Daar was ik gisteren al bang voor. Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:27 schreef Desii het volgende:
Werkelijk waar.... terror gaaat dus niet door
Brian nodigt Cora uit en Japio is weer blij(dit is zo makkelijk)
Flegmatisme is hier niet op zijn plaats!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar was ik gisteren al bang voor. Jammer maar helaas.
Overdwars met al haar gewicht op zijn hoofd gaan liggen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Cora heeft de magische formule om Japio stil te houden tijdens het slapen. Iemand een ideetje?![]()
VOL zijn huub aars likkende jostie's die het verschil tussen een programma en realiteit niet meer weten. Ik heb daar wel eens gekeken maar de onzin die ze daar uitkramen daar werd ik nog misselijker van dan van jaap die gebukt staat. !quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Overdwars met al haar gewicht dikke reet op zijn hoofd gaan liggen?
Linsey...is dat niet dat kleine meisje van die 'kamper-familie' die Wifebeater, Jaap en Natasja constant schreven?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een fotocollage gekregen van ene Linsey.
[afbeelding]
130? Ik meen toch echt dat Eric er nog maar 30 over had na het bellen met Marielle.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:43 schreef farceman het volgende:
Ongeloofelijk dat Brian weer wegkomt en beschermd wordt door achter.
En waarom wordt er niet opgetreden ,door achter, over het jatten van de contactpunten van Eric.
Brian heeft 130 punten van Eric gejat en gaat hier nu Cora mee uitnodigen van een voortrekkerij allemaal.
Hier scoor jij soepel Deminsquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:41 schreef demins het volgende:
[..]
Flegmatisme is hier niet op zijn plaats!![]()
Klopt, en die waren verdwenen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
130? Ik meen toch echt dat Eric er nog maar 30 over had na het bellen met Marielle.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:41 schreef tipsch het volgende:
Wat een ongelooflijke stakkers daar bij de redactie![]()
![]()
![]()
Eerder had hij er ook al 100 gejat vertelde Ericquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
130? Ik meen toch echt dat Eric er nog maar 30 over had na het bellen met Marielle.
Vast een uitspraak van Natasia ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Ik snap de TT niet.
Ook al last van Brianismequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie middag mensen. even belangriijk maar offtopic
Ik wil gaarne mijn excuus aanbieden voor mijn grove mond. Wellicht kan het wat genuanceerder.
Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet de enige ben die scheld. Ook de moderaters zelf kunnen er wat van. Tevens ook de mede fokkers. Ik realiseer me dat ik zeer grof kan zijn. Het is dan wel MIJN mening, maar ik snap dat het wellicht overkomt alsof ik een of ander aggressief monster ben.
Ik wil graag positief doen over de kooi, maar dat is moeilijk. Logisch, er gebeurt weinig positiefs in de kooi. Verder zou ik het dan ook waarderen als meer mensen hier ELKAAR meer in de waarde laten, ook dat geld voor mij zelf maar ook anderen.
Gert je Boodschap was duidelijk en zal me aanpassen aan het Fok Forum.
Gewoon jezelf blijven hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik wil gaarne mijn excuus aanbieden voor mijn grove mond. Wellicht kan het wat genuanceerder.
Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet de enige ben die scheld. Ook de moderaters zelf kunnen er wat van. Tevens ook de mede fokkers. Ik realiseer me dat ik zeer grof kan zijn. Het is dan wel MIJN mening, maar ik snap dat het wellicht overkomt alsof ik een of ander aggressief monster ben.
Ik wil graag positief doen over de kooi, maar dat is moeilijk. Logisch, er gebeurt weinig positiefs in de kooi. Verder zou ik het dan ook waarderen als meer mensen hier ELKAAR meer in de waarde laten, ook dat geld voor mij zelf maar ook anderen.
Wat ik niet snap. Ze moeten iedere dag op een lijst invullen hoeveel punten ze hebben en wat ze die dag hebben ontvangen/uitgegeven. Dan zou toch heel snel zichtbaar moeten zijn bij de redactie als Brian die 30 gestolen punten gaat gebruiken. Brian moet dat ook weten. Kennelijk weet hij dat de redactie hem niets doet, anders zou hij de punten niet gejat hebben.quote:
Maak je niet druk man, zolang het tegen Brian is vindik het prima !quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Is dat zo dan die steen....?? Zo jah...misschien dan toch terecht dat ik de personen in kwestie de grond in boor..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:42 schreef Mika25 het volgende:
Als Cora slim is (wat ik betwijfel), dan laat ze tijdens het bezoek vallen dat er vanochtend een steen door haar ruit gegooid is, dan heeft de groep weer een reden om Wifebeater daar op af te rekenen
Wat schreef Nicolaas?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
Jaap leest een brief voor en besluit met de mededeling dat de brief van Nicolaas was.
Huub: "Onze Nicolaas?"
Jaap: "Ja"
Lieke, lachend: "Had je nou maar geluisterd hè?"
Huub: "Ja, maar ik zat ook mijn brief te lezen"
Natasja heeft al meerdere malen toegegeven dat ze met punten sjoemelt, maar ja, kindje van God.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat ik niet snap. Ze moeten iedere dag op een lijst invullen hoeveel punten ze hebben en wat ze die dag hebben ontvangen/uitgegeven. Dan zou toch heel snel zichtbaar moeten zijn bij de redactie als Brian die 30 gestolen punten gaat gebruiken. Brian moet dat ook weten. Kennelijk weet hij dat de redactie hem niets doet, anders zou hij de punten niet gejat hebben.
Zoals ik een heel stuk eerder zei: De wet zegt zolang je zegt IK vind mag je technisch alles zeggen. Het is geen generalisering of wat dan ook ...maar jah..fok maakt zijn regels nou eenmaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef farceman het volgende:
[..]
Maak je niet druk man, zolang het tegen Brian is vindik het prima !
Ik mocht van gert , Brian geeneens een Antiliaan noemen ...zelfs bij de tien vandaag site noemen ze hem constant zo.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
KZ, wat zie ik nou ineens in het hoekje van de 2e cap in de OP
Dank je JOrisquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:55 schreef SiRojK het volgende:
Mooie OP kz..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
OP aangepast
Wat grappig is aangezien hij niet eens een Antilliaan isquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef farceman het volgende:
Maak je niet druk man, zolang het tegen Brian is vindik het prima !
Ik mocht van gert , Brian geeneens een Antiliaan noemen ...zelfs bij de tien vandaag site noemen ze hem constant zo.
Plagiaat dus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
om een beetje een wij gevoel te hebben ;-) ( en de cap is geen eens van mij)
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een brief van Bianca uit Enschede. Na het lezen zegt hij : "Ik denk dat Bianca te dicht bij de vuurwerkfabriek woonde, toen die ontplofte"
Ow nee wat is hij dan volgens jou?? Ik ken zijn moeder, hij is idd geen volbloed. Hij spreekt Papiumentu, scheld en doet antiliaans. Komt van Bonaire (is volgens mij al 200.000.000.000 jaar een eiland voor de kust van zuid amerika, geruled door NL...maar word de ANTILLEN genoemd. dus jah...volgens mij is die toch echt antiliaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
.
Wat grappig is aangezien hij niet eens een Antilliaan is
Hij is 25% Antilliaan, ben je dan een Antilliaan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Ow nee wat is hij dan volgens jou?? Ik ken zijn moeder, hij is idd geen volbloed.
Leuke manier om op een fan brief te reageren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een brief van Bianca uit Enschede. Na het lezen zegt hij : "Ik denk dat Bianca te dicht bij de vuurwerkfabriek woonde, toen die ontplofte"
Ze legt er nu netjes iets voor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef SiRojK het volgende:
B,B,B,B,B,B,B,BILLETJES!!!!!!
[afbeelding]
Je kat ziet er toch erg Japans uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij is 25% Antilliaan, ben je dan een Antilliaan?
Ik ben 50% fins, 25% japans en 25% frans, maar niemand heeft mij ooit aangezien voor een Japanner...
Ik denk dat het geen fijne brief was.... en ook niet van een fan dus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Leuke manier om op een fan brief te reageren.![]()
Laat Gert maar lullen! Daar is hij moderator voor...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[u]Hij steelt, bedreigt, bedriegt en verdraaid anders wel alles ! [/u]Oh sorry dat is dan wel dicriminatie , hahahaquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat grappig is aangezien hij niet eens een Antilliaan is
Ze heeft gisteren een doos nieuwe kleding gekregen, en blijkbaar hebben de bewoners geen inspraak in wat voor kleding ze dragen. Zo moest Sylvia altijd van die tuttige jurkjes aandoen, en Huub ziet er regelmatig gewoon belachelijk uit...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:01 schreef ozewiesewoze het volgende:
Lieke gaat er ook steeds hoeriger uitzien helaas... Ik mag haar niet zo ( al vind ik het prettig dat ze duidelijk meer hersencellen benut dan de andere dames in het huis) maar vind het irritant dat ze nu ook al Amanda-look-a-like begint te worden.
Die kleding krijgen ze van de redactie en moeten ze dragen. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:01 schreef ozewiesewoze het volgende:
Lieke gaat er ook steeds hoeriger uitzien helaas... Ik mag haar niet zo ( al vind ik het prettig dat ze duidelijk meer hersencellen benut dan de andere dames in het huis) maar vind het irritant dat ze nu ook al Amanda-look-a-like begint te worden.
Mikado is toch ook Japans?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kat ziet er toch erg Japans uit.![]()
Hallo. Er hoeft niet zo'n heisa gemaakt te worden als je één opmerking krijgt. En zeker niet hier. Doe dat dan in de FB, als je nog vragen of opmerkingen hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zoals ik een heel stuk eerder zei: De wet zegt zolang je zegt IK vind mag je technisch alles zeggen. Het is geen generalisering of wat dan ook ...maar jah..fok maakt zijn regels nou eenmaal.
Daarbij brian is nou eenmaal een antiliaan,..van bloed.
Op die foto heb je anders wel spleetogen als een japanner...;)quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ben 50% fins, 25% japans en 25% frans, maar niemand heeft mij ooit aangezien voor een Japanner...
Ze zeggen het ook heel vaak... Jammer dat we dit aan moeten doen, ze vinden het niet altijd leuk, ook laten ze sommige kleding gewoon hangenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef Mika25 het volgende:
Ze heeft gisteren een doos nieuwe kleding gekregen, en blijkbaar hebben de bewoners geen inspraak in wat voor kleding ze dragen. Zo moest Sylvia altijd van die tuttige jurkjes aandoen, en Huub ziet er regelmatig gewoon belachelijk uit...
Nee daar heb je gelijk in...maar hij profileerd zich als antiliaan, en nog belangrijker...je bloed zegt geen moer..dat kan je aan mij zien (ben geadopteerd uit een warm land) maar ben hier opgegroeid dus ben een echte kaaskop. Brian heeft lange tijd op bonaire gewoond dus is antilaans opgegroeid. Is verder niks mis mee trouwens hoor. Heb zelf ook een tijdje op Bonaire gewoont vandaar dat ik zijn mams ken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die 'fan' schrijft vaker brieven naar Huub. Taalkundig klopt er niet veel van, en heel veel de schrijfvouten. Inhoudelijk niets te melden. Huub heeft eerder al een keer geroepen dat ze wat hem betreft wel mocht ophouden met schrijven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen fijne brief was.... en ook niet van een fan dus.
OnT: Fucking Hell wat een heerlijk wij gevoelquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo. Er hoeft niet zo'n heisa gemaakt te worden als je één opmerking krijgt. En zeker niet hier. Doe dat dan in de FB, als je nog vragen of opmerkingen hebt.
Nogmaals: af en toe een "pissige" post is geen enkel probleem. Alleen jij ging página's achter elkaar door met schelden, tieren en bedreigen. Dat was wat te veel van het "goede". Laten we weer on topic gaan.
ok, dat is waar, ze krijgen die kleding. Was ik even vergeten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze zeggen het ook heel vaak... Jammer dat we dit aan moeten doen, ze vinden het niet altijd leuk, ook laten ze sommige kleding gewoon hangen
pfff gelukkig ik hoor het ook net.... Japie verteld nu een ander verhaal tegen H&L, dan tegen Amandaquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
Japio is dus echt nog pissed. Japio: Brian is schijninteger, zijn hele verhaal klopt niet.
Prima Gert. doen we. Gezellig. On topic, waarom werkt Palma er nog steeds in godsnaam.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo. Er hoeft niet zo'n heisa gemaakt te worden als je één opmerking krijgt. En zeker niet hier. Doe dat dan in de FB, als je nog vragen of opmerkingen hebt.
Nogmaals: af en toe een "pissige" post is geen enkel probleem. Alleen jij ging página's achter elkaar door met schelden, tieren en bedreigen. Dat was wat te veel van het "goede". Laten we weer on topic gaan.
Ze zat Lieke af te kraken en dat beviel hem niet (dacht ik te horen..)quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 'fan' schrijft vaker brieven naar Huub. Taalkundig klopt er niet veel van, en heel veel de schrijfvouten. Inhoudelijk niets te melden. Huub heeft eerder al een keer geroepen dat ze wat hem betreft wel mocht ophouden met schrijven.
Begrijp zowiezo niet waarom 'fans' naar de bewoners schrijven met opmerkingen van "die en die deugt niet", "pas of voor..." etc. Totaal kansloos, Huub is volwassen (in theoriequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef Desii het volgende:
Ze zat Lieke af te kraken en dat beviel hem niet (dacht ik te horen..)
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Prima Gert. doen we. Gezellig. On topic, waarom werkt Palma er nog steeds in godsnaam.
Tja, een beetje z`n eigen schuld. Jaap doet regelmatig net alsof ie 'Jaap van Otterloo' is, en dan heb je altijd wel mensen die dat geloven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef Desii het volgende:
wahaha, wat lachen wat Japie nu verteld... dat Japie eventueel al getrouwd is.
Respect dat je naar dat gebrabbel kan luisteren met twee verschrikkelijke stemmen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber geeft Natasja het advies een dikke laag sambal op een broodje van Japio te doen, die hete van de zus van Natasja. Goeie grap vindt ze zelf, en het is geen fucken met eten.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:16 schreef Desii het volgende:
wahaha, wat lachen wat Japie nu verteld... dat Japie eventueel al getrouwd is.
Op VOL waren ze er vanochtend over bezig... daar leest dgk dus ook![]()
Als Peet of Disana er niet zijn, offer ik me op. Doe het echt niet voor mijn lol.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef BarryK het volgende:
[..]
Respect dat je naar dat gebrabbel kan luisteren met twee verschrikkelijke stemmen.
Dat begrijp ik.... respect hoor!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Peet of Disana er niet zijn, offer ik me op. Doe het echt niet voor mijn lol.
Hoezo eigen schuld? Wat maakt hem het uit, hij lacht er alleen om... Hij heet gewoon niet zo, dus wat willen ze hem maken.. Het enige dat hij kan krijgen is problemen doordat hij soms verhaaltjes ondertekend door Jaap van Otterlo onder het verhaal te zetten, maar ook Jaap van Otterlo is een pseudoniem volgens mij en dus kan hij het gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tja, een beetje z`n eigen schuld. Jaap doet regelmatig net alsof ie 'Jaap van Otterloo' is, en dan heb je altijd wel mensen die dat geloven.
Hahhaha.. Die rijdt die Toerak zo tegen de muur aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja belt met de FEBO dat ze toch echt wil autorijden. Ze heeft binnenkort 4 maanden haar rijbewijs en nog geen meter gereden.
Is haar Touareg nu nog niet afgeleverd? Schande!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja belt met de FEBO dat ze toch echt wil autorijden. Ze heeft binnenkort 4 maanden haar rijbewijs en nog geen meter gereden.
Brian vertelde ooit dat ie in Breukelen is geboren, en op zij achtste jaar naar Bonaire vertrok. Op zijn achttiende kwam ie terug naar Nederland.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow nee wat is hij dan volgens jou?? Ik ken zijn moeder, hij is idd geen volbloed. Hij spreekt Papiumentu, scheld en doet antiliaans. Komt van Bonaire (is volgens mij al 200.000.000.000 jaar een eiland voor de kust van zuid amerika, geruled door NL...maar word de ANTILLEN genoemd. dus jah...volgens mij is die toch echt antiliaan
hhhh
Mooie cap.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Wahahha, Jaap heeft een vlieg 'gevangen':
[afbeelding]
Top capquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Wahahha, Jaap heeft een vlieg 'gevangen':
[afbeelding]
Triootje!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Fijn, ik stoorde me er ook nogal aan...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik wil gaarne mijn excuus aanbieden voor mijn grove mond. ...
Wat zei Huub ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:30 schreef Gert het volgende:
Haha, Palma nog even lekker geïrriteerd door de opmerking van Huub.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:30 schreef SiRojK het volgende:
Ze mist alleen nog een bezem en een hoed:
[afbeelding]
Dat hij graag op de hoogte gehouden wil worden van eventuele strubbelingen tussen haar en het personeel.quote:
Wederom een bewijs van de bijna vervolmaakte terugtrekking in haar eigen realiteit,waardoor er buiten niets meer bestaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens Natasja staat de tijd niet stil in DGK, maar in de buitenwereld wel.![]()
Vroeg ik gisteren ook -> Is de redactie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:47 schreef rece het volgende:
Waar staat FEBO voor buiten de tent waar je grillburgers koopt?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hij graag op de hoogte gehouden wil worden van eventuele strubbelingen tussen haar en het personeel.
Palma: "Jij bent één van de miljonairs.... als ik er zélf niet meer aankom dan klop ik wel bij je aan."
Huub: "Nee, ik hoor het sowiesó graag, als er dingen spelen bij het personeel."
Palma voelt zich duidelijk op haar pik getrapt cq gekleineerd (zo'n toon aanslaan tegen het Hoofd Huishouding cq Beheerder van de Villa!). Ze wil weer wat terugzeggen, maar Jaap breekt in het gesprek in, en Palma loopt weg.
Achter, de buren, de snackbar, kortom de redactie op het terrein.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:47 schreef rece het volgende:
Waar staat FEBO voor buiten de tent waar je grillburgers koopt?
Je zou het idd zomaar gaan denken..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef farceman het volgende:
Las bij VOL dat Natasja pek en veren heeft besteld, terwijl eerder honing en veren idee van huub verboden werd door achter...!?
Je zou zo maar kunnen denken dat achter partijdig is.....?????
quote:
Zijn we daar nou nog steeds mee bezig?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef BarryK het volgende:
Fontein gaat aan... nieuwe bewoner ????
betekent nog niet dat het ook komtquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef farceman het volgende:
Las bij VOL dat Natasja pek en veren heeft besteld, terwijl eerder honing en veren idee van huub verboden werd door achter...!?
Je zou zo maar kunnen denken dat achter partijdig is.....?????
DEminnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssssquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef BarryK het volgende:
Fontein gaat aan... nieuwe bewoner ????
IK moet zeggen dat ik dat wel waardeer van Brian. IKzelf kus elke avond mn plantenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
WB kust de fotocollage van Amanda. Die gast is echt van het pad af.
Ik mijn lief.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK moet zeggen dat ik dat wel waardeer van Brian. IKzelf kus elke avond mn planten![]()
Niet elke fontein die aangaat is Demins...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
DEminnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssss![]()
![]()
![]()
Hij moet er gewoon per ongeluk even over struikelen, en dan met de volle 180 kilo er bovenop vallenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:06 schreef farceman het volgende:
Waarom gaat Jaap , Brian zijn gitaartje nu niet verstoppen en afpakken?
Omdat dat niet van achter mag waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:06 schreef farceman het volgende:
Waarom gaat Jaap , Brian zijn gitaartje nu niet verstoppen en afpakken?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:10 schreef demins het volgende:
Eric Satie: Trois Gymnopédies 1
Voor er vragen komen...
WTF, net gepostquote:
quote:
Brian is zijn talent als componist aan het ontwikkelen. zoeken.quote:
Tot het onmogelijke is niemand gehouden!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Als Demins dat kan raden , is hij een genie.
Terwijl jij je fonteintje toch ook aardig mee spuit! Het is gewoon niet eerlijk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
Potverdorie........................ heb ik net onderzoek gedaan en het gepost, krijgt die spuitfontein de eer![]()
je hebt gelijk; ere wie ere toekomt. Goed werk KZ!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:14 schreef kleinzusje het volgende:
Potverdorie........................ heb ik net onderzoek gedaan en het gepost, krijgt die spuitfontein de eer![]()
BAN !!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:16 schreef demins het volgende:
[..]
Terwijl jij je fonteintje toch ook aardig mee spuit! Het is gewoon niet eerlijk...![]()
GERT: Kleinkusje vraagt oom een BAN!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
BAN !!!!![]()
ps. MIjn fontein spuit niet alleen bij nieuwe bewoners![]()
ps 2. Ik kus mn ex bewoner nooit, na mn getong met een plant, hij is allergies
De moderatie is meedogenloos vandaag!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
[SC # 156] Zwiepen en Zwappen zonder te klappen.
![]()
ok, meesterquote:
Je doet alsof aan elkaar zaten als ware het twee Maagdenburger halve bollen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef STAP01 het volgende:
Nathanael en Patricia zijn uit elkaar!!!!!!
huhquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
Je doet alsof aan elkaar zaten als ware het twee Maagdenburger halve bollen!![]()
Zo te zien heeft hij het bijna uit... Dat wordt terror geblazen!quote:
Nice capquote:
Maagdenburger halve bollen zijn twee losse halve bollen van sterk materiaal die tegen elkaar aan worden gehouden, waarna de ruimte binnen de zo ontstane bol vacuüm wordt gezogen. Door de luchtdruk op het buitenoppervlak is dit een stabiele configuratie. De configuratie wordt wel aangeduid als Maagdenburger bol.quote:
Hij neemt z'n vak in ieder geval serieus.quote:
Fair enoughquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia belt Patricia (kapster). Het blijkt dat ze haar relatie met Nathanael heeft verbroken, hij had te veel dingen die hij echt zelf maar moet oplossen.
aja, nu je het zegt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef demins het volgende:
[..]
Maagdenburger halve bollen zijn twee losse halve bollen van sterk materiaal die tegen elkaar aan worden gehouden, waarna de ruimte binnen de zo ontstane bol vacuüm wordt gezogen. Door de luchtdruk op het buitenoppervlak is dit een stabiele configuratie. De configuratie wordt wel aangeduid als Maagdenburger bol.
De naam komt van een proef die Otto van Guericke 1657 in de plaats Maagdenburg uitvoerde. Zestien paarden waren niet in staat de twee bolhelften van elkaar te scheiden. Van Guericke demonstreerde zo de enorme kracht van de luchtdruk, die het gevolg is van de atmosfeer en de zwaartekracht van de aarde.
Mooi gekopieerd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:41 schreef demins het volgende:
[..]
Maagdenburger halve bollen zijn twee losse halve bollen van sterk materiaal die tegen elkaar aan worden gehouden, waarna de ruimte binnen de zo ontstane bol vacuüm wordt gezogen. Door de luchtdruk op het buitenoppervlak is dit een stabiele configuratie. De configuratie wordt wel aangeduid als Maagdenburger bol.
De naam komt van een proef die Otto van Guericke 1657 in de plaats Maagdenburg uitvoerde. Zestien paarden waren niet in staat de twee bolhelften van elkaar te scheiden. Van Guericke demonstreerde zo de enorme kracht van de luchtdruk, die het gevolg is van de atmosfeer en de zwaartekracht van de aarde.
Poker?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef ericahysterica het volgende:
ik vraag me af .........zou japio ook de pokerles van vanavond gaan verstieren?
oh hans hondekop ja toffe peer hoor.....vooral toen hij huub een gekneusde rib beuktequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef CoT het volgende:
Amanda en Brain vinden Hans een toffe man
Hans de box leraar
Ze moeten er voor zorgen dat Brian een avondje kookt zodat Jaap met het eten kan kloten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef SiRojK het volgende:
Brian denkt dat hij het leuk gaat vinden de terror van Jaap
Kun je mooi hun referentiekader aan aflezen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef CoT het volgende:
Amanda en Brain vinden Hans een toffe man
Hans de box leraar
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze moeten er voor zorgen dat Brian een avondje kookt zodat Jaap met het eten kan kloten.
Haarextensions bestellen en net doen alsof ze van Amanda's haren zijn geknipt terwijl ze aan het slapen was.
Kijken of ie het dan nog leuk vindt.
Van Amanda moeten ze sowieso al die kappersspullen wegmaken..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze moeten er voor zorgen dat Brian een avondje kookt zodat Jaap met het eten kan kloten.
Haarextensions bestellen en net doen alsof ze van Amanda's haren zijn geknipt terwijl ze aan het slapen was.
Kijken of ie het dan nog leuk vindt.
Plus het feit dat er een paar brede beveiligingsmannen paraat staat om hem af te voeren, dreigt Brian door te slaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef Yollie het volgende:
Brian weet dat hij zijn agressie kan handelen, ja zou ik ook kunnen als ik onder de pammetjes zit en de hand van God boven je hebt.
Najah, ik geloofde daar best in, tot gisteravond... gedaald naar -10quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:00 schreef Yollie het volgende:
Brian weet dat hij zijn agressie kan handelen, ja zou ik ook kunnen als ik onder de pammetjes zit en de hand van God boven je hebt.
Misschien weet jij meer...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen fijne brief was.... en ook niet van een fan dus.
Dat is gewoon een heel bizar soort van zelfreflectie. De anderen reflecteren alles wat jij niet bent en jij reflecteert dat weer als jou eigen verdiensten. Zoiets.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:04 schreef riri het volgende:
Dat Ban clubje heeft echt het idee dat ze heel bijzonder zijn....ze betitelen zichzelf als slim,krachtig,sterk en beschrijven Jaap,Lieke en Huub als dom,zwak,initiatiefloos en weet ik al niet meer.
Hoe is het mogelijk dat ze zichzelf zo bijzonder vinden terwijl ze dat absoluut niet zijn.
Je voelt zelfs niet eens een beetje schuldbesef en diepe schaamte nadat Cora vannacht op een politiekantoor heeft moeten overnachten door toedoen van Brian....
Net zoiets als Eric die zijn ongewenste post in de hens steekt en Natasia die het verscheurt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:06 schreef FdW het volgende:
Misschien weet jij meer...
Blijft het feit dat het onbeschoft is zo te reageren, en het geeft de mentaliteit van die over het paard geworpen dwergmarmot duidelijk weer; wie iets doet of schrijft wat hem niet bevalt....![]()
ja...en blijkbaar komt dat doordat ze daar zo opgesloten zitten en totaal geen aktie krijgen op hun handelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is gewoon een heel bizar soort van zelfreflectie. De anderen reflecteren alles wat jij niet bent en jij reflecteert dat weer als jou eigen verdiensten. Zoiets.
Het is nog lang geen schoolvakantie toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Cheyenne vertrekt morgen naar SU.
nou...die kaaklijn is anders typisch van een vrouw hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:07 schreef SiRojK het volgende:
Zo lijkt Lieke wel op een man met een pruik.. Door die donkere vlekken op haar gezicht lijkt het wel een beetje op beharing:
[afbeelding]
Barbie als sloerie, dan toch zeker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef SiRojK het volgende:
Amanda zit daar echt als een barbie!
Jij bent idd als onder een steenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:10 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap totaal niet waar ze naartoe zijn geweest.. Japie Yung?, ik voel me echt als onder een steen
???quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
natas was een nieuw vriendje kijken achter in een nieuwvriendje catalogus
Jah, voelde me al zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij bent idd als onder een steenHuub vertelde dat hij met Japio naar Yab Yum wil gaan .....
catalagusquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:24 schreef 2live het volgende:
brian; lieke vindt het niet erg dat ze zo onbeschoft wordt behandeld.
a; ze is ook zo gemaakt
b; overdreven
Ik vraag me serieus af of hij in het 'normale leven' wel enige vorm van realiteitszin heeft. Gezien zijn erbarmelijke gedichten vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef riri het volgende:
Brian heeft totaal gewoon alle verlies van realiteitszin
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:29 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik dacht dat 't 'n soort quizje was
Vond 't al 'n rare vraagstelling
Ze had Liesbeth aan de lijn in de private en hoorde dat er 'achter' een nieuwe collega was gekomen. Meteen riep ze "Dan kom ik wel even naar je toe om kennis te maken". Natasia is erg goed om zich meteen 'in te likken' bij iedereen die 'achter' werkt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
Nou gzd weet hij al dat hij in ieder geval niet moet zingen, de rest volgt welquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of hij in het 'normale leven' wel enige vorm van realiteitszin heeft. Gezien zijn erbarmelijke gedichten vrees ik het ergste.
De identiteit van Cora is niet door Brian onthuld, maar door Tien. Als je even googelde op de naam van het bedrijf dat vol in beeld was, wist je hoe Cora heette, waar ze woonde, etc.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
Het moet voor de ouders van Cora ook bijzonder moeilijk zijn.
Ze beheren een camping met een groot terrein en het is hoogseizoen.
Het op een dermate agressieve wijze meerdere malen noemen van het adres kan door zijn achterban en/of wat voor idioten dan ook opgevat worden als een oproep om daar rottigheid uit te halen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
De identiteit van Cora is niet door Brian onthuld, maar door Tien. Als je even googelde op de naam van het bedrijf dat vol in beeld was, wist je hoe Cora heette, waar ze woonde, etc.
Maar je gaat toch niet 'niet meer op een camping staan omdat die beheerd wordt door de ouders van de vriendin van iemand die in DGK zit'?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
Het moet voor de ouders van Cora ook bijzonder moeilijk zijn.
Ze beheren een camping met een groot terrein en het is hoogseizoen.
Juistquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:37 schreef riri het volgende:
hoe kom je aan dat geld dan amanda?
van je moeder?
Ik heb nooit naar soaps of BB gekeken, en kan derhalve niet vergelijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet 'niet meer op een camping staan omdat die beheerd wordt door de ouders van de vriendin van iemand die in DGK zit'?![]()
Bij BB liepen de gemoederen ook hoog op hoor, maar als 't programma beeindigd is en ze zijn buiten de kooi, dan ebt dat fanatisme onder gekke mensen vanzelf weer weg. Volgens mij is een oud kooi bewoner of BB-bewoner nooit iets overkomen door 't spel binnen 't programma![]()
Ik begrijp er ook niets van, maar als deze redactie niets doet, dan wsl wel van andere serieuze media.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Het op een dermate agressieve wijze meerdere malen noemen van het adres kan door zijn achterban en/of wat voor idioten dan ook opgevat worden als een oproep om daar rottigheid uit te halen.
Daarom moet 10 die gevaarlijke gek er per direct uit zetten.
Waarom niet? Als je haar al als prépuber heur haar laat blonderen, haar als jonge tiener (volgens niet aflatende geruchten) nieuwe tieten geeft, past dit perfect in het beeld dat ik van mamma Amanda heb.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:39 schreef SiRojK het volgende:
Je kunt toch als moeder je dochter van 18 niet in teasers laten gaan werken
Heb je je mail al gestuurd?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niets van, maar als deze redactie niets doet, dan wsl wel van andere serieuze media.
en 6 maanden niks van zich laat horen....quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je haar al als prépuber heur haar laat blonderen, haar als jonge tiener (volgens niet aflatende geruchten) nieuwe tieten geeft, past dit perfect in het beeld dat ik van mamma Amanda heb.
Ik kan er ook niets aan doen, maar die moeder is gewoon geen moeder.. Amanda is fucking 19 en kan totaaaaaaaaal niet voor zichzelf zorgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je haar al als prépuber heur haar laat blonderen, haar als jonge tiener (volgens niet aflatende geruchten) nieuwe tieten geeft, past dit perfect in het beeld dat ik van mamma Amanda heb.
Dat is ook makkelijker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef Taurus het volgende:
Van Brian kun je ook niet makkelijk winnen in die kooi hoor. Tegen domheid kun je niet op, en wat betreft intellect zijn er natuurlijk echt twee kampen in dat huis, altijd al geweest. Maar door de onwetendheid, naiviteit, oogkleppen en schijnheiligheid van BAN worden voor de hand liggende oorzaken of gevolgen van dingen zó verdraaid dat BAN er altijd als slachtoffer of winnaars uit komen (voor henzelf). Das verdomde moeilijk dan.
Het is echt ongelooflijk hoe zij dingen verdraaien zodat het voor henzelf goed uit komt, en daar ook écht zelf in geloven. Soms denk ik wel 's dat het leven als je zo denkt veul en veul makkelijker is![]()
Nee, jij wil Brian er sowieso uit hebben. Dat is een losstaand feit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Het op een dermate agressieve wijze meerdere malen noemen van het adres kan door zijn achterban en/of wat voor idioten dan ook opgevat worden als een oproep om daar rottigheid uit te halen.
Daarom moet 10 die gevaarlijke gek er per direct uit zetten.
Als je echt achter iemands adres wilt komen, lukt dat wel, tuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef voyeur het volgende: Google is behulpzamer dan Brian...
Als we toch even wat Voer voor Psychologen nuttigen: mij dunkt dat Huub zo mogelijk nog ernstiger persoonlijkheidsstoornissen heeft. Brian is een dromer die niet zo houdt van de realiteit. Daar kan ik het grote kwaad niet in zien. Huub is een manipulatieve psychopaat die ongetwijfeld nog heel wat ellende aan gaat richten in zijn leven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is ook makkelijker.
Want je hoeft jezelf niet te verbeteren, aan minpunten te werken. Jij hebt het goed met mensen en de mensheid voor, en als jij in de fout gaat dan komt dat DUS door mensen die het niét goed met jou voor hebben. Heel simpel, heel overzichtelijk. Het mag voor iemand die mentaal gezond is bizar lijken, maar het is écht mogelijk om zo'n verwrongen zelfbeeld te ontwikkelen. Zeker als je voortdurend in dat beeld gesteund wordt. Bijvoorbeeld door een moeder die je altijd maar de hemel inprijst, al je daden vergoeilijkt en bij conflicten onmiddelijk de slachtofferrol op zich neemt ook al is ze dader.
Ook denk ik niet dat Brian in de buitenwereld veel openhartige kritiek zal horen. Het is moeilijk te beoordelen, maar voor zover ik gezien heb, praten hij en zijn vrienden absoluut niet op zo'n level.
Kijk naar zijn gedichten. Zo práát hij ook, met z'n matties: pretentie van hier tot Tokyo Yo, diepgang van een walnoot.
Vanaf dag 1 toen ik nog uitging van een programma zoals aangekondigd, heb ik niet begrepen wat dat rare ventje in het programma te zoeken had. Die mening is niet veranderd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, jij wil Brian er sowieso uit hebben. Dat is een losstaand feit.
Mensen die agressief hadden willen worden (gek idee, maar soi) zouden om te beginnen al nooit Cora als doelwit uitzoeken en als ze uit een of andere morbide obsessie met dikke meisjes iets wilden hadden ze het adres zo kunnen vinden.
Ze is met naam en toenaam te vinden, je kan haar bruidsjurk vast bekijken, zien bij welke tennisclub en in welk team ze speelt etc. Google is behulpzamer dan Brian...
De intentie was slechts een slechte demonstratie van vermeende macht over Jaap. Erg sukkelig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je echt achter iemands adres wilt komen, lukt dat wel, tuurlijk.
Dit doet echter niets af verder aan de inténtie waarmee Brian dat adres de ether in slingerde. Hint: die intentie was niét: "het adres is toch al via Google op te speuren, dus kan ik het net zo goed nog even op de live-streams roepen."
Ik heb het idee dat Wilgo al lang tabak had van Natasia. En dat dat ook bekend was bij Natasia. Misschien heeft Ton haar nu ook wel laten zittenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef 2live het volgende:
natas die net terug kwam van achter en zo geheimzinnig deed...vlgs VOL zei ze dat ze single is nu.
Wilgo en zij zijn uit elkaar.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef 2live het volgende:
natas die net terug kwam van achter en zo geheimzinnig deed...vlgs VOL zei ze dat ze single is nu.
Wilgo en zij zijn uit elkaar.
Ook dat laatste doet niéts af aan de inténtie waarmee Brian dit deed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
De intentie was slechts een slechte demonstratie van vermeende macht over Jaap. Erg sukkelig.
Verder lijkt het me lastiger om dag in nacht uit naar de streams te moeten luisteren in de hoop een adres te pakken te krijgen dan even iets in google in te tikken, maar ik zal wel een luie crimineel zijn.
Huubje is ook een driftkikker, maar die uit geen zware bedreigingen, zeker niet richting achterban van de medebewoners, en bovendien zie ik hem geen echt gevaarlijke dingen uithalen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als we toch even wat Voer voor Psychologen nuttigen: mij dunkt dat Huub zo mogelijk nog ernstiger persoonlijkheidsstoornissen heeft. Brian is een dromer die niet zo houdt van de realiteit. Daar kan ik het grote kwaad niet in zien. Huub is een manipulatieve psychopaat die ongetwijfeld nog heel wat ellende aan gaat richten in zijn leven.
Qua diepgang lijken het me beiden geen mensen waar je langer dan dertig seconden mee wil vertoeven op een feestje.
Ik denk dat Huub inderdaad ook wel eens overschat wordt in z'n intelligentie, maar binnen dat huis begrijp ik best dat hij zelf naast z'n schoenen gaat lopen. Dat is niet zo moeilijk met die andere mensen om hem heen. Maar ik denk dat je hem psychisch ook zwaar overschat hoor, 'n manipulatieve psychopaat..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Als we toch even wat Voer voor Psychologen nuttigen: mij dunkt dat Huub zo mogelijk nog ernstiger persoonlijkheidsstoornissen heeft. Brian is een dromer die niet zo houdt van de realiteit. Daar kan ik het grote kwaad niet in zien. Huub is een manipulatieve psychopaat die ongetwijfeld nog heel wat ellende aan gaat richten in zijn leven.
Qua diepgang lijken het me beiden geen mensen waar je langer dan dertig seconden mee wil vertoeven op een feestje.
Sorry, maar dit vind ik een goedkope opmerking van een intelligent mens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
De intentie was slechts een slechte demonstratie van vermeende macht over Jaap. Erg sukkelig.
Verder lijkt het me lastiger om dag in nacht uit naar de streams te moeten luisteren in de hoop een adres te pakken te krijgen dan even iets in google in te tikken, maar ik zal wel een luie crimineel zijn.
En de relatie was sowieso al 'n farce want het interesseert haar schijnbaar niks?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
kort sdamengevat;
natas heeft een nieuw vriendje uitgezocht in de nieuwe vriendejes catalogus
a; hoezo?
natas fluistert........[ vlgs VOL dat ze single is]
brian; hoelang al
n; weet niet al een tijdje klaarblijkelijk
amanda vraagt zich af of natas dan blijft
natas zegt nee, want dan roepen mijn kindjes wat heb je beloofd
Wilgo heeft haar eindelijk gedumpt.
Brian riep zelfs meteen dat Japio nu ook een probleem had en De Sjaak was ..... Dat zegt toch genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dat laatste doet niéts af aan de inténtie waarmee Brian dit deed.
"Uiting van macht" is dan een flink understatement. Brian wist dondersgoed dat het link is om zoiets te doen. ....
Whahaha, Natasia sprak over Patricia .... Het is uit met Nathanael !quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
kort sdamengevat;
natas heeft een nieuw vriendje uitgezocht in de nieuwe vriendejes catalogus
a; hoezo?
natas fluistert........[ vlgs VOL dat ze single is]
brian; hoelang al
n; weet niet al een tijdje klaarblijkelijk
amanda vraagt zich af of natas dan blijft
natas zegt nee, want dan roepen mijn kindjes wat heb je beloofd
Wilgo heeft haar eindelijk gedumpt.
Dat ben ik met je eens hoor. Ik bedoelde zeker niet te suggereren dat Huub mensen zou bedreigen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Huubje is ook een driftkikker, maar die uit geen zware bedreigingen, zeker niet richting achterban van de medebewoners, en bovendien zie ik hem geen echt gevaarlijke dingen uithalen.
Steeds over agressie buiten DGK praten en dreigen, en familie van medebewoners beledigen is een BAN aangelegenheid.
Maar wat heeft dat dan met het wel of niet blijven van Natasia te maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whahaha, Natasia sprak over Patricia .... Het is uit met Nathanael !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |