Nee hoor, liever nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een eigen mening dient per definitie asociaal te zijn?
niet echt, het was inderdaad belachelijk,andere klassen met een andere LB docent hoefden niets te bezoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
Naar een moskee moeten. Alleen daarom zou ik al weigeren.
TS zit op een "zwarte" school?
Nog geen aanslag is gepleegd? Van Gogh is op brute wijze vermoord en jij noemt dat geen aanslag. Ga je schamen! Daarnaast zijn er al verschillende organisaties en personen binnen Nederland actief die een aanslag willen/wilden plegen, maar op het juiste moment zijn tegengehouden door de politie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Pippo_plus het volgende:
Hey Poeperds, Islam bestaat langer dan NA 11 sept 2001.
Waarom gelijk dat gebash en geklaag, wees blij dat er in Nederland (nog) geen aanslag is gepleegd.
-Verder links geblaat-
Slechte LB docent is dat dan als je alleen een moskee moet bezoeken. Bezoek dan alles en wel op vrijwillige basis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:28 schreef Andyy het volgende:
niet echt, het was inderdaad belachelijk,andere klassen met een andere LB docent hoefden niets te bezoeken
Theo lokte het wel uit met zijn grove praat over van alles en iedereen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nog geen aanslag is gepleegd? Van Gogh is op brute wijze vermoord en jij noemt dat geen aanslag. Ga je schamen! Daarnaast zijn er al verschillende organisaties en personen binnen Nederland actief die een aanslag willen/wilden plegen, maar op het juiste moment zijn tegengehouden door de politie.
ben al de dom in Keulen ingeweest omdat we er best wel in de buurt waren tijdens een excursie, heb geen behoefte om ontmoetingsplekken te zien voor mensen die sprookjes geloven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slechte LB docent is dat dan als je alleen een moskee moet bezoeken. Bezoek dan alles en wel op vrijwillige basis.
De Dom is tof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
ben al de dom in Keulen ingeweest omdat we er best wel in de buurt waren tijdens een excursie, heb geen behoefte om ontmoetingsplekken te zien voor mensen die sprookjes geloven.
Dus al in een kerk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
ben al de dom in Keulen ingeweest omdat we er best wel in de buurt waren tijdens een excursie, heb geen behoefte om ontmoetingsplekken te zien voor mensen die sprookjes geloven.
Dom in Keulen is mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
hij was inderdaad best cool ja, heb hem ook beklommen maar dat was wel VRIJWILLIG, in tegenstelling tot de bezoek aan die moskeequote:
Wat zal het een ongelovige boeien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Laatste keer, het is Imam, met een M, Iman is iets totaal anders.
Genoeg, gezien de 'ongelovige' het neer zet, zal betreffende ook wel het correct willen neerzetten, lijkt me.quote:
'Ik vindt' is 10x belangrijker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg, gezien de 'ongelovige' het neer zet, zal betreffende ook wel het correct willen neerzetten, lijkt me.
iMan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Dude vandaar ook de vraag:quote:
quote:Mis ik hier iets?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Goh, dat noem ik geen aanslag. Die groote puist op je romp......dat noem ik pas een aanslag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nog geen aanslag is gepleegd? Van Gogh is op brute wijze vermoord en jij noemt dat geen aanslag. Ga je schamen! Daarnaast zijn er al verschillende organisaties en personen binnen Nederland actief die een aanslag willen/wilden plegen, maar op het juiste moment zijn tegengehouden door de politie.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:12 schreef star_gazer het volgende:
Ik zou uit gewetensbezwaren / levensovertuiging weigeren in zo'n terreurkelder te stappen
Duh. Wanneer je voor een ander vak naar een museum moet is dat ook verplicht hoor. Het is simpelweg onderdeel van jouw godsdienst vak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat heb ik ook 20x gezegt maar je werd verplicht te gaan door die bosmongolen
Je zou uiteraard ook andere gebedshuizen moeten bezoeken ja. Geen idee of dat nog op de planning staat, maar dat zou wel zo volledig zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slechte LB docent is dat dan als je alleen een moskee moet bezoeken. Bezoek dan alles en wel op vrijwillige basis.
kom op zegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:51 schreef Andyy het volgende:
okay let's see what I've found
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Khaybar
de persoon die de sprookjesboek had geschreven was zelf een terrorist
Want dat is ook echt gebeurd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:58 schreef MASD het volgende:
ZOMGcheck god hier de ongelovige doden
fucking terrorist dat het is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zondvloed
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plagen_van_Egypte
hij is de "voorbeeld" voor de moslims, hoe ze willen zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef MASD het volgende:
[..]
kom op zeggeneralisatie-topics.....
omdat er één zich slecht gedraagd is iedereen schuldig?De westerse maatschappij is in mijn ogen even slecht -danwel slechter-
Ha jij dan lekker in Iran wonenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:55 schreef MASD het volgende:
[..]
kom op zeggeneralisatie-topics.....
omdat er één zich slecht gedraagd is iedereen schuldig?De westerse maatschappij is in mijn ogen even slecht -danwel slechter-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |