vermoedelijk toch een ernstig gebrek aan hersencellen, ik kan er niets anders van maken.
ja dat vind ik niet normaal hoor, je hoort van elkaar af te blijven. Kijk verbaal moeten ze zelf weten, maar blijven met je handen van elkaar af!quote:Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben die regels juist versoepeld.. Denk nena die met haar slofjes een schijntrapje maakte. Nu breken ze elkaars
vinger en duwen ze elkaar een stenen trap af![]()
Grapjurkquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
nee hoor...gozertj...was al weg toen ik hem poste direct nog geen seconde erna.moest hem nog wat aanpassen namelijk....dus wat lul je nou ...Fok doe iets aan die gozer..quote:
dat vind ik totaal niet. huub was altijd de grootste in zulk soort rellen/grappen, en ik lachde erom, sinds hij met lieke is is dat allemaal verdwenen en nu lach ik me dood om jaapquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ze net even geteld, ik heb nog genoeg celletjes over!!
Ik zeg ook niet dat Huub niet asociaal doet, het is gewoon dat de anderen nog een paar tandjes erger zijn.
Helemaal mee eens. Iedereen kan niet anders dan reageren op dat waarmee ze geconfronteerd worden. In overtreffende trap, anders helpt het niet. Dat is de oorzaak van de aso villaquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
precies, toen huub erin kwam begon al die asociale zooi, jaap is daarop in gaan spelen, maar in t begin toen huub er nie in zat was t allemaal chique, dus degene die de asociale acties heeft uitgevonden is huub
Nee hoor .quote:Op maandag 25 juni 2007 03:25 schreef easysatellite het volgende:
[..]
sommige mensen zien alleen wat ze wille zien![]()
Ze was aan het commanderen, dat zou ik ook niet pikkenquote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij schold haar wel uit voor kuthoer, dat zou ik ook niet pikken.
ach straattemeier was ze ook zo overheen, zelfs als je eigen vriend je zo noemt. Dat lijkt me 10X zo ergquote:Op maandag 25 juni 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij schold haar wel uit voor kuthoer, dat zou ik ook niet pikken.
Nee... Nathanael was lekker stijlvol........ NOTquote:Op maandag 25 juni 2007 03:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
En dan hadden ze nog steeds 200.000 kijkersquote:Op maandag 25 juni 2007 03:23 schreef BarryK het volgende:
FEBO had gewoon vanaf dag 1 moeten zeggen dat tijdens enige vorm van ruzie er totaal GEEN fysiek contact mag plaatsvinden tussen diegene die ruzie hebben, anders verwijdering uit de kooi.
Dan was er nooit zo veel gezeur geweest, want bijna de gehele inhoud van het programma gaat nu over wel/geen fysiek geweld...
Scheelt je naam zegt genoegquote:Op maandag 25 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |