ah maar dat is gewoon wat jij denkt, ik dacht dat maybe bekend was waarom het uit was tusse natas en wilgo amar dat is dus nie zo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wilgo wil na afloop van haar optreden gewoonweg niet opgescheept worden met een Narcistisch wild varken![]()
![]()
Ze weet zeker dat het niet haar hart is?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Natasja weer moet bellen met Dr. Laban van de Bergmankliniek. Haar linkerborst voelt als een steen.
quote:
Kapselvorming: Alles moet er weer uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Natasja weer moet bellen met Dr. Laban van de Bergmankliniek. Haar linkerborst voelt als een steen.
Jij kunt geen enkele reden verzinnen waarom Wilgo Natasja niet meer wil?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:54 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ah maar dat is gewoon wat jij denkt, ik dacht dat maybe bekend was waarom het uit was tusse natas en wilgo amar dat is dus nie zo?
Wat een vrolijkheid!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Orson Welles
![]()
![]()
Citizen Kane
![]()
![]()
![]()
![]()
Rosebud
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dennis
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!
![]()
Rechterbeen omhoog en vinger bij het aan- uitknopjequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kunt geen enkele reden verzinnen waarom Wilgo Natasja niet meer wil?
Moet je toch vaker streamen, of COSSEN lezen.
Ze bespringt iedere vent die binnenkomt en lult de hele dag maar over 1 ding, sex.
ik dacht , dat wilgo een vriendin in suriname dat was toch al bekend? maybe wil hij met haar veder en niet natas? dat dacht ik eerder dan wat mensen hier zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kunt geen enkele reden verzinnen waarom Wilgo Natasja niet meer wil?
Moet je toch vaker streamen, of COSSEN lezen.
Ze bespringt iedere vent die binnenkomt en lult de hele dag maar over 1 ding, sex.
Kun je daar ook een paint van maken want ik heb er niet echt een voorstelling bij. Al doe je het alleen voor Disana.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
Rechterbeen omhoog en vinger bij het aan- uitknopje
Ik probeer heel hard het niet te visualiseren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:59 schreef DrsH het volgende:
[..]
Rechterbeen omhoog en vinger bij het aan- uitknopje
Was bij wijze van spreken, sorry hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik heb niet elke dag zoveel tijd om te cossen en streamen en waarom MOET ikd at doen?
dat bepaal ik zelf wel
Toen haar zusters op bezoek waren, vertelde haar zus dat ze nog geen toestemming had om een week eerder weg te mogen i.v.m. de schoolvakantie. Het moet ws stilgehouden worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:02 schreef noekje het volgende:
Natasia had zich een week vergist in de trip van Cheyenne naar Suriname. Palma: had je haar nog gebeld?
Natasia: nee
De manier waarop de nee wordt gezegd doet mij geloven dat er contact is geweest. Er wordt ook heel snel overheen geluld.
Geloof maar niet dat Natasja vertrekt 23 september. Ze zei het gisteravond nog tegen WB.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Clank het volgende:
Hoop dat de psycholoog de kids van Natasia goed in de gaten houdt. Die moeten het al bijna een jaar zonder hun moeder doen en dan verdwijnt Oom Wilgo ook nog even uit hun leventje met dank aan ma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |