abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 15:58:55 #51
145146 Andyy
pi_50656527
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Devrim_ het volgende:
TS is gewoon een kneus die door allochtonen word gepest
nee hoor
pi_50656534
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Buitendam het volgende:
Die eerste foto waarbij die vrouw wordt geëxecuteerd is een fragment van een documentaire. Die was niet zo gek lang geleden op België 1.. Nou, dat heeft natuurlijk weinig met Islam te maken. Dat was in Afghanistan in de tijd dat de Taliban daar nog de dienst uit maakte. Staat helemaal los van het bezoek naar de moskee, maar ik vind het wel belachelijk dat je niet mag weigeren
Natuurlijk mag je niet weigeren
Ik mag toch ook geen Wiskunde les oid weigeren
pi_50656552
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef Andyy het volgende:

[..]

nee hoor
*checkt fotoboek

sure
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 15:59:35 #54
145146 Andyy
pi_50656554
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Om toch maar even aan het beeld te voldoen:

In de naam van Allah aan alle moslims:

Wegens het zwartmaken van een moskee, Islam te bashen en nog wat gebull is een fatwa besloten aan het adres van Andy te Maarsen:

[afbeelding]

Gelieve snel te afhandelen, wegens schema.
pi_50656579
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Buitendam het volgende:
Die eerste foto waarbij die vrouw wordt geëxecuteerd is een fragment van een documentaire. Die was niet zo gek lang geleden op België 1.. Nou, dat heeft natuurlijk weinig met Islam te maken. Dat was in Afghanistan in de tijd dat de Taliban daar nog de dienst uit maakte. Staat helemaal los van het bezoek naar de moskee, maar ik vind het wel belachelijk dat je niet mag weigeren
Gelul. Is een deel van je opvoeding om over andere religies en culturen iets te leren. Wat kan je er nou op tegen hebben? Je kan toch even luisteren naar wat zo'n kerel te vertellen heeft? Het is niet dat ze je direct willen bekeren oid. Gewoon een beetje interesse tonen in andere culturen.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:00:48 #56
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_50656596
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:59 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je niet weigeren
Ik mag toch ook geen Wiskunde les oid weigeren
Is toch een bezoekje buiten de school? Als je met maatschappijleer een jeugdgevangenis bezoekt (doen aardig wat scholen in Nederland) moet je toch ook niet persé mee?
Dit, dus.
pi_50656622
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is toch een bezoekje buiten de school? Als je met maatschappijleer een jeugdgevangenis bezoekt (doen aardig wat scholen in Nederland) moet je toch ook niet persé mee?
CKV gaat toch ook veelal buiten de school?
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:02:50 #58
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_50656670
Als het verplicht was zou ik al niet gaan.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:03:23 #59
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_50656683
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

CKV gaat toch ook veelal buiten de school?
Ja oke, maar dat valt dan weer meer onder huiswerk, vind ik. Het is gewoon een kans waarop je iets 'nieuws' kan gaan bekijken. Heb je daar geen zin in en blijf je er liever weg, ook goed.
Dit, dus.
pi_50656690
en het christendom dan
'god bestaat'
pi_50656710
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Tief op met je Chistenen gezeik, alsof dat de directe tegenstelling is van de Islam. Oh je bent tegen de Islam, dan zal je wel een Christen zijn!
Zo dom zijn bijna alle moslims. Die denken nog steeds dat iedereen in Europa en Amerika christen is en dat die daarom allemaal tegen moslims zijn.
Alsof alle christenen tegen moslims zijn.
Is meer projectie van moslims, zo van "als wij hun haten, zullen zei vast ons ook haten".
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:04:23 #62
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_50656712
De school werkt gewoon mee aan het ronselen van Jihad-strijdertjes.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_50656729
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja oke, maar dat valt dan weer meer onder huiswerk, vind ik. Het is gewoon een kans waarop je iets 'nieuws' kan gaan bekijken. Heb je daar geen zin in en blijf je er liever weg, ook goed.
Ik weet nu niet waarvoor het bezoekje precies was, maar als het verplicht is, is het gewoon de regel, wil je er onderuit, prima, volg je principes, mijn principes zijn mij wel 4 uur waard.
pi_50656826
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:03 schreef vaudej het volgende:
en het christendom dan
'god bestaat'
?
Daamnn wat is dat erg dat ze zeggen dat god bestaat daarom is het misschien ook een religie?
(Nee, ik ben zelf verre van gristelijk of wat dan ook, ik ben geloofloos )
pi_50656846
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:08 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

?:')
Daamnn wat is dat erg dat ze zeggen dat god bestaat daarom is het misschien ook een religie?
(Nee, ik ben zelf verre van gristelijk of wat dan ook, ik ben geloofloos )
Is ook een geloof...
pi_50656888
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:08 schreef dehero het volgende:

[..]

Is ook een geloof...
fundamentalistisch atheisme
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_50656890
geloof probeert je een beeld , leefstijl , visie op de wereld aan te dringen terwijl je opgroeit.

dit kan nooit goed zijn , het beste is als je eigen keuzes maakt terwijl je opgroeit en alle aspecten van het leven tegenkomt , en dat lukt niet als het geloof de meeste verbiedt en zegt het beter te weten .

als je sinds kinds af aan op opgroeit met de gedachte alles is voorbepaalt , die gast boven regelt het wel allemaal , gods wil is de weg bla bla , leidt alleen tot niks , omdat je gods woord als gelijk beschouwt en er niet over valt te praten.

leidt alleen maar tot bekrompenheid, en je bent makkelijker te beinvloeden, kijk naar het midden-oosten ze slaan elkaar de hersenen in voor , macht , controle over de gebieden, geld , familie belangen, vetes uit het verleden die uitgevochten worden......waar komt god daar in voor , uit de naam van god vechten , maar dan uiteindelijk vechten voor "aardse" zaken als geld en macht.

god wordt misbruikt waar die zelf bij staat , als die bestaan zou hebben , zou dit nooit mogen gebeuren ik weet niet waar mensen naar op zoek zijn , maar god zul je nooit vinden. alleen de echte aard van mensen zul je tegenkomen.

woensdag 20 juni 2007 @ 16:09:57 #68
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_50656912
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef B_TRAVEN het volgende:
Ik zou ook gewoon niet weigeren, gewoon effe erin gaan en stiekem een beetje spugen, 't liefst op de koran. die heidenen verdienen toch niet anders?
ik liet een kauwgompje achter
pi_50656919
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik weet nu niet waarvoor het bezoekje precies was, maar als het verplicht is, is het gewoon de regel, wil je er onderuit, prima, volg je principes, mijn principes zijn mij wel 4 uur waard.
Mee eens. Of je staat ergens voor of je staat niet ergens voor, maar hou je aan je principes.
pi_50656939
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:09 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

pi_50656958
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:09 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?
Je doet nu precies waar je de moslims van beschuldigt, het niet respecteren van anderen.

En nee, ik ben geen moslim.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 16:12:17 #72
145146 Andyy
pi_50656962
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

de godsdienst ( ) leraar vond het "leuk" om een bezoekje te doen bij een moskee
pi_50657009
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef dehero het volgende:

[..]

Zo dom zijn bijna alle moslims. Die denken nog steeds dat iedereen in Europa en Amerika christen is en dat die daarom allemaal tegen moslims zijn.
Alsof alle christenen tegen moslims zijn.
Is meer projectie van moslims, zo van "als wij hun haten, zullen zei vast ons ook haten".
Ik vind het vooral dom dat zoveel Nederlanders denken dat wij niet christelijk zijn. Aan het hoofd van ons land staat een christelijke partij, het merendeel van de Nederlanders is christelijk, onze complete cultuur, gewoontes en maatschappij is gebaseerd op het christendom, ook die van jou!

Bovendien worden er met name oorlogen gevoerd tegen islamitische landen op dit moment, met name door de VS; een land met een christelijke geloofsovertuiging. Maar het is wel een oorlog waarin wij Nederlanders meevechten!

En je zegt wel dat je het dom vind van alle moslims dat ze denken dat alle christenen tegen moslims zijn, maar zelf doe je precies hetzelfde met die uitspraak...
pi_50657021
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef Andyy het volgende:

[..]

Heb je mijn reactie wel gelezen/begrepen?
pi_50657027
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef Andyy het volgende:

[..]

je moet er heen gaan met een instelling om er wat van op te steken , hoe meer je van geloof weet , des te meer munitie je hebt om de discussie aan te gaan.

kennis is macht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')