abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2007 @ 04:54:14 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50680097
Ohnee een BAN liefhebber Waar vinden ze die?

Ik ga werken, tot vanmiddag.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 21 juni 2007 @ 06:47:27 #142
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50680232
Een stralend goede morgen na weer een enerverende dag gisteren. Waarin zelfs de Cos in een mini gouden kooi veranderde. Maar ach appeltje eitje zou ik zeggen en gelukkig hoef je niet te reageren. Ik wens u allen veel kijk en meeleefplezer toe en een prettige dag
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  donderdag 21 juni 2007 @ 06:49:49 #143
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50680238
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 06:47 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen na weer een enerverende dag gisteren nou ja enerverende?. Waarin zelfs de Cos in een mini gouden kooi veranderde. Maar ach appeltje eitje zou ik zeggen en gelukkig hoef je niet te reageren. Ik wens u allen veel kijk en meeleefplezer toe en een prettige dag
pi_50680449
Goedemorgen.

Dus Het is echt over en uit tussen Wilgo en Natasja, en Natasja gaat mogelijk langer in de kooi blijven, wie had dat nu verwacht.

Ik zie Natasja Brian nog wel eens bespringen.
Als Dennis dan Amanda neemt zitten er 3 stelletjes in de kooi.
Goedemorgen :W
  donderdag 21 juni 2007 @ 07:56:03 #145
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_50680552
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 07:44 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen.

Dus Het is echt over en uit tussen Wilgo en Natasja, en Natasja gaat mogelijk langer in de kooi blijven, wie had dat nu verwacht.

Ik zie Natasja Brian nog wel eens bespringen.
Als Dennis dan Amanda neemt zitten er 3 stelletjes in de kooi.
is echt uit...?

wanneer is dat bekend geworden?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_50680679
die dennis lijkt op de 1ste foto homo maar op die 2de lijkt ie heel anders.
vind t wel jammer dat ie voor t BAN groepje kiest
pi_50680743
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 07:56 schreef avotar het volgende:

[..]

is echt uit...?

wanneer is dat bekend geworden?
Van VOL:
Nas verteld nu over de brief van Wilgo dat het over was, maar dat hij tot 23 september bij de kindjes blijft.
Ze zou wel los willen gaan in de villa en favoriet weet dat wel. ...

Nas gaat even met haar zusters schrijven, of ze langer kan blijven. Brian: zeg er niets meer over.
pi_50680774
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:12 schreef blomst het volgende:

[..]

Van VOL:
Nas verteld nu over de brief van Wilgo dat het over was, maar dat hij tot 23 september bij de kindjes blijft.
Ze zou wel los willen gaan in de villa en favoriet weet dat wel. ...
huh? waarom is t over dan, echt gek, natasia zegt toch altijd dat wilgo der soulmate is enzo.
was ze niet boos/verdrietig toen ze de brief kreeg? want ik weet nog wel dat toen er n paar maanden geleden een brief kwam van wilgo , dat ze meteen die 12 uur wou of de villa uit
pi_50680873
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:14 schreef easysatellite het volgende:

[..]

huh? waarom is t over dan, echt gek, natasia zegt toch altijd dat wilgo der soulmate is enzo.
was ze niet boos/verdrietig toen ze de brief kreeg? want ik weet nog wel dat toen er n paar maanden geleden een brief kwam van wilgo , dat ze meteen die 12 uur wou of de villa uit
Gisteren werd het hier ook al gemeld maar was het niet helemaal duidelijk of het over Natasja of Patricia ging.
Maar beiden zijn dus weer alleen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:25:33 #150
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_50680912
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
http://denniskoot.web-log.nl/
deze lijkt echter
Lijkt mij niet, al zouden de foto's wel kunnen kloppen.
Waarom zou hij op de avond voordat hij de Villa ingaat een weblog beginnen?

Hoe dan ook, als het wél echt is is deze jongen op voorhand al afgeschreven, lijkt me zo.
Of wordt hij dan degene bij wie Brian zijn coming-out gaat beleven?
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_50680918
Vanmiddag komt Anitaweer

De datum klopt nu wel
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:31:04 #152
127004 maril
Smeetsfan
pi_50680988
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 02:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Elke dag erbovenop, ik vind het nogal een prestatie.
Das geen liefde das pure verveling.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_50681065
Fijn ze doen er alles aan om het ban groepje sterker te maken en ja hoor ze hebben nog iemand gevonden ook die als BAnner de kooi ingaat. Hoe voorspelbaar
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:41:09 #154
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50681137
Goedemorgen lieve COSsertjes
I've got more game than Monopoly.
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:42:42 #155
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50681167
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
Fijn ze doen er alles aan om het ban groepje sterker te maken en ja hoor ze hebben nog iemand gevonden ook die als BAnner de kooi ingaat. Hoe voorspelbaar
Volgens mij heb ik iets gemist?
Is er een nieuwe?
I've got more game than Monopoly.
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:42:49 #156
127004 maril
Smeetsfan
pi_50681171
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
Wie dan?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_50681227
Wat een gemiste kans om Brian het vuur eens nader aan de schenen te leggen. Maar het mocht ws niet.
Opvallend dat de redactie hier ineens aanwezig is om te melden dat ook zij zaten te wachten op 'terror'.. laat me niet lachen!!
Jaap is inmiddels doodsbenauwd voor de achterban van BAN en achter zijn ze als de dood dat Brian echt zal flippen en er echt bloed gaat vloeien.
Als het waar is dat de nieuwe bewoner Dennis is.. die zoals hij zelf zegt via het Tien-forum gecast is.. komt er een 'fan' van Brian de villa in.
Kan heel misschien nog leuk worden als hij wordt aangerand door Natasia, die weer vrijgezel lijkt te zijn.
pi_50681231
Die Dennis die er in gaat heeft echt een verlopen kop voor zo'n jonge gast. Tevens is het weer iemand voor het BAN groepje waardoor die weer meerderheid heeft. Wat wil de redactie hiermee bereiken? Hij is gevraagd vanwege zijn positings op de tiensite..dus ze zijn echt op zoek gegaan naar zo'n Conjo.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_50681261
Ergens diep van binnen blijf je hopen op een verandering van strategie van het programma, maar het gaat juist steeds meer dezelfde BAN kant op.

Zie ook dat interview met John de Mol. Jaap krijgt de wind van voren, maar Natasia 'is nu een beschaafde dame vergeleken bij hoe zij bij de start werd afgeschilderd".
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:51:04 #160
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50681339
Nou ik vind het wel leuk een nieuwe DGK er er bij. Want laten we eerlijk zijn ik ben zo langzamerhand wel uitgekeken op een achter de Pc hangende Jaap met incidenteel leuke acties een zichzelf zwaar overschattende Huub met een veel te grote bek een over haar "relatie" zeverende Lieke, een nietszeggende geile Amanda, een paranoide Antiliaanse HBO er en last but not least een Surinaamse diva genaamd Natasja die bijna omkomt in haar eigen Narcistische geilheid dus hoog tijd voor wat nieuwe impulsen in het programma. Overigens ben ik er nog niet echt zeker van dat de nieuwe bewoner ook een nieuwe dimansie aan het programma zal toebedelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')