eens een alcoholist...quote:Op maandag 25 juni 2007 01:00 schreef SiRojK het volgende:
Drinkt Huub nu de champagne voor de winnaar op?
slaap wel en als je schaapje wil tellen denk dan gewoon aan amadaatjes die over brians heen springenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef SiRojK het volgende:
Ik ga lekker pitten, hoop dat ik morgen kan teruglezen wat er is gebeurd
Ze kunnen iig niet meer zeggen dat het dikke bluf van Dennis was dat hij goed kan pokeren, want hij heeft al een aantal een paar hele mooie sterke calls/bets gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef easysatellite het volgende:
dennis chipleader WOOHOOO! ik ben fan van dennisssssssss
Beetje stilquote:
hahahahahahaquote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef agter het volgende:
ze hadden beter amanda kunnen laten spelen in plaats van huub...
Aha, hij heeft al een paar klappen te verwerken gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef easysatellite het volgende:
goeie binnekomst van dennis meteen huupie beaten
hij had Amanda moeten versieren gisterenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef easysatellite het volgende:
goeie binnekomst van dennis meteen huupie beaten
ik vind huub wel onsportief.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
Huub gunt Dennis de overwinning niet en vloekt een behoorlijk aantal scheldwoorden (dat noem ik nou een loser)
Jaap heeft liever dat iemand van DGK wint ipv de gast
das idd errug jammer.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
Huub gunt Dennis de overwinning niet en vloekt een behoorlijk aantal scheldwoorden (dat noem ik nou een loser)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |