quote:Op donderdag 21 juni 2007 06:47 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen na weer een enerverende dag gisteren nou ja enerverende?. Waarin zelfs de Cos in een mini gouden kooi veranderde. Maar ach appeltje eitje zou ik zeggen en gelukkig hoef je niet te reageren. Ik wens u allen veel kijk en meeleefplezer toe en een prettige dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is echt uit...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:44 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen.
Dus Het is echt over en uit tussen Wilgo en Natasja, en Natasja gaat mogelijk langer in de kooi blijven, wie had dat nu verwacht.![]()
Ik zie Natasja Brian nog wel eens bespringen.
Als Dennis dan Amanda neemt zitten er 3 stelletjes in de kooi.
Van VOL:quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:56 schreef avotar het volgende:
[..]
is echt uit...?
wanneer is dat bekend geworden?
huh? waarom is t over dan, echt gek, natasia zegt toch altijd dat wilgo der soulmate is enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Van VOL:
Nas verteld nu over de brief van Wilgo dat het over was, maar dat hij tot 23 september bij de kindjes blijft.
Ze zou wel los willen gaan in de villa en favoriet weet dat wel. ...
Gisteren werd het hier ook al gemeld maar was het niet helemaal duidelijk of het over Natasja of Patricia ging.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
huh? waarom is t over dan, echt gek, natasia zegt toch altijd dat wilgo der soulmate is enzo.
was ze niet boos/verdrietig toen ze de brief kreeg? want ik weet nog wel dat toen er n paar maanden geleden een brief kwam van wilgo , dat ze meteen die 12 uur wou of de villa uit
Lijkt mij niet, al zouden de foto's wel kunnen kloppen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
http://denniskoot.web-log.nl/
deze lijkt echter
Das geen liefde das pure verveling.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke dag erbovenop, ik vind het nogal een prestatie.
Volgens mij heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
Fijn ze doen er alles aan om het ban groepje sterker te maken en ja hoor ze hebben nog iemand gevonden ook die als BAnner de kooi ingaat. Hoe voorspelbaar
Wie dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
Fijn ze doen er alles aan om het ban groepje sterker te maken en ja hoor ze hebben nog iemand gevonden ook die als BAnner de kooi ingaat. Hoe voorspelbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |