geef eens 1 quote waar ik dat zeg?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:11 schreef dehero het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
Je doet nu precies waar je de moslims van beschuldigt, het niet respecteren van anderen.
En nee, ik ben geen moslim.
Nee, je staat echt voor je principes op deze manierquote:
Vast niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je mijn reactie wel begrepen?
Ik ben zelf christen en weet heel goed dat het merendeel van de Nederlanders helemaal niet christelijk is. Het CDA is ook niet echt heel christelijk (CU wel) en ja...de maatschappij is gebasseerd op de 10 geboden uit de bijbel, maar dat wil nog niet zeggen dat de westerse maatschappij een oorlog voert tegen moslims.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral dom dat zoveel Nederlanders denken dat wij niet christelijk zijn. Aan het hoofd van ons land staat een christelijke partij, het merendeel van de Nederlanders is christelijk, onze complete cultuur, gewoontes en maatschappij is gebaseerd op het christendom, ook die van jou!
Bovendien worden er met name oorlogen gevoerd tegen islamitische landen op dit moment, met name door de VS; een land met een christelijke geloofsovertuiging. Maar het is wel een oorlog waarin wij Nederlanders meevechten!
En je zegt wel dat je het dom vind van alle moslims dat ze denken dat alle christenen tegen moslims zijn, maar zelf doe je precies hetzelfde met die uitspraak...
Je beweert dat (ok bijna) alle moslims dom zijn, en dat het de project is van moslims.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef dehero het volgende:
[..]
Zo dom zijn bijna alle moslims. Die denken nog steeds dat iedereen in Europa en Amerika christen is en dat die daarom allemaal tegen moslims zijn.
Alsof alle christenen tegen moslims zijn.![]()
Is meer projectie van moslims, zo van "als wij hun haten, zullen zei vast ons ook haten".![]()
Met bijna geef ik al aan dat ik niet iedere moslim over dezelfde kam scheer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je beweert dat (ok bijna) alle moslims dom zijn, en dat het de project is van moslims.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:22 schreef kLowJow het volgende:
Maar goed, uiteindelijk ben je gewoon braaf met shool naar de moskee gegaan, heb je daar braaf je schoentjes uitgedaan en braaf geluisterd naar wat die enge meneren te vertellen hadden?
True, volgens mij gebruiken de moslims het graag als excuus, maar anderzijds is het ook lastig om ze daar ongelijk in te geven; het is wel zo dat het leger van de VS in die landen zit, en niet andersom; dat waren enkel aanslagen. Goed het is niet de bedoeling van de VS om de moslims te bekeren lijkt me.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:17 schreef dehero het volgende:
[..]
Ik ben zelf christen en weet heel goed dat het merendeel van de Nederlanders helemaal niet christelijk is. Het CDA is ook niet echt heel christelijk (CU wel) en ja...de maatschappij is gebasseerd op de 10 geboden uit de bijbel, maar dat wil nog niet zeggen dat de westerse maatschappij een oorlog voert tegen moslims.
Dat moslims dat zeggen zie ik meer als zichzelf in een slachtofferrol duwen en excuses verzinnen om christenen aan te vallen.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:22 schreef kLowJow het volgende:
Maar goed, uiteindelijk ben je gewoon braaf met shool naar de moskee gegaan, heb je daar braaf je schoentjes uitgedaan en braaf geluisterd naar wat die enge meneren te vertellen hadden?
nou blijft er een burka dragende vrouw eraan plakken waardoor haar burka scheurt en haar lichaam in het openbaar wordt gezien , wordt ze vermoordt -eerwraak-quote:
Ja, je bent stoer hoor...quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:38 schreef typtypo het volgende:
Ik had een flinke boterham met vet druipend spek mee naar binnen genomen en een spoor van vies stinkend varkensvet door die moskee getrokken en als je erop aangesproken zou worden dan zeg je " dan ga ik het wel buiten opeten."![]()
Inderdaad. Respect is ver te zoeken hierquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef dehero het volgende:
[..]
Ja, je bent stoer hoor...![]()
En als ze dan een keer iets doen wat jij niet leuk vind moeten ze meteen het land uit.![]()
Nee hoor dan kon ik claimen dat ik niets van af wist en dat ik geleerd had dat moslims niet tegen varkensvet kunnen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef dehero het volgende:
[..]
Ja, je bent stoer hoor...![]()
En als ze dan een keer iets doen wat jij niet leuk vind moeten ze meteen het land uit.![]()
Tja, de meeste fok bezoekers lopen allemaal elkaar na te schreeuwen en ook zonder enige zelfreflectie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef Elefes het volgende:
[..]
Inderdaad. Respect is ver te zoeken hier![]()
Dan ben je ten eerste aan het liegen omdat je het wel van tevoren wist en ten tweede blijkt dat je totaal geen respect voor anderen hebt. Alsof iedereen maar hetzelfde moet denken als jou.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:48 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee hoor dan kon ik claimen dat ik niets van af wist en dat ik geleerd had dat moslims niet tegen varkensvet kunnen.
Dan is die uitstapje toch nog nuttig geweest.
Ik moet dan concluderen dat een boterham met spek kunnen nuttigen in mijn eigen land niet meer vanzelfsprekend is.
Trieste conclusie en tijd om wakker te worden en je klasgenoten ook wakker te schudden door een flinke rel te ontketenen.
Ik denk dat in elk gebedshuis dit niet echt welkom is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:48 schreef typtypo het volgende:
[..]Ik moet dan concluderen dat een boterham met spek kunnen nuttigen in mijn eigen land niet meer vanzelfsprekend is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |