nou straight flush kans..ik had gecalled...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:56 schreef akveor het volgende:
Wat een slechte call van Huub... hij ligt eruit totaal onverwact....
Same thoughtsquote:Op maandag 25 juni 2007 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub eruit![]()
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
O*
![]()
![]()
i second that!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is okay oleeeeeeeeee oleeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
idd en dan brian of andersom....quote:Op maandag 25 juni 2007 00:58 schreef riri het volgende:
en nu dennis er als eerste uit
nee joh das toch niet kinderlijk...das toch De Gouden Kooi aka. De grote pest show.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:58 schreef CoT het volgende:
Huub gaat natuurlijk heel kinderlijk Dennis pesten straks
je kent huub toch...alles of nietsquote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou straight flush kans..ik had gecalled...
Ja, ik zat hardop te juichen en te lachen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
Sommige mensen hier vonden die opmerking over "l osers" van die commentator hier natuurlijk helemaal geweldig
Hij was hard geweest, dan had dennis zijn schoen opgegeten, 2 keer een fucking lucky winst van Huubquote:Op maandag 25 juni 2007 00:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou straight flush kans..ik had gecalled...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |