Al die kulverhalen van de redactie hier altijd, er klopt nooit iets van.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef noekje het volgende:
Fantastisch ook dat de redactie gisteren even langskwam en zei dat ze terror wilden zien.![]()
Voor de redactie:
[afbeelding]
Daar ben ik helemaal niet naar benieuwd naar, dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:15 schreef Ning het volgende:
Ik ben benieuwd of hij echt naar het ban groepje gaat, en of hij immuniteit mag uitdelen.
Want?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet naar benieuwd naar, dat weet ik wel zeker.
dat schrijft Deniis op zn log:quote:
Juist wel goed dat Dennis eruit ziet als een breezah, Amanda houdt immers van jongens met glazen stenen in hun oren!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef noekje het volgende:
Maar serieus, waarom wordt hij al playboy omschreven. Hij zorgt er zelfs voor met een klodder gel dat de plukjes bij zijn oor mooi gestyled is. Een mooie man is een man die uitstraalt dat hij een man is. Geen opgedirkte fratsen. Mitch bijv. die ik niet eens zo bijzonder mooi vind heeft meer mannelijkheid in z'n grote teen dan Dennis heeft. Hij ziet er zo breezer uit en hij mag de naam playboy niet eens uitspreken.
Zou het zooo voorspelbaar worden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef CoT het volgende:
[..]
dat schrijft Deniis op zn log:
Na een selectieprocedure waarvoor ik gevraagd was door mijn posts op de Tien-site mag ik vanavond de villa betreden als de vervanger voor Eric.
Wie ben ik? Ik ben Dennis, 24 jaar, en ik ben gek op leuke vrouwen.
Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten Dennis Koot in de Gouden Kooi
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h)echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
Ja Amanda en ik dan? Heb ik geen recht op een beetje een mooie echte man in dat huis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Juist wel goed dat Dennis eruit ziet als een breezah, Amanda houdt immers van jongens met glazen stenen in hun oren!![]()
Denk dat de "relaasie" van Brian en Amanda het zwaar te verduren gaat krijgen!
Denk jij zo over Dennis Noekje?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja Amanda en ik dan? Heb ik geen recht op een beetje een mooie echte man in dat huis?![]()
misschien is het een neplog ?? we zullen wel zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:18 schreef CoT het volgende:
[..]
dat schrijft Deniis op zn log:
Na een selectieprocedure waarvoor ik gevraagd was door mijn posts op de Tien-site mag ik vanavond de villa betreden als de vervanger voor Eric.
Wie ben ik? Ik ben Dennis, 24 jaar, en ik ben gek op leuke vrouwen.
Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten Dennis Koot in de Gouden Kooi
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h)echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
[..]
-link vergeten maar Beequeen geeft hem hieronder al-
![]()
Een mooie echte manquote:
Hebben die een relatie dan ???quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef schatje het volgende:
De relatie van Huub en Lieke zal door de komst van Dennis opnieuw op de proef worden gesteld. Reken er maar op dat ie zijn pijlen meteen op hen richt. Kortom, veel Huub Lieke gezeik.
Nee gekkie! Ik zou graag een volwassen echte man in dat huis zien met ook een dusdanig karakter zonder stylish onverantwoorde plukjes en glas in zijn oor. Ik vind dat het een recht moet worden. We hebben dadelijk 2 van die engerds in de kooi zitten. Bart bijv. vond ik echt een mooie man maar ook met een mannelijk karakter. Die hihi-de niet, die bleeft altijd rustig in ruzie's, verviel niet in eng schreeuwgedrag etc. Al moet ik zeggen dat er voor de mannelijke kijkers ook weinig bekijks in zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |