nou straight flush kans..ik had gecalled...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:56 schreef akveor het volgende:
Wat een slechte call van Huub... hij ligt eruit totaal onverwact....
Same thoughtsquote:Op maandag 25 juni 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub eruit![]()
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
![]()
i second that!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is okay oleeeeeeeeee oleeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
idd en dan brian of andersom....quote:Op maandag 25 juni 2007 00:58 schreef riri het volgende:
en nu dennis er als eerste uit
nee joh das toch niet kinderlijk...das toch De Gouden Kooi aka. De grote pest show.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:58 schreef CoT het volgende:
Huub gaat natuurlijk heel kinderlijk Dennis pesten straks
je kent huub toch...alles of nietsquote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou straight flush kans..ik had gecalled...
Ja, ik zat hardop te juichen en te lachen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
Sommige mensen hier vonden die opmerking over "l osers" van die commentator hier natuurlijk helemaal geweldig
Hij was hard geweest, dan had dennis zijn schoen opgegeten, 2 keer een fucking lucky winst van Huubquote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou straight flush kans..ik had gecalled...
precies..je moet zoals ik eerder zei een risc nemen...that's poker baby!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:59 schreef riri het volgende:
[..]
je kent huub toch...alles of niets
alleen maar respect voor zo'n speler
hahahaha ik oookquote:Op maandag 25 juni 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zat hardop te juichen en te lachen.![]()
![]()
![]()
echt dan had ik in mijn broek gescheten van het lachen...dat was errug mooi geweestquote:Op maandag 25 juni 2007 01:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij was hard geweest, dan had dennis zijn schoen opgegeten, 2 keer een fucking lucky winst van Huub
eens een alcoholist...quote:Op maandag 25 juni 2007 01:00 schreef SiRojK het volgende:
Drinkt Huub nu de champagne voor de winnaar op?
slaap wel en als je schaapje wil tellen denk dan gewoon aan amadaatjes die over brians heen springenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef SiRojK het volgende:
Ik ga lekker pitten, hoop dat ik morgen kan teruglezen wat er is gebeurd
Ze kunnen iig niet meer zeggen dat het dikke bluf van Dennis was dat hij goed kan pokeren, want hij heeft al een aantal een paar hele mooie sterke calls/bets gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef easysatellite het volgende:
dennis chipleader WOOHOOO! ik ben fan van dennisssssssss
Beetje stilquote:
hahahahahahaquote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef agter het volgende:
ze hadden beter amanda kunnen laten spelen in plaats van huub...
Aha, hij heeft al een paar klappen te verwerken gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef easysatellite het volgende:
goeie binnekomst van dennis meteen huupie beaten
hij had Amanda moeten versieren gisterenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef easysatellite het volgende:
goeie binnekomst van dennis meteen huupie beaten
ik vind huub wel onsportief.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
Huub gunt Dennis de overwinning niet en vloekt een behoorlijk aantal scheldwoorden (dat noem ik nou een loser)
Jaap heeft liever dat iemand van DGK wint ipv de gast
das idd errug jammer.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
Huub gunt Dennis de overwinning niet en vloekt een behoorlijk aantal scheldwoorden (dat noem ik nou een loser)
so what, dit is wel de grootste hahaha huupie moet in t hondenhok slapen, same met lieke en strontvliegen van friesquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Aha, hij heeft al een paar klappen te verwerken gehad.
Dennis moet hem weer een beetje op zijn ego trappen door te zetten dat hij echt een miet is als hij samen met Lieke gaat slapen, een beetje man slaapt dan ook gewoon alleen... Kan Huub wss niet hebben, OF hij het er in smeren dat hij een vriendin heeft .. Maar dat denk ik niet, het krenken van zijn eigen ego is voor hem zwaarder denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef easysatellite het volgende:
[..]
so what, dit is wel de grootste hahaha huupie moet in t hondenhok slapen, same met lieke en strontvliegen van fries
Hij zegt het weer eerlijk, dat maakt Huub zo onweerstaanbaar voor de huisvrouwen. Niks mis met wat agressie als je het er maar vaak over hebtquote:Op maandag 25 juni 2007 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Tering, ik schop hem helemaal het ziekenhuis in.
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden, lekker even een paar dagen met zn 2-en slapen, zonder alle neuk, snurk en scheetgeluiden van de rest.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef easysatellite het volgende:
[..]
so what, dit is wel de grootste hahaha huupie moet in t hondenhok slapen, same met lieke en strontvliegen van fries
ga jij der toch lekker bij liggequote:Op maandag 25 juni 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden, lekker even een paar dagen met zn 2-en slapen, zonder alle neuk, snurk en scheetgeluiden van de rest.
ik ook. het wordt tijd dat hij eens op zijn plaats wordt gezetquote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef agter het volgende:
ik vind het erg leuk dat huub eruit ligt en zijn weddenschap verloren heeft.
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ga jij der toch lekker bij ligge![]()
Dat bewaart hij voor laterquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
hij had Amanda moeten versieren gisteren![]()
hij kwijnt nu weg same met ze beste vriend, alcoholquote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
Nou mensen, de tijd dat Huub sportief reageerde (zoals met die nieuwjaarsduik) is voorbij.
Zijn ware aard komt steeds meer naar boven.
Natasia wordt toch overal geweigerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
Ik gun het alleen Natasia niet om te shoppen in de PC. Dan liever Amanda.
Scheelt ook in bewakingskosten.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
ach, denk aan de kinderen... eh... nouja. zoiets.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef schatje het volgende:
Ik snap opeens het concept van de blijf-van-mijn-lijf huizenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:06 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij zegt het weer eerlijk, dat maakt Huub zo onweerstaanbaar voor de huisvrouwen. Niks mis met wat agressie als je het er maar vaak over hebt
Door dit? Kom zeg dan ken je Huub nog niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:08 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ook. het wordt tijd dat hij eens op zijn plaats wordt gezet
als die vanaaf wint is die de king..meer kans..hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
hij had Amanda moeten versieren gisteren![]()
door dit ... en door nog veel meer acties die nog gaan komenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Door dit? Kom zeg dan ken je Huub nog niet.
hoop dat jaap en dennis m gaan terroriseren in dat hokquote:Op maandag 25 juni 2007 01:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
door dit ... en door nog veel meer acties die nog gaan komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |