nee hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Devrim_ het volgende:
TS is gewoon een kneus die door allochtonen word gepest

Natuurlijk mag je niet weigerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Buitendam het volgende:
Die eerste foto waarbij die vrouw wordt geëxecuteerd is een fragment van een documentaire. Die was niet zo gek lang geleden op België 1.. Nou, dat heeft natuurlijk weinig met Islam te maken. Dat was in Afghanistan in de tijd dat de Taliban daar nog de dienst uit maakte. Staat helemaal los van het bezoek naar de moskee, maar ik vind het wel belachelijk dat je niet mag weigeren![]()

quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om toch maar even aan het beeld te voldoen:
In de naam van Allah aan alle moslims:
Wegens het zwartmaken van een moskee, Islam te bashen en nog wat gebull is een fatwa besloten aan het adres van Andy te Maarsen:
[afbeelding]
Gelieve snel te afhandelen, wegens schema.

Gelul. Is een deel van je opvoeding om over andere religies en culturen iets te leren. Wat kan je er nou op tegen hebben? Je kan toch even luisteren naar wat zo'n kerel te vertellen heeft? Het is niet dat ze je direct willen bekeren oid. Gewoon een beetje interesse tonen in andere culturen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef Buitendam het volgende:
Die eerste foto waarbij die vrouw wordt geëxecuteerd is een fragment van een documentaire. Die was niet zo gek lang geleden op België 1.. Nou, dat heeft natuurlijk weinig met Islam te maken. Dat was in Afghanistan in de tijd dat de Taliban daar nog de dienst uit maakte. Staat helemaal los van het bezoek naar de moskee, maar ik vind het wel belachelijk dat je niet mag weigeren![]()

Is toch een bezoekje buiten de school? Als je met maatschappijleer een jeugdgevangenis bezoekt (doen aardig wat scholen in Nederland) moet je toch ook niet persé mee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je niet weigeren
Ik mag toch ook geen Wiskunde les oid weigeren

CKV gaat toch ook veelal buiten de school?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is toch een bezoekje buiten de school? Als je met maatschappijleer een jeugdgevangenis bezoekt (doen aardig wat scholen in Nederland) moet je toch ook niet persé mee?

Ja oke, maar dat valt dan weer meer onder huiswerk, vind ik. Het is gewoon een kans waarop je iets 'nieuws' kan gaan bekijken. Heb je daar geen zin in en blijf je er liever weg, ook goed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
CKV gaat toch ook veelal buiten de school?![]()

Zo dom zijn bijna alle moslims. Die denken nog steeds dat iedereen in Europa en Amerika christen is en dat die daarom allemaal tegen moslims zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:58 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Tief op met je Chistenen gezeik, alsof dat de directe tegenstelling is van de Islam. Oh je bent tegen de Islam, dan zal je wel een Christen zijn!

Ik weet nu niet waarvoor het bezoekje precies was, maar als het verplicht is, is het gewoon de regel, wil je er onderuit, prima, volg je principes, mijn principes zijn mij wel 4 uur waard.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat valt dan weer meer onder huiswerk, vind ik. Het is gewoon een kans waarop je iets 'nieuws' kan gaan bekijken. Heb je daar geen zin in en blijf je er liever weg, ook goed.

?quote:

Is ook een geloof...quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:08 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
?:')
Daamnn wat is dat erg dat ze zeggen dat god bestaatdaarom is het misschien ook een religie?
![]()
(Nee, ik ben zelf verre van gristelijk of wat dan ook, ik ben geloofloos)

fundamentalistisch atheismequote:

ik liet een kauwgompje achterquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef B_TRAVEN het volgende:
Ik zou ook gewoon niet weigeren, gewoon effe erin gaan en stiekem een beetje spugen, 't liefst op de koran. die heidenen verdienen toch niet anders?

Mee eens. Of je staat ergens voor of je staat niet ergens voor, maar hou je aan je principes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet nu niet waarvoor het bezoekje precies was, maar als het verplicht is, is het gewoon de regel, wil je er onderuit, prima, volg je principes, mijn principes zijn mij wel 4 uur waard.

Mag ik je aanraken?quote:

de godsdienst (quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet nu niet waarvoor het bezoekje precies was, maar als het verplicht is, is het gewoon de regel, wil je er onderuit, prima, volg je principes, mijn principes zijn mij wel 4 uur waard.

Ik vind het vooral dom dat zoveel Nederlanders denken dat wij niet christelijk zijn. Aan het hoofd van ons land staat een christelijke partij, het merendeel van de Nederlanders is christelijk, onze complete cultuur, gewoontes en maatschappij is gebaseerd op het christendom, ook die van jou!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef dehero het volgende:
[..]
Zo dom zijn bijna alle moslims. Die denken nog steeds dat iedereen in Europa en Amerika christen is en dat die daarom allemaal tegen moslims zijn.
Alsof alle christenen tegen moslims zijn.![]()
Is meer projectie van moslims, zo van "als wij hun haten, zullen zei vast ons ook haten".![]()

Heb je mijn reactie wel gelezen/begrepen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
de godsdienst () leraar vond het "leuk" om een bezoekje te doen bij een moskee

je moet er heen gaan met een instelling om er wat van op te steken , hoe meer je van geloof weet , des te meer munitie je hebt om de discussie aan te gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
de godsdienst () leraar vond het "leuk" om een bezoekje te doen bij een moskee
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |