ik dacht , dat wilgo een vriendin in suriname dat was toch al bekend? maybe wil hij met haar veder en niet natas? dat dacht ik eerder dan wat mensen hier zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kunt geen enkele reden verzinnen waarom Wilgo Natasja niet meer wil?
Moet je toch vaker streamen, of COSSEN lezen.
Ze bespringt iedere vent die binnenkomt en lult de hele dag maar over 1 ding, sex.
Kun je daar ook een paint van maken want ik heb er niet echt een voorstelling bij. Al doe je het alleen voor Disana.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
Rechterbeen omhoog en vinger bij het aan- uitknopje
Ik probeer heel hard het niet te visualiseren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
Rechterbeen omhoog en vinger bij het aan- uitknopje
Was bij wijze van spreken, sorry hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik heb niet elke dag zoveel tijd om te cossen en streamen en waarom MOET ikd at doen?
dat bepaal ik zelf wel
Toen haar zusters op bezoek waren, vertelde haar zus dat ze nog geen toestemming had om een week eerder weg te mogen i.v.m. de schoolvakantie. Het moet ws stilgehouden worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:02 schreef noekje het volgende:
Natasia had zich een week vergist in de trip van Cheyenne naar Suriname. Palma: had je haar nog gebeld?
Natasia: nee
De manier waarop de nee wordt gezegd doet mij geloven dat er contact is geweest. Er wordt ook heel snel overheen geluld.
Geloof maar niet dat Natasja vertrekt 23 september. Ze zei het gisteravond nog tegen WB.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Clank het volgende:
Hoop dat de psycholoog de kids van Natasia goed in de gaten houdt. Die moeten het al bijna een jaar zonder hun moeder doen en dan verdwijnt Oom Wilgo ook nog even uit hun leventje met dank aan ma.
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef noekje het volgende:
Iemand belde vanochtend Herma om 07.15 uur. Geen flauw idee over wie ze het hebben.
Natasia weet wel wie het is. 'De ex, de vader van de kinderen'
Herma: nee..
Gaat het over Patricia?
Natasia: ging het weer over haar zusters?
Herma: nee
Natasia: nee, daar moet je je niet druk om maken. Ik kan het niet rijmen. Ze is heel begaan met je ondanks dingen maar ik weet het niet.
Of gaat het over die ene zus van Natasia?
De rest slaapt nog.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:14 schreef petraa het volgende:
Waarom 2 streams op de HH en ik haat die Dennis nu al
Ja wtf? Wat mis ik allemaal.. iedereen een afkeer tegen ene dennis.. enige wat ik van die gast weet is dat hij de villa in schijnt te komen en BAN fan is..quote:
Ik denk over de 'gezamelijke vriendin' van die twee. Die schijnen ze te hebben...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef noekje het volgende:
Iemand belde vanochtend Herma om 07.15 uur. Geen flauw idee over wie ze het hebben.
Natasia weet wel wie het is. 'De ex, de vader van de kinderen'
Herma: nee..
Gaat het over Patricia?
Natasia: ging het weer over haar zusters?
Herma: nee
Natasia: nee, daar moet je je niet druk om maken. Ik kan het niet rijmen. Ze is heel begaan met je ondanks dingen maar ik weet het niet.
Of gaat het over die ene zus van Natasia?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja wtf? Wat mis ik allemaal.. iedereen een afkeer tegen ene dennis.. enige wat ik van die gast weet is dat hij de villa in schijnt te komen en BAN fan is..
is wel genoeg voormaar is ie er al dan?
Hij komt vanavond volgens de telegraaf en zijn weblog.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja wtf? Wat mis ik allemaal.. iedereen een afkeer tegen ene dennis.. enige wat ik van die gast weet is dat hij de villa in schijnt te komen en BAN fan is..
OMG weer zo'n sjaaltjes figuur.. ze nemen het vervangen van Eric wel erg letterlijk heh?quote:
Nee hoor niet iedereen, ik wacht nog even af of ik mijn mening bij moet stellenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgens DGK_REDACTIE is hij niet gay.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
OMG weer zo'n sjaaltjes figuur.. ze nemen het vervangen van Eric wel erg letterlijk heh?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens DGK_REDACTIE is hij niet gay.![]()
![]()
Zij willen ook terror en zeker niet pro ban.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Dat is te zien op die fotoquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En de aarde is zo plat als een pannenkoek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
Zij willen ook terror en zeker niet pro ban.![]()
jDaar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:22 schreef demins het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft 'het' niks te zeggen!![]()
WB moest er nog overheen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
Amanda lag onder de douche al te slapen.
Ze hadden haar gewoon moeten laten liggen.
Zou ze dan zo erg stinken dat Natasia bang is dat zelfs een paard aan de geur van Amanda bezwijkt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
Natasia: ga eens wat ondergoed aantrekken, doe wat deo op een en luchtje.
Je moet zo op Fries rijden.
Anders slaat die op hol. Het is een hengst he. Een niet fris ruikende vagina en klotsende oksels maat het beest los in een hengst. Voor je het weet zijn de rollen omgedraaid en gaat Fries rijden op Amanda.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ze dan zo erg stinken dat Natasia bang is dat zelfs een paard aan de geur van Amanda bezwijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |