Op een woensdag middag naar de moskeequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:42 schreef BottleKid het volgende:
Lijkt mij een verkapt kijk-mij-eens-meedoen-met-de-op-dit-moment-immens-populaire-moslim-bashing-topic.
Ja idd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:42 schreef BottleKid het volgende:
Lijkt mij een verkapt kijk-mij-eens-meedoen-met-de-op-dit-moment-immens-populaire-moslim-bashing-topic.
bij de Amsterdamsestraatwegquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef Triggershot het volgende:
Welke moskee?
Wat heeft jouw bezoek aan de moskee precies met vrouwen te maken?
Moet je eens op vrijdag gaan, veel gezelliger.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op een woensdag middag naar de moskee
dan moest ik 4 uur nakomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik had het ook geweigerd!
Laten zien waar je voor staat
Tijdens wat zeiden ze dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
bij de Amsterdamsestraatweg
en ze zeiden het 200x dat het geloof van de vrede is en vrouwvriendelijk is
Op vrijdag is er tenminste nog wat te doen, ik ken moskeeën die op woensdagmiddag zelfs dicht zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Moet je eens op vrijdag gaan, veel gezelliger.![]()
Tja, dat heet principes. Als je er echt mee zit moet je niet gaan en die 4 uur pakkenquote:
Wat heeft dit plaatje met christenen te maken???quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef zatoichi het volgende:
Gelukkig doen christenen dat soort dingen niet:
[afbeelding]
Uh, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op vrijdag is er tenminste nog wat te doen, ik ken moskeeën die op woensdagmiddag zelfs dicht zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |