Bombs away op Lieke en Huub weer, ingefluisterd door achter?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
Van VOL:
Natasia: 6.40 "Pas op je borg"
en ik hoor vrij duidelijk, maar een beetje binnensmonds: "Dennis: 6.49 Het moest van achteren. Ik geef hem een duw!".
Morgen, het was idd duidelijk, WB en Amanda deden helemaal niks, terwijn normaal gesproken WB en Amanda vooraan staan met dit soort dingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bombs away op Lieke en Huub weer, ingefluisterd door achter?
Jaap richtte zijn terror ook al op Lieke, toch? Wie zou er toch in de luwte worden gehouden?
...
En een goedemorgen.
Huub zat gisteravond vannacht Jaap al te bedreigen met eruit stemmen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Huub spreekt Jaap er op aan hoe hij gisteren met 'team maatje' Lieke is omgegaan.
Jaap reageert stuurs.
'Focking kneus' zegt Huub als Jaap wegloopt.
Met name dat laatste is erg opvallend idd.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Prosac het volgende:
Verdorie zeg, je mist eigenlijk ook geen zak he als je een paar dagen geen COS-en leest.
ontbijtruzies, ruzies die weer met de mantel der liefde bedekt worden en een Brian die overal tussendoor glibbert zonder moeite.
Psies. Ik stream al een hele tijd niet of nauwelijks, en lees ook weinig COSsen terug. Toch ben ik wonder boven wonder nog steeds helemaal bij wat betreft ontwikkelingen en verhoudingen in de Villa.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Prosac het volgende:
Verdorie zeg, je mist eigenlijk ook geen zak he als je een paar dagen geen COS-en leest.
ontbijtruzies, ruzies die weer met de mantel der liefde bedekt worden en een Brian die overal tussendoor glibbert zonder moeite.
Huub zegt zo veel.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Huub zei net dat hij weggeduwd werd door Dennis en hij in zijn val verkeerd terecht kwam op zijn vinger.
Dat kan Lieke wel hebben hoor. Die krijgen ze echt niet gek met die stompzinnige schreeuwpartijen. En fysiek staat ze haar mannetje ook wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub zat gisteravond vannacht Jaap al te bedreigen met eruit stemmen.
Ik hoop dat-ie nog even zo doorgaat.
Dan is het echt alle bommen los op Lieke.
Zou mij ook niks verbazen, hij heeft het al eerder aangegeven dat hij ontzettend baalde.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Huub binnenkort de handoek in de ring gooit
Puur omdat hij het oneerlijke gevecht niet kan winnen.
De Febo doet er alles aan om Natasja en Bwian te beschermen...
Huub zal nooit iemand de schuld ergens van geven, dat is al die maanden al gebleken.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Huub zei net dat hij weggeduwd werd door Dennis en hij in zijn val verkeerd terecht kwam op zijn vinger.
Dat kan je van iedereen daar wel zeggenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub zegt zo veel.
Niet te vertrouwen dus ook gewoon niet doen.
Ik denk niet dat hij dat doet.. maar ik zou er wel alle begrip voor hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Huub binnenkort de handoek in de ring gooit
Puur omdat hij het oneerlijke gevecht niet kan winnen.
De Febo doet er alles aan om Natasja en Bwian te beschermen...
Mee Eenscn...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zal nooit iemand de schuld ergens van geven, dat is al die maanden al gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |