Dank.... Die deep throat moet ik ook maar es oefenenquote:
Ze heeft iig een grote bek.... dat scheelt waarschijnlijk al een stukquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dank.... Die deep throat moet ik ook maar es oefenen![]()
Of heeft Natasia een extreem grote slokdarm?
Alles blijft meteen goed op z'n plek zitten door die tongpiercing van d'r.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eerder een extreem grote schmoel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat de redactie hier even was die zei dat ze zelf ook graag terror van Jaap hadden willen zien. Ik geloof er niks van - ik geloof dat hij is teruggefloten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:05 schreef Day het volgende:
Ik vond het een uiterst teleurstellend avond!
Doe maar niet dus?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:05 schreef Day het volgende:
Dito Dayquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:05 schreef Day het volgende:
We hebben nog wat geweldigs tegoed!!!quote:
Ik weet het niet. Ik had al zo'n vermoeden dat Jaap het niet echt door zou zetten. Jaap heeft een zwak voor Brian en eigenljk wou hij alleen maar een oprechte verontschuldiging. Hij werd pas echt pissed toen Brian begon te liegen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat de redactie hier even was die zei dat ze zelf ook graag terror van Jaap hadden willen zien. Ik geloof er niks van - ik geloof dat hij is teruggefloten.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft iig een grote bek.... dat scheelt waarschijnlijk al een stuk
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles blijft meteen goed op z'n plek zitten door die tongpiercing van d'r.
Het is duidelijk, dat wordt 'm niet voor mijquote:
En tijdens het gesprekje tussen Brain en Jaap werd Jaap pislink op Brain! Brain flipte toen ook en gooide met glas. Streamlock was het gevolg.......quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik had al zo'n vermoeden dat Jaap het niet echt door zou zetten. Jaap heeft een zwak voor Brian en eigenljk wou hij alleen maar een oprechte verontschuldiging. Hij werd pas echt pissed toen Brian begon te liegen.
En wie weet, wat niet is, kan nog komen.
Kom nou, 't is zo'n lievertje ......quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik had al zo'n vermoeden dat Jaap het niet echt door zou zetten. Jaap heeft een zwak voor Brian en eigenljk wou hij alleen maar een oprechte verontschuldiging. Hij werd pas echt pissed toen Brian begon te liegen.
Zijn woede en afkeer waren wel oprecht. Maar het was ook duidelijk dat hij echt bang is voor geweld van Brian als hij hem echt besluit te pesten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:09 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap gewoon bang voor Brian, al dan niet gevoed door "achter"quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En tijdens het gesprekje tussen Brain en Jaap werd Jaap pislink op Brain! Brain flipte toen ook en gooide met glas. Streamlock was het gevolg.......
Nou, ik denk dat Jaap wel lief en vergevensgezind is. Zijn terror is alleen maar een rol i.t.t. bepaalde andere bewoners die gewoon echt een rotkarakter hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kom nou, 't is zo'n lievertje ......
[afbeelding]
Als dat zo is dan mag Jaap vandaag nog de poort uitlopen! Aan watjes heb je niets in DGK!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap gewoon bang voor Brian, al dan niet gevoed door "achter"
Het zou me dan ook niet verbazen als de vergiffenis van Brian, door Cora en haar moeder, ook gestuurd is.
"Gestuurd", in de zin van charme-offensief naar de pers waarschijnlijk ......quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me dan ook niet verbazen als de vergiffenis van Brian, door Cora en haar moeder, ook gestuurd is
Vind jij amanda ook een rotkarakter hebben?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Jaap wel lief en vergevensgezind is. Zijn terror is alleen maar een rol i.t.t. bepaalde andere bewoners die gewoon echt een rotkarakter hebben.
Nee Amanda niet. Ze is naief en ze is dom, maar Amanda is 1 van de weinige mensen, of eigenlijk de enige bewoner, die ik wel eerlijk vind. Ze heeft 9 van de 10 geen gelijk, maar ze doet het wel op haar gevoel. En ze heeft af en toe ook iets aandoenlijks.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind jij amanda ook een rotkarakter hebben?
Ehm... aan niet te sturen mensen heeft "achter" nietsquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan mag Jaap vandaag nog de poort uitlopen! Aan watjes heb je niets in DGK!
Joh! daar kan Amanda toch niets aan doen! Je kunt iemand er toch niet op afrekenen omdat hij of zij een verrot karakter heeft of super dom, stom en eigenwijs is. Daar kan Amanda toch ook niets (meer) aan doen......of toch........wel......quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezien de plaats waar haar 'karakter' zit zou dat best wel eens kunnen ....quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan had Jaap (en de rest trouwens) beter zijn (of haar) contract moeten lezen en nooooooooooooit hun handtekening eronder moeten zetten eer ze het aan een jurist hadden laten lezen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... aan niet te sturen mensen heeft "achter" niets
Dus watje of geen watje maakt niets uit, de bereidheid te doen wat opgedragen wordt telt![]()
Euh come againquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Joh! daar kan Amanda toch niets aan doen! Je kunt iemand er toch niet op afrekenen omdat hij of zij een verrot karakter heeft of super dom, stom en eigenwijs is. Daar kan Amanda toch ook niets (meer) aan doen......of toch........wel......
OKquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Amanda niet. Ze is naief en ze is dom, maar Amanda is 1 van de weinige mensen, of eigenlijk de enige bewoner, die ik wel eerlijk vind. Ze heeft 9 van de 10 geen gelijk, maar ze doet het wel op haar gevoel. En ze heeft af en toe ook iets aandoenlijks.
Elke dag erbovenop, ik vind het nogal een prestatie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Van dat geneuk word je toch ook schijtziek?
Kijk jij daar (nog) naar dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Amanda krijgt er een blaasontsteking van.... dat is toch niet met diaree??quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Nou inderdaad, het is voor hun geloof ik hetzelfde als samen een kopje koffie drinken of wat eten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke dag erbovenop, ik vind het nogal een prestatie.
Jij begreep mijn post niet helemaal, maar ik zie nu hoe het komt, ik begreep Day's post niet helemaal, maar zie nu ook hoe dat komtquote:
Nou, ik heb niet veel keus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk jij daar (nog) naar dan?Ik ben benieuwd wanneer Jaap overeind schiet en begint te praten in zijn slaap.
In dit geval in deze setting zeker ja! GATVERDAMME! Terrorakties zijn veel leuker..... dit is te goor voor woorden! Kijk Brain dan! Wat een idioot! Om zo om te gaan met vrouwen! Gatverdamme! Laat m lekker een homobar ingaan en daar zn heil zoeken! Mafkees!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Nee hoor, als ze ooit iets mooiers uitvinden blijft ik het er echt nog bij doen ......quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Een jaar of wat geleden zouden alle BBstreamers elke zucht en kreun hebben vastgelegd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Och. Ik zal wel aan gewenning lijden, maar ik vind het alleen maar enorm saai. De koppels zijn ook volledig inwisselbaar, en het is gewoon niets anders meer dan een domme gewoonte.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
In dit geval in deze setting zeker ja! GATVERDAMME! Terrorakties zijn veel leuker..... dit is te goor voor woorden! Kijk Brain dan! Wat een idioot! Om zo om te gaan met vrouwen! Gatverdamme! Laat m lekker een homobar ingaan en daar zn heil zoeken! Mafkees!
Achter is denk ik ook bang voor Brian en (de kenissen van) Natasia.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Achter is denk ik ook bang voor Brian en (de kenissen van) Natasia.
"Achter" is ook maar een verzameling individuen, waar na afloop van hun werk even mee "gesproken" kan worden.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:38 schreef Tissik het volgende:
Deep throat?
Ik lees heus nog wel mee (maar ik stream niet meer tot BAN uit beeld verdwenen is, zeker na de ontwikkelingen van gisteren). Tuulk kan Natasja een deep throat met de ballen erbij uitvoeren, het enige wat daarvoor nodig is, is een veel te grote bek. En die heeft ze.
Het is diep triest!
Ik vind het ronduit stuitend, dat Brrraindead nog altijd in dat huis zit, zonder linea recta de villa uit gesodemieterd te zijn, na zijn bedreigingen aan het thuisfront van Jaap van gisteren. Het is gestoord, dat iemand aan de zijlijn, die niet betrokken is in het spel, daarom de nacht heeft moeten doorbrengen onder speciale bescherming op een politiebureau (Cora). Met name, vind ik de redactie gestoord. Want dat zijn vele mensen, die zich op deze wijze scharen achter het geesteszieke gedachtengoed van één paranoïde psychopaat: Brian.
Ik vertik het om ook maar ! uitzending te bekijken, om ook maar 1 eurocent te verspillen aan het bekijken van streams, zolang crimineel gedrag gedoogd (duh, zelfs toegejuigd!) wordt. Daarentegen lees ik wel de commentaren op de streams mee, en kan me daarom nog een redelijk beeld vormen (denk ik).
Zodra BAN uit beeld is, begint voor mij DGK weer.
Het spel verspreidt zich als een olievlek over den lande.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Achter" is ook maar een verzameling individuen, waar na afloop van hun werk even mee "gesproken" kan worden.
Dat vraag ik me wel eens af, de redactie moet het spel 'in goede banen leiden'. En aan de andere kant zijn het gewoon collega's van de bewoners, die al 6+ maanden voor dezelfde baas werken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet je pilletje nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:38 schreef Tissik het volgende:
Deep throat?
Ik lees heus nog wel mee (maar ik stream niet meer tot BAN uit beeld verdwenen is, zeker na de ontwikkelingen van gisteren). Tuulk kan Natasja een deep throat met de ballen erbij uitvoeren, het enige wat daarvoor nodig is, is een veel te grote bek. En die heeft ze.
Het is diep triest!
Ik vind het ronduit stuitend, dat Brrraindead nog altijd in dat huis zit, zonder linea recta de villa uit gesodemieterd te zijn, na zijn bedreigingen aan het thuisfront van Jaap van gisteren. Het is gestoord, dat iemand aan de zijlijn, die niet betrokken is in het spel, daarom de nacht heeft moeten doorbrengen onder speciale bescherming op een politiebureau (Cora). Met name, vind ik de redactie gestoord. Want dat zijn vele mensen, die zich op deze wijze scharen achter het geesteszieke gedachtengoed van één paranoïde psychopaat: Brian.
Ik vertik het om ook maar ! uitzending te bekijken, om ook maar 1 eurocent te verspillen aan het bekijken van streams, zolang crimineel gedrag gedoogd (duh, zelfs toegejuigd!) wordt. Daarentegen lees ik wel de commentaren op de streams mee, en kan me daarom nog een redelijk beeld vormen (denk ik).
Zodra BAN uit beeld is, begint voor mij DGK weer.
Hang je nog steeds de theorie aan, dat natas een stroman is van grote jongens om zo die hoofdprijs 'af te dwingen'?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat rechtstreeks van zijn DGK account naar de harequote:Op donderdag 21 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
Je ziet Brian ook nooit eens netjes afrekenen als 'ie d'r weer genaaid heeft.
Dat werd hier vandaag geschreven, dat Cora vannacht op het politiebureau had gezeten, uit bescherming, omdat haar adres gisteravond 4 of 5 keer door Brian over de streams werd gescandeerd met bijgevoegde bedreigingen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
En ja, het is frustrerend te moeten zien dat hij zelfs hiermee kon wegkomen.
Hij heeft een tien-ritten kaart, dan hoef je niet ieder keer af te rekenen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
Je ziet Brian ook nooit eens netjes afrekenen als 'ie d'r weer genaaid heeft.
Ik heb mijn foliumzuurpilletje netjes ingenomen vandaag. Maar ik denk niet dat dat enige invloed zal hebben op mijn kijk op het geheel.quote:
Heel duidelijk, jij hebt de streams vanavond goed gevolgd ....... Helaas, U gaat niet door naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat werd hier vandaag geschreven, dat Cora vannacht op het politiebureau had gezeten, uit bescherming, omdat haar adres gisteravond 4 of 5 keer door Brian over de streams werd gescandeerd met bijgevoegde bedreigingen.
Ik las dit verhaal in de COS, maar een ander verhaal in de Villa Vandaag. Het is dus niet waar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel duidelijk, jij hebt de streams vanavond goed gevolgd ....... Helaas, U gaat niet door naar de volgende ronde.
Zoals ik al zei: ik ga pas weer streams kijken als BAN uit beeld is. Dus nee, ik heb geen streams gekeken, en dat zal ik pas weer gaan doen als dat criminele zooitje weg is geBANnen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel duidelijk, jij hebt de streams vanavond goed gevolgd ....... Helaas, U gaat niet door naar de volgende ronde.
Ah, okee, dankjewel. Ik heb het grootste gedeelte van de dag niet kunnen lezen of kijken. Gelukkig heb ik niet veel gemist, maar dit soort dingen dan weer net wel. Te gek voor woorden dat zo'n rotzak hiermee wegkomt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat werd hier vandaag geschreven, dat Cora vannacht op het politiebureau had gezeten, uit bescherming, omdat haar adres gisteravond 4 of 5 keer door Brian over de streams werd gescandeerd met bijgevoegde bedreigingen.
Adres is wel genoemd, gevolgen zijn onbekend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik las dit verhaal in de COS, maar een ander verhaal in de Villa Vandaag. Het is dus niet waar?
Op de stream heeft Cora heel duidelijk gezegd, dat 'de stalker' haar een paar keer heeft gebeld. En uiteindelijk heeft ze hem bijna 1 uur aan de telefoon gehad ...... met als resultaat dat hij z'n excuses aanbood en inzag dat Eric inderdaad niet zomaar het slachtoffer was van Huub en Japio !quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik las dit verhaal in de COS, maar een ander verhaal in de Villa Vandaag. Het is dus niet waar?
Geweldig, maar zit dan ook geen onzin te verkondigen alsof je het allemaal zo goed weet ......quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:49 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ga pas weer streams kijken als BAN uit beeld is. Dus nee, ik heb geen streams gekeken, en dat zal ik pas weer gaan doen als dat criminele zooitje weg is geBANnen.
Of ze had heel goed kunnen voorzien wat er zou gaan gebeuren, of ze had geen flauw idee wat de gevolgen van Jaap z'n gedrag in de villa zouden kunnen zijn en is zich inmiddels wezenloos geschrokken van de reacties en durft hem niets anders meer te adviseren dan aardig tegen Brian te zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
Nou, Cora heeft bij mij ook af gedaan.
Beetje tegen Jaap zeggen dat hij aardig moet doen
Als zijn eigen vrouw-to-be hem al niet steunt
Die onzin is dan volledig gebasseerd op vele COSsen onzin die hiermee vannacht en in de loop van de dag zijn volgeschreven. Misschien moeten de streamers dan een beetje beter letten op de juiste beeldvorming wanneer zij verslag doen van hetgeen zij op de streams zien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig, maar zit dan ook geen onzin te verkondigen alsof je het allemaal zo goed weet ......
Als het hier gepost is, dan is het hier gepost... en dan maakt het vrij weinig uit of iemand haar dat zelf heeft horen zeggen of de post van een streamer voor waarheid aanneemt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig, maar zit dan ook geen onzin te verkondigen alsof je het allemaal zo goed weet ......
Dus ze werd lastig gevallen door een eric hooliganquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de stream heeft Cora heel duidelijk gezegd, dat 'de stalker' haar een paar keer heeft gebeld. En uiteindelijk heeft ze hem bijna 1 uur aan de telefoon gehad ...... met als resultaat dat hij z'n excuses aanbood en inzag dat Eric inderdaad niet zomaar het slachtoffer was van Huub en Japio !
Klopt het ook dat die stalker niet specifiek pro-Brian was?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de stream heeft Cora heel duidelijk gezegd, dat 'de stalker' haar een paar keer heeft gebeld. En uiteindelijk heeft ze hem bijna 1 uur aan de telefoon gehad ...... met als resultaat dat hij z'n excuses aanbood en inzag dat Eric inderdaad niet zomaar het slachtoffer was van Huub en Japio !
Als ik het goed begrijp zeg je dat de COSsen onzin bevatten en dat jij dat gewoon gaat herhalen .....quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Die onzin is dan volledig gebasseerd op vele COSsen onzin die hiermee vannacht en in de loop van de dag zijn volgeschreven. Misschien moeten de streamers dan een beetje beter letten op de juiste beeldvorming wanneer zij verslag doen van hetgeen zij op de streams zien?
Want mijn onzin, is daar volledig op gebaseerd.
BTW, had jij ook niet zitten streamen en verslag gedaan?![]()
Ja, Huub had er effe werk aan maar het is dan toch eindelijk gelukt, ze kwam klaar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te horen kreeg Lieke een stevige beurt ..... Ze was nogal luidruchtig.
Ja, iemand die enorm kwaad was, omdat Erik 10.000 euro kwijt was door de terror-actie's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus ze werd lastig gevallen door een eric hooligan![]()
![]()
De stalker had niets met Brian's achterban te maken, het was iemand uit de Eric-clan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt het ook dat die stalker niet specifiek pro-Brian was?
Nee jij beweert, dat mijn herhaling van de COS verslagen onzin is, en dus beweer je indirect dat alles wat hierover is geschreven door alle streamers (ik heb geen streams gezien, ik baseer me op de teksten in de COS) onzin is. Ik voel me dus beslist niet aangevallen, want blijkbaar, is al die onzin volgens jou helemaal niet gebeurd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zeg je dat de COSsen onzin bevatten en dat jij dat gewoon gaat herhalen .....
PS - Lees mijn stream-operkingen en verslagen eens terug ..... Echt doen he ! Vertel eens wat je daar las
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt het ook dat die stalker niet specifiek pro-Brian was?
Sukkelquote:Op donderdag 21 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee jij beweert, .....
OK, ik ben weer bij!
Leve Brian!![]()
Ehm...quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee jij beweert, dat mijn herhaling van de COS verslagen onzin is, en dus beweer je indirect dat alles wat hierover is geschreven door alle streamers (ik heb geen streams gezien, ik baseer me op de teksten in de COS) onzin is. Ik voel me dus beslist niet aangevallen, want blijkbaar, is al die onzin volgens jou helemaal niet gebeurd.
Brian heeft nooit het adres van Cora genoemd, en al helemaal geen 4 of 5 keer. Dat is onzin. Dat is toch wat jij beweert? Ik heb het gelezen (erg vaak), maar het is onzin.
OK, ik ben weer bij!
Leve Brian!![]()
Ook dat heb ik meerdere keren gelezen in de COS vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm...
BSOL heeft het over je bewering dat ze vannacht op het politiebureau heeft gezeten ivm die actie van Brian
Nou, ik heb het wel gehoord! En ik zat er naast!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee jij beweert, dat mijn herhaling van de COS verslagen onzin is, en dus beweer je indirect dat alles wat hierover is geschreven door alle streamers (ik heb geen streams gezien, ik baseer me op de teksten in de COS) onzin is. Ik voel me dus beslist niet aangevallen, want blijkbaar, is al die onzin volgens jou helemaal niet gebeurd.
Brian heeft nooit het adres van Cora genoemd, en al helemaal geen 4 of 5 keer. Dat is onzin. Dat is toch wat jij beweert? Ik heb het gelezen (erg vaak), maar het is onzin.
OK, ik ben weer bij!
Leve Brian!![]()
Nee, dat hoeft niet. Maar omdat ik hier las dat ze een nacht bij de politie had doorgebracht en Brian de info heeft vrijgegeven, had ik eerder verwacht dat een Brianfan haar bedreigd had. Maar de loco fans zijn dus allround.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?
Het enige is, dat hij (hoogstwaarschijnlijk) via de info van Brian achter Cora's nummer is gekomen.
Maar het blijft een wazig verhaal, dag geouwehoer van Cora dat ze Brian moet vertrouwen. Echt.... raar. Er klopt iets niet.![]()
Amanda, je mag niet reageren op FOK! Alleen lezen, en snaveltje toequote:Op donderdag 21 juni 2007 03:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou, ik heb het wel gehoord! En ik zat er naast!!!!!!!!!!!!!!!
STERF!!!! JONGUH!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Amanda, je mag niet reageren op FOK! Alleen lezen, en snaveltje toe![]()
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Maar omdat ik hier las dat ze een nacht bij de politie had doorgebracht en Brian de info heeft vrijgegeven, had ik eerder verwacht dat een Brianfan haar bedreigd had. Maar de loco fans zijn dus allround.
Zeg heb je vandaag al gemeld dat ze je zo'n ontzettende hekel aan Brian hebt? Of heb ik daar overheen gelezen?quote:
Volgens Villa Vandaag en nu ook volgens BSOL is dat dus niet gebeurd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Weet niet welke "fans" het huis van Palma hadden beklad, maar die waren ook van de loco-club.
Maar dat van het politiebureau is dus onzin?? Heeft Cora dat vanmiddag gezegd?
Ze je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:11 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg heb je vandaag al gemeld dat ze je zo'n ontzettende hekel aan Brian hebt? Of heb ik daar overheen gelezen?
quote:
Nee, Cora heeft dat vanmiddag NIET gezegd. Een hele bekende FOK-reller riep dat in de COS al eerste en vervolgens ging de hele meute lurkers-zonder-stream blindelings achter die post aanrennen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Weet niet welke "fans" het huis van Palma hadden beklad, maar die waren ook van de loco-club.
Maar dat van het politiebureau is dus onzin?? Heeft Cora dat vanmiddag gezegd?
Aaah, is NL gedumpt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een zelfde verhaal werd geboren toen Natasia vertelde dat Partricia de relatie met Nathanael had verbroken.
Yep, de toelichting van Patricia was wel grappig : "Hij heeft een hoop problemen, en die moet hij toch echt maar zelf gaan oplossen". En even later zei ze : "Tijdens een vakantie leer je iemand heel snel kennen"quote:
Ben benieuwd wat voor verhaal daar achter zit.quote:
Lees BSOL!!! Dat is wat er is gezegd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor verhaal daar achter zit.
Vorige keer was ze al niet te spreken over z'n drankgebruik.
Ik denk dat je al aardig ver bent, met je analyse.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Je zal maar naast hem moeten slapen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
EEE! Wat is dat hier! EEE! Ja ik heb het niet gedaan hoor. Weet ik veel. Ik heb het echt niet gedaan hoor. Ik pik dat niet. Moet ik focking tot half eh...
[afbeelding]
Ik vind dat ie ook zo eng ligt na te hijgen en te snurken. Volgens mij komt dat puur door zijn zwaarlijvigheid.quote:
Jammer, ik vond NL als bewoner verschrikkelijk, maar daarna vond ik 'm best goed te pruimen. En ik vond het best een leuk stel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat je al aardig ver bent, met je analyse.
Je wilt me toch niet vertellen dat jij liefhebster bent van smeuige roddels .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Heul niet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je wilt me toch niet vertellen dat jij liefhebster bent van smeuige roddels .......
En je bent toevallig tandartsassistente??quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Heul niet!
Ik lees de Story, Privé e.d. alleen maar bij mijn tandarts!![]()
Voel je op geen enkele manier geremd mij te corrigeren, als je tenminste de streams aan hebt staan ...... VOL overtikken geld daarbij niet als vervangende stream .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lees BSOL!!! Dat is wat er is gezegd!
Hoe weet jij dat nou weer?!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je bent toevallig tandartsassistente??![]()
![]()
"a COS a Day keeps The Doctor Away" .........quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoorde ik op de streams las ik in de COS![]()
Als je braaf je hoge bloeddruk-pilletjes inneemt welquote:Op donderdag 21 juni 2007 03:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"a COS a Day keeps The Doctor Away" .........
Volgens dat blogje mogen ze dat idd wel doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 03:39 schreef Day het volgende:
[..]
Als je braaf je hoge bloeddruk-pilletjes inneemt wel
Maar ik heb net de foto van de nieuwe bewoner bewonderd. Als hij echt zo is als hij overkomt op de foto's, mogen Huub en Brian hun dames ketenen. Dit is een sweettalker.
ik vind hem eng...quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:39 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ik heb net de foto van de nieuwe bewoner bewonderd. Als hij echt zo is als hij overkomt op de foto's, mogen Huub en Brian hun dames ketenen. Dit is een sweettalker.
Welk blogje? Waar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens dat blogje mogen ze dat idd wel doen
quote:
Dat van die link onder dat plaatje....quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Welk blogje? Waar?
Echt, 1 dag geen DGK gevolgd en ik mis al weer van alles!
Gevonden, thx!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat van die link onder dat plaatje....
Doe eens ff dat linkje doen ..... Ik zoek me rot maar het zoekwoord 'plaatje' help me niet .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat van die link onder dat plaatje....
Wedden dat jij op dat plaatje iets 'Amsterdams' herkende ........quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:51 schreef avonne het volgende:
die is toch... eh... och, ik weet niks, hoor.
A PM a Day keeps The Doctor Away .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:58 schreef Day het volgende:
Ik vond dit linkje: http://goudendennis.web-log.nl/
Niet goed?
Die zou in 1991 geboren zijn. Das dus raar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:58 schreef Day het volgende:
Ik vond dit linkje: http://goudendennis.web-log.nl/
Niet goed?
Zelfs reacties op die weblog te lezen .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
http://denniskoot.web-log.nl/
deze lijkt echter
Handig ook, om alvast te verklappen wat hij van plan is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
deze lijkt echter
niet weer zo'n kasthomo!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
deze lijkt echter
Die slet draagt twee oorbellen en een sjaaltje - wat is dit toch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel te vinden zijn via de hyves van Palma ......
Als je geen oorbellen en een sjaaltje hebt : (Meerdere antwoorden mogelijk )quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die slet draagt twee oorbellen en een sjaaltje - wat is dit toch.
Is dat jouw mening of heb je dat op de streams gehoord?quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je geen oorbellen en een sjaaltje hebt : (Meerdere antwoorden mogelijk )
- Je komt niet uit Amsterdam
- Je ben geen vriendje van Palma
- Je hebt nog niet gepijpt bij de redactie / selectie
- Je was geen klant van Eric
- Je komt niet in het cafe van Palma
- Je hebt geen 10.000 euro in de afgelopen week bij elkaar kunnen scharrelen
Jaap heeft ook letterlijk gezegd dat hij doodgaat in de kooiquote:Op donderdag 21 juni 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft letterlijk gezegd; "Cora is weggevoerd naar het politiebureau".
Sterker nog :quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft letterlijk gezegd; "Cora is weggevoerd naar het politiebureau".
quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:38 schreef Tissik het volgende:
.... Het is gestoord, dat iemand aan de zijlijn, die niet betrokken is in het spel, daarom de nacht heeft moeten doorbrengen onder speciale bescherming op een politiebureau (Cora)......
quote:Op donderdag 21 juni 2007 06:47 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen na weer een enerverende dag gisteren nou ja enerverende?. Waarin zelfs de Cos in een mini gouden kooi veranderde. Maar ach appeltje eitje zou ik zeggen en gelukkig hoef je niet te reageren. Ik wens u allen veel kijk en meeleefplezer toe en een prettige dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is echt uit...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:44 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen.
Dus Het is echt over en uit tussen Wilgo en Natasja, en Natasja gaat mogelijk langer in de kooi blijven, wie had dat nu verwacht.![]()
Ik zie Natasja Brian nog wel eens bespringen.
Als Dennis dan Amanda neemt zitten er 3 stelletjes in de kooi.
Van VOL:quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:56 schreef avotar het volgende:
[..]
is echt uit...?
wanneer is dat bekend geworden?
huh? waarom is t over dan, echt gek, natasia zegt toch altijd dat wilgo der soulmate is enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Van VOL:
Nas verteld nu over de brief van Wilgo dat het over was, maar dat hij tot 23 september bij de kindjes blijft.
Ze zou wel los willen gaan in de villa en favoriet weet dat wel. ...
Gisteren werd het hier ook al gemeld maar was het niet helemaal duidelijk of het over Natasja of Patricia ging.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
huh? waarom is t over dan, echt gek, natasia zegt toch altijd dat wilgo der soulmate is enzo.
was ze niet boos/verdrietig toen ze de brief kreeg? want ik weet nog wel dat toen er n paar maanden geleden een brief kwam van wilgo , dat ze meteen die 12 uur wou of de villa uit
Lijkt mij niet, al zouden de foto's wel kunnen kloppen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
deze lijkt echter
Das geen liefde das pure verveling.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke dag erbovenop, ik vind het nogal een prestatie.
Volgens mij heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
Fijn ze doen er alles aan om het ban groepje sterker te maken en ja hoor ze hebben nog iemand gevonden ook die als BAnner de kooi ingaat. Hoe voorspelbaar
Wie dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
Fijn ze doen er alles aan om het ban groepje sterker te maken en ja hoor ze hebben nog iemand gevonden ook die als BAnner de kooi ingaat. Hoe voorspelbaar
lekker dan, weer een vriendje voor BANquote:Op donderdag 21 juni 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zelfs reacties op die weblog te lezen .......
Heb jij het verdriet van Huub z'n zieke vader gezien? En komt Huub uit Eindhoven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef maril het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/66036591/.html?p=2,1#reacties
Hebben jullie John de Mol die avond van dat moddergevecht in de gouden kooi gezien, en is op zijn verzoek dat gevecht gehoiuden, ik heb hem niet gezien, en volgens dit artikel komt Dennis vandaag in de kooi.
De krant van wakker nederlandquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb jij het verdriet van Huub z'n zieke vader gezien? En komt Huub uit Eindhoven?
Al die kulverhalen van de redactie hier altijd, er klopt nooit iets van.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef noekje het volgende:
Fantastisch ook dat de redactie gisteren even langskwam en zei dat ze terror wilden zien.![]()
Voor de redactie:
[afbeelding]
Daar ben ik helemaal niet naar benieuwd naar, dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:15 schreef Ning het volgende:
Ik ben benieuwd of hij echt naar het ban groepje gaat, en of hij immuniteit mag uitdelen.
Want?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet naar benieuwd naar, dat weet ik wel zeker.
dat schrijft Deniis op zn log:quote:
Juist wel goed dat Dennis eruit ziet als een breezah, Amanda houdt immers van jongens met glazen stenen in hun oren!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef noekje het volgende:
Maar serieus, waarom wordt hij al playboy omschreven. Hij zorgt er zelfs voor met een klodder gel dat de plukjes bij zijn oor mooi gestyled is. Een mooie man is een man die uitstraalt dat hij een man is. Geen opgedirkte fratsen. Mitch bijv. die ik niet eens zo bijzonder mooi vind heeft meer mannelijkheid in z'n grote teen dan Dennis heeft. Hij ziet er zo breezer uit en hij mag de naam playboy niet eens uitspreken.
Zou het zooo voorspelbaar worden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef CoT het volgende:
[..]
dat schrijft Deniis op zn log:
Na een selectieprocedure waarvoor ik gevraagd was door mijn posts op de Tien-site mag ik vanavond de villa betreden als de vervanger voor Eric.
Wie ben ik? Ik ben Dennis, 24 jaar, en ik ben gek op leuke vrouwen.
Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten Dennis Koot in de Gouden Kooi
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h)echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
Ja Amanda en ik dan? Heb ik geen recht op een beetje een mooie echte man in dat huis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Juist wel goed dat Dennis eruit ziet als een breezah, Amanda houdt immers van jongens met glazen stenen in hun oren!![]()
Denk dat de "relaasie" van Brian en Amanda het zwaar te verduren gaat krijgen!
Denk jij zo over Dennis Noekje?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja Amanda en ik dan? Heb ik geen recht op een beetje een mooie echte man in dat huis?![]()
misschien is het een neplog ?? we zullen wel zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef CoT het volgende:
[..]
dat schrijft Deniis op zn log:
Na een selectieprocedure waarvoor ik gevraagd was door mijn posts op de Tien-site mag ik vanavond de villa betreden als de vervanger voor Eric.
Wie ben ik? Ik ben Dennis, 24 jaar, en ik ben gek op leuke vrouwen.
Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten Dennis Koot in de Gouden Kooi
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h)echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
[..]
-link vergeten maar Beequeen geeft hem hieronder al-
![]()
Een mooie echte manquote:
Hebben die een relatie dan ???quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef schatje het volgende:
De relatie van Huub en Lieke zal door de komst van Dennis opnieuw op de proef worden gesteld. Reken er maar op dat ie zijn pijlen meteen op hen richt. Kortom, veel Huub Lieke gezeik.
Nee gekkie! Ik zou graag een volwassen echte man in dat huis zien met ook een dusdanig karakter zonder stylish onverantwoorde plukjes en glas in zijn oor. Ik vind dat het een recht moet worden. We hebben dadelijk 2 van die engerds in de kooi zitten. Bart bijv. vond ik echt een mooie man maar ook met een mannelijk karakter. Die hihi-de niet, die bleeft altijd rustig in ruzie's, verviel niet in eng schreeuwgedrag etc. Al moet ik zeggen dat er voor de mannelijke kijkers ook weinig bekijks in zit.quote:
Zekers Noekje, helaas zit ik ook al tijden te hopen op een mooie vrouw, die maar niet komtquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja Amanda en ik dan? Heb ik geen recht op een beetje een mooie echte man in dat huis?![]()
Vooral dat laatste onderschrijf ik volledig en verder ben ik weer gerust.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee gekkie! Ik zou graag een volwassen echte man in dat huis zien met ook een dusdanig karakter zonder stylish onverantwoorde plukjes en glas in zijn oor. Ik vind dat het een recht moet worden. We hebben dadelijk 2 van die engerds in de kooi zitten. Bart bijv. vond ik echt een mooie man maar ook met een mannelijk karakter. Die hihi-de niet, die bleeft altijd rustig in ruzie's, verviel niet in eng schreeuwgedrag etc. Al moet ik zeggen dat er voor de mannelijke kijkers ook weinig bekijks in zit.
Hij staat ook in de Telegraaf van vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo mensen, denken jullie nu echt dat iemand op zijn weblog mag schrijven dat hij DGK ingaat voordat Tien dat bekend maakt? Deze knul wil gewoon wat extra hits op zijn blogje.
Hij ziet er wel uit als een aandachtshoer ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo mensen, denken jullie nu echt dat iemand op zijn weblog mag schrijven dat hij DGK ingaat voordat Tien dat bekend maakt? Deze knul wil gewoon wat extra hits op zijn blogje.
Emotie is niet goed voor haar borstjes heeft dokter Lapzwans gezegdquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Hier komt de duidelijk naar voren hoe Natasia beschermd wordt. Wilgo heeft in een brief geschreven dat hij er klaar mee is. Natasia heeft de brief achter mogen lezen en kan rustig zelf bepalen hoe ze met dit nieuws om wil gaan.
Lijkt mij dat dit toch geweldige beelden had kunnen opleveren als zo'n brief 's avonds op de mat was gevallen en ze hem in de groep had moeten lezen. Maar nee..![]()
Vergeet de anonieme brief niet over Lesley.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Toen Sylvia's vader erg ziek was werd dat wel als tv moment uitgemolken.. en moest ze tegen wil en dank haar verdriet uitgebreid delen. Hup 's avonds een brief op de mat!!
En Natasia mag achter haar emoties laten gaan en net doen of als er niets gebeurd is... gatver!!
Wilgo heeft gewoon eindelijk het licht gezien denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand waarom t uit is tusse natas en wilgo?
Kom zeg denk eens even doorquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand waarom t uit is tusse natas en wilgo?
Stond gister op de Telegraaf sitequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neuh.. ze zit er niet zo mee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:49 schreef blomst het volgende:
Het schijnt Natasja niks te doen dat Wilgo haar niet meer wil???
Wilgo wil na afloop van haar optreden gewoonweg niet opgescheept worden met een Narcistisch wild varkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
heb geen idee? ik kijk de streams nie elke dag dus ben niet overal van op de hoogte
Ze had die kids nog beloofd over 3 maanden naar huis te komen. Ze zei er ook nog bij dat ze zich aan belofte's houdt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:51 schreef blomst het volgende:
De kinderen zijn volgens mij wel erg op Oom Wilgo gesteld.
Dat zal voor hun ook hard aankomen, maar Mama kiest toch om in de kooi te blijven, als ze de kans krijgt zelf langer dan een jaar.
ah maar dat is gewoon wat jij denkt, ik dacht dat maybe bekend was waarom het uit was tusse natas en wilgo amar dat is dus nie zo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wilgo wil na afloop van haar optreden gewoonweg niet opgescheept worden met een Narcistisch wild varken![]()
![]()
Ze weet zeker dat het niet haar hart is?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Natasja weer moet bellen met Dr. Laban van de Bergmankliniek. Haar linkerborst voelt als een steen.
quote:
Kapselvorming: Alles moet er weer uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Natasja weer moet bellen met Dr. Laban van de Bergmankliniek. Haar linkerborst voelt als een steen.
Jij kunt geen enkele reden verzinnen waarom Wilgo Natasja niet meer wil?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:54 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ah maar dat is gewoon wat jij denkt, ik dacht dat maybe bekend was waarom het uit was tusse natas en wilgo amar dat is dus nie zo?
Wat een vrolijkheid!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Orson Welles
![]()
![]()
Citizen Kane
![]()
![]()
![]()
![]()
Rosebud
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dennis
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!
![]()
Rechterbeen omhoog en vinger bij het aan- uitknopjequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kunt geen enkele reden verzinnen waarom Wilgo Natasja niet meer wil?
Moet je toch vaker streamen, of COSSEN lezen.
Ze bespringt iedere vent die binnenkomt en lult de hele dag maar over 1 ding, sex.
ik dacht , dat wilgo een vriendin in suriname dat was toch al bekend? maybe wil hij met haar veder en niet natas? dat dacht ik eerder dan wat mensen hier zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kunt geen enkele reden verzinnen waarom Wilgo Natasja niet meer wil?
Moet je toch vaker streamen, of COSSEN lezen.
Ze bespringt iedere vent die binnenkomt en lult de hele dag maar over 1 ding, sex.
Kun je daar ook een paint van maken want ik heb er niet echt een voorstelling bij. Al doe je het alleen voor Disana.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
Rechterbeen omhoog en vinger bij het aan- uitknopje
Ik probeer heel hard het niet te visualiseren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
Rechterbeen omhoog en vinger bij het aan- uitknopje
Was bij wijze van spreken, sorry hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik heb niet elke dag zoveel tijd om te cossen en streamen en waarom MOET ikd at doen?
dat bepaal ik zelf wel
Toen haar zusters op bezoek waren, vertelde haar zus dat ze nog geen toestemming had om een week eerder weg te mogen i.v.m. de schoolvakantie. Het moet ws stilgehouden worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:02 schreef noekje het volgende:
Natasia had zich een week vergist in de trip van Cheyenne naar Suriname. Palma: had je haar nog gebeld?
Natasia: nee
De manier waarop de nee wordt gezegd doet mij geloven dat er contact is geweest. Er wordt ook heel snel overheen geluld.
Geloof maar niet dat Natasja vertrekt 23 september. Ze zei het gisteravond nog tegen WB.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Clank het volgende:
Hoop dat de psycholoog de kids van Natasia goed in de gaten houdt. Die moeten het al bijna een jaar zonder hun moeder doen en dan verdwijnt Oom Wilgo ook nog even uit hun leventje met dank aan ma.
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef noekje het volgende:
Iemand belde vanochtend Herma om 07.15 uur. Geen flauw idee over wie ze het hebben.
Natasia weet wel wie het is. 'De ex, de vader van de kinderen'
Herma: nee..
Gaat het over Patricia?
Natasia: ging het weer over haar zusters?
Herma: nee
Natasia: nee, daar moet je je niet druk om maken. Ik kan het niet rijmen. Ze is heel begaan met je ondanks dingen maar ik weet het niet.
Of gaat het over die ene zus van Natasia?
De rest slaapt nog.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:14 schreef petraa het volgende:
Waarom 2 streams op de HH en ik haat die Dennis nu al
Ja wtf? Wat mis ik allemaal.. iedereen een afkeer tegen ene dennis.. enige wat ik van die gast weet is dat hij de villa in schijnt te komen en BAN fan is..quote:
Ik denk over de 'gezamelijke vriendin' van die twee. Die schijnen ze te hebben...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef noekje het volgende:
Iemand belde vanochtend Herma om 07.15 uur. Geen flauw idee over wie ze het hebben.
Natasia weet wel wie het is. 'De ex, de vader van de kinderen'
Herma: nee..
Gaat het over Patricia?
Natasia: ging het weer over haar zusters?
Herma: nee
Natasia: nee, daar moet je je niet druk om maken. Ik kan het niet rijmen. Ze is heel begaan met je ondanks dingen maar ik weet het niet.
Of gaat het over die ene zus van Natasia?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja wtf? Wat mis ik allemaal.. iedereen een afkeer tegen ene dennis.. enige wat ik van die gast weet is dat hij de villa in schijnt te komen en BAN fan is..
is wel genoeg voormaar is ie er al dan?
Hij komt vanavond volgens de telegraaf en zijn weblog.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja wtf? Wat mis ik allemaal.. iedereen een afkeer tegen ene dennis.. enige wat ik van die gast weet is dat hij de villa in schijnt te komen en BAN fan is..
OMG weer zo'n sjaaltjes figuur.. ze nemen het vervangen van Eric wel erg letterlijk heh?quote:
Nee hoor niet iedereen, ik wacht nog even af of ik mijn mening bij moet stellenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens DGK_REDACTIE is hij niet gay.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
OMG weer zo'n sjaaltjes figuur.. ze nemen het vervangen van Eric wel erg letterlijk heh?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens DGK_REDACTIE is hij niet gay.![]()
![]()
Zij willen ook terror en zeker niet pro ban.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Dat is te zien op die fotoquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En de aarde is zo plat als een pannenkoek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
Zij willen ook terror en zeker niet pro ban.![]()
jDaar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft 'het' niks te zeggen!![]()
WB moest er nog overheen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
Amanda lag onder de douche al te slapen.
Ze hadden haar gewoon moeten laten liggen.
Zou ze dan zo erg stinken dat Natasia bang is dat zelfs een paard aan de geur van Amanda bezwijkt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
Natasia: ga eens wat ondergoed aantrekken, doe wat deo op een en luchtje.
Je moet zo op Fries rijden.
Anders slaat die op hol. Het is een hengst he. Een niet fris ruikende vagina en klotsende oksels maat het beest los in een hengst. Voor je het weet zijn de rollen omgedraaid en gaat Fries rijden op Amanda.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ze dan zo erg stinken dat Natasia bang is dat zelfs een paard aan de geur van Amanda bezwijkt?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Anders slaat die op hol. Het is een hengst he. Een niet fris ruikende vagina en klotsende oksels maat het beest los in een hengst. Voor je het weet zijn de rollen omgedraaid en gaat Fries rijden op Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |