Is haar Touareg nu nog niet afgeleverd? Schande!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja belt met de FEBO dat ze toch echt wil autorijden. Ze heeft binnenkort 4 maanden haar rijbewijs en nog geen meter gereden.
Brian vertelde ooit dat ie in Breukelen is geboren, en op zij achtste jaar naar Bonaire vertrok. Op zijn achttiende kwam ie terug naar Nederland.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow nee wat is hij dan volgens jou?? Ik ken zijn moeder, hij is idd geen volbloed. Hij spreekt Papiumentu, scheld en doet antiliaans. Komt van Bonaire (is volgens mij al 200.000.000.000 jaar een eiland voor de kust van zuid amerika, geruled door NL...maar word de ANTILLEN genoemd. dus jah...volgens mij is die toch echt antiliaan
hhhh
Mooie cap.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Wahahha, Jaap heeft een vlieg 'gevangen':
[afbeelding]
Top capquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Wahahha, Jaap heeft een vlieg 'gevangen':
[afbeelding]
Triootje!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij is 25% Antilliaan, ben je dan een Antilliaan?
Ik ben 50% fins, 25% japans en 25% frans, maar niemand heeft mij ooit aangezien voor een Japanner...
Fijn, ik stoorde me er ook nogal aan...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie middag mensen. even belangriijk maar offtopic
Ik wil gaarne mijn excuus aanbieden voor mijn grove mond. ...
Gert je Boodschap was duidelijk en zal me aanpassen aan het Fok Forum.
Wat zei Huub ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:30 schreef Gert het volgende:
Haha, Palma nog even lekker geïrriteerd door de opmerking van Huub.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:30 schreef SiRojK het volgende:
Ze mist alleen nog een bezem en een hoed:
[afbeelding]
Dat hij graag op de hoogte gehouden wil worden van eventuele strubbelingen tussen haar en het personeel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |