Op een woensdag middag naar de moskeequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:42 schreef BottleKid het volgende:
Lijkt mij een verkapt kijk-mij-eens-meedoen-met-de-op-dit-moment-immens-populaire-moslim-bashing-topic.
Ja idd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:42 schreef BottleKid het volgende:
Lijkt mij een verkapt kijk-mij-eens-meedoen-met-de-op-dit-moment-immens-populaire-moslim-bashing-topic.
bij de Amsterdamsestraatwegquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef Triggershot het volgende:
Welke moskee?
Wat heeft jouw bezoek aan de moskee precies met vrouwen te maken?
Moet je eens op vrijdag gaan, veel gezelliger.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op een woensdag middag naar de moskee
dan moest ik 4 uur nakomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik had het ook geweigerd!
Laten zien waar je voor staat
Tijdens wat zeiden ze dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
bij de Amsterdamsestraatweg
en ze zeiden het 200x dat het geloof van de vrede is en vrouwvriendelijk is
Op vrijdag is er tenminste nog wat te doen, ik ken moskeeën die op woensdagmiddag zelfs dicht zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Moet je eens op vrijdag gaan, veel gezelliger.![]()
Tja, dat heet principes. Als je er echt mee zit moet je niet gaan en die 4 uur pakkenquote:
Wat heeft dit plaatje met christenen te maken???quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef zatoichi het volgende:
Gelukkig doen christenen dat soort dingen niet:
[afbeelding]
Uh, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op vrijdag is er tenminste nog wat te doen, ik ken moskeeën die op woensdagmiddag zelfs dicht zijn.![]()
Propaganda vertellen kan ik me nog wel voorstellen, maar zien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:46 schreef Andyy het volgende:
[..]
we kregen een rondleiding en ze lieten ons propaganda zien etc
Ik weet wel waar dat is, ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
bij de Amsterdamsestraatweg
en ze zeiden het 200x dat het geloof van de vrede is en vrouwvriendelijk is
Wat een aansteller ben jij zeg. Dit is juist de kans om je vooroordelen wat te laten nuanceren.quote:
Het zal de Koran zijn geweest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Propaganda vertellen kan ik me nog wel voorstellen, maar zien?
dat heb ik ook 20x gezegt maar je werd verplicht te gaan door die bosmongolenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Belachelijk zeg.
Ik zo ook hebben geweigerd, weiger met zulke religieuzen in contact te komen. Zeker als het door mn strot wordt gedrukt. Dit geldt ook voor bepaalde Christenen.
Die moskee, of dit verhaal?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij broodje aap maar goed
ja toen ik het over de Sharia had en publieke exucuties in islamitische landen konden ze niet veel zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef sieb het volgende:
[..]
Wat een aansteller ben jij zeg. Dit is juist de kans om je vooroordelen wat te laten nuanceren.
Ik wed dat ze heel aardig en gastvrij daar voor je zijn geweest.
En dat je die foto's erbij zet zegt al genoeg hoe jong en onwetend je bent.
TSquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Die moskee, of dit verhaal?
BottleKid houdt van Hoaxes![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:47 schreef dehero het volgende:
[..]
Wat heeft dit plaatje met christenen te maken???![]()
quote:Published on Thursday, October 16, 2003 by the Los Angeles Times
General Casts War in Religious Terms
The top soldier assigned to track down Bin Laden and Hussein is an evangelical Christian who speaks publicly of 'the army of God.'
by Richard T. Cooper
WASHINGTON — The Pentagon has assigned the task of tracking down and eliminating Osama bin Laden, Saddam Hussein and other high-profile targets to an Army general who sees the war on terrorism as a clash between Judeo-Christian values and Satan.
Lt. Gen. William G. "Jerry" Boykin, the new deputy undersecretary of Defense for intelligence, is a much-decorated and twice-wounded veteran of covert military operations. From the bloody 1993 clash with Muslim warlords in Somalia chronicled in "Black Hawk Down" and the hunt for Colombian drug czar Pablo Escobar to the ill-fated attempt to rescue American hostages in Iran in 1980, Boykin was in the thick of things.
Yet the former commander and 13-year veteran of the Army's top-secret Delta Force is also an outspoken evangelical Christian who appeared in dress uniform and polished jump boots before a religious group in Oregon in June to declare that radical Islamists hated the United States "because we're a Christian nation, because our foundation and our roots are Judeo-Christian ... and the enemy is a guy named Satan."
Discussing the battle against a Muslim warlord in Somalia, Boykin told another audience, "I knew my God was bigger than his. I knew that my God was a real God and his was an idol."
"We in the army of God, in the house of God, kingdom of God have been raised for such a time as this," Boykin said last year.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |