Gecondoleerd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik woon naast een moskee
je mag wel bij mij intrekken. voor mensen die het zo slecht getroffen hebben zorg ik wel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik woon naast een moskee
Mja want als metalhead ben je natuurlijk geen kuddedier. Je bent immers de enige op de wereld die van metal houdt.quote:
Je zou 'ns per ongeluk een debat aangaan met iemand met een andere levensbeschouwing.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Belachelijk zeg.
Ik zo ook hebben geweigerd, weiger met zulke religieuzen in contact te komen. Zeker als het door mn strot wordt gedrukt. Dit geldt ook voor bepaalde Christenen.
tot een debat zou het niet komen lijkt me. deze poster zou het veel te druk hebben met bang om zich heen kijken op zoek naar bomgordelsquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je zou 'ns per ongeluk een debat aangaan met iemand met een andere levensbeschouwing.
allereerst, ik ben geen metalheadquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:35 schreef Pea het volgende:
[..]
Mja want als metalhead ben je natuurlijk geen kuddedier. Je bent immers de enige op de wereld die van metal houdt.Kom op man, ieder mens volgt een 'kudde'. Of je nou breezerslet, yup of metalhead bent maakt geen flikker uit. Mensen zijn nou eenmaal allemaal kuddedieren. Live with it!
Jij bent zeker zo'n 'individu'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
allereerst, ik ben geen metalhead
ten tweede, ik luister wat ik leuk vind, en niet wat bladen en anderen ervan vinden (heb dan ook een brede muzieksmaak) en ik doe niet aan hypes
dus iedereen met lang haar is metal head ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:10 schreef DR878 het volgende:
Je hoofd,
je gitaar,
Je muziekinteresses
Nee je bent geen metalhead![]()
Jij lijkt me echt zon triest mannetje dat dagelijk wordt gepest door mocrotjes en daarom moslims haat?
En voel jij je oh zo machtig met je hoge VWO niveau dat je vanalles kun uitkramen met excuus dat je oh zo slim bent? Dat je alles zogoed denkt te weten wilt nog niet zeggen dat je alles ook daadwerkelijk weet.
Kortzichtige gothic.
wat is je volgende KLB Topic, " ik heb gepraat met een moslim" ?
Jij hebt de betekenis van dat "uitstapje" feilloos begrepen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
dus iedereen met lang haar is metal head ?
het is geen gitaar maar een bas
in m'n muziekinteresses staat GEEN EEN gothic band
en nee in tegendeel, sommige zijn juist aardig tegen me (werk in een snackbar waar wel is wat groepjes hangen), en ik had sowieso al wat tegen moslims![]()
(en ik post hiier amper en dit is m'n eerste klb topic)
Tijdens het martelen van ongelovige vrouwen...quote:
Volgens mij mis jij wat inhoud in je hersenpan... Of hebben die wormen alles opgegeten wat er nog zat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef Emu het volgende:
Moslims
Katholieken
Protestanten
Hindoes
Boedhisten
Jehova's
Sukkelquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef afdak het volgende:
[..]
Tijdens het martelen van ongelovige vrouwen...![]()
Daar gaat inderdaad veel tijd in zitten...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Pea het volgende:
Als ze zich tenminste kunnen losrukken van het slaan van hun vrouwen en het doodknuppelen van ongelovigen natuurlijk...
Ik herhaal: Je zou 'ns per ongeluk een debat aangaan met iemand met een andere levensbeschouwing.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |