Zekers Noekje, helaas zit ik ook al tijden te hopen op een mooie vrouw, die maar niet komtquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja Amanda en ik dan? Heb ik geen recht op een beetje een mooie echte man in dat huis?![]()
Vooral dat laatste onderschrijf ik volledig en verder ben ik weer gerust.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee gekkie! Ik zou graag een volwassen echte man in dat huis zien met ook een dusdanig karakter zonder stylish onverantwoorde plukjes en glas in zijn oor. Ik vind dat het een recht moet worden. We hebben dadelijk 2 van die engerds in de kooi zitten. Bart bijv. vond ik echt een mooie man maar ook met een mannelijk karakter. Die hihi-de niet, die bleeft altijd rustig in ruzie's, verviel niet in eng schreeuwgedrag etc. Al moet ik zeggen dat er voor de mannelijke kijkers ook weinig bekijks in zit.
Hij staat ook in de Telegraaf van vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo mensen, denken jullie nu echt dat iemand op zijn weblog mag schrijven dat hij DGK ingaat voordat Tien dat bekend maakt? Deze knul wil gewoon wat extra hits op zijn blogje.
Hij ziet er wel uit als een aandachtshoer ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo mensen, denken jullie nu echt dat iemand op zijn weblog mag schrijven dat hij DGK ingaat voordat Tien dat bekend maakt? Deze knul wil gewoon wat extra hits op zijn blogje.
Emotie is niet goed voor haar borstjes heeft dokter Lapzwans gezegdquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Hier komt de duidelijk naar voren hoe Natasia beschermd wordt. Wilgo heeft in een brief geschreven dat hij er klaar mee is. Natasia heeft de brief achter mogen lezen en kan rustig zelf bepalen hoe ze met dit nieuws om wil gaan.
Lijkt mij dat dit toch geweldige beelden had kunnen opleveren als zo'n brief 's avonds op de mat was gevallen en ze hem in de groep had moeten lezen. Maar nee..![]()
Vergeet de anonieme brief niet over Lesley.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Toen Sylvia's vader erg ziek was werd dat wel als tv moment uitgemolken.. en moest ze tegen wil en dank haar verdriet uitgebreid delen. Hup 's avonds een brief op de mat!!
En Natasia mag achter haar emoties laten gaan en net doen of als er niets gebeurd is... gatver!!
Wilgo heeft gewoon eindelijk het licht gezien denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand waarom t uit is tusse natas en wilgo?
Kom zeg denk eens even doorquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef easysatellite het volgende:
weet iemand waarom t uit is tusse natas en wilgo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |