so what, dit is wel de grootste hahaha huupie moet in t hondenhok slapen, same met lieke en strontvliegen van friesquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Aha, hij heeft al een paar klappen te verwerken gehad.
Dennis moet hem weer een beetje op zijn ego trappen door te zetten dat hij echt een miet is als hij samen met Lieke gaat slapen, een beetje man slaapt dan ook gewoon alleen... Kan Huub wss niet hebben, OF hij het er in smeren dat hij een vriendin heeft .. Maar dat denk ik niet, het krenken van zijn eigen ego is voor hem zwaarder denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef easysatellite het volgende:
[..]
so what, dit is wel de grootste hahaha huupie moet in t hondenhok slapen, same met lieke en strontvliegen van fries
Hij zegt het weer eerlijk, dat maakt Huub zo onweerstaanbaar voor de huisvrouwen. Niks mis met wat agressie als je het er maar vaak over hebtquote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Tering, ik schop hem helemaal het ziekenhuis in.
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden, lekker even een paar dagen met zn 2-en slapen, zonder alle neuk, snurk en scheetgeluiden van de rest.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef easysatellite het volgende:
[..]
so what, dit is wel de grootste hahaha huupie moet in t hondenhok slapen, same met lieke en strontvliegen van fries
ga jij der toch lekker bij liggequote:Op maandag 25 juni 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden, lekker even een paar dagen met zn 2-en slapen, zonder alle neuk, snurk en scheetgeluiden van de rest.
ik ook. het wordt tijd dat hij eens op zijn plaats wordt gezetquote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef agter het volgende:
ik vind het erg leuk dat huub eruit ligt en zijn weddenschap verloren heeft.
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ga jij der toch lekker bij ligge![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |