gatverdammequote:Op maandag 25 juni 2007 00:14 schreef easysatellite het volgende:
brian eheft heel erg veel geluk met goeie kaarten
ja met bijna 14 k maar wint het ook! denk ik!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:15 schreef easysatellite het volgende:
is meino nu leader? als hij alle chips van jaap krijgt..
Meino is nu chipleader met zo'n 15.000Pquote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand of meino , brian nu heeft ingehaald met chips??
okequote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Meino is nu chipleader met zo'n 15.000P
had ooit is 250 chips kwam in 4 handen terug naar 125.000 chips.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef Villalux het volgende:
[..]
ja met bijna 14 k maar wint het ook! denk ik!
Heeft inderdaad dezelfde chickenstijl als hij ook in het spel heeftquote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef easysatellite het volgende:
brian speelt ook alleen met goeie kaarten
Maar wint er tot nu toe wel mee...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heeft inderdaad dezelfde chickenstijl als hij ook in het spel heeft![]()
zoals het hoort...maar een risicootje tussendoor kan geen kwaad..zeker niet met een hoge stack kan je veel meer callen en en de flop bekijken...das het grote voordeel van een hoge stack.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef easysatellite het volgende:
brian speelt ook alleen met goeie kaarten
True, maar als iedereen zo zou spelen dan werd het wel erg saai.quote:
That's Poker baby...maar gelukkig komt dat bijna nooit voor..je hebt veel verschillende spelers.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
True, maar als iedereen zo zou spelen dan werd het wel erg saai.
ye vind ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zoals het hoort...maar een risicootje tussendoor kan geen kwaad..zeker niet met een hoge stack kan je veel meer callen en en de flop bekijken...das het grote voordeel van een hoge stack.
zelfde als die in een discussie...klote...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef agter het volgende:
ik vraag me af wat brian zijn heads up skills zijn.
dan ziet ie niksquote:Op maandag 25 juni 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Brian zijn zonnebril niet meer op?
hij denkt dat die de king is met zijn stack.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Brian zijn zonnebril niet meer op?
ligt er aan wat was zijn 2de kaart en wat was de inleg ten opzichte van zijn stack?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
huub gooit een aas weg haahahha wat n idiot
geluk..je hebt geen ervaring nodig om KK in je handen te krijgen ...en het blijft niet geheel slim om te callen als dat op de flop ligt. dit is geluk hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:26 schreef Sharpeyed het volgende:
Dit laat zien dat Dennis toch wel ervaring heeft.
Hoezo hij kon nooit passen want die bezoeker liep zenuwachtig te doen...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:26 schreef Sharpeyed het volgende:
Dit laat zien dat Dennis toch wel ervaring heeft.
jij snap het niet jammer!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
huub gooit een aas weg haahahha wat n idiot
Het was een moeilijke beslissing, veel zullen stoppen omdat ze bang zijn voor die aas en dan komt er nog bij dat het een all-in was.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
geluk..je hebt geen ervaring nodig om KK in je handen te krijgen ...
lol....geef mij maar een rivierkreeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
Gerivierneukt...
snap ik...maar AJ is echt een heel goede hand.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Het was een moeilijke beslissing, veel zullen stoppen omdat ze bang zijn voor die aas en dan komt er nog bij dat het een all-in was.
tuurlijk maar hij zegt dat t geluk was, was gewoon een donkeycall van brian die beloont leek te worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef SiRojK het volgende:
Dennis heeft wel gelijk.. Hele avond niets met een smallstack en nu een grote bek
jah grappig he..hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef Villalux het volgende:
de (PROFS) staan beneden te vertellen hoe het moet.................![]()
80% skills, 20% kaarten aldus de aanwezige deskundigen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef riri het volgende:
Brian puur geluk met de kaarten
zo is het helemaal!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tuurlijk maar hij zegt dat t geluk was, was gewoon een donkeycall van brian die beloont leek te worden.
hoort erbij maar huub lag gewoon voor toen t geld erin ging dus keurig gespeeld
Nee, maar om nu richting Dennis te gaan roepen 'jij slaapt gewoon in het kantoor' dat vind ik een beetje lafjesquote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tuurlijk maar hij zegt dat t geluk was, was gewoon een donkeycall van brian die beloont leek te worden.
hoort erbij maar huub lag gewoon voor toen t geld erin ging dus keurig gespeeld
heheheh trashtalk is nice.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, maar om nu richting Dennis te gaan roepen 'jij slaapt gewoon in het kantoor' dat vind ik een beetje lafjes
Ik vond 't al zoveel.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:36 schreef SiRojK het volgende:
Blinds 500.000 zegt ze...
Blinds 500/1000..
Wel echt Huubiaans. Net 'n mooie move gehad, gelijk overmoedig zijn. Als het afgestraft wordt, is dat niet meer dan verdiend.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef easysatellite het volgende:
wat n sukkel dat jemeteen all in doet
Volgens mij snap je er niet zoveel vanquote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef easysatellite het volgende:
wat n sukkel dat jemeteen all in doet
hoezo hij had pracht kaarten ga je toch niet meteen all in doen? geloofd toch niemandquote:Op maandag 25 juni 2007 00:41 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet zoveel van
Helaas een come-back gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer dat Huub er nog steeds niet uit ligt.
Hij heeft de kleinste stack, kan 1500 punten pakken terwijl hij er nog maar 3000 had. Hoeft geen kaarten te zien en kan iedereen uit de pot drukken. Je speelt nu niet meer je kaarten maar de mensen aan tafel. En nog een keer van 5000 naar 6500 prima gespeeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef easysatellite het volgende:
[..]
hoezo hij had pracht kaarten ga je toch niet meteen all in doen? geloofd toch niemand
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer dat Huub er nog steeds niet uit ligt.
lolquote:Op maandag 25 juni 2007 00:36 schreef SiRojK het volgende:
Blinds 500.000 zegt ze...
Blinds 500/1000..
mag ook niet show one show ALLquote:Op maandag 25 juni 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
Commentator: sexy hand![]()
[afbeelding]
Wtf, Dennis liet zijn vrouw zien aan Brian??
Huub is all inn
Hij moet dan ook wel....quote:Op maandag 25 juni 2007 00:44 schreef Villalux het volgende:
Huub is de enige die wat durft..........is niet altijd goed ...maarja zo kunnen we hem he! alleen maar leuk!
Nee, ze heeft overdreven veel aan fitness en krachttraining gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
is die met dat blauwe jurkje een travestiet?
Vind Dennis toch beter spelen eerlijk gezegd, strak en constant, paar blufs, leuk spel zoquote:Op maandag 25 juni 2007 00:44 schreef farscapevr6 het volgende:
huupie plays goooooooooooood
vind ut een kuthand mjah..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
Huub 6 en 9 = the sexyhand..... fold
oh, lijkt net een bouwvakker met n blonde pruikquote:Op maandag 25 juni 2007 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft overdreven veel aan fitness en krachttraining gedaan.
ik denk dat jij maar een moet google............nquote:Op maandag 25 juni 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
is die met dat blauwe jurkje een travestiet?
ja vind ik ook. dennis bluft , maar niet overduidelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vind Dennis toch beter spelen eerlijk gezegd, strak en constant, paar blufs, leuk spel zo
Rare bouwvakkertjes dan bij jou in de buurt, vrouwtjes van 60 kg?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:47 schreef easysatellite het volgende:
[..]
oh, lijkt net een bouwvakker met n blonde pruik
nee t lijkt net n man met n blonde pruikquote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Rare bouwvakkertjes dan bij jou in de buurt, vrouwtjes van 60 kg?
ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef agter het volgende:
dennis speelt sterker dan Huub. vind ik.
Oooooow dat snapte ik niet!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee t lijkt net n man met n blonde pruik
Erg voorspelbaar. Ze heeft misschien wat brede schouders maar toch wel een lekkere meid om te zien.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw met kleine tieten is een man hoor..want daar gaat het toch om? hoe meer ik naar lieke kijk..ut valt allemaal best mee...tis tenminste wel iemand die van zich af kan bijten...en er zijn lelijkere vrouwen zie natasia ...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee om haar brede schouders en vierkante rugquote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw met kleine tieten is een man hoor..want daar gaat het toch om?
preziezz..vond eerst het tegenovergestelde maar als je meer kijkt..uitstraling heeft ze niet veel..maar tis geen lelijkerd ..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Erg voorspelbaar. Ze heeft misschien wat brede schouders maar toch wel een lekkere meid om te zien.
Nu weet ik het welquote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee om haar brede schouders en vierkante rug
die komt vannacht als huub of dennis in t hok gaat slapenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef DaanDobber het volgende:
Wat is dit saai na een avond blowen en zeaupen. Waar is de terror?
Ik zei het al eerder Brian gaat langzaam tilten..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef agter het volgende:
brian geeft al zijn chips aan Huub.
vervelend voor Dennis.
nou van mij mogen er alleen nog maar mensen uit...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Ricard0j het volgende:
De dealster mag van mij wel de kooi in gaan
ik zei het ook al eerder als brian zijn zonnebril afzet gaat die plat..sindsdien gaat die plat!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:52 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder Brian gaat langzaam tilten..
Mooie meid.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Ricard0j het volgende:
De dealster mag van mij wel de kooi in gaan
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:52 schreef riri het volgende:
Dat gebash steeds op lieke hier...je zou er haast wat van gaan denken
vast allemaal groupies die vallen voor huub en jaloers zijn
precies...zelfs ik als pokerfan blijf eigenlijk daarvoor wakker..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:52 schreef easysatellite het volgende:
[..]
die komt vannacht als huub of dennis in t hok gaat slapen
nieuwe pakjes voor wat?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Ricard0j het volgende:
Worden er wel steeds nieuwe pakjes gebruikt?
Merel is gewoon een mooie meid.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
Huub: weet je dat je hele mooie ogen hebt Merel.
ze is wel lekker en leuk..maar mensen er zijn toch veel mooiere mensen..ik noem een angelina jolie..quote:
Ik vind Lieke echt absoluut geen mannelijk gezicht hebben. Ik vind persoonlijk haar kuiten niet mooi, maar de rest van haar lichaam is ook gewoon vrouwelijk, ze loopt verdomme vrouwelijk dan Amanda met haar bouwvakkersstampje.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw met kleine tieten is een man hoor..want daar gaat het toch om? hoe meer ik naar lieke kijk..ut valt allemaal best mee...tis tenminste wel iemand die van zich af kan bijten...en er zijn lelijkere vrouwen zie natasia ...
Die zie ik nu niet op de streamsquote:Op maandag 25 juni 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ze is wel lekker en leuk..maar mensen er zijn toch veel mooiere mensen..ik noem een angelina jolie..
nou straight flush kans..ik had gecalled...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:56 schreef akveor het volgende:
Wat een slechte call van Huub... hij ligt eruit totaal onverwact....
Same thoughtsquote:Op maandag 25 juni 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub eruit![]()
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
![]()
i second that!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is okay oleeeeeeeeee oleeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
idd en dan brian of andersom....quote:Op maandag 25 juni 2007 00:58 schreef riri het volgende:
en nu dennis er als eerste uit
nee joh das toch niet kinderlijk...das toch De Gouden Kooi aka. De grote pest show.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:58 schreef CoT het volgende:
Huub gaat natuurlijk heel kinderlijk Dennis pesten straks
je kent huub toch...alles of nietsquote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou straight flush kans..ik had gecalled...
Ja, ik zat hardop te juichen en te lachen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
Sommige mensen hier vonden die opmerking over "l osers" van die commentator hier natuurlijk helemaal geweldig
Hij was hard geweest, dan had dennis zijn schoen opgegeten, 2 keer een fucking lucky winst van Huubquote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou straight flush kans..ik had gecalled...
precies..je moet zoals ik eerder zei een risc nemen...that's poker baby!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:59 schreef riri het volgende:
[..]
je kent huub toch...alles of niets
alleen maar respect voor zo'n speler
hahahaha ik oookquote:Op maandag 25 juni 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zat hardop te juichen en te lachen.![]()
![]()
![]()
echt dan had ik in mijn broek gescheten van het lachen...dat was errug mooi geweestquote:Op maandag 25 juni 2007 01:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij was hard geweest, dan had dennis zijn schoen opgegeten, 2 keer een fucking lucky winst van Huub
eens een alcoholist...quote:Op maandag 25 juni 2007 01:00 schreef SiRojK het volgende:
Drinkt Huub nu de champagne voor de winnaar op?
slaap wel en als je schaapje wil tellen denk dan gewoon aan amadaatjes die over brians heen springenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef SiRojK het volgende:
Ik ga lekker pitten, hoop dat ik morgen kan teruglezen wat er is gebeurd
Ze kunnen iig niet meer zeggen dat het dikke bluf van Dennis was dat hij goed kan pokeren, want hij heeft al een aantal een paar hele mooie sterke calls/bets gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef easysatellite het volgende:
dennis chipleader WOOHOOO! ik ben fan van dennisssssssss
Beetje stilquote:
hahahahahahaquote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef agter het volgende:
ze hadden beter amanda kunnen laten spelen in plaats van huub...
Aha, hij heeft al een paar klappen te verwerken gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef easysatellite het volgende:
goeie binnekomst van dennis meteen huupie beaten
hij had Amanda moeten versieren gisterenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef easysatellite het volgende:
goeie binnekomst van dennis meteen huupie beaten
ik vind huub wel onsportief.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
Huub gunt Dennis de overwinning niet en vloekt een behoorlijk aantal scheldwoorden (dat noem ik nou een loser)
Jaap heeft liever dat iemand van DGK wint ipv de gast
das idd errug jammer.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
Huub gunt Dennis de overwinning niet en vloekt een behoorlijk aantal scheldwoorden (dat noem ik nou een loser)
so what, dit is wel de grootste hahaha huupie moet in t hondenhok slapen, same met lieke en strontvliegen van friesquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Aha, hij heeft al een paar klappen te verwerken gehad.
Dennis moet hem weer een beetje op zijn ego trappen door te zetten dat hij echt een miet is als hij samen met Lieke gaat slapen, een beetje man slaapt dan ook gewoon alleen... Kan Huub wss niet hebben, OF hij het er in smeren dat hij een vriendin heeft .. Maar dat denk ik niet, het krenken van zijn eigen ego is voor hem zwaarder denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef easysatellite het volgende:
[..]
so what, dit is wel de grootste hahaha huupie moet in t hondenhok slapen, same met lieke en strontvliegen van fries
Hij zegt het weer eerlijk, dat maakt Huub zo onweerstaanbaar voor de huisvrouwen. Niks mis met wat agressie als je het er maar vaak over hebtquote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Tering, ik schop hem helemaal het ziekenhuis in.
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden, lekker even een paar dagen met zn 2-en slapen, zonder alle neuk, snurk en scheetgeluiden van de rest.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef easysatellite het volgende:
[..]
so what, dit is wel de grootste hahaha huupie moet in t hondenhok slapen, same met lieke en strontvliegen van fries
ga jij der toch lekker bij liggequote:Op maandag 25 juni 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden, lekker even een paar dagen met zn 2-en slapen, zonder alle neuk, snurk en scheetgeluiden van de rest.
ik ook. het wordt tijd dat hij eens op zijn plaats wordt gezetquote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef agter het volgende:
ik vind het erg leuk dat huub eruit ligt en zijn weddenschap verloren heeft.
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ga jij der toch lekker bij ligge![]()
Dat bewaart hij voor laterquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
hij had Amanda moeten versieren gisteren![]()
hij kwijnt nu weg same met ze beste vriend, alcoholquote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
Nou mensen, de tijd dat Huub sportief reageerde (zoals met die nieuwjaarsduik) is voorbij.
Zijn ware aard komt steeds meer naar boven.
Natasia wordt toch overal geweigerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
Ik gun het alleen Natasia niet om te shoppen in de PC. Dan liever Amanda.
Scheelt ook in bewakingskosten.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
ach, denk aan de kinderen... eh... nouja. zoiets.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
Ik snap opeens het concept van de blijf-van-mijn-lijf huizenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:06 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij zegt het weer eerlijk, dat maakt Huub zo onweerstaanbaar voor de huisvrouwen. Niks mis met wat agressie als je het er maar vaak over hebt
Door dit? Kom zeg dan ken je Huub nog niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:08 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ook. het wordt tijd dat hij eens op zijn plaats wordt gezet
als die vanaaf wint is die de king..meer kans..hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
hij had Amanda moeten versieren gisteren![]()
door dit ... en door nog veel meer acties die nog gaan komenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Door dit? Kom zeg dan ken je Huub nog niet.
hoop dat jaap en dennis m gaan terroriseren in dat hokquote:Op maandag 25 juni 2007 01:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
door dit ... en door nog veel meer acties die nog gaan komen![]()
ja, mij een beetje te knap...quote:Op maandag 25 juni 2007 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Zelf Huub moest juichen.![]()
Knap hoor, dat de miljonairs zomaar winnen van de professionals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |