Wilgo heeft gewoon eindelijk het licht gezien denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand waarom t uit is tusse natas en wilgo?
Kom zeg denk eens even doorquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand waarom t uit is tusse natas en wilgo?
Stond gister op de Telegraaf sitequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo mensen, denken jullie nu echt dat iemand op zijn weblog mag schrijven dat hij DGK ingaat voordat Tien dat bekend maakt? Deze knul wil gewoon wat extra hits op zijn blogje.
Neuh.. ze zit er niet zo mee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:49 schreef blomst het volgende:
Het schijnt Natasja niks te doen dat Wilgo haar niet meer wil???
Wilgo wil na afloop van haar optreden gewoonweg niet opgescheept worden met een Narcistisch wild varkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef easysatellite het volgende:
[..]
heb geen idee? ik kijk de streams nie elke dag dus ben niet overal van op de hoogte
Ze had die kids nog beloofd over 3 maanden naar huis te komen. Ze zei er ook nog bij dat ze zich aan belofte's houdt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:51 schreef blomst het volgende:
De kinderen zijn volgens mij wel erg op Oom Wilgo gesteld.
Dat zal voor hun ook hard aankomen, maar Mama kiest toch om in de kooi te blijven, als ze de kans krijgt zelf langer dan een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |