Op een woensdag middag naar de moskeequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:42 schreef BottleKid het volgende:
Lijkt mij een verkapt kijk-mij-eens-meedoen-met-de-op-dit-moment-immens-populaire-moslim-bashing-topic.
Ja idd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:42 schreef BottleKid het volgende:
Lijkt mij een verkapt kijk-mij-eens-meedoen-met-de-op-dit-moment-immens-populaire-moslim-bashing-topic.
bij de Amsterdamsestraatwegquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef Triggershot het volgende:
Welke moskee?
Wat heeft jouw bezoek aan de moskee precies met vrouwen te maken?
Moet je eens op vrijdag gaan, veel gezelliger.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op een woensdag middag naar de moskee
dan moest ik 4 uur nakomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik had het ook geweigerd!
Laten zien waar je voor staat
Tijdens wat zeiden ze dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
bij de Amsterdamsestraatweg
en ze zeiden het 200x dat het geloof van de vrede is en vrouwvriendelijk is
Op vrijdag is er tenminste nog wat te doen, ik ken moskeeën die op woensdagmiddag zelfs dicht zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Moet je eens op vrijdag gaan, veel gezelliger.![]()
Tja, dat heet principes. Als je er echt mee zit moet je niet gaan en die 4 uur pakkenquote:
Wat heeft dit plaatje met christenen te maken???quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef zatoichi het volgende:
Gelukkig doen christenen dat soort dingen niet:
[afbeelding]
Uh, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op vrijdag is er tenminste nog wat te doen, ik ken moskeeën die op woensdagmiddag zelfs dicht zijn.![]()
Propaganda vertellen kan ik me nog wel voorstellen, maar zien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:46 schreef Andyy het volgende:
[..]
we kregen een rondleiding en ze lieten ons propaganda zien etc
Ik weet wel waar dat is, ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
bij de Amsterdamsestraatweg
en ze zeiden het 200x dat het geloof van de vrede is en vrouwvriendelijk is
Wat een aansteller ben jij zeg. Dit is juist de kans om je vooroordelen wat te laten nuanceren.quote:
Het zal de Koran zijn geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Propaganda vertellen kan ik me nog wel voorstellen, maar zien?
dat heb ik ook 20x gezegt maar je werd verplicht te gaan door die bosmongolenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Belachelijk zeg.
Ik zo ook hebben geweigerd, weiger met zulke religieuzen in contact te komen. Zeker als het door mn strot wordt gedrukt. Dit geldt ook voor bepaalde Christenen.
Die moskee, of dit verhaal?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij broodje aap maar goed
ja toen ik het over de Sharia had en publieke exucuties in islamitische landen konden ze niet veel zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef sieb het volgende:
[..]
Wat een aansteller ben jij zeg. Dit is juist de kans om je vooroordelen wat te laten nuanceren.
Ik wed dat ze heel aardig en gastvrij daar voor je zijn geweest.
En dat je die foto's erbij zet zegt al genoeg hoe jong en onwetend je bent.
TSquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Die moskee, of dit verhaal?
BottleKid houdt van Hoaxes![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:47 schreef dehero het volgende:
[..]
Wat heeft dit plaatje met christenen te maken???![]()
quote:Published on Thursday, October 16, 2003 by the Los Angeles Times
General Casts War in Religious Terms
The top soldier assigned to track down Bin Laden and Hussein is an evangelical Christian who speaks publicly of 'the army of God.'
by Richard T. Cooper
WASHINGTON — The Pentagon has assigned the task of tracking down and eliminating Osama bin Laden, Saddam Hussein and other high-profile targets to an Army general who sees the war on terrorism as a clash between Judeo-Christian values and Satan.
Lt. Gen. William G. "Jerry" Boykin, the new deputy undersecretary of Defense for intelligence, is a much-decorated and twice-wounded veteran of covert military operations. From the bloody 1993 clash with Muslim warlords in Somalia chronicled in "Black Hawk Down" and the hunt for Colombian drug czar Pablo Escobar to the ill-fated attempt to rescue American hostages in Iran in 1980, Boykin was in the thick of things.
Yet the former commander and 13-year veteran of the Army's top-secret Delta Force is also an outspoken evangelical Christian who appeared in dress uniform and polished jump boots before a religious group in Oregon in June to declare that radical Islamists hated the United States "because we're a Christian nation, because our foundation and our roots are Judeo-Christian ... and the enemy is a guy named Satan."
Discussing the battle against a Muslim warlord in Somalia, Boykin told another audience, "I knew my God was bigger than his. I knew that my God was a real God and his was an idol."
"We in the army of God, in the house of God, kingdom of God have been raised for such a time as this," Boykin said last year.
Wat ben jij stoerrrrrrr zeg! Dat je dat zomaar durft te zeggen! En dat je er zoveel verstand van hebt allemaal! Zo zo!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
ja toen ik het over de Sharia had en publieke exucuties in islamitische landen konden ze niet veel zeggen
Tsja, voor je het zegt blaast zo'n gozer daar zich op. Ik kan me zo voorstellen, gezien de posts van TS, dat hij daar wel even voor gevreesd heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef spanks het volgende:
[..]
Wat ben jij stoerrrrrrr zeg! Dat je dat zomaar durft te zeggen! En dat je er zoveel verstand van hebt allemaal! Zo zo!![]()
Om toch maar even aan het beeld te voldoen:quote:
Tief op met je Chistenen gezeik, alsof dat de directe tegenstelling is van de Islam. Oh je bent tegen de Islam, dan zal je wel een Christen zijn!quote:
nee hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Devrim_ het volgende:
TS is gewoon een kneus die door allochtonen word gepest
Natuurlijk mag je niet weigerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Buitendam het volgende:
Die eerste foto waarbij die vrouw wordt geëxecuteerd is een fragment van een documentaire. Die was niet zo gek lang geleden op België 1.. Nou, dat heeft natuurlijk weinig met Islam te maken. Dat was in Afghanistan in de tijd dat de Taliban daar nog de dienst uit maakte. Staat helemaal los van het bezoek naar de moskee, maar ik vind het wel belachelijk dat je niet mag weigeren![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om toch maar even aan het beeld te voldoen:
In de naam van Allah aan alle moslims:
Wegens het zwartmaken van een moskee, Islam te bashen en nog wat gebull is een fatwa besloten aan het adres van Andy te Maarsen:
[afbeelding]
Gelieve snel te afhandelen, wegens schema.
Gelul. Is een deel van je opvoeding om over andere religies en culturen iets te leren. Wat kan je er nou op tegen hebben? Je kan toch even luisteren naar wat zo'n kerel te vertellen heeft? Het is niet dat ze je direct willen bekeren oid. Gewoon een beetje interesse tonen in andere culturen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Buitendam het volgende:
Die eerste foto waarbij die vrouw wordt geëxecuteerd is een fragment van een documentaire. Die was niet zo gek lang geleden op België 1.. Nou, dat heeft natuurlijk weinig met Islam te maken. Dat was in Afghanistan in de tijd dat de Taliban daar nog de dienst uit maakte. Staat helemaal los van het bezoek naar de moskee, maar ik vind het wel belachelijk dat je niet mag weigeren![]()
Is toch een bezoekje buiten de school? Als je met maatschappijleer een jeugdgevangenis bezoekt (doen aardig wat scholen in Nederland) moet je toch ook niet persé mee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je niet weigeren
Ik mag toch ook geen Wiskunde les oid weigeren
CKV gaat toch ook veelal buiten de school?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is toch een bezoekje buiten de school? Als je met maatschappijleer een jeugdgevangenis bezoekt (doen aardig wat scholen in Nederland) moet je toch ook niet persé mee?
Ja oke, maar dat valt dan weer meer onder huiswerk, vind ik. Het is gewoon een kans waarop je iets 'nieuws' kan gaan bekijken. Heb je daar geen zin in en blijf je er liever weg, ook goed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
CKV gaat toch ook veelal buiten de school?![]()
Zo dom zijn bijna alle moslims. Die denken nog steeds dat iedereen in Europa en Amerika christen is en dat die daarom allemaal tegen moslims zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Tief op met je Chistenen gezeik, alsof dat de directe tegenstelling is van de Islam. Oh je bent tegen de Islam, dan zal je wel een Christen zijn!
Ik weet nu niet waarvoor het bezoekje precies was, maar als het verplicht is, is het gewoon de regel, wil je er onderuit, prima, volg je principes, mijn principes zijn mij wel 4 uur waard.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat valt dan weer meer onder huiswerk, vind ik. Het is gewoon een kans waarop je iets 'nieuws' kan gaan bekijken. Heb je daar geen zin in en blijf je er liever weg, ook goed.
?quote:
Is ook een geloof...quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:08 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
?:')
Daamnn wat is dat erg dat ze zeggen dat god bestaatdaarom is het misschien ook een religie?
![]()
(Nee, ik ben zelf verre van gristelijk of wat dan ook, ik ben geloofloos)
fundamentalistisch atheismequote:
ik liet een kauwgompje achterquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef B_TRAVEN het volgende:
Ik zou ook gewoon niet weigeren, gewoon effe erin gaan en stiekem een beetje spugen, 't liefst op de koran. die heidenen verdienen toch niet anders?
Mee eens. Of je staat ergens voor of je staat niet ergens voor, maar hou je aan je principes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet nu niet waarvoor het bezoekje precies was, maar als het verplicht is, is het gewoon de regel, wil je er onderuit, prima, volg je principes, mijn principes zijn mij wel 4 uur waard.
Mag ik je aanraken?quote:
de godsdienst (quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet nu niet waarvoor het bezoekje precies was, maar als het verplicht is, is het gewoon de regel, wil je er onderuit, prima, volg je principes, mijn principes zijn mij wel 4 uur waard.
Ik vind het vooral dom dat zoveel Nederlanders denken dat wij niet christelijk zijn. Aan het hoofd van ons land staat een christelijke partij, het merendeel van de Nederlanders is christelijk, onze complete cultuur, gewoontes en maatschappij is gebaseerd op het christendom, ook die van jou!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef dehero het volgende:
[..]
Zo dom zijn bijna alle moslims. Die denken nog steeds dat iedereen in Europa en Amerika christen is en dat die daarom allemaal tegen moslims zijn.
Alsof alle christenen tegen moslims zijn.![]()
Is meer projectie van moslims, zo van "als wij hun haten, zullen zei vast ons ook haten".![]()
Heb je mijn reactie wel gelezen/begrepen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
de godsdienst () leraar vond het "leuk" om een bezoekje te doen bij een moskee
je moet er heen gaan met een instelling om er wat van op te steken , hoe meer je van geloof weet , des te meer munitie je hebt om de discussie aan te gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
de godsdienst () leraar vond het "leuk" om een bezoekje te doen bij een moskee
geef eens 1 quote waar ik dat zeg?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:11 schreef dehero het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
Je doet nu precies waar je de moslims van beschuldigt, het niet respecteren van anderen.
En nee, ik ben geen moslim.
Nee, je staat echt voor je principes op deze manierquote:
Vast niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je mijn reactie wel begrepen?
Ik ben zelf christen en weet heel goed dat het merendeel van de Nederlanders helemaal niet christelijk is. Het CDA is ook niet echt heel christelijk (CU wel) en ja...de maatschappij is gebasseerd op de 10 geboden uit de bijbel, maar dat wil nog niet zeggen dat de westerse maatschappij een oorlog voert tegen moslims.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral dom dat zoveel Nederlanders denken dat wij niet christelijk zijn. Aan het hoofd van ons land staat een christelijke partij, het merendeel van de Nederlanders is christelijk, onze complete cultuur, gewoontes en maatschappij is gebaseerd op het christendom, ook die van jou!
Bovendien worden er met name oorlogen gevoerd tegen islamitische landen op dit moment, met name door de VS; een land met een christelijke geloofsovertuiging. Maar het is wel een oorlog waarin wij Nederlanders meevechten!
En je zegt wel dat je het dom vind van alle moslims dat ze denken dat alle christenen tegen moslims zijn, maar zelf doe je precies hetzelfde met die uitspraak...
Je beweert dat (ok bijna) alle moslims dom zijn, en dat het de project is van moslims.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef dehero het volgende:
[..]
Zo dom zijn bijna alle moslims. Die denken nog steeds dat iedereen in Europa en Amerika christen is en dat die daarom allemaal tegen moslims zijn.
Alsof alle christenen tegen moslims zijn.![]()
Is meer projectie van moslims, zo van "als wij hun haten, zullen zei vast ons ook haten".![]()
Met bijna geef ik al aan dat ik niet iedere moslim over dezelfde kam scheer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je beweert dat (ok bijna) alle moslims dom zijn, en dat het de project is van moslims.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:22 schreef kLowJow het volgende:
Maar goed, uiteindelijk ben je gewoon braaf met shool naar de moskee gegaan, heb je daar braaf je schoentjes uitgedaan en braaf geluisterd naar wat die enge meneren te vertellen hadden?
True, volgens mij gebruiken de moslims het graag als excuus, maar anderzijds is het ook lastig om ze daar ongelijk in te geven; het is wel zo dat het leger van de VS in die landen zit, en niet andersom; dat waren enkel aanslagen. Goed het is niet de bedoeling van de VS om de moslims te bekeren lijkt me.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:17 schreef dehero het volgende:
[..]
Ik ben zelf christen en weet heel goed dat het merendeel van de Nederlanders helemaal niet christelijk is. Het CDA is ook niet echt heel christelijk (CU wel) en ja...de maatschappij is gebasseerd op de 10 geboden uit de bijbel, maar dat wil nog niet zeggen dat de westerse maatschappij een oorlog voert tegen moslims.
Dat moslims dat zeggen zie ik meer als zichzelf in een slachtofferrol duwen en excuses verzinnen om christenen aan te vallen.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:22 schreef kLowJow het volgende:
Maar goed, uiteindelijk ben je gewoon braaf met shool naar de moskee gegaan, heb je daar braaf je schoentjes uitgedaan en braaf geluisterd naar wat die enge meneren te vertellen hadden?
nou blijft er een burka dragende vrouw eraan plakken waardoor haar burka scheurt en haar lichaam in het openbaar wordt gezien , wordt ze vermoordt -eerwraak-quote:
Ja, je bent stoer hoor...quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:38 schreef typtypo het volgende:
Ik had een flinke boterham met vet druipend spek mee naar binnen genomen en een spoor van vies stinkend varkensvet door die moskee getrokken en als je erop aangesproken zou worden dan zeg je " dan ga ik het wel buiten opeten."![]()
Inderdaad. Respect is ver te zoeken hierquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef dehero het volgende:
[..]
Ja, je bent stoer hoor...![]()
En als ze dan een keer iets doen wat jij niet leuk vind moeten ze meteen het land uit.![]()
Nee hoor dan kon ik claimen dat ik niets van af wist en dat ik geleerd had dat moslims niet tegen varkensvet kunnen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef dehero het volgende:
[..]
Ja, je bent stoer hoor...![]()
En als ze dan een keer iets doen wat jij niet leuk vind moeten ze meteen het land uit.![]()
Tja, de meeste fok bezoekers lopen allemaal elkaar na te schreeuwen en ook zonder enige zelfreflectie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef Elefes het volgende:
[..]
Inderdaad. Respect is ver te zoeken hier![]()
Dan ben je ten eerste aan het liegen omdat je het wel van tevoren wist en ten tweede blijkt dat je totaal geen respect voor anderen hebt. Alsof iedereen maar hetzelfde moet denken als jou.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:48 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee hoor dan kon ik claimen dat ik niets van af wist en dat ik geleerd had dat moslims niet tegen varkensvet kunnen.
Dan is die uitstapje toch nog nuttig geweest.
Ik moet dan concluderen dat een boterham met spek kunnen nuttigen in mijn eigen land niet meer vanzelfsprekend is.
Trieste conclusie en tijd om wakker te worden en je klasgenoten ook wakker te schudden door een flinke rel te ontketenen.
Ik denk dat in elk gebedshuis dit niet echt welkom is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:48 schreef typtypo het volgende:
[..]Ik moet dan concluderen dat een boterham met spek kunnen nuttigen in mijn eigen land niet meer vanzelfsprekend is.
Het is nog veel erger om te moeten concluderen dat sommige mensen in dit land dus kennelijk helemaal geen respect hebben voor mensen met een andere cultuur, en die dingen anders zien en anders doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:48 schreef typtypo het volgende:
Dan is die uitstapje toch nog nuttig geweest.
Ik moet dan concluderen dat een boterham met spek kunnen nuttigen in mijn eigen land niet meer vanzelfsprekend is.
het is gewoon provecerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:53 schreef Elefes het volgende:
[..]
Het is nog veel erger om te moeten concluderen dat sommige mensen in dit land dus kennelijk helemaal geen respect hebben voor mensen met een andere cultuur, en die dingen anders zien en anders doen.
Bovendien ben je dan in een moskee. Jij vindt het toch ook niet normaal als iemand bij jou thuis iets gaat doen waar jij het niet mee eens bent, omdat we nu eenmaal in een vrij land leven en dat dus moet kunnen?
"Mijn eigen land" houdt niet in dat jij de regels mag bepalen.
Ik ben niet aan het liegen ik ben de grenzen aan het zoeken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef dehero het volgende:
[..]
Dan ben je ten eerste aan het liegen omdat je het wel van tevoren wist en ten tweede blijkt dat je totaal geen respect voor anderen hebt. Alsof iedereen maar hetzelfde moet denken als jou.![]()
Nou, wat ben jij dan een voorbeeld voor anderen zeg...![]()
Op straat loop jij toch ook niet in je adamskostuum? Ga je dan ook schreeuwen dat het belachelijk is dat je in je eigen land geeneens naakt mag lopen?
Het ging er om dat je ze binnen een moskee ging provoceren. Als je daar dingen doet waarvan je weet dat ze er niet tegen kunnen, dan moet je dat gewoon niet doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:02 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het liegen ik ben de grenzen aan het zoeken.
We weten dat moslims niet tegen cartoons kunnen.
Ze kunnen niet tegen varkensvet.
Ze kunnen niet tegen infidel (ongelovigen)
Ze kunnen niet tegen deense vlaggen.
Ze kunnen niet tegen amerikaanse vlaggen.
Ze kunnen niet tegen Israël.
Ze kunnen niet tegen de VS.
Ze kunnen niet tegen militairen in afghanistan.
Ze kunnen niet tegen niet moslims in Thailand.
Ze kunnen niet tegen niet moslims in kasmir.
Ze kunnen niet tegen de vrij wereld.
Ze kunnen niet tegen vrijheid van menigsuiting.
Ze kunnen niet tegen bikini dragrende vrouwen.
Ze kunnen niet tegen vrouwen die niet zonder hoofddoek over straat gaan.
Ze kunnen niet tegen onderwijs die niet gerelateerd is aan de koran.
Ze kunnen niet tegen enz enz.
Waar kunnen ze wel tegen?
...
Iedereen islamiet dan hebben ze rust.
Dat gaat dus NOOIT gebeuren !![]()
Ik vind dat naturisten ook naakt moeten kunnen lopen en werken als ze dat willen.
Als men hoofddoekjes accepteerd dan moet naaktlopen ook kunnen.
Dit is dus een schande en ik zou als ik jou was een klacht indienen bij de directie van je school.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:03 schreef xFriendx het volgende:
Op de Hogeschool kon ik een aantal lessen volgen over religie (een aantal verschillende) en daar zaten ook bezoekjes bij aan een moskee en een Hindoetempel o.a. Ben er alleen niet aan toegekomen toen de meneer die ons de boel ging leren tijdens de 1e les begonnen te hypen over allerlei zintuigen en een andere wereld die je alleen kon zien als je die zintuigen genoeg had ontwikkeld. Je zou dan een doel en zo in je leven hebben en een soort van verlichting bereiken.
Na een half uur dat soort dingen aangehoord te hebben ben ik samen met een vriend weggegaan en de vrije studiepunten maar ergens anders vandaan geplukt. Wat theorie over allerlei geloven is prima, gewoon normale feiten, maar alsjeblieft geen bekeringspraatjes.
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.aspquote:Personal contact
It has been proven that one-to-one contact with non-Muslim students in the classroom is the most effective way to share Islam. Personal contact tends to be more informal and invites more questions from non-Muslims. It is advised that brothers work with non-Muslim boys and sisters work with non-Muslim girls.
Mwah, hij doelde niet op de Islam met zijn praatjes. Het was gewoon een zootje spiritueel gewauwel waar ik totaal ongevoelig voor ben. Nou ja, ongevoelig, tis slaapverwekkend en je tong valt open van wat voor onzin mensen allemaal slikken. Ik vind die richtlijnen van Christenen en de Islam ook dikke onzin maar toch anders aangezien enige uitleg kan verklaren waarom sommige mensen op een bepaalde manier handelen bij sommige gebeurtenissen. Maar deze vent die deed alsof hij de sleutel naar de Twilight Zone had en daar had ik dus echt even geen zin in. Ik heet tenslotte geen Fox Mulder.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:11 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dit is dus een schande en ik zou als ik jou was een klacht indienen bij de directie van je school.
Dat ditzelfde degene die na jouw komen bespaard blijft.
Binnen de islam is bekering een verplichting.
Dawa geheten.
Hier een link waar moslims zelf over de tactieken hebben om DAWA uit te voeren zonder dat mensen het in de gaten hebben dat er een poging gedaan wordt ze de sekte in te zuigen.
[..]
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
Dit is geen theorie ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:16 schreef kLowJow het volgende:
Typtypo, flikker eens lekker op naar TRU ofzo.
Ja ja, natuurlijk... moslims vs zionisten in hun strijd om werelddominatie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:20 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dit is geen theorie ofzo.
Dit is wat moslims onderling bespreken voor iedereen te lezen.
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
Jij zal wel weer beweren dat dit door zionisten is opgezet ofzo?
Over truth gesproken ga er zelf maar naar toe.![]()
Het gaat hieromquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, hij doelde niet op de Islam met zijn praatjes. Het was gewoon een zootje spiritueel gewauwel waar ik totaal ongevoelig voor ben. Nou ja, ongevoelig, tis slaapverwekkend en je tong valt open van wat voor onzin mensen allemaal slikken. Ik vind die richtlijnen van Christenen en de Islam ook dikke onzin maar toch anders aangezien enige uitleg kan verklaren waarom sommige mensen op een bepaalde manier handelen bij sommige gebeurtenissen. Maar deze vent die deed alsof hij de sleutel naar de Twilight Zone had en daar had ik dus echt even geen zin in. Ik heet tenslotte geen Fox Mulder.
Die hoort op werkbezoek te gaan bij Gillette of iets dergelijks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef Relneger18 het volgende:
Ja maar een gothik hoort ook niet in een moskee.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hoort op werkbezoek te gaan bij Gillette of iets dergelijks.
hoe onwetend dat jij bent bedoel je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef sieb het volgende:
[..]
Wat een aansteller ben jij zeg. Dit is juist de kans om je vooroordelen wat te laten nuanceren.
Ik wed dat ze heel aardig en gastvrij daar voor je zijn geweest.
En dat je die foto's erbij zet zegt al genoeg hoe jong en onwetend je bent.
dudequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:13 schreef Plots het volgende:
Goh.. je moest naar een moskee.
Pleeg zelfmoord dan.
Met je groep 8 haat.
Wat hij zegt dusquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Tief op met je Chistenen gezeik, alsof dat de directe tegenstelling is van de Islam. Oh je bent tegen de Islam, dan zal je wel een Christen zijn!
ik ding ook altijd liedjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat verplichte multicul gedoe ook altijd.Ik herinner me dat we op de Katholieke Basisschool waar ik op gezeten heb ook altijd Turkse feestliedjes moesten dingen en eens in de zoveel tijd naar een moskee gingen. Wist ik veel als klein kind.
amenquote:Moesten ze nou niet meer bij me proberen. Als er een ding is waar ik een daadwerkelijke haat voor heb dan is het wanneer men religie/geloof door m'n strot probeert te rammen, of het nou de Islam of het Christelijke geloof betreft.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik woon naast een moskee
je mag wel bij mij intrekken. voor mensen die het zo slecht getroffen hebben zorg ik wel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik woon naast een moskee
Mja want als metalhead ben je natuurlijk geen kuddedier. Je bent immers de enige op de wereld die van metal houdt.quote:
Je zou 'ns per ongeluk een debat aangaan met iemand met een andere levensbeschouwing.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Belachelijk zeg.
Ik zo ook hebben geweigerd, weiger met zulke religieuzen in contact te komen. Zeker als het door mn strot wordt gedrukt. Dit geldt ook voor bepaalde Christenen.
tot een debat zou het niet komen lijkt me. deze poster zou het veel te druk hebben met bang om zich heen kijken op zoek naar bomgordelsquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je zou 'ns per ongeluk een debat aangaan met iemand met een andere levensbeschouwing.
allereerst, ik ben geen metalheadquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:35 schreef Pea het volgende:
[..]
Mja want als metalhead ben je natuurlijk geen kuddedier. Je bent immers de enige op de wereld die van metal houdt.Kom op man, ieder mens volgt een 'kudde'. Of je nou breezerslet, yup of metalhead bent maakt geen flikker uit. Mensen zijn nou eenmaal allemaal kuddedieren. Live with it!
Jij bent zeker zo'n 'individu'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
allereerst, ik ben geen metalhead
ten tweede, ik luister wat ik leuk vind, en niet wat bladen en anderen ervan vinden (heb dan ook een brede muzieksmaak) en ik doe niet aan hypes
dus iedereen met lang haar is metal head ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:10 schreef DR878 het volgende:
Je hoofd,
je gitaar,
Je muziekinteresses
Nee je bent geen metalhead![]()
Jij lijkt me echt zon triest mannetje dat dagelijk wordt gepest door mocrotjes en daarom moslims haat?
En voel jij je oh zo machtig met je hoge VWO niveau dat je vanalles kun uitkramen met excuus dat je oh zo slim bent? Dat je alles zogoed denkt te weten wilt nog niet zeggen dat je alles ook daadwerkelijk weet.
Kortzichtige gothic.
wat is je volgende KLB Topic, " ik heb gepraat met een moslim" ?
Jij hebt de betekenis van dat "uitstapje" feilloos begrepen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
dus iedereen met lang haar is metal head ?
het is geen gitaar maar een bas
in m'n muziekinteresses staat GEEN EEN gothic band
en nee in tegendeel, sommige zijn juist aardig tegen me (werk in een snackbar waar wel is wat groepjes hangen), en ik had sowieso al wat tegen moslims![]()
(en ik post hiier amper en dit is m'n eerste klb topic)
Tijdens het martelen van ongelovige vrouwen...quote:
Volgens mij mis jij wat inhoud in je hersenpan... Of hebben die wormen alles opgegeten wat er nog zat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef Emu het volgende:
Moslims
Katholieken
Protestanten
Hindoes
Boedhisten
Jehova's
Sukkelquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef afdak het volgende:
[..]
Tijdens het martelen van ongelovige vrouwen...![]()
Daar gaat inderdaad veel tijd in zitten...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Pea het volgende:
Als ze zich tenminste kunnen losrukken van het slaan van hun vrouwen en het doodknuppelen van ongelovigen natuurlijk...
Ik herhaal: Je zou 'ns per ongeluk een debat aangaan met iemand met een andere levensbeschouwing.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Pippo_plus het volgende:
Hey Poeperds, Islam bestaat langer dan NA 11 sept 2001.
Waarom gelijk dat gebash en geklaag, wees blij dat er in Nederland (nog) geen aanslag is gepleegd.
Moslims zijn tolereant in NL, was dat niet zo dan was hier allang een aanslag gepleegd na al dat gebash van Wilders en weet ik allemaal wie. En nee, de enige referentie die de meste hebben zijn Mo.B en een malloot als Samir.A Wowowow. Kijk verder dan jullie neus lang is.
Xenofobie heerst!!! en Hypo's van hier tot Tokyo!![]()
NB: Niet alle kansjongeren zijn Moslims.!! Maar ach hoe leg ik dat uit aan kuikentjes die bang zijn van de Islam.![]()
Duh, ik verwacht toch ook niet dat al die kaalkopjes en Hitler wannabees Christenenen zijn.?![]()
TS, kruip uit je schimmel kamer en socialiseer je.![]()
inderdaad, je hebt amper kansjongeren die moslim zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Pippo_plus het volgende:
NB: Niet alle kansjongeren zijn Moslims.!! Maar ach hoe leg ik dat uit aan kuikentjes die bang zijn van de Islam.![]()
Tuurlijk wel. Het is gewoon onderdeel van het curriculum.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:59 schreef Catkiller het volgende:
Toch maar gaan omdat ze dreigen dat je het dubbel in moet halen
Voor zover ik weet kan een school je niet verplichten te gaan, en dus ook niet na laten blijven als je niet gaat
Hoop dat het gezellig was![]()
vanwaar die persoonlijeke vraag, boeit dat wat ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef koningdavid het volgende:
Zit je op het Niftarlake College?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
vanwaar die persoonlijeke vraag, boeit dat wat ?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef Floripas het volgende:
Als ik jouw lerares was, snotaap, had je de hak in mijn avatar allang op je wang gehad.
Als jij mijn lerares was had je iets anders in je gehad voor je iets met die hak kon doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het is gewoon onderdeel van het curriculum.
Als ik jouw lerares was, snotaap, had je de hak in mijn avatar allang op je wang gehad.
Er staat dat het onderdeel was van godsdienstles.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij mijn lerares was had je iets anders in je gehad voor je iets met die hak kon doen![]()
Het is een buitenschoolse activiteit, hoe willen ze je daar tot verplichten dan![]()
Nee, was gewoon benieuwd. Ik ben ook Maarssenaar, dus vandaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
vanwaar die persoonlijeke vraag, boeit dat wat ?
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef Catkiller het volgende:
Opleiding: VWO
ik had geen zin om 4 uur te pennenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef Catkiller het volgende:
Het lijkt me nog steeds sterk dat het verplicht is hoor![]()
Mij hadden ze iig niet mee gekregen als ik niet zou willen, als TS er hetzelfde over dacht hadden die 4 uur hem ook niks kunnen schelen
TS, je bent een slappe zak![]()
ja dan waren je knieën kapot en was er een aangifte tegen je gedaan wegens poging tot doodslagquote:
Wow, internet-toughie. Te zwak om naar de moskee te gaan, maar sterk genoeg om een vrouw te slaan. Jij bent echt het beste van alle werelden. Welke ouwe conrector moest je pijpen om te worden toegelaten tot het VWO?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
ja dan waren je knieën kapot en was er een aangifte tegen je gedaan wegens poging tot doodslag
allereerst, ik ben niet seksistisch, ik heb de recht om zelfverdediging te gebruikenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wow, internet-toughie. Te zwak om naar de moskee te gaan, maar sterk genoeg om een vrouw te slaan. Jij bent echt het beste van alle werelden. Welke ouwe conrector moest je pijpen om te worden toegelaten tot het VWO?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
allereerst, ik ben niet seksistisch, ik heb de recht om zelfverdediging te gebruiken
en dat jij nou jaloers bent dat je maar VMBO hebt gedaan
Wat een ontzettend goed idee voor iemand die het al dun door de broek loopt bij aanblik van een minaret.quote:
hoe fucking triest kan je zijn ?:')quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een ontzettend goed idee voor iemand die het al dun door de broek loopt bij aanblik van een minaret.
Wacht maar tot je college van me krijgt. Dan piep je wel anders.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
hoe fucking triest kan je zijn ?:')
ik vind het alleen bullshit, meer niet
Ja, zeker, we zijn bij alle grote stromingen langsgeweest met Aardrijkskunde.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Belachelijk.
Ben je ook wel eens naar een kerk of synagoge geweest met school?
Nee natuurlijk nietalleen izzzlam moet gepromoot worden.
College van je krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wacht maar tot je college van me krijgt. Dan piep je wel anders.![]()
Met aardrijkskunde had jij het over religies?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zeker, we zijn bij alle grote stromingen langsgeweest met Aardrijkskunde.
Ja, want ik zat op een uitermate seculiere school. Niks godsdienstles, niks slappe maatschappijleer. Religie is onderdeel van de geografische spreiding van mensen die nog in sprookjes geloven, dat werk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Met aardrijkskunde had jij het over religies?
Tegenwoordig helaas niet meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, want ik zat op een uitermate seculiere school. Niks godsdienstles, niks slappe maatschappijleer. Religie is onderdeel van de geografische spreiding van mensen die nog in sprookjes geloven, dat werk.
nee we zijn inderdaad niet naar een synagoge of kerk geweest neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Belachelijk.
Ben je ook wel eens naar een kerk of synagoge geweest met school?
Nee natuurlijk nietalleen izzzlam moet gepromoot worden.
Maar je zit op een christelijke school.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Andyy het volgende:
[..]
nee we zijn inderdaad niet naar een synagoge of kerk geweest nee![]()
De islam is geen sprookje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, want ik zat op een uitermate seculiere school. Niks godsdienstles, niks slappe maatschappijleer. Religie is onderdeel van de geografische spreiding van mensen die nog in sprookjes geloven, dat werk.
ik ga er dan ook vanafquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar je zit op een christelijke school.
I beg to differ.quote:
Een eigen mening dient per definitie asociaal te zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef BrokenToe het volgende:
Wat allemaal 'sociaal gewenste' reacties hier zegSneu! Leer zelf je mening vormen!
Dat is waar. Een sprookje heeft normaal gesproken nog enige logische opbouw en vertelt een verhaal.quote:
Goh, waarom verbaast dat me nu helemaal niets?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Andyy het volgende:
[..]
nee we zijn inderdaad niet naar een synagoge of kerk geweest nee![]()
Nee hoor, liever nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een eigen mening dient per definitie asociaal te zijn?
niet echt, het was inderdaad belachelijk,andere klassen met een andere LB docent hoefden niets te bezoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Naar een moskee moeten. Alleen daarom zou ik al weigeren.
TS zit op een "zwarte" school?
Nog geen aanslag is gepleegd? Van Gogh is op brute wijze vermoord en jij noemt dat geen aanslag. Ga je schamen! Daarnaast zijn er al verschillende organisaties en personen binnen Nederland actief die een aanslag willen/wilden plegen, maar op het juiste moment zijn tegengehouden door de politie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Pippo_plus het volgende:
Hey Poeperds, Islam bestaat langer dan NA 11 sept 2001.
Waarom gelijk dat gebash en geklaag, wees blij dat er in Nederland (nog) geen aanslag is gepleegd.
-Verder links geblaat-
Slechte LB docent is dat dan als je alleen een moskee moet bezoeken. Bezoek dan alles en wel op vrijwillige basis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:28 schreef Andyy het volgende:
niet echt, het was inderdaad belachelijk,andere klassen met een andere LB docent hoefden niets te bezoeken
Theo lokte het wel uit met zijn grove praat over van alles en iedereen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nog geen aanslag is gepleegd? Van Gogh is op brute wijze vermoord en jij noemt dat geen aanslag. Ga je schamen! Daarnaast zijn er al verschillende organisaties en personen binnen Nederland actief die een aanslag willen/wilden plegen, maar op het juiste moment zijn tegengehouden door de politie.
ben al de dom in Keulen ingeweest omdat we er best wel in de buurt waren tijdens een excursie, heb geen behoefte om ontmoetingsplekken te zien voor mensen die sprookjes geloven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slechte LB docent is dat dan als je alleen een moskee moet bezoeken. Bezoek dan alles en wel op vrijwillige basis.
De Dom is tof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
ben al de dom in Keulen ingeweest omdat we er best wel in de buurt waren tijdens een excursie, heb geen behoefte om ontmoetingsplekken te zien voor mensen die sprookjes geloven.
Dus al in een kerk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
ben al de dom in Keulen ingeweest omdat we er best wel in de buurt waren tijdens een excursie, heb geen behoefte om ontmoetingsplekken te zien voor mensen die sprookjes geloven.
Dom in Keulen is mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
hij was inderdaad best cool ja, heb hem ook beklommen maar dat was wel VRIJWILLIG, in tegenstelling tot de bezoek aan die moskeequote:
Wat zal het een ongelovige boeien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Laatste keer, het is Imam, met een M, Iman is iets totaal anders.
Genoeg, gezien de 'ongelovige' het neer zet, zal betreffende ook wel het correct willen neerzetten, lijkt me.quote:
'Ik vindt' is 10x belangrijker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg, gezien de 'ongelovige' het neer zet, zal betreffende ook wel het correct willen neerzetten, lijkt me.
iMan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Dude vandaar ook de vraag:quote:
quote:Mis ik hier iets?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Goh, dat noem ik geen aanslag. Die groote puist op je romp......dat noem ik pas een aanslag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nog geen aanslag is gepleegd? Van Gogh is op brute wijze vermoord en jij noemt dat geen aanslag. Ga je schamen! Daarnaast zijn er al verschillende organisaties en personen binnen Nederland actief die een aanslag willen/wilden plegen, maar op het juiste moment zijn tegengehouden door de politie.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:12 schreef star_gazer het volgende:
Ik zou uit gewetensbezwaren / levensovertuiging weigeren in zo'n terreurkelder te stappen
Duh. Wanneer je voor een ander vak naar een museum moet is dat ook verplicht hoor. Het is simpelweg onderdeel van jouw godsdienst vak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat heb ik ook 20x gezegt maar je werd verplicht te gaan door die bosmongolen
Je zou uiteraard ook andere gebedshuizen moeten bezoeken ja. Geen idee of dat nog op de planning staat, maar dat zou wel zo volledig zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slechte LB docent is dat dan als je alleen een moskee moet bezoeken. Bezoek dan alles en wel op vrijwillige basis.
kom op zegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:51 schreef Andyy het volgende:
okay let's see what I've found
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Khaybar
de persoon die de sprookjesboek had geschreven was zelf een terrorist
Want dat is ook echt gebeurd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:58 schreef MASD het volgende:
ZOMGcheck god hier de ongelovige doden
fucking terrorist dat het is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zondvloed
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plagen_van_Egypte
hij is de "voorbeeld" voor de moslims, hoe ze willen zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef MASD het volgende:
[..]
kom op zeggeneralisatie-topics.....
omdat er één zich slecht gedraagd is iedereen schuldig?De westerse maatschappij is in mijn ogen even slecht -danwel slechter-
Ha jij dan lekker in Iran wonenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef MASD het volgende:
[..]
kom op zeggeneralisatie-topics.....
omdat er één zich slecht gedraagd is iedereen schuldig?De westerse maatschappij is in mijn ogen even slecht -danwel slechter-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |