Wel echt Huubiaans. Net 'n mooie move gehad, gelijk overmoedig zijn. Als het afgestraft wordt, is dat niet meer dan verdiend.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef easysatellite het volgende:
wat n sukkel dat jemeteen all in doet
Volgens mij snap je er niet zoveel vanquote:Op maandag 25 juni 2007 00:40 schreef easysatellite het volgende:
wat n sukkel dat jemeteen all in doet
hoezo hij had pracht kaarten ga je toch niet meteen all in doen? geloofd toch niemandquote:Op maandag 25 juni 2007 00:41 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet zoveel van
Helaas een come-back gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer dat Huub er nog steeds niet uit ligt.
Hij heeft de kleinste stack, kan 1500 punten pakken terwijl hij er nog maar 3000 had. Hoeft geen kaarten te zien en kan iedereen uit de pot drukken. Je speelt nu niet meer je kaarten maar de mensen aan tafel. En nog een keer van 5000 naar 6500 prima gespeeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef easysatellite het volgende:
[..]
hoezo hij had pracht kaarten ga je toch niet meteen all in doen? geloofd toch niemand
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer dat Huub er nog steeds niet uit ligt.
lolquote:Op maandag 25 juni 2007 00:36 schreef SiRojK het volgende:
Blinds 500.000 zegt ze...
Blinds 500/1000..
mag ook niet show one show ALLquote:Op maandag 25 juni 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
Commentator: sexy hand![]()
[afbeelding]
Wtf, Dennis liet zijn vrouw zien aan Brian??
Huub is all inn
Hij moet dan ook wel....quote:Op maandag 25 juni 2007 00:44 schreef Villalux het volgende:
Huub is de enige die wat durft..........is niet altijd goed ...maarja zo kunnen we hem he! alleen maar leuk!
Nee, ze heeft overdreven veel aan fitness en krachttraining gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
is die met dat blauwe jurkje een travestiet?
Vind Dennis toch beter spelen eerlijk gezegd, strak en constant, paar blufs, leuk spel zoquote:Op maandag 25 juni 2007 00:44 schreef farscapevr6 het volgende:
huupie plays goooooooooooood
vind ut een kuthand mjah..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
Huub 6 en 9 = the sexyhand..... fold
oh, lijkt net een bouwvakker met n blonde pruikquote:Op maandag 25 juni 2007 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft overdreven veel aan fitness en krachttraining gedaan.
ik denk dat jij maar een moet google............nquote:Op maandag 25 juni 2007 00:46 schreef easysatellite het volgende:
is die met dat blauwe jurkje een travestiet?
ja vind ik ook. dennis bluft , maar niet overduidelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vind Dennis toch beter spelen eerlijk gezegd, strak en constant, paar blufs, leuk spel zo
Rare bouwvakkertjes dan bij jou in de buurt, vrouwtjes van 60 kg?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:47 schreef easysatellite het volgende:
[..]
oh, lijkt net een bouwvakker met n blonde pruik
nee t lijkt net n man met n blonde pruikquote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Rare bouwvakkertjes dan bij jou in de buurt, vrouwtjes van 60 kg?
ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef agter het volgende:
dennis speelt sterker dan Huub. vind ik.
Oooooow dat snapte ik niet!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee t lijkt net n man met n blonde pruik
Erg voorspelbaar. Ze heeft misschien wat brede schouders maar toch wel een lekkere meid om te zien.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw met kleine tieten is een man hoor..want daar gaat het toch om? hoe meer ik naar lieke kijk..ut valt allemaal best mee...tis tenminste wel iemand die van zich af kan bijten...en er zijn lelijkere vrouwen zie natasia ...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee om haar brede schouders en vierkante rugquote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw met kleine tieten is een man hoor..want daar gaat het toch om?
preziezz..vond eerst het tegenovergestelde maar als je meer kijkt..uitstraling heeft ze niet veel..maar tis geen lelijkerd ..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Erg voorspelbaar. Ze heeft misschien wat brede schouders maar toch wel een lekkere meid om te zien.
Nu weet ik het welquote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee om haar brede schouders en vierkante rug
die komt vannacht als huub of dennis in t hok gaat slapenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef DaanDobber het volgende:
Wat is dit saai na een avond blowen en zeaupen. Waar is de terror?
Ik zei het al eerder Brian gaat langzaam tilten..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef agter het volgende:
brian geeft al zijn chips aan Huub.
vervelend voor Dennis.
nou van mij mogen er alleen nog maar mensen uit...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Ricard0j het volgende:
De dealster mag van mij wel de kooi in gaan
ik zei het ook al eerder als brian zijn zonnebril afzet gaat die plat..sindsdien gaat die plat!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:52 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder Brian gaat langzaam tilten..
Mooie meid.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef Ricard0j het volgende:
De dealster mag van mij wel de kooi in gaan
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:52 schreef riri het volgende:
Dat gebash steeds op lieke hier...je zou er haast wat van gaan denken
vast allemaal groupies die vallen voor huub en jaloers zijn
precies...zelfs ik als pokerfan blijf eigenlijk daarvoor wakker..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:52 schreef easysatellite het volgende:
[..]
die komt vannacht als huub of dennis in t hok gaat slapen
nieuwe pakjes voor wat?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Ricard0j het volgende:
Worden er wel steeds nieuwe pakjes gebruikt?
Merel is gewoon een mooie meid.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Prospera het volgende:
Huub: weet je dat je hele mooie ogen hebt Merel.
ze is wel lekker en leuk..maar mensen er zijn toch veel mooiere mensen..ik noem een angelina jolie..quote:
Ik vind Lieke echt absoluut geen mannelijk gezicht hebben. Ik vind persoonlijk haar kuiten niet mooi, maar de rest van haar lichaam is ook gewoon vrouwelijk, ze loopt verdomme vrouwelijk dan Amanda met haar bouwvakkersstampje.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw met kleine tieten is een man hoor..want daar gaat het toch om? hoe meer ik naar lieke kijk..ut valt allemaal best mee...tis tenminste wel iemand die van zich af kan bijten...en er zijn lelijkere vrouwen zie natasia ...
Die zie ik nu niet op de streamsquote:Op maandag 25 juni 2007 00:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ze is wel lekker en leuk..maar mensen er zijn toch veel mooiere mensen..ik noem een angelina jolie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |