De joint filters lagen naast de whisky fles dank jequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je heb het inmiddels. Kort lontje![]()
Vrouwenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef PC eend het volgende:
Het ging ff goed, maar opeens hebben ze het over spijkerbroeken
Ben jij zo een vuile hash spuiter?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
De joint filters lagen naast de whisky fles dank je![]()
GA jij ff actie maken dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Okee, ik ben er klaar voor. Ik heb cola light met dubbel ijs(blokjes). Kauwgom en dropjes... Kom maar op met die actie.![]()
Is dat nieuw ...quote:
Petraaquote:
Ik wil er niet eens wat van snappenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Petraa![]()
Ik wil wel actie maken, maar eerlijk gezecht snapte ik van voorgaande rel de ballen![]()
Dat was zo ongeveer het algemene probleemquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Petraa![]()
Ik wil wel actie maken, maar eerlijk gezecht snapte ik van voorgaande rel de ballen![]()
Wat een klote rel dan zeg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
Dat was zo ongeveer het algemene probleem
Ik ga neuken mazzelquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb zin in een aantal ontboezemingen...sex gerelateerd..maar ik ga niet de enige zijn die iets vertelt.
I don't kiss and tellquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb zin in een aantal ontboezemingen...sex gerelateerd..maar ik ga niet de enige zijn die iets vertelt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben een keer vreemd gegaan, sex gerelateerd nog wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Wil ik het weten ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat ben ik al jarenquote:
Je mag per SMS betalen... PM me maar voor het nummerquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mag ik nu gratis meelurken?
Heb jij soms slaapproblemen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:17 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb even in de COS gekeken maar ik kon niet meepraten want ik vertik het om te betalen. Alleen misschien als Sylvia op bezoek komt wel![]()
quote:
Sinds Syl weg is vind ik er niks meer aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Syl ja. Die is gewoon leuk.
Is het ook niet meer...... en ik kan me heel goed voorstellen dat ze gegaan isquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sinds Syl weg is vind ik er niks meer aan![]()
Alleen in Barcelona, volgens de overleveringquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Syl ja. Die is gewoon leuk.
Ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Ze is weer terug naar Barcelona, dat vind ik een geweldige stadquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook niet meer...... en ik kan me heel goed voorstellen dat ze gegaan is![]()
Ik ook, en ik mis d'r enorm. Ik las ergens dat ze volgende week misschien op bezoek zou komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
Is het ook niet meer...... en ik kan me heel goed voorstellen dat ze gegaan is![]()
Ben er nog nooit geweest, maar kan me voorstellen dat ik me er uitstekend zou vermakenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen. Ze is weer terug naar Barcelona, dat vind ik een geweldige stad![]()
Ja dat las ik ook, ik hoop dat Huub haar uitnodigtquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook, en ik mis d'r enorm. Ik las ergens dat ze volgende week misschien op bezoek zou komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |