Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:38 schreef Tissik het volgende:
Deep throat?
Ik lees heus nog wel mee (maar ik stream niet meer tot BAN uit beeld verdwenen is, zeker na de ontwikkelingen van gisteren). Tuulk kan Natasja een deep throat met de ballen erbij uitvoeren, het enige wat daarvoor nodig is, is een veel te grote bek. En die heeft ze.
Het is diep triest!
Ik vind het ronduit stuitend, dat Brrraindead nog altijd in dat huis zit, zonder linea recta de villa uit gesodemieterd te zijn, na zijn bedreigingen aan het thuisfront van Jaap van gisteren. Het is gestoord, dat iemand aan de zijlijn, die niet betrokken is in het spel, daarom de nacht heeft moeten doorbrengen onder speciale bescherming op een politiebureau (Cora). Met name, vind ik de redactie gestoord. Want dat zijn vele mensen, die zich op deze wijze scharen achter het geesteszieke gedachtengoed van één paranoïde psychopaat: Brian.
Ik vertik het om ook maar ! uitzending te bekijken, om ook maar 1 eurocent te verspillen aan het bekijken van streams, zolang crimineel gedrag gedoogd (duh, zelfs toegejuigd!) wordt. Daarentegen lees ik wel de commentaren op de streams mee, en kan me daarom nog een redelijk beeld vormen (denk ik).
Zodra BAN uit beeld is, begint voor mij DGK weer.
Het spel verspreidt zich als een olievlek over den lande.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Achter is denk ik ook bang voor Brian en (de kenissen van) Natasia.
"Achter" is ook maar een verzameling individuen, waar na afloop van hun werk even mee "gesproken" kan worden.
Dat vraag ik me wel eens af, de redactie moet het spel 'in goede banen leiden'. En aan de andere kant zijn het gewoon collega's van de bewoners, die al 6+ maanden voor dezelfde baas werken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Achter" is ook maar een verzameling individuen, waar na afloop van hun werk even mee "gesproken" kan worden.
Vergeet je pilletje nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:38 schreef Tissik het volgende:
Deep throat?
Ik lees heus nog wel mee (maar ik stream niet meer tot BAN uit beeld verdwenen is, zeker na de ontwikkelingen van gisteren). Tuulk kan Natasja een deep throat met de ballen erbij uitvoeren, het enige wat daarvoor nodig is, is een veel te grote bek. En die heeft ze.
Het is diep triest!
Ik vind het ronduit stuitend, dat Brrraindead nog altijd in dat huis zit, zonder linea recta de villa uit gesodemieterd te zijn, na zijn bedreigingen aan het thuisfront van Jaap van gisteren. Het is gestoord, dat iemand aan de zijlijn, die niet betrokken is in het spel, daarom de nacht heeft moeten doorbrengen onder speciale bescherming op een politiebureau (Cora). Met name, vind ik de redactie gestoord. Want dat zijn vele mensen, die zich op deze wijze scharen achter het geesteszieke gedachtengoed van één paranoïde psychopaat: Brian.
Ik vertik het om ook maar ! uitzending te bekijken, om ook maar 1 eurocent te verspillen aan het bekijken van streams, zolang crimineel gedrag gedoogd (duh, zelfs toegejuigd!) wordt. Daarentegen lees ik wel de commentaren op de streams mee, en kan me daarom nog een redelijk beeld vormen (denk ik).
Zodra BAN uit beeld is, begint voor mij DGK weer.
Hang je nog steeds de theorie aan, dat natas een stroman is van grote jongens om zo die hoofdprijs 'af te dwingen'?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat rechtstreeks van zijn DGK account naar de harequote:Op donderdag 21 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
Je ziet Brian ook nooit eens netjes afrekenen als 'ie d'r weer genaaid heeft.
Dat werd hier vandaag geschreven, dat Cora vannacht op het politiebureau had gezeten, uit bescherming, omdat haar adres gisteravond 4 of 5 keer door Brian over de streams werd gescandeerd met bijgevoegde bedreigingen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
En ja, het is frustrerend te moeten zien dat hij zelfs hiermee kon wegkomen.
Hij heeft een tien-ritten kaart, dan hoef je niet ieder keer af te rekenen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
Je ziet Brian ook nooit eens netjes afrekenen als 'ie d'r weer genaaid heeft.
Ik heb mijn foliumzuurpilletje netjes ingenomen vandaag. Maar ik denk niet dat dat enige invloed zal hebben op mijn kijk op het geheel.quote:
Heel duidelijk, jij hebt de streams vanavond goed gevolgd ....... Helaas, U gaat niet door naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat werd hier vandaag geschreven, dat Cora vannacht op het politiebureau had gezeten, uit bescherming, omdat haar adres gisteravond 4 of 5 keer door Brian over de streams werd gescandeerd met bijgevoegde bedreigingen.
Ik las dit verhaal in de COS, maar een ander verhaal in de Villa Vandaag. Het is dus niet waar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel duidelijk, jij hebt de streams vanavond goed gevolgd ....... Helaas, U gaat niet door naar de volgende ronde.
Zoals ik al zei: ik ga pas weer streams kijken als BAN uit beeld is. Dus nee, ik heb geen streams gekeken, en dat zal ik pas weer gaan doen als dat criminele zooitje weg is geBANnen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel duidelijk, jij hebt de streams vanavond goed gevolgd ....... Helaas, U gaat niet door naar de volgende ronde.
Ah, okee, dankjewel. Ik heb het grootste gedeelte van de dag niet kunnen lezen of kijken. Gelukkig heb ik niet veel gemist, maar dit soort dingen dan weer net wel. Te gek voor woorden dat zo'n rotzak hiermee wegkomt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat werd hier vandaag geschreven, dat Cora vannacht op het politiebureau had gezeten, uit bescherming, omdat haar adres gisteravond 4 of 5 keer door Brian over de streams werd gescandeerd met bijgevoegde bedreigingen.
Adres is wel genoemd, gevolgen zijn onbekend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik las dit verhaal in de COS, maar een ander verhaal in de Villa Vandaag. Het is dus niet waar?
Op de stream heeft Cora heel duidelijk gezegd, dat 'de stalker' haar een paar keer heeft gebeld. En uiteindelijk heeft ze hem bijna 1 uur aan de telefoon gehad ...... met als resultaat dat hij z'n excuses aanbood en inzag dat Eric inderdaad niet zomaar het slachtoffer was van Huub en Japio !quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik las dit verhaal in de COS, maar een ander verhaal in de Villa Vandaag. Het is dus niet waar?
Geweldig, maar zit dan ook geen onzin te verkondigen alsof je het allemaal zo goed weet ......quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:49 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ga pas weer streams kijken als BAN uit beeld is. Dus nee, ik heb geen streams gekeken, en dat zal ik pas weer gaan doen als dat criminele zooitje weg is geBANnen.
Of ze had heel goed kunnen voorzien wat er zou gaan gebeuren, of ze had geen flauw idee wat de gevolgen van Jaap z'n gedrag in de villa zouden kunnen zijn en is zich inmiddels wezenloos geschrokken van de reacties en durft hem niets anders meer te adviseren dan aardig tegen Brian te zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
Nou, Cora heeft bij mij ook af gedaan.
Beetje tegen Jaap zeggen dat hij aardig moet doen
Als zijn eigen vrouw-to-be hem al niet steunt
Die onzin is dan volledig gebasseerd op vele COSsen onzin die hiermee vannacht en in de loop van de dag zijn volgeschreven. Misschien moeten de streamers dan een beetje beter letten op de juiste beeldvorming wanneer zij verslag doen van hetgeen zij op de streams zien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig, maar zit dan ook geen onzin te verkondigen alsof je het allemaal zo goed weet ......
Als het hier gepost is, dan is het hier gepost... en dan maakt het vrij weinig uit of iemand haar dat zelf heeft horen zeggen of de post van een streamer voor waarheid aanneemt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig, maar zit dan ook geen onzin te verkondigen alsof je het allemaal zo goed weet ......
Dus ze werd lastig gevallen door een eric hooliganquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de stream heeft Cora heel duidelijk gezegd, dat 'de stalker' haar een paar keer heeft gebeld. En uiteindelijk heeft ze hem bijna 1 uur aan de telefoon gehad ...... met als resultaat dat hij z'n excuses aanbood en inzag dat Eric inderdaad niet zomaar het slachtoffer was van Huub en Japio !
Klopt het ook dat die stalker niet specifiek pro-Brian was?quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de stream heeft Cora heel duidelijk gezegd, dat 'de stalker' haar een paar keer heeft gebeld. En uiteindelijk heeft ze hem bijna 1 uur aan de telefoon gehad ...... met als resultaat dat hij z'n excuses aanbood en inzag dat Eric inderdaad niet zomaar het slachtoffer was van Huub en Japio !
Als ik het goed begrijp zeg je dat de COSsen onzin bevatten en dat jij dat gewoon gaat herhalen .....quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Die onzin is dan volledig gebasseerd op vele COSsen onzin die hiermee vannacht en in de loop van de dag zijn volgeschreven. Misschien moeten de streamers dan een beetje beter letten op de juiste beeldvorming wanneer zij verslag doen van hetgeen zij op de streams zien?
Want mijn onzin, is daar volledig op gebaseerd.
BTW, had jij ook niet zitten streamen en verslag gedaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |