Jah, voelde me al zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij bent idd als onder een steenHuub vertelde dat hij met Japio naar Yab Yum wil gaan .....
catalagusquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
natas was een nieuw vriendje kijken achter in een nieuwvriendje catalogus
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:24 schreef 2live het volgende:
brian; lieke vindt het niet erg dat ze zo onbeschoft wordt behandeld.
a; ze is ook zo gemaakt
b; overdreven
Ik vraag me serieus af of hij in het 'normale leven' wel enige vorm van realiteitszin heeft. Gezien zijn erbarmelijke gedichten vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef riri het volgende:
Brian heeft totaal gewoon alle verlies van realiteitszin
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:29 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik dacht dat 't 'n soort quizje was
Vond 't al 'n rare vraagstelling
Ze had Liesbeth aan de lijn in de private en hoorde dat er 'achter' een nieuwe collega was gekomen. Meteen riep ze "Dan kom ik wel even naar je toe om kennis te maken". Natasia is erg goed om zich meteen 'in te likken' bij iedereen die 'achter' werkt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
natas was een nieuw vriendje kijken achter in een nieuwvriendje catalogus
Nou gzd weet hij al dat hij in ieder geval niet moet zingen, de rest volgt welquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of hij in het 'normale leven' wel enige vorm van realiteitszin heeft. Gezien zijn erbarmelijke gedichten vrees ik het ergste.
De identiteit van Cora is niet door Brian onthuld, maar door Tien. Als je even googelde op de naam van het bedrijf dat vol in beeld was, wist je hoe Cora heette, waar ze woonde, etc.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
Het moet voor de ouders van Cora ook bijzonder moeilijk zijn.
Ze beheren een camping met een groot terrein en het is hoogseizoen.
Het op een dermate agressieve wijze meerdere malen noemen van het adres kan door zijn achterban en/of wat voor idioten dan ook opgevat worden als een oproep om daar rottigheid uit te halen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
De identiteit van Cora is niet door Brian onthuld, maar door Tien. Als je even googelde op de naam van het bedrijf dat vol in beeld was, wist je hoe Cora heette, waar ze woonde, etc.
Maar je gaat toch niet 'niet meer op een camping staan omdat die beheerd wordt door de ouders van de vriendin van iemand die in DGK zit'?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
Het moet voor de ouders van Cora ook bijzonder moeilijk zijn.
Ze beheren een camping met een groot terrein en het is hoogseizoen.
Juistquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:37 schreef riri het volgende:
hoe kom je aan dat geld dan amanda?
van je moeder?
Ik heb nooit naar soaps of BB gekeken, en kan derhalve niet vergelijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet 'niet meer op een camping staan omdat die beheerd wordt door de ouders van de vriendin van iemand die in DGK zit'?![]()
Bij BB liepen de gemoederen ook hoog op hoor, maar als 't programma beeindigd is en ze zijn buiten de kooi, dan ebt dat fanatisme onder gekke mensen vanzelf weer weg. Volgens mij is een oud kooi bewoner of BB-bewoner nooit iets overkomen door 't spel binnen 't programma![]()
Ik begrijp er ook niets van, maar als deze redactie niets doet, dan wsl wel van andere serieuze media.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Het op een dermate agressieve wijze meerdere malen noemen van het adres kan door zijn achterban en/of wat voor idioten dan ook opgevat worden als een oproep om daar rottigheid uit te halen.
Daarom moet 10 die gevaarlijke gek er per direct uit zetten.
Waarom niet? Als je haar al als prépuber heur haar laat blonderen, haar als jonge tiener (volgens niet aflatende geruchten) nieuwe tieten geeft, past dit perfect in het beeld dat ik van mamma Amanda heb.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:39 schreef SiRojK het volgende:
Je kunt toch als moeder je dochter van 18 niet in teasers laten gaan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |