Wat een ontzettend goed idee voor iemand die het al dun door de broek loopt bij aanblik van een minaret.quote:

hoe fucking triest kan je zijn ?:')quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een ontzettend goed idee voor iemand die het al dun door de broek loopt bij aanblik van een minaret.

Wacht maar tot je college van me krijgt. Dan piep je wel anders.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
hoe fucking triest kan je zijn ?:')
ik vind het alleen bullshit, meer niet

Ja, zeker, we zijn bij alle grote stromingen langsgeweest met Aardrijkskunde.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Belachelijk.
Ben je ook wel eens naar een kerk of synagoge geweest met school?
Nee natuurlijk nietalleen izzzlam moet gepromoot worden.

College van je krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wacht maar tot je college van me krijgt. Dan piep je wel anders.![]()

Met aardrijkskunde had jij het over religies?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zeker, we zijn bij alle grote stromingen langsgeweest met Aardrijkskunde.

Ja, want ik zat op een uitermate seculiere school. Niks godsdienstles, niks slappe maatschappijleer. Religie is onderdeel van de geografische spreiding van mensen die nog in sprookjes geloven, dat werk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Met aardrijkskunde had jij het over religies?

Tegenwoordig helaas niet meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, want ik zat op een uitermate seculiere school. Niks godsdienstles, niks slappe maatschappijleer. Religie is onderdeel van de geografische spreiding van mensen die nog in sprookjes geloven, dat werk.

nee we zijn inderdaad niet naar een synagoge of kerk geweest neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Belachelijk.
Ben je ook wel eens naar een kerk of synagoge geweest met school?
Nee natuurlijk nietalleen izzzlam moet gepromoot worden.

Maar je zit op een christelijke school.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Andyy het volgende:
[..]
nee we zijn inderdaad niet naar een synagoge of kerk geweest nee![]()

De islam is geen sprookje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, want ik zat op een uitermate seculiere school. Niks godsdienstles, niks slappe maatschappijleer. Religie is onderdeel van de geografische spreiding van mensen die nog in sprookjes geloven, dat werk.

ik ga er dan ook vanafquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar je zit op een christelijke school.

I beg to differ.quote:

Een eigen mening dient per definitie asociaal te zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef BrokenToe het volgende:
Wat allemaal 'sociaal gewenste' reacties hier zegSneu! Leer zelf je mening vormen!

Dat is waar. Een sprookje heeft normaal gesproken nog enige logische opbouw en vertelt een verhaal.quote:

Goh, waarom verbaast dat me nu helemaal niets?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Andyy het volgende:
[..]
nee we zijn inderdaad niet naar een synagoge of kerk geweest nee![]()

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |