abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50658127
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:48 schreef typtypo het volgende:

Dan is die uitstapje toch nog nuttig geweest.
Ik moet dan concluderen dat een boterham met spek kunnen nuttigen in mijn eigen land niet meer vanzelfsprekend is.
Het is nog veel erger om te moeten concluderen dat sommige mensen in dit land dus kennelijk helemaal geen respect hebben voor mensen met een andere cultuur, en die dingen anders zien en anders doen.
Bovendien ben je dan in een moskee. Jij vindt het toch ook niet normaal als iemand bij jou thuis iets gaat doen waar jij het niet mee eens bent, omdat we nu eenmaal in een vrij land leven en dat dus moet kunnen?

"Mijn eigen land" houdt niet in dat jij de regels mag bepalen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_50658212
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:53 schreef Elefes het volgende:

[..]

Het is nog veel erger om te moeten concluderen dat sommige mensen in dit land dus kennelijk helemaal geen respect hebben voor mensen met een andere cultuur, en die dingen anders zien en anders doen.
Bovendien ben je dan in een moskee. Jij vindt het toch ook niet normaal als iemand bij jou thuis iets gaat doen waar jij het niet mee eens bent, omdat we nu eenmaal in een vrij land leven en dat dus moet kunnen?

"Mijn eigen land" houdt niet in dat jij de regels mag bepalen.
het is gewoon proveceren
pi_50658403
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef dehero het volgende:

[..]

Dan ben je ten eerste aan het liegen omdat je het wel van tevoren wist en ten tweede blijkt dat je totaal geen respect voor anderen hebt. Alsof iedereen maar hetzelfde moet denken als jou.
Nou, wat ben jij dan een voorbeeld voor anderen zeg...
Op straat loop jij toch ook niet in je adamskostuum? Ga je dan ook schreeuwen dat het belachelijk is dat je in je eigen land geeneens naakt mag lopen?
Ik ben niet aan het liegen ik ben de grenzen aan het zoeken.
We weten dat moslims niet tegen cartoons kunnen.
Ze kunnen niet tegen varkensvet.
Ze kunnen niet tegen infidel (ongelovigen)
Ze kunnen niet tegen deense vlaggen.
Ze kunnen niet tegen amerikaanse vlaggen.
Ze kunnen niet tegen Israël.
Ze kunnen niet tegen de VS.
Ze kunnen niet tegen militairen in afghanistan.
Ze kunnen niet tegen niet moslims in Thailand.
Ze kunnen niet tegen niet moslims in kasmir.
Ze kunnen niet tegen de vrij wereld.
Ze kunnen niet tegen vrijheid van menigsuiting.
Ze kunnen niet tegen bikini dragrende vrouwen.
Ze kunnen niet tegen vrouwen die zonder hoofddoek over straat gaan.
Ze kunnen niet tegen onderwijs die niet gerelateerd is aan de koran.
Ze kunnen niet tegen enz enz.

Waar kunnen ze wel tegen?

...

Iedereen islamiet dan hebben ze rust.
Dat gaat dus NOOIT gebeuren !

Ik vind dat naturisten ook naakt moeten kunnen lopen en werken als ze dat willen.
Als men hoofddoekjes accepteerd dan moet naaktlopen ook kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door typtypo op 20-06-2007 17:44:53 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_50658409
Op de Hogeschool kon ik een aantal lessen volgen over religie (een aantal verschillende) en daar zaten ook bezoekjes bij aan een moskee en een Hindoetempel o.a. Ben er alleen niet aan toegekomen toen de meneer die ons de boel ging leren tijdens de 1e les begonnen te hypen over allerlei zintuigen en een andere wereld die je alleen kon zien als je die zintuigen genoeg had ontwikkeld. Je zou dan een doel en zo in je leven hebben en een soort van verlichting bereiken.
Na een half uur dat soort dingen aangehoord te hebben ben ik samen met een vriend weggegaan en de vrije studiepunten maar ergens anders vandaan geplukt. Wat theorie over allerlei geloven is prima, gewoon normale feiten, maar alsjeblieft geen bekeringspraatjes.
pi_50658537
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:02 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ik ben niet aan het liegen ik ben de grenzen aan het zoeken.
We weten dat moslims niet tegen cartoons kunnen.
Ze kunnen niet tegen varkensvet.
Ze kunnen niet tegen infidel (ongelovigen)
Ze kunnen niet tegen deense vlaggen.
Ze kunnen niet tegen amerikaanse vlaggen.
Ze kunnen niet tegen Israël.
Ze kunnen niet tegen de VS.
Ze kunnen niet tegen militairen in afghanistan.
Ze kunnen niet tegen niet moslims in Thailand.
Ze kunnen niet tegen niet moslims in kasmir.
Ze kunnen niet tegen de vrij wereld.
Ze kunnen niet tegen vrijheid van menigsuiting.
Ze kunnen niet tegen bikini dragrende vrouwen.
Ze kunnen niet tegen vrouwen die niet zonder hoofddoek over straat gaan.
Ze kunnen niet tegen onderwijs die niet gerelateerd is aan de koran.
Ze kunnen niet tegen enz enz.

Waar kunnen ze wel tegen?

...

Iedereen islamiet dan hebben ze rust.
Dat gaat dus NOOIT gebeuren !

Ik vind dat naturisten ook naakt moeten kunnen lopen en werken als ze dat willen.
Als men hoofddoekjes accepteerd dan moet naaktlopen ook kunnen.
Het ging er om dat je ze binnen een moskee ging provoceren. Als je daar dingen doet waarvan je weet dat ze er niet tegen kunnen, dan moet je dat gewoon niet doen.
Ik mag toch hopen dat als iemand met een hakenkruis op straat gaat lopen je dat ook niet weet te waarderen.
Wat voor de rest in de openbare ruimte gebeurd in Nederland daar hebben ze inderdaad niks over te zeggen en zullen ze zich aan moeten passen aan de Nederlandse normen en waarden...voor zover we die nog hebben dan...
pi_50658641
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:03 schreef xFriendx het volgende:
Op de Hogeschool kon ik een aantal lessen volgen over religie (een aantal verschillende) en daar zaten ook bezoekjes bij aan een moskee en een Hindoetempel o.a. Ben er alleen niet aan toegekomen toen de meneer die ons de boel ging leren tijdens de 1e les begonnen te hypen over allerlei zintuigen en een andere wereld die je alleen kon zien als je die zintuigen genoeg had ontwikkeld. Je zou dan een doel en zo in je leven hebben en een soort van verlichting bereiken.
Na een half uur dat soort dingen aangehoord te hebben ben ik samen met een vriend weggegaan en de vrije studiepunten maar ergens anders vandaan geplukt. Wat theorie over allerlei geloven is prima, gewoon normale feiten, maar alsjeblieft geen bekeringspraatjes.
Dit is dus een schande en ik zou als ik jou was een klacht indienen bij de directie van je school.

Dat ditzelfde degene die na jouw komen bespaard blijft.

Binnen de islam is bekering een verplichting.

Dawa geheten.
Hier een link waar moslims zelf over de tactieken hebben om DAWA uit te voeren zonder dat mensen het in de gaten hebben dat er een poging gedaan wordt ze de sekte in te zuigen.
quote:
Personal contact

It has been proven that one-to-one contact with non-Muslim students in the classroom is the most effective way to share Islam. Personal contact tends to be more informal and invites more questions from non-Muslims. It is advised that brothers work with non-Muslim boys and sisters work with non-Muslim girls.
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:13:19 #107
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_50658709
Goh.. je moest naar een moskee.
Pleeg zelfmoord dan.
Met je groep 8 haat.
pi_50658779
Incorporating Islam into class projects

Some aspects of Islam can be incorporated in school projects. For example, for a speech class, if there is freedom to choose a topic, an Islamic topic should be selected. Similar opportunities can be created in history, social science, writing and other classes.

Remember, it was the Will and help of Allah, Iman (faith) and Muslim creativity that won victories for the Muslims. Schools and campuses are no exceptions as places where Islam can be victorious.
www.jihadwatch.org
pi_50658790
It is highly recommended that all Muslim students carry Dawa flyers in their schoolbags and purses to pass them on to their friends at school. To obtain free Islam brochures for distribution, contact the Islamic Circle of North America (ICNA) at 718-658-1199.

The bottom line

We should use every opportunity to sensitize non-Muslim peers and school staff to Islam and to establish an environment in which everywhere a non-Muslim turns, he notices Islam portrayed in a positive way, is influenced by it and eventually accepts Islam with Allah's guidance, Insha Allah (if God wills).
www.jihadwatch.org
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:16:52 #110
80268 kLowJow
That's Gay
pi_50658832
Typtypo, flikker eens lekker op naar TRU ofzo.
pi_50658924
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:11 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dit is dus een schande en ik zou als ik jou was een klacht indienen bij de directie van je school.

Dat ditzelfde degene die na jouw komen bespaard blijft.

Binnen de islam is bekering een verplichting.

Dawa geheten.
Hier een link waar moslims zelf over de tactieken hebben om DAWA uit te voeren zonder dat mensen het in de gaten hebben dat er een poging gedaan wordt ze de sekte in te zuigen.
[..]

Mwah, hij doelde niet op de Islam met zijn praatjes. Het was gewoon een zootje spiritueel gewauwel waar ik totaal ongevoelig voor ben. Nou ja, ongevoelig, tis slaapverwekkend en je tong valt open van wat voor onzin mensen allemaal slikken. Ik vind die richtlijnen van Christenen en de Islam ook dikke onzin maar toch anders aangezien enige uitleg kan verklaren waarom sommige mensen op een bepaalde manier handelen bij sommige gebeurtenissen. Maar deze vent die deed alsof hij de sleutel naar de Twilight Zone had en daar had ik dus echt even geen zin in. Ik heet tenslotte geen Fox Mulder.
pi_50658962
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:16 schreef kLowJow het volgende:
Typtypo, flikker eens lekker op naar TRU ofzo.
Dit is geen theorie ofzo.
Dit is wat moslims onderling bespreken voor iedereen te lezen.

Jij zal wel weer beweren dat dit door zionisten is opgezet ofzo?
Over truth gesproken ga er zelf maar naar toe.
www.jihadwatch.org
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:23:47 #113
80268 kLowJow
That's Gay
pi_50659080
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:20 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dit is geen theorie ofzo.
Dit is wat moslims onderling bespreken voor iedereen te lezen.

Jij zal wel weer beweren dat dit door zionisten is opgezet ofzo?
Over truth gesproken ga er zelf maar naar toe.
Ja ja, natuurlijk... moslims vs zionisten in hun strijd om werelddominatie. .
pi_50659100
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:19 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Mwah, hij doelde niet op de Islam met zijn praatjes. Het was gewoon een zootje spiritueel gewauwel waar ik totaal ongevoelig voor ben. Nou ja, ongevoelig, tis slaapverwekkend en je tong valt open van wat voor onzin mensen allemaal slikken. Ik vind die richtlijnen van Christenen en de Islam ook dikke onzin maar toch anders aangezien enige uitleg kan verklaren waarom sommige mensen op een bepaalde manier handelen bij sommige gebeurtenissen. Maar deze vent die deed alsof hij de sleutel naar de Twilight Zone had en daar had ik dus echt even geen zin in. Ik heet tenslotte geen Fox Mulder.
Het gaat hierom

Incorporating Islam into class projects

Waarschijnlijk opgezet door een van je moslim klasgenoten of leraar.
Niet met de bedoeling te scholen maar meer met de bedoeling van bekering.
www.jihadwatch.org
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:24:23 #115
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_50659109
Ja maar een gothik hoort ook niet in een moskee.
pi_50659147
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef Relneger18 het volgende:
Ja maar een gothik hoort ook niet in een moskee.
Die hoort op werkbezoek te gaan bij Gillette of iets dergelijks.
pi_50659506
Gelukkig heb ik nooit door die keuze gestaan
pi_50659625
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Die hoort op werkbezoek te gaan bij Gillette of iets dergelijks.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:43:16 #119
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_50661368
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef sieb het volgende:

[..]

Wat een aansteller ben jij zeg. Dit is juist de kans om je vooroordelen wat te laten nuanceren.
Ik wed dat ze heel aardig en gastvrij daar voor je zijn geweest.

En dat je die foto's erbij zet zegt al genoeg hoe jong en onwetend je bent.
hoe onwetend dat jij bent bedoel je.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 19:22:56 #120
145146 Andyy
pi_50662916
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:13 schreef Plots het volgende:
Goh.. je moest naar een moskee.
Pleeg zelfmoord dan.
Met je groep 8 haat.
dude
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:30:29 #121
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50663201
je moest naar de moskee van school en je zoekt een plaatje uit van de oorlogsexecutie van een man uit de west afghaanse hazara stam door de terroristische taliban als voorbeeld?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_50663366
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Tief op met je Chistenen gezeik, alsof dat de directe tegenstelling is van de Islam. Oh je bent tegen de Islam, dan zal je wel een Christen zijn!
Wat hij zegt dus
Ik support gevallen topclubs!
pi_50663912
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef Andyy het volgende:

[..]

nee hoor
alternatief
pi_50664392
Dat verplichte multicul gedoe ook altijd. Ik herinner me dat we op de Katholieke Basisschool waar ik op gezeten heb ook altijd Turkse feestliedjes moesten zingen en eens in de zoveel tijd naar een moskee gingen. Wist ik veel als klein kind.

Moesten ze nou niet meer bij me proberen. Als er een ding is waar ik een daadwerkelijke haat voor heb dan is het wanneer men religie/geloof door m'n strot probeert te rammen, of het nou de Islam of het Christelijke geloof betreft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tuvai.net op 20-06-2007 20:17:13 ]
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:12:09 #125
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_50665135
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat verplichte multicul gedoe ook altijd. Ik herinner me dat we op de Katholieke Basisschool waar ik op gezeten heb ook altijd Turkse feestliedjes moesten dingen en eens in de zoveel tijd naar een moskee gingen. Wist ik veel als klein kind.
ik ding ook altijd liedjes
quote:
Moesten ze nou niet meer bij me proberen. Als er een ding is waar ik een daadwerkelijke haat voor heb dan is het wanneer men religie/geloof door m'n strot probeert te rammen, of het nou de Islam of het Christelijke geloof betreft.
amen
pi_50665412
Belachelijk dat je, in TS zijn geval, er weer voor gestraft zou worden. Nee, niet naar de moskee? Dan maar 4 uurtjes na blijven. Zoals anderen al aangegeven hadden, zouden die 4 uurtjes nablijven niks voorstellen, al was 't maar om jouw statement duidelijk te maken. Maar in feite is het gewoon triest dat je maar mee MOET doen met al die multicul.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 20:23:09 #127
145146 Andyy
pi_50665595
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:47 schreef bersenka het volgende:

[..]

alternatief
kuddedieren
pi_50665644
Ik woon naast een moskee
Noodles
pi_50670247
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik woon naast een moskee
Gecondoleerd.
pi_50678918
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:24 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik woon naast een moskee
je mag wel bij mij intrekken. voor mensen die het zo slecht getroffen hebben zorg ik wel!
  donderdag 21 juni 2007 @ 01:35:20 #131
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_50679309
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:23 schreef Andyy het volgende:

[..]

kuddedieren
Mja want als metalhead ben je natuurlijk geen kuddedier. Je bent immers de enige op de wereld die van metal houdt. Kom op man, ieder mens volgt een 'kudde'. Of je nou breezerslet, yup of metalhead bent maakt geen flikker uit. Mensen zijn nou eenmaal allemaal kuddedieren. Live with it!

En geloof is niet DE oorzaak van alle ellende op de wereld. Intolerantie en kortzichtigheid veroorzaken volgens mij meer ellende dan het geloof in een God. Je mag best ergens in geloven, zolang je maar niet stopt met nadenken... Iets waar jij waarschijnlijk lang geleden mee gestopt bent.

Er zijn zat moslims in de wereld die op een normale manier met hun geloof omgaan, en ik ben er van overtuigd dat een een moskee die haar deuren opent voor een middelbare school dit niet doet om jullie eens even 'lekker te bekeren'.

Maargoed, das misschien lastig te begrijpen voor iemand die zo kortzichtig is als jij.
Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
  Donald Duck held donderdag 21 juni 2007 @ 01:38:15 #132
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50679342
ha, wat een kutschool zeg.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:40:36 #133
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50687663
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Belachelijk zeg .

Ik zo ook hebben geweigerd, weiger met zulke religieuzen in contact te komen. Zeker als het door mn strot wordt gedrukt. Dit geldt ook voor bepaalde Christenen.
Je zou 'ns per ongeluk een debat aangaan met iemand met een andere levensbeschouwing.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:08:56 #134
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_50688508
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je zou 'ns per ongeluk een debat aangaan met iemand met een andere levensbeschouwing.
tot een debat zou het niet komen lijkt me. deze poster zou het veel te druk hebben met bang om zich heen kijken op zoek naar bomgordels
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:11:17 #135
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50688591
Gewoon een pleur schoenen jatten daaro om ze voor lul te zetten en het beeld te bevestigen dat anderen over moslims hebben.

Soort inside job dus
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:15:07 #136
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_50688727
Eigenlijk is het best jammer dat scholieren dingen al niet willen omdat het moet. Dergelijke uitstapjes kunnen erg leerzaam en interessant zijn, zeker als ze er met een wat positievere instelling heen gaan. Maar ja, daar zijn het pubers voor, ik was zelf niet anders op de middelbare school.

Misschien dat ze het toch anders moeten vormgeven. Wij hebben bijvoorbeeld altijd naschoolse activiteiten gehad als bowlen, basketballen, Russisch, rpg spelen, schaken et cetera. Daar moest je er 1 van kiezen en dat 8 weken doen.

Als ze zoiets nou met enkele excursies doen. Dan kiezen ze zelf maar wat ze het leukste vinden en zullen ze misschien met wat minder tegenzin heen gaan. En hebben ze er ook wat meer aan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  FOK!fotograaf donderdag 21 juni 2007 @ 16:45:25 #137
145146 Andyy
pi_50696507
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 01:35 schreef Pea het volgende:

[..]

Mja want als metalhead ben je natuurlijk geen kuddedier. Je bent immers de enige op de wereld die van metal houdt. Kom op man, ieder mens volgt een 'kudde'. Of je nou breezerslet, yup of metalhead bent maakt geen flikker uit. Mensen zijn nou eenmaal allemaal kuddedieren. Live with it!
allereerst, ik ben geen metalhead
ten tweede, ik luister wat ik leuk vind, en niet wat bladen en anderen ervan vinden (heb dan ook een brede muzieksmaak) en ik doe niet aan hypes
pi_50697112
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Andyy het volgende:

[..]

allereerst, ik ben geen metalhead
ten tweede, ik luister wat ik leuk vind, en niet wat bladen en anderen ervan vinden (heb dan ook een brede muzieksmaak) en ik doe niet aan hypes
Jij bent zeker zo'n 'individu'.
Bovendien, deze topic past anders precies in de moslim-bash-hype.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:10:50 #139
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_50697336
Je hoofd,
je gitaar,
Je muziekinteresses

Nee je bent geen metalhead

Jij lijkt me echt zon triest mannetje dat dagelijk wordt gepest door mocrotjes en daarom moslims haat?

En voel jij je oh zo machtig met je hoge VWO niveau dat je vanalles kun uitkramen met excuus dat je oh zo slim bent? Dat je alles zogoed denkt te weten wilt nog niet zeggen dat je alles ook daadwerkelijk weet.

Kortzichtige gothic.

wat is je volgende KLB Topic, " ik heb gepraat met een moslim" ?
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  FOK!fotograaf donderdag 21 juni 2007 @ 19:07:51 #140
145146 Andyy
pi_50700625
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:10 schreef DR878 het volgende:
Je hoofd,
je gitaar,
Je muziekinteresses

Nee je bent geen metalhead

Jij lijkt me echt zon triest mannetje dat dagelijk wordt gepest door mocrotjes en daarom moslims haat?

En voel jij je oh zo machtig met je hoge VWO niveau dat je vanalles kun uitkramen met excuus dat je oh zo slim bent? Dat je alles zogoed denkt te weten wilt nog niet zeggen dat je alles ook daadwerkelijk weet.

Kortzichtige gothic.

wat is je volgende KLB Topic, " ik heb gepraat met een moslim" ?
dus iedereen met lang haar is metal head ?
het is geen gitaar maar een bas
in m'n muziekinteresses staat GEEN EEN gothic band
en nee in tegendeel, sommige zijn juist aardig tegen me (werk in een snackbar waar wel is wat groepjes hangen), en ik had sowieso al wat tegen moslims
(en ik post hiier amper en dit is m'n eerste klb topic )
pi_50702136
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef Andyy het volgende:

[..]

dus iedereen met lang haar is metal head ?
het is geen gitaar maar een bas
in m'n muziekinteresses staat GEEN EEN gothic band
en nee in tegendeel, sommige zijn juist aardig tegen me (werk in een snackbar waar wel is wat groepjes hangen), en ik had sowieso al wat tegen moslims
(en ik post hiier amper en dit is m'n eerste klb topic )
Jij hebt de betekenis van dat "uitstapje" feilloos begrepen.
Het wordt nogeens ondersteund door begrippen als DAWA.

Wist je daarvan?

Hoe voelt het nou dat je "onderbuik gevoelens" gestaaft worden met echte bewijzen?

Het zijn dus geen onderbuik gevoelens maar serieuze gedachten die ook nog eens blijken te kloppen.
www.jihadwatch.org
pi_50702320
Moslims
Katholieken
Protestanten
Hindoes
Boedhisten
Jehova's
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:00:35 #143
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_50702322
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tijdens wat zeiden ze dat?
Tijdens het martelen van ongelovige vrouwen...
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_50708050
Zit je op het Niftarlake College?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50709120
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef Emu het volgende:
Moslims
Katholieken
Protestanten
Hindoes
Boedhisten
Jehova's
Volgens mij mis jij wat inhoud in je hersenpan... Of hebben die wormen alles opgegeten wat er nog zat?
  Redactie Frontpage donderdag 21 juni 2007 @ 23:05:38 #146
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50709944
Ik moest vroeger ooit eens van aardrijkskunde naar de moskee in de Bijlmer. Ja, moskee in de Bijlmer ja. Man, het leek wel een moslimreservaat! En toen was dat geleuter al van vreedzaam geloof. En we slikten alles voor zoeten koek, wantr het was ver voor 9/11! Was in 1996 geloof ik...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:09:31 #147
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_50721680
Mja want iedereen weet dat alle moslims zich constant te pletter vliegen tegen elk flatgebouw dat ze tegenkomen.
Als ze zich tenminste kunnen losrukken van het slaan van hun vrouwen en het doodknuppelen van ongelovigen natuurlijk...
Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
pi_50721711
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef afdak het volgende:

[..]

Tijdens het martelen van ongelovige vrouwen...
Sukkel
pi_50723709
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:09 schreef Pea het volgende:
Als ze zich tenminste kunnen losrukken van het slaan van hun vrouwen en het doodknuppelen van ongelovigen natuurlijk...
Daar gaat inderdaad veel tijd in zitten...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:06:22 #150
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50723804
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Andyy het volgende:

-bla-
Ik herhaal: Je zou 'ns per ongeluk een debat aangaan met iemand met een andere levensbeschouwing.

En ik vermeld er dit keer bij, om je minne kukel een beetje te helpen: dat is sarcastisch bedoeld, ja.
pi_50724435
Hey Poeperds, Islam bestaat langer dan NA 11 sept 2001.

Waarom gelijk dat gebash en geklaag, wees blij dat er in Nederland (nog) geen aanslag is gepleegd.

Moslims zijn tolereant in NL, was dat niet zo dan was hier allang een aanslag gepleegd na al dat gebash van Wilders en weet ik allemaal wie. En nee, de enige referentie die de meste hebben zijn Mo.B en een malloot als Samir.A Wowowow . Kijk verder dan jullie neus lang is.

Xenofobie heerst!!! en Hypo's van hier tot Tokyo!

NB: Niet alle kansjongeren zijn Moslims.!! Maar ach hoe leg ik dat uit aan kuikentjes die bang zijn van de Islam.

Duh, ik verwacht toch ook niet dat al die kaalkopjes en Hitler wannabees Christenenen zijn.?

TS, kruip uit je schimmel kamer en socialiseer je.
pi_50724899
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Pippo_plus het volgende:
Hey Poeperds, Islam bestaat langer dan NA 11 sept 2001.

Waarom gelijk dat gebash en geklaag, wees blij dat er in Nederland (nog) geen aanslag is gepleegd.

Moslims zijn tolereant in NL, was dat niet zo dan was hier allang een aanslag gepleegd na al dat gebash van Wilders en weet ik allemaal wie. En nee, de enige referentie die de meste hebben zijn Mo.B en een malloot als Samir.A Wowowow . Kijk verder dan jullie neus lang is.

Xenofobie heerst!!! en Hypo's van hier tot Tokyo!

NB: Niet alle kansjongeren zijn Moslims.!! Maar ach hoe leg ik dat uit aan kuikentjes die bang zijn van de Islam.

Duh, ik verwacht toch ook niet dat al die kaalkopjes en Hitler wannabees Christenenen zijn.?

TS, kruip uit je schimmel kamer en socialiseer je.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:59:15 #153
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_50725705
Toch maar gaan omdat ze dreigen dat je het dubbel in moet halen

Voor zover ik weet kan een school je niet verplichten te gaan, en dus ook niet na laten blijven als je niet gaat

Hoop dat het gezellig was
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 13:01:17 #154
145146 Andyy
pi_50725769
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Pippo_plus het volgende:
inderdaad, je hebt amper kansjongeren die moslim zijn
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:01:21 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50725771
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:59 schreef Catkiller het volgende:
Toch maar gaan omdat ze dreigen dat je het dubbel in moet halen

Voor zover ik weet kan een school je niet verplichten te gaan, en dus ook niet na laten blijven als je niet gaat

Hoop dat het gezellig was
Tuurlijk wel. Het is gewoon onderdeel van het curriculum.
Als ik jouw lerares was, snotaap, had je de hak in mijn avatar allang op je wang gehad.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 13:04:41 #156
145146 Andyy
pi_50725881
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef koningdavid het volgende:
Zit je op het Niftarlake College?
vanwaar die persoonlijeke vraag, boeit dat wat ?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:07:46 #157
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50725986
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef Andyy het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef Floripas het volgende:
Als ik jouw lerares was, snotaap, had je de hak in mijn avatar allang op je wang gehad.
pi_50726111
Bweheheh, de TS zit op een christelijke school.
pi_50726324
Belachelijk dat je er verplicht heen moet. Wat dacht je van de psyschische schade naderhand? Zijn er al mensen bij je in de klas die gesluierd komen?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:41:01 #160
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_50727158
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Het is gewoon onderdeel van het curriculum.
Als jij mijn lerares was had je iets anders in je gehad voor je iets met die hak kon doen

Het is een buitenschoolse activiteit, hoe willen ze je daar tot verplichten dan
[/quote]
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:41:51 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50727193
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Als jij mijn lerares was had je iets anders in je gehad voor je iets met die hak kon doen

Het is een buitenschoolse activiteit, hoe willen ze je daar tot verplichten dan
Er staat dat het onderdeel was van godsdienstles.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:47:29 #162
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_50727404
Het lijkt me nog steeds sterk dat het verplicht is hoor

Mij hadden ze iig niet mee gekregen als ik niet zou willen, als TS er hetzelfde over dacht hadden die 4 uur hem ook niks kunnen schelen

TS, je bent een slappe zak
[/quote]
pi_50727459
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef Andyy het volgende:

[..]

Nee, was gewoon benieuwd. Ik ben ook Maarssenaar, dus vandaar.

Maar never mind...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:51:40 #164
80268 kLowJow
That's Gay
pi_50727563
Gaat het trouwens om een basisschool of om een middelbare school?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:53:13 #165
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50727623
Ik ruik allochtonenvlees in dit topic.

Snel, zuiveren, anders valt TS flauw.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:53:41 #166
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_50727643
Opleiding: VWO
[/quote]
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:55:07 #167
80268 kLowJow
That's Gay
pi_50727704
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef Catkiller het volgende:
Opleiding: VWO
Dat meen je niet! .

Maar ok, ook op het VWO geldt er doorgaans natuurlijk gewoon een aanwezigheidsplicht.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:55:54 #168
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50727736
Als je te mieterig bent om gewoon even te gaan kijken dan hoor je inderdaad niet op het VWO.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 14:11:09 #169
145146 Andyy
pi_50728279
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef Catkiller het volgende:
Het lijkt me nog steeds sterk dat het verplicht is hoor

Mij hadden ze iig niet mee gekregen als ik niet zou willen, als TS er hetzelfde over dacht hadden die 4 uur hem ook niks kunnen schelen

TS, je bent een slappe zak
ik had geen zin om 4 uur te pennen
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 14:12:02 #170
145146 Andyy
pi_50728322
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]
ja dan waren je knieën kapot en was er een aangifte tegen je gedaan wegens poging tot doodslag
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:13:14 #171
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50728374
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Andyy het volgende:

[..]

ja dan waren je knieën kapot en was er een aangifte tegen je gedaan wegens poging tot doodslag
Wow, internet-toughie. Te zwak om naar de moskee te gaan, maar sterk genoeg om een vrouw te slaan. Jij bent echt het beste van alle werelden. Welke ouwe conrector moest je pijpen om te worden toegelaten tot het VWO?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:14:47 #172
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50728428
Gewoon gaan, leer je vijand kennen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 14:20:56 #173
145146 Andyy
pi_50728619
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wow, internet-toughie. Te zwak om naar de moskee te gaan, maar sterk genoeg om een vrouw te slaan. Jij bent echt het beste van alle werelden. Welke ouwe conrector moest je pijpen om te worden toegelaten tot het VWO?
allereerst, ik ben niet seksistisch, ik heb de recht om zelfverdediging te gebruiken
en dat jij nou jaloers bent dat je maar VMBO hebt gedaan
en ik ben wel mee gegaan, lastig heh lezen ?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:22:27 #174
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50728668
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Andyy het volgende:

[..]

allereerst, ik ben niet seksistisch, ik heb de recht om zelfverdediging te gebruiken
en dat jij nou jaloers bent dat je maar VMBO hebt gedaan
Heb je al besloten aan welke universiteit je gaat studeren?
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 14:24:37 #175
145146 Andyy
pi_50728750
economie studeren en dan Commando worden
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:25:41 #176
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50728791
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef Andyy het volgende:
economie studeren en dan Commando worden
Wat een ontzettend goed idee voor iemand die het al dun door de broek loopt bij aanblik van een minaret.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 14:37:59 #177
145146 Andyy
pi_50729252
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat een ontzettend goed idee voor iemand die het al dun door de broek loopt bij aanblik van een minaret.
hoe fucking triest kan je zijn ?:')
ik vind het alleen bullshit, meer niet
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:40:55 #178
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50729361
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:37 schreef Andyy het volgende:

[..]

hoe fucking triest kan je zijn ?:')
ik vind het alleen bullshit, meer niet
Wacht maar tot je college van me krijgt. Dan piep je wel anders.
pi_50729368
Dit topic is triest. Moslims heersen.
pi_50729414
Belachelijk.

Ben je ook wel eens naar een kerk of synagoge geweest met school?

Nee natuurlijk niet alleen izzzlam moet gepromoot worden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:42:53 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50729437
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Belachelijk.

Ja, zeker, we zijn bij alle grote stromingen langsgeweest met Aardrijkskunde.
pi_50729445
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wacht maar tot je college van me krijgt. Dan piep je wel anders.
College van je krijgt

Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50729465
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, zeker, we zijn bij alle grote stromingen langsgeweest met Aardrijkskunde.
Met aardrijkskunde had jij het over religies?
Enne... ik vroeg het aan TS.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:45:13 #184
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50729516
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Met aardrijkskunde had jij het over religies?
Ja, want ik zat op een uitermate seculiere school. Niks godsdienstles, niks slappe maatschappijleer. Religie is onderdeel van de geografische spreiding van mensen die nog in sprookjes geloven, dat werk.
pi_50729715
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, want ik zat op een uitermate seculiere school. Niks godsdienstles, niks slappe maatschappijleer. Religie is onderdeel van de geografische spreiding van mensen die nog in sprookjes geloven, dat werk.
Tegenwoordig helaas niet meer
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 14:51:50 #186
145146 Andyy
pi_50729720
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Belachelijk.

nee we zijn inderdaad niet naar een synagoge of kerk geweest nee
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:52:41 #187
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50729755
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Andyy het volgende:

[..]

Maar je zit op een christelijke school.
pi_50729929
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

De islam is geen sprookje.
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 15:03:14 #189
145146 Andyy
pi_50730123
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar je zit op een christelijke school.
ik ga er dan ook vanaf
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 15:04:21 #190
145146 Andyy
pi_50730175
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef Geqxon het volgende:

[..]

maar de Koran wel een sprookjesboek
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:04:36 #191
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50730191
quote:

[..]

I beg to differ.

Mooi epos, die Koran, maar zullen we nu weer gewoon plantjes ontleden en sterren bestuderen?
pi_50730250
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:04 schreef Andyy het volgende:

[..]

maar de Koran wel een sprookjesboek
Infidel!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:07:31 #193
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50730286
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Andyy het volgende:

[..]

ik ga er dan ook vanaf
Verstandig. Het is louter geldverspilling.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:08:20 #194
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50730320
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Infidel!!
In fidel castro's maag is een zilveren dollar aangetroffen.
pi_50730747
Wat allemaal 'sociaal gewenste' reacties hier zeg Sneu! Leer zelf je mening vormen!
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:19:24 #196
80268 kLowJow
That's Gay
pi_50730832
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef BrokenToe het volgende:
Wat allemaal 'sociaal gewenste' reacties hier zeg Sneu! Leer zelf je mening vormen!
Een eigen mening dient per definitie asociaal te zijn?
pi_50730845
Naar een moskee moeten. Alleen daarom zou ik al weigeren.

TS zit op een "zwarte" school?
pi_50730860
quote:

[..]

Dat is waar. Een sprookje heeft normaal gesproken nog enige logische opbouw en vertelt een verhaal.
In tegenstelling tot de onzinbrei die in de knoran staan gekalkt.
pi_50730882
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Andyy het volgende:

[..]

Goh, waarom verbaast dat me nu helemaal niets?

Maar ja, het moet politiek correct zijn he?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:23:08 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50730989
Maar je bent dus nog nooit naar een synagoge geweest? Dat lijkt me voor een christelijke school net zo relevant. Heb je al eens gevraagd waarom niet? En wat was de reden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')