bij mij nietquote:Op maandag 25 juni 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
De streams hebben nu een logo en ze zijn nu ipv 'breed'.. lang uitgerekt.
Ik zie ze er nog wel voor aan als weer een stemming down to drain gaat, dat ze die dan zullen geven aan de schoonmaakstersquote:Op maandag 25 juni 2007 08:42 schreef Clank het volgende:
Lieke komt weer met veel lawaai de slaapkamer in en Palma geeft commentaar.. waar bemoeit ze zich weer mee.
Ze gaan verder, war ze vannacht zijn geeindigd. Het Lieke bashen.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:44 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waar hebben ze nu weer heibel over dan?
Ik was erbij en ik vond het zo genant.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:44 schreef pullup het volgende:
Ik vond deze Nacht COS-sen best moeilijk om door te komen.
Gelukkig ben jij standvastig in je supportquote:Op maandag 25 juni 2007 08:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Voor de verandering maar even de streams aangezwengeld.
Lieke is (alweer) goed bezig!![]()
My kinda girl!![]()
Aha het niveau blijft hetzelfdequote:Op maandag 25 juni 2007 08:49 schreef petraa het volgende:
A: Jij hoort niet in dit huis KUT figurant.
P: Wat ben ik blij dat ik erbij morgen weer
A: Lieke je bent zooooo nep
N: Natuurlijk heb je lekker geslapen in het vieze bed
A: Stronthoer.
N; Natuurlijk heb je lekker geslapen en dat zielige vriendje naast ze die zijn poot heeft gebroken
A: Jammer he dat je nu niet meer gevingerd kan worden.
Tuurlik!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij standvastig in je support![]()
Preciesquote:Op maandag 25 juni 2007 08:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tuurlik!
Al is het voor Lieke nou ook weer niet zo heel moeilijk om positief op te vallen tussen dat zootje opperTokkies.
Natasia, Amanda, Brian, Palma horen op de schroothoop thuis, Dennis is voor zover ik hem tot nu toe kan beoordelen niet veel meer dan een meeloper-achtig mannetje met een raar hoofd en een veel te grote bak.
Jaap is Jaap, en Huub heeft talloze minpunten, maar is (met Lieke) zo'n beetje de enige in de Villa die ook nog wel eens zichzelf relativeert en eerlijk durft te zijn.
Ik ben het volledig met je eens,het zijn de laatsten die nog eens iets anders kunnen brengen ( samen met Jaap ) dan tokkie gedrag of het kunnen relativeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tuurlik!
Al is het voor Lieke nou ook weer niet zo heel moeilijk om positief op te vallen tussen dat zootje opperTokkies.
Natasia, Amanda, Brian, Palma horen op de schroothoop thuis, Dennis is voor zover ik hem tot nu toe kan beoordelen niet veel meer dan een meeloper-achtig mannetje met een raar hoofd en een veel te grote bak.
Jaap is Jaap, en Huub heeft talloze minpunten, maar is (met Lieke) zo'n beetje de enige in de Villa die ook nog wel eens zichzelf relativeert en eerlijk durft te zijn.
Brian en Amanda aanpakken heeft programmatechnisch weinig zin, omdat die 2 maar 1 kunstje kennen.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
L : Waarom zeg jij dat ik Silvia achterna loopt omdat ik het paard eten geeft?
Script weer zo dat Huub en Lieke de lul zijn, jammer dat Brian en Amanda nooit wordt aangepakt.
En vooral WIJ hadden het leuk tot jij hier kwam wonenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef petraa het volgende:
P: Sinds jij hier woont Lieke is de sfeer verziekt. Het werpt echt vruchten af die relatie.
H: De sfeer moet hier ook goed zijn, want we willen dat de mensen hier allemaal blijven.
P: De sfeer moet hier leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |