Lees BSOL!!! Dat is wat er is gezegd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor verhaal daar achter zit.
Vorige keer was ze al niet te spreken over z'n drankgebruik.
Ik denk dat je al aardig ver bent, met je analyse.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Je zal maar naast hem moeten slapen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
EEE! Wat is dat hier! EEE! Ja ik heb het niet gedaan hoor. Weet ik veel. Ik heb het echt niet gedaan hoor. Ik pik dat niet. Moet ik focking tot half eh...
[afbeelding]
Ik vind dat ie ook zo eng ligt na te hijgen en te snurken. Volgens mij komt dat puur door zijn zwaarlijvigheid.quote:
Jammer, ik vond NL als bewoner verschrikkelijk, maar daarna vond ik 'm best goed te pruimen. En ik vond het best een leuk stel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat je al aardig ver bent, met je analyse.
Je wilt me toch niet vertellen dat jij liefhebster bent van smeuige roddels .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Heul niet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je wilt me toch niet vertellen dat jij liefhebster bent van smeuige roddels .......
En je bent toevallig tandartsassistente??quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Heul niet!
Ik lees de Story, Privé e.d. alleen maar bij mijn tandarts!![]()
Voel je op geen enkele manier geremd mij te corrigeren, als je tenminste de streams aan hebt staan ...... VOL overtikken geld daarbij niet als vervangende stream .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lees BSOL!!! Dat is wat er is gezegd!
Hoe weet jij dat nou weer?!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je bent toevallig tandartsassistente??![]()
![]()
"a COS a Day keeps The Doctor Away" .........quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoorde ik op de streams las ik in de COS![]()
Als je braaf je hoge bloeddruk-pilletjes inneemt welquote:Op donderdag 21 juni 2007 03:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"a COS a Day keeps The Doctor Away" .........
Volgens dat blogje mogen ze dat idd wel doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 03:39 schreef Day het volgende:
[..]
Als je braaf je hoge bloeddruk-pilletjes inneemt wel
Maar ik heb net de foto van de nieuwe bewoner bewonderd. Als hij echt zo is als hij overkomt op de foto's, mogen Huub en Brian hun dames ketenen. Dit is een sweettalker.
ik vind hem eng...quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:39 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ik heb net de foto van de nieuwe bewoner bewonderd. Als hij echt zo is als hij overkomt op de foto's, mogen Huub en Brian hun dames ketenen. Dit is een sweettalker.
Welk blogje? Waar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens dat blogje mogen ze dat idd wel doen
quote:
Dat van die link onder dat plaatje....quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Welk blogje? Waar?
Echt, 1 dag geen DGK gevolgd en ik mis al weer van alles!
Gevonden, thx!quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat van die link onder dat plaatje....
Doe eens ff dat linkje doen ..... Ik zoek me rot maar het zoekwoord 'plaatje' help me niet .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat van die link onder dat plaatje....
Wedden dat jij op dat plaatje iets 'Amsterdams' herkende ........quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:51 schreef avonne het volgende:
die is toch... eh... och, ik weet niks, hoor.
A PM a Day keeps The Doctor Away .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:58 schreef Day het volgende:
Ik vond dit linkje: http://goudendennis.web-log.nl/
Niet goed?
Die zou in 1991 geboren zijn. Das dus raar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:58 schreef Day het volgende:
Ik vond dit linkje: http://goudendennis.web-log.nl/
Niet goed?
Zelfs reacties op die weblog te lezen .......quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
http://denniskoot.web-log.nl/
deze lijkt echter
Handig ook, om alvast te verklappen wat hij van plan is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
deze lijkt echter
niet weer zo'n kasthomo!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
deze lijkt echter
Die slet draagt twee oorbellen en een sjaaltje - wat is dit toch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel te vinden zijn via de hyves van Palma ......
Als je geen oorbellen en een sjaaltje hebt : (Meerdere antwoorden mogelijk )quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die slet draagt twee oorbellen en een sjaaltje - wat is dit toch.
Is dat jouw mening of heb je dat op de streams gehoord?quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je geen oorbellen en een sjaaltje hebt : (Meerdere antwoorden mogelijk )
- Je komt niet uit Amsterdam
- Je ben geen vriendje van Palma
- Je hebt nog niet gepijpt bij de redactie / selectie
- Je was geen klant van Eric
- Je komt niet in het cafe van Palma
- Je hebt geen 10.000 euro in de afgelopen week bij elkaar kunnen scharrelen
Jaap heeft ook letterlijk gezegd dat hij doodgaat in de kooiquote:Op donderdag 21 juni 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft letterlijk gezegd; "Cora is weggevoerd naar het politiebureau".
Sterker nog :quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft letterlijk gezegd; "Cora is weggevoerd naar het politiebureau".
quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:38 schreef Tissik het volgende:
.... Het is gestoord, dat iemand aan de zijlijn, die niet betrokken is in het spel, daarom de nacht heeft moeten doorbrengen onder speciale bescherming op een politiebureau (Cora)......
quote:Op donderdag 21 juni 2007 06:47 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen na weer een enerverende dag gisteren nou ja enerverende?. Waarin zelfs de Cos in een mini gouden kooi veranderde. Maar ach appeltje eitje zou ik zeggen en gelukkig hoef je niet te reageren. Ik wens u allen veel kijk en meeleefplezer toe en een prettige dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is echt uit...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:44 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen.
Dus Het is echt over en uit tussen Wilgo en Natasja, en Natasja gaat mogelijk langer in de kooi blijven, wie had dat nu verwacht.![]()
Ik zie Natasja Brian nog wel eens bespringen.
Als Dennis dan Amanda neemt zitten er 3 stelletjes in de kooi.
Van VOL:quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:56 schreef avotar het volgende:
[..]
is echt uit...?
wanneer is dat bekend geworden?
huh? waarom is t over dan, echt gek, natasia zegt toch altijd dat wilgo der soulmate is enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Van VOL:
Nas verteld nu over de brief van Wilgo dat het over was, maar dat hij tot 23 september bij de kindjes blijft.
Ze zou wel los willen gaan in de villa en favoriet weet dat wel. ...
Gisteren werd het hier ook al gemeld maar was het niet helemaal duidelijk of het over Natasja of Patricia ging.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
huh? waarom is t over dan, echt gek, natasia zegt toch altijd dat wilgo der soulmate is enzo.
was ze niet boos/verdrietig toen ze de brief kreeg? want ik weet nog wel dat toen er n paar maanden geleden een brief kwam van wilgo , dat ze meteen die 12 uur wou of de villa uit
Lijkt mij niet, al zouden de foto's wel kunnen kloppen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 04:04 schreef avonne het volgende:
deze lijkt echter
Das geen liefde das pure verveling.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke dag erbovenop, ik vind het nogal een prestatie.
Volgens mij heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
Fijn ze doen er alles aan om het ban groepje sterker te maken en ja hoor ze hebben nog iemand gevonden ook die als BAnner de kooi ingaat. Hoe voorspelbaar
Wie dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef petraa het volgende:
Fijn ze doen er alles aan om het ban groepje sterker te maken en ja hoor ze hebben nog iemand gevonden ook die als BAnner de kooi ingaat. Hoe voorspelbaar
lekker dan, weer een vriendje voor BANquote:Op donderdag 21 juni 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zelfs reacties op die weblog te lezen .......
Heb jij het verdriet van Huub z'n zieke vader gezien? En komt Huub uit Eindhoven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef maril het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/66036591/.html?p=2,1#reacties
Hebben jullie John de Mol die avond van dat moddergevecht in de gouden kooi gezien, en is op zijn verzoek dat gevecht gehoiuden, ik heb hem niet gezien, en volgens dit artikel komt Dennis vandaag in de kooi.
De krant van wakker nederlandquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb jij het verdriet van Huub z'n zieke vader gezien? En komt Huub uit Eindhoven?
Al die kulverhalen van de redactie hier altijd, er klopt nooit iets van.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef noekje het volgende:
Fantastisch ook dat de redactie gisteren even langskwam en zei dat ze terror wilden zien.![]()
Voor de redactie:
[afbeelding]
Daar ben ik helemaal niet naar benieuwd naar, dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:15 schreef Ning het volgende:
Ik ben benieuwd of hij echt naar het ban groepje gaat, en of hij immuniteit mag uitdelen.
Want?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet naar benieuwd naar, dat weet ik wel zeker.
dat schrijft Deniis op zn log:quote:
Juist wel goed dat Dennis eruit ziet als een breezah, Amanda houdt immers van jongens met glazen stenen in hun oren!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef noekje het volgende:
Maar serieus, waarom wordt hij al playboy omschreven. Hij zorgt er zelfs voor met een klodder gel dat de plukjes bij zijn oor mooi gestyled is. Een mooie man is een man die uitstraalt dat hij een man is. Geen opgedirkte fratsen. Mitch bijv. die ik niet eens zo bijzonder mooi vind heeft meer mannelijkheid in z'n grote teen dan Dennis heeft. Hij ziet er zo breezer uit en hij mag de naam playboy niet eens uitspreken.
Zou het zooo voorspelbaar worden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef CoT het volgende:
[..]
dat schrijft Deniis op zn log:
Na een selectieprocedure waarvoor ik gevraagd was door mijn posts op de Tien-site mag ik vanavond de villa betreden als de vervanger voor Eric.
Wie ben ik? Ik ben Dennis, 24 jaar, en ik ben gek op leuke vrouwen.
Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten Dennis Koot in de Gouden Kooi
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h)echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
Ja Amanda en ik dan? Heb ik geen recht op een beetje een mooie echte man in dat huis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Juist wel goed dat Dennis eruit ziet als een breezah, Amanda houdt immers van jongens met glazen stenen in hun oren!![]()
Denk dat de "relaasie" van Brian en Amanda het zwaar te verduren gaat krijgen!
Denk jij zo over Dennis Noekje?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja Amanda en ik dan? Heb ik geen recht op een beetje een mooie echte man in dat huis?![]()
misschien is het een neplog ?? we zullen wel zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef CoT het volgende:
[..]
dat schrijft Deniis op zn log:
Na een selectieprocedure waarvoor ik gevraagd was door mijn posts op de Tien-site mag ik vanavond de villa betreden als de vervanger voor Eric.
Wie ben ik? Ik ben Dennis, 24 jaar, en ik ben gek op leuke vrouwen.
Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten Dennis Koot in de Gouden Kooi
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h)echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
[..]
-link vergeten maar Beequeen geeft hem hieronder al-
![]()
Een mooie echte manquote:
Hebben die een relatie dan ???quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef schatje het volgende:
De relatie van Huub en Lieke zal door de komst van Dennis opnieuw op de proef worden gesteld. Reken er maar op dat ie zijn pijlen meteen op hen richt. Kortom, veel Huub Lieke gezeik.
Nee gekkie! Ik zou graag een volwassen echte man in dat huis zien met ook een dusdanig karakter zonder stylish onverantwoorde plukjes en glas in zijn oor. Ik vind dat het een recht moet worden. We hebben dadelijk 2 van die engerds in de kooi zitten. Bart bijv. vond ik echt een mooie man maar ook met een mannelijk karakter. Die hihi-de niet, die bleeft altijd rustig in ruzie's, verviel niet in eng schreeuwgedrag etc. Al moet ik zeggen dat er voor de mannelijke kijkers ook weinig bekijks in zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |