Rare bouwvakkertjes dan bij jou in de buurt, vrouwtjes van 60 kg?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:47 schreef easysatellite het volgende:
[..]
oh, lijkt net een bouwvakker met n blonde pruik
nee t lijkt net n man met n blonde pruikquote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Rare bouwvakkertjes dan bij jou in de buurt, vrouwtjes van 60 kg?
ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef agter het volgende:
dennis speelt sterker dan Huub. vind ik.
Oooooow dat snapte ik niet!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee t lijkt net n man met n blonde pruik
Erg voorspelbaar. Ze heeft misschien wat brede schouders maar toch wel een lekkere meid om te zien.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw met kleine tieten is een man hoor..want daar gaat het toch om? hoe meer ik naar lieke kijk..ut valt allemaal best mee...tis tenminste wel iemand die van zich af kan bijten...en er zijn lelijkere vrouwen zie natasia ...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee om haar brede schouders en vierkante rugquote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw met kleine tieten is een man hoor..want daar gaat het toch om?
preziezz..vond eerst het tegenovergestelde maar als je meer kijkt..uitstraling heeft ze niet veel..maar tis geen lelijkerd ..quote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Erg voorspelbaar. Ze heeft misschien wat brede schouders maar toch wel een lekkere meid om te zien.
Nu weet ik het welquote:Op maandag 25 juni 2007 00:51 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee om haar brede schouders en vierkante rug
die komt vannacht als huub of dennis in t hok gaat slapenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:50 schreef DaanDobber het volgende:
Wat is dit saai na een avond blowen en zeaupen. Waar is de terror?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |