Dat denk ik zekerquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, maar kan me voorstellen dat ik me er uitstekend zou vermaken
Zeker iets om te onthouden...wat leuk naar Parijs met je zoonquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor volgend jaar... dit jaar heb ik met zoonlief een date in Parijs
Vorig jaar zomer waren we er (alweer) en toen zag hij reclame van de Moulin Rouge... en ik zei: daar gaan we pas naartoe als je 16 bent...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zeker iets om te onthouden...wat leuk naar Parijs met je zoon![]()
Ik negeer het niet, ik heb er gewoon niets over te zeggen....quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Waarom negeren jullie de verhalen van LP![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
Vorig jaar zomer waren we er (alweer) en toen zag hij reclame van de Moulin Rouge... en ik zei: daar gaan we pas naartoe als je 16 bent...
Hij pakte gelijk zijn mobieltje en vulde "Parijs" in bij het weekend na zijn 16de verjaardag
Dat wordt het 3de weekend van november dus
Ik was de chips zoekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Ze zijn in shock Als ze op de tafel neuken dan is het al vernieuwend. Ik heb nog nooit in bed sex gehad..dat is pas unique!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef mootie het volgende:
Mwah, qua sex ben ik niet zo snel in shock hoor, maar dit had allemaal vrij weinig met sex te maken... wel veel met andere dingen waar ik echt nix mee kan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze zijn in shock Als ze op de tafel neuken dan is het al vernieuwend. Ik heb nog nooit in bed sex gehad..dat is pas unique!
Leandra, het was 10 jaar geleden:)quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, qua sex ben ik niet zo snel in shock hoor, maar dit had allemaal vrij weinig met sex te maken... wel veel met andere dingen waar ik echt nix mee kan.
Als een vriendin van mij dit soort kutgeintjes bij kerels flikte kon ze oprotten....
Lieverd, ik ben ook 19 geweest (wat langer geleden) maar dit soort streken heb ik echt niet uitgehaald... en mijn vriendinnen ook absoluut niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Leandra, het was 10 jaar geleden:)
Lieve LP, jij had zin in een aantal ontboezemingen...sex gerelateerd. Dat ik daar niks op zeg is niet zo dat ik je wilde negeren, ik wist alleen niks te zeggen daarop.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze zijn in shock Als ze op de tafel neuken dan is het al vernieuwend. Ik heb nog nooit in bed sex gehad..dat is pas unique!
Zoals ik al zei ik zou het nu echt nooit meer doen. Nu zou ik er boven staan:) Bovendien had ik dat erbij geschreven en had ik nog wat andere avonturen geschreven..quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben ook 19 geweest (wat langer geleden) maar dit soort streken heb ik echt niet uitgehaald... en mijn vriendinnen ook absoluut niet...
Nee. ik ben niet zo profielerig! En ik heb nog nooit seks op een tafel gehad (geloof ik).quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie heb je een profiel op gay.nl?
Lol nee maakt niet uit. Heb dat ene verhaal weggehaald omdat als ik het zo opschrijf het nogal megavals overkomt terwijl ik dat nu niet meer zou doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieve LP, jij had zin in een aantal ontboezemingen...sex gerelateerd. Dat ik daar niks op zeg is niet zo dat ik je wilde negeren, ik wist alleen niks te zeggen daarop.
Sorry![]()
Dat is voor kikkers ook veel te 'hoog' gegrepenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. ik ben niet zo profielerig! En ik heb nog nooit seks op een tafel gehad (geloof ik).![]()
Ontzettende Eric die je er rondloopt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Lol nee maakt niet uit. Heb dat ene verhaal weggehaald omdat als ik het zo opschrijf het nogal megavals overkomt terwijl ik dat nu niet meer zou doen.
Ik heb misschien een leuke teakhouten tafel in de aanbieding. Knipperlichtje gaat een winkel opzetten met dat gebeuren en ik ga er indien mogelijk en het weer op z'n pootjes terecht komt de marketing en website ervoor doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. ik ben niet zo profielerig! En ik heb nog nooit seks op een tafel gehad (geloof ik).![]()
Salontafel!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb misschien een leuke teakhouten tafel in de aanbieding. Knipperlichtje gaat een winkel opzetten met dat gebeuren en ik ga er indien mogelijk en het weer op z'n pootjes terecht komt de marketing en website ervoor doen.
Maar wel gayquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
van de tafel naar bed op de vloer door naar de bankquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou op een tafel als ik ook een bed, vloer, bank heb!
Mwah... an sich heeft een tafel wel een aardige hoogtequote:Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou op een tafel als ik ook een bed, vloer, bank heb!
Hij slaapt al........ het gaat hem dus vandaag ook niet worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... an sich heeft een tafel wel een aardige hoogte
En als je een heel klein vriendje hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... an sich heeft een tafel wel een aardige hoogte
Geen idee... ik ben zelf 1.77 en heb nooit kleinere vriendjesquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je een heel klein vriendje hebt?
Gewoon uit de cos en die hadden hem weer van nowlive of vol ofzo...quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Eend, hoe kom je aan de foto van Dennis?
(Heb een gebruikt bureau op kantoor)
Doe eens niet zo verwarrend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat is de LP? Gemiddelde leeftijd is iets hoger hier volgens mij, bedoel je misschien iPod?
LP is de afkorting die voor user LoveProfusion gebruikt wordtquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat is de LP? Gemiddelde leeftijd is iets hoger hier volgens mij, bedoel je misschien iPod?
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar, iPods hadden ze in de tijd van satie nog helemaal nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
piano's gelukkig welquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar, iPods hadden ze in de tijd van satie nog helemaal niet![]()
Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee benquote:
Iets zinnigs.... hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
Okay... had er nog iemand wat zinnigs te zeggen???
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
Ben ik de enige die geen benul heeft waar dit over gaat![]()
Nou, niet dat ik het echt verwacht had, maar ik dacht "ik vraag het even" zodat ik naar bed kan gaan zonder achteraf het verwijt te krijgen geen gepaste belangstelling te hebben getoondquote:
Jij leest alles terug toch? als dat geen gepaste belangstelling is, weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, niet dat ik het echt verwacht had, maar ik dacht "ik vraag het even" zodat ik naar bed kan gaan zonder achteraf het verwijt te krijgen geen gepaste belangstelling te hebben getoond![]()
Oeh, eend tochquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij leest alles terug toch? als dat geen gepaste belangstelling is, weet ik het ook niet meer![]()
![]()
Volgens mij haal je zelf dingen in de war. Satie had je wel in de tijd van de iPods. Oorzaak en gevolg, typisch geval van doemdenken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar, iPods hadden ze in de tijd van satie nog helemaal niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |