gatverdammequote:Op maandag 25 juni 2007 00:14 schreef easysatellite het volgende:
brian eheft heel erg veel geluk met goeie kaarten
ja met bijna 14 k maar wint het ook! denk ik!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:15 schreef easysatellite het volgende:
is meino nu leader? als hij alle chips van jaap krijgt..
Meino is nu chipleader met zo'n 15.000Pquote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand of meino , brian nu heeft ingehaald met chips??
okequote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Meino is nu chipleader met zo'n 15.000P
had ooit is 250 chips kwam in 4 handen terug naar 125.000 chips.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:17 schreef Villalux het volgende:
[..]
ja met bijna 14 k maar wint het ook! denk ik!
Heeft inderdaad dezelfde chickenstijl als hij ook in het spel heeftquote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef easysatellite het volgende:
brian speelt ook alleen met goeie kaarten
Maar wint er tot nu toe wel mee...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heeft inderdaad dezelfde chickenstijl als hij ook in het spel heeft![]()
zoals het hoort...maar een risicootje tussendoor kan geen kwaad..zeker niet met een hoge stack kan je veel meer callen en en de flop bekijken...das het grote voordeel van een hoge stack.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef easysatellite het volgende:
brian speelt ook alleen met goeie kaarten
True, maar als iedereen zo zou spelen dan werd het wel erg saai.quote:
That's Poker baby...maar gelukkig komt dat bijna nooit voor..je hebt veel verschillende spelers.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
True, maar als iedereen zo zou spelen dan werd het wel erg saai.
ye vind ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zoals het hoort...maar een risicootje tussendoor kan geen kwaad..zeker niet met een hoge stack kan je veel meer callen en en de flop bekijken...das het grote voordeel van een hoge stack.
zelfde als die in een discussie...klote...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef agter het volgende:
ik vraag me af wat brian zijn heads up skills zijn.
dan ziet ie niksquote:Op maandag 25 juni 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Brian zijn zonnebril niet meer op?
hij denkt dat die de king is met zijn stack.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Brian zijn zonnebril niet meer op?
ligt er aan wat was zijn 2de kaart en wat was de inleg ten opzichte van zijn stack?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
huub gooit een aas weg haahahha wat n idiot
geluk..je hebt geen ervaring nodig om KK in je handen te krijgen ...en het blijft niet geheel slim om te callen als dat op de flop ligt. dit is geluk hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:26 schreef Sharpeyed het volgende:
Dit laat zien dat Dennis toch wel ervaring heeft.
Hoezo hij kon nooit passen want die bezoeker liep zenuwachtig te doen...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:26 schreef Sharpeyed het volgende:
Dit laat zien dat Dennis toch wel ervaring heeft.
jij snap het niet jammer!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
huub gooit een aas weg haahahha wat n idiot
Het was een moeilijke beslissing, veel zullen stoppen omdat ze bang zijn voor die aas en dan komt er nog bij dat het een all-in was.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
geluk..je hebt geen ervaring nodig om KK in je handen te krijgen ...
lol....geef mij maar een rivierkreeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
Gerivierneukt...
snap ik...maar AJ is echt een heel goede hand.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Het was een moeilijke beslissing, veel zullen stoppen omdat ze bang zijn voor die aas en dan komt er nog bij dat het een all-in was.
tuurlijk maar hij zegt dat t geluk was, was gewoon een donkeycall van brian die beloont leek te worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:31 schreef SiRojK het volgende:
Dennis heeft wel gelijk.. Hele avond niets met een smallstack en nu een grote bek
jah grappig he..hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef Villalux het volgende:
de (PROFS) staan beneden te vertellen hoe het moet.................![]()
80% skills, 20% kaarten aldus de aanwezige deskundigen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef riri het volgende:
Brian puur geluk met de kaarten
zo is het helemaal!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tuurlijk maar hij zegt dat t geluk was, was gewoon een donkeycall van brian die beloont leek te worden.
hoort erbij maar huub lag gewoon voor toen t geld erin ging dus keurig gespeeld
Nee, maar om nu richting Dennis te gaan roepen 'jij slaapt gewoon in het kantoor' dat vind ik een beetje lafjesquote:Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tuurlijk maar hij zegt dat t geluk was, was gewoon een donkeycall van brian die beloont leek te worden.
hoort erbij maar huub lag gewoon voor toen t geld erin ging dus keurig gespeeld
heheheh trashtalk is nice.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, maar om nu richting Dennis te gaan roepen 'jij slaapt gewoon in het kantoor' dat vind ik een beetje lafjes
Ik vond 't al zoveel.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:36 schreef SiRojK het volgende:
Blinds 500.000 zegt ze...
Blinds 500/1000..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |