Stretch ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar voor de wortelbroek en de onder-de-oksel-taille mode.![]()
Hapquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft heul nix met maat of stretch te maken.......![]()
Vandaar die dikke reetquote:
Mag je met Sonja wel honger hebben dan??quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Goffer ik heb honger ben aan het Sonja-en, ik pak maar weer een augurk
Ik ben weer eens gruwelijk misselijk........quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Goffer ik heb honger ben aan het Sonja-en, ik pak maar weer een augurk
Neuh mag niet, maarre ik heb vandaag te weinig gegeten. Ik was me middag eten vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag je met Sonja wel honger hebben dan??
Ik moet zeggen, dat ik met Sonja meer en afwisselender eet dan als ik zelf eet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
Dames vreet toch normaal. De Albert Heijn was vol gepropt met eierkoeken give me a break..
Kut Sonja Kut(eierkoeken) bakker.
BAH
Ben je wel goed bij je hoofdquote:
Ik heb al 1,5 week geen wasmachine! Dan wil je echt wel wassen! Hoe laat het ook is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofdTis 23:34
Oh ja vebouwings perikkelen. Bin there done itquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 week geen wasmachine! Dan wil je echt wel wassen! Hoe laat het ook is.
Alleen een spijkerbroek........... voor de rest ligt alles in de was, ik ben aan huis gekluisterd.quote:
Mwah... gaan de buurmannen klagen als je je in spijkerbroek op straat begeeft??quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen een spijkerbroek........... voor de rest ligt alles in de was, ik ben aan huis gekluisterd.![]()
Ja......... die zijn bang dat ik van alles beschadig met mn tetties.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... gaan de buurmannen klagen als je je in spijkerbroek op straat begeeft??
Hebbie zulke grote tetties dan ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja......... die zijn bang dat ik van alles beschadig met mn tetties.![]()
Geeft wel leuke printsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja......... die zijn bang dat ik van alles beschadig met mn tetties.![]()
Laten we het nog eens even over jouw foto gaan hebben...... hoeveel kost zo'n facelift nou??quote:
Rellen in de helquote:
Hij is met stomheid geslagen nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het nog eens even over jouw foto gaan hebben...... hoeveel kost zo'n facelift nou??![]()
En? Hebben we al een rel??![]()
Ik hou er helemaal niet vanquote:
Gaat ie nu overal rondquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het nog eens even over jouw foto gaan hebben...... hoeveel kost zo'n facelift nou??![]()
En? Hebben we al een rel??![]()
Ik zoek iets en kan het niet vindenquote:
Ik heb ut nog niet gezien? Linkje iemandquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat ie nu overal rond
Dan had ik hem net zo goed kunnen plaatsen![]()
Kan mij het rotten, als je er maar een link bij geeftquote:
Daar heb je vaker last van he, heb je de link met je drankgebruik wel eens gelegd?quote:
Nee dank je heb het inmiddels. Kort lontjequote:
Wanneer moet ik m op m'n weblog zetten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat ie nu overal rond
Dan had ik hem net zo goed kunnen plaatsen![]()
Het ging ff goed, maar opeens hebben ze het over spijkerbroekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ben ik te laat of te vroeg voor de rel?
Oh je zocht dat korte lontjequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je heb het inmiddels. Kort lontje![]()
Veulen!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ben ik te laat of te vroeg voor de rel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |