Het was een moeilijke beslissing, veel zullen stoppen omdat ze bang zijn voor die aas en dan komt er nog bij dat het een all-in was.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
geluk..je hebt geen ervaring nodig om KK in je handen te krijgen ...
lol....geef mij maar een rivierkreeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
Gerivierneukt...
snap ik...maar AJ is echt een heel goede hand.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Het was een moeilijke beslissing, veel zullen stoppen omdat ze bang zijn voor die aas en dan komt er nog bij dat het een all-in was.
tuurlijk maar hij zegt dat t geluk was, was gewoon een donkeycall van brian die beloont leek te worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef SiRojK het volgende:
Dennis heeft wel gelijk.. Hele avond niets met een smallstack en nu een grote bek
jah grappig he..hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef Villalux het volgende:
de (PROFS) staan beneden te vertellen hoe het moet.................![]()
80% skills, 20% kaarten aldus de aanwezige deskundigen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef riri het volgende:
Brian puur geluk met de kaarten
zo is het helemaal!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tuurlijk maar hij zegt dat t geluk was, was gewoon een donkeycall van brian die beloont leek te worden.
hoort erbij maar huub lag gewoon voor toen t geld erin ging dus keurig gespeeld
Nee, maar om nu richting Dennis te gaan roepen 'jij slaapt gewoon in het kantoor' dat vind ik een beetje lafjesquote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tuurlijk maar hij zegt dat t geluk was, was gewoon een donkeycall van brian die beloont leek te worden.
hoort erbij maar huub lag gewoon voor toen t geld erin ging dus keurig gespeeld
heheheh trashtalk is nice.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, maar om nu richting Dennis te gaan roepen 'jij slaapt gewoon in het kantoor' dat vind ik een beetje lafjes
Ik vond 't al zoveel.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:36 schreef SiRojK het volgende:
Blinds 500.000 zegt ze...
Blinds 500/1000..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |