Psies, en dat siert hem ontzettend.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zal nooit iemand de schuld ergens van geven, dat is al die maanden al gebleken.
Je bedoelt Dennis in het filmpje?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Hij zegt inderdaad gewoon Het moest van achteren.
Ze hoeft haar mond niet open te doen, als ik haar zie denk ik al wat een irritant mens.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:29 schreef BarryK het volgende:
Wat doet Amanda fucking irritant zeg... d'r normale stem is al erg maar dits laat alles.
Ja, dat vind ik ook nergens op slaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
Btw, is het niet heel asso dat Huub Met vermoedelijke 2 gebroken vingers met wachten op de Febo, om naar het ziekenhuis te gaan....
Ik vind dat de Febo verantwoordelijk is voor de bewoners, en ze niet zo met pijn te laten lopen.
De auto zou er al om 09.00 uur zijn, schandalig.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
Btw, is het niet heel asso dat Huub Met vermoedelijke 2 gebroken vingers met wachten op de Febo, om naar het ziekenhuis te gaan....
Ik vind dat de Febo verantwoordelijk is voor de bewoners, en ze niet zo met pijn te laten lopen.
Ach gut, hoe zou dat nu toch komen, dat hij niet de favoriet van het personeel is?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:25 schreef FSR het volgende:
onlangs zei Huub dat hij er moe van word, dat hij niet alleen tegen de miljonairs moet strijden, maar ook tegen bijna al het personeel....
Hij is vannacht door de huisarts naar dGK gestuurd. Het valt met de benodigde spoed dus wel een beetje mee.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
De auto zou er al om 09.00 uur zijn, schandalig.
Raar he dat sommige mensen alleen commentaar geven, op momenten dat Huub en Lieke worden aangepakt, maar als hun favorietje wordt aangepakt. Zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ach gut, hoe zou dat nu toch komen, dat hij niet de favoriet van het personeel is?
Het is niet te begrijpen.
Boehoe.
Ze wachten tot alle miljonairs aan tafel zitten zodat ze met z'n allen weer los kunnen gaan op Lieke. Dan pas kan Huub weg.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
De auto zou er al om 09.00 uur zijn, schandalig.
Ik ben even confuus. Is die vinger nu het gevolg van het duw- en trekwerk met Brian van afgelopen week of van een actie van Dennis?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Hij sterft echt van de pijn en dan maar laten rondlopen.
Hij is vannacht naar het ziekenhuis geweest, maar er was niemand op de rontgen aanwezig, dus hij moest om 9 uur terug komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:31 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hij is vannacht door de huisarts naar dGK gestuurd. Het valt met de benodigde spoed dus wel een beetje mee.
Huub is niet het tiep, dat spontaan mensen zo behandeld.. zeker niet als ze niet in het spel zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ach gut, hoe zou dat nu toch komen, dat hij niet de favoriet van het personeel is?
Het is niet te begrijpen.
Boehoe.
Ik denk een combi, hij had eerder last van zijn pink.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben even confuus. Is die vinger nu het gevolg van het duw- en trekwerk met Brian van afgelopen week of van een actie van Dennis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |