abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50657393
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Jij bent idd als onder een steen Huub vertelde dat hij met Japio naar Yab Yum wil gaan .....
Jah, voelde me al zo
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:27:40 #252
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_50657395
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
natas was een nieuw vriendje kijken achter in een nieuwvriendje catalogus
catalagus
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_50657401
b; hoelang speelt het
n; weet ik veel, een tijdje klaarblijkelijk.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50657409
Wel mooi trouwens die muzikale ontwikkeling van Huub...
pi_50657467
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:24 schreef 2live het volgende:
brian; lieke vindt het niet erg dat ze zo onbeschoft wordt behandeld.
a; ze is ook zo gemaakt
b; overdreven
Ik dacht dat 't 'n soort quizje was Vond 't al 'n rare vraagstelling
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:30:00 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50657474
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef riri het volgende:

Brian heeft totaal gewoon alle verlies van realiteitszin
Ik vraag me serieus af of hij in het 'normale leven' wel enige vorm van realiteitszin heeft. Gezien zijn erbarmelijke gedichten vrees ik het ergste.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50657497
Het moet voor de ouders van Cora ook bijzonder moeilijk zijn.
Ze beheren een camping met een groot terrein en het is hoogseizoen.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50657502
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik dacht dat 't 'n soort quizje was Vond 't al 'n rare vraagstelling
Jij miste C al?
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:31:20 #260
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50657513
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
natas was een nieuw vriendje kijken achter in een nieuwvriendje catalogus
Ze had Liesbeth aan de lijn in de private en hoorde dat er 'achter' een nieuwe collega was gekomen. Meteen riep ze "Dan kom ik wel even naar je toe om kennis te maken". Natasia is erg goed om zich meteen 'in te likken' bij iedereen die 'achter' werkt.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:32:12 #261
127004 maril
Smeetsfan
pi_50657538
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af of hij in het 'normale leven' wel enige vorm van realiteitszin heeft. Gezien zijn erbarmelijke gedichten vrees ik het ergste.
Nou gzd weet hij al dat hij in ieder geval niet moet zingen, de rest volgt wel
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_50657550
Huub is echt het std ventje van rijke ouders... Is aan de ene kant heel prestatie gericht, heeft ook een goede opleiding (mogelijkheid gehad), maar wilde dat eigenlijk niet door een prestatiedruk vanuit zijn ouders... Aan de andere kant wil hij het een beetje ontlopen, door veel drugs te gebruiken en andere onzin
pi_50657555
Goedemorgen :W
pi_50657579
Wat heeft natas te horen gekregen? Het lijkt alsof ze gehoord heeft dat ze eerdaags kan vertrekken.
Ze heeft het over haar kindjes die dan zouden roepen; wat had je beloofd. Als amanda het heeft over blijven.
Brian die vroeg ; hoe lang speelt het
natas; weet ik veel al een tijdje klaarblijkelijk....maar dat is niet erg.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:33:35 #265
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50657585
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
De identiteit van Cora is niet door Brian onthuld, maar door Tien. Als je even googelde op de naam van het bedrijf dat vol in beeld was, wist je hoe Cora heette, waar ze woonde, etc.
Here we are now, entertain us.
pi_50657661
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:33 schreef voyeur het volgende:

[..]

De identiteit van Cora is niet door Brian onthuld, maar door Tien. Als je even googelde op de naam van het bedrijf dat vol in beeld was, wist je hoe Cora heette, waar ze woonde, etc.
Het op een dermate agressieve wijze meerdere malen noemen van het adres kan door zijn achterban en/of wat voor idioten dan ook opgevat worden als een oproep om daar rottigheid uit te halen.
Daarom moet 10 die gevaarlijke gek er per direct uit zetten.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_50657665
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
Maar je gaat toch niet 'niet meer op een camping staan omdat die beheerd wordt door de ouders van de vriendin van iemand die in DGK zit'?

Bij BB liepen de gemoederen ook hoog op hoor, maar als 't programma beeindigd is en ze zijn buiten de kooi, dan ebt dat fanatisme onder gekke mensen vanzelf weer weg. Volgens mij is een oud kooi bewoner of BB-bewoner nooit iets overkomen door 't spel binnen 't programma
pi_50657680
Ze moeten echt gaan speeddaten met Terror Theo en Mama Huub.. Dat wordt vooral lachen met terror Theo denk ik
pi_50657687
hoe kom je aan dat geld dan amanda?
van je moeder?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50657719
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:37 schreef riri het volgende:
hoe kom je aan dat geld dan amanda?
van je moeder?
Juist En een klein beetje dat ze verdient met haar tieten showen in Teasers.
pi_50657749
Je kunt toch als moeder je dochter van 18 niet in teasers laten gaan werken
pi_50657752
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef Taurus het volgende:

[..]

Maar je gaat toch niet 'niet meer op een camping staan omdat die beheerd wordt door de ouders van de vriendin van iemand die in DGK zit'?

Bij BB liepen de gemoederen ook hoog op hoor, maar als 't programma beeindigd is en ze zijn buiten de kooi, dan ebt dat fanatisme onder gekke mensen vanzelf weer weg. Volgens mij is een oud kooi bewoner of BB-bewoner nooit iets overkomen door 't spel binnen 't programma
Ik heb nooit naar soaps of BB gekeken, en kan derhalve niet vergelijken.
Het totaalplaatje dat ik hier zie verontrust mij ten zeerste.
pi_50657779
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef FdW het volgende:

[..]

Het op een dermate agressieve wijze meerdere malen noemen van het adres kan door zijn achterban en/of wat voor idioten dan ook opgevat worden als een oproep om daar rottigheid uit te halen.
Ik begrijp er ook niets van, maar als deze redactie niets doet, dan wsl wel van andere serieuze media.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:41:15 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50657798
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:39 schreef SiRojK het volgende:
Je kunt toch als moeder je dochter van 18 niet in teasers laten gaan werken
Waarom niet? Als je haar al als prépuber heur haar laat blonderen, haar als jonge tiener (volgens niet aflatende geruchten) nieuwe tieten geeft, past dit perfect in het beeld dat ik van mamma Amanda heb.
pi_50657841
Het is toch niet normaal..Zit een vrouw van 33 in je tuin 'sexy motherfucker' te schreeuwen.. Dat kan gewoon niet, ze moeten die mensen verbieden zich als uitschot te gedragen, ook al zijn ze het wel!
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:42:51 #276
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50657848
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:40 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ik begrijp er ook niets van, maar als deze redactie niets doet, dan wsl wel van andere serieuze media.
Heb je je mail al gestuurd?
I've got more game than Monopoly.
pi_50657873
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je haar al als prépuber heur haar laat blonderen, haar als jonge tiener (volgens niet aflatende geruchten) nieuwe tieten geeft, past dit perfect in het beeld dat ik van mamma Amanda heb.
en 6 maanden niks van zich laat horen....
pi_50657876
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan er ook niets aan doen, maar die moeder is gewoon geen moeder.. Amanda is fucking 19 en kan totaaaaaaaaal niet voor zichzelf zorgen
pi_50657892
Goedemorgen :W
  Moderator woensdag 20 juni 2007 @ 16:44:34 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50657896
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:19 schreef Taurus het volgende:
Van Brian kun je ook niet makkelijk winnen in die kooi hoor. Tegen domheid kun je niet op, en wat betreft intellect zijn er natuurlijk echt twee kampen in dat huis, altijd al geweest. Maar door de onwetendheid, naiviteit, oogkleppen en schijnheiligheid van BAN worden voor de hand liggende oorzaken of gevolgen van dingen zó verdraaid dat BAN er altijd als slachtoffer of winnaars uit komen (voor henzelf). Das verdomde moeilijk dan.
Het is echt ongelooflijk hoe zij dingen verdraaien zodat het voor henzelf goed uit komt, en daar ook écht zelf in geloven. Soms denk ik wel 's dat het leven als je zo denkt veul en veul makkelijker is
Dat is ook makkelijker.
Want je hoeft jezelf niet te verbeteren, aan minpunten te werken. Jij hebt het goed met mensen en de mensheid voor, en als jij in de fout gaat dan komt dat DUS door mensen die het niét goed met jou voor hebben. Heel simpel, heel overzichtelijk. Het mag voor iemand die mentaal gezond is bizar lijken, maar het is écht mogelijk om zo'n verwrongen zelfbeeld te ontwikkelen. Zeker als je voortdurend in dat beeld gesteund wordt. Bijvoorbeeld door een moeder die je altijd maar de hemel inprijst, al je daden vergoeilijkt en bij conflicten onmiddelijk de slachtofferrol op zich neemt ook al is ze dader.

Ook denk ik niet dat Brian in de buitenwereld veel openhartige kritiek zal horen. Het is moeilijk te beoordelen, maar voor zover ik gezien heb, praten hij en zijn vrienden absoluut niet op zo'n level.
Kijk naar zijn gedichten. Zo práát hij ook, met z'n matties: pretentie van hier tot Tokyo Yo, diepgang van een walnoot.

Wat ook nog in het achterhoofd gehouden moet worden: Brian heeft niet wérkelijk spijt van zijn aktie. Dat zegt hij omdat dit moet van achter. Hij heeft het niet in een vlaag van woede gedaan. Hij heeft rustig zijn notitieboekje gepakt, het adres uit zijn hoofd geleerd, en liep toen naar Jaap en Huub. Toen het gesprek, door toedoen van Brian, uit de hand liep, begon hij dat adres te gillen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:44:51 #281
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50657900
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:36 schreef FdW het volgende:

[..]

Nee, jij wil Brian er sowieso uit hebben. Dat is een losstaand feit.
Mensen die agressief hadden willen worden (gek idee, maar soi) zouden om te beginnen al nooit Cora als doelwit uitzoeken en als ze uit een of andere morbide obsessie met dikke meisjes iets wilden hadden ze het adres zo kunnen vinden.

Ze is met naam en toenaam te vinden, je kan haar bruidsjurk vast bekijken, zien bij welke tennisclub en in welk team ze speelt etc. Google is behulpzamer dan Brian...
  Moderator woensdag 20 juni 2007 @ 16:48:32 #282
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50658004
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef voyeur het volgende: Google is behulpzamer dan Brian...
Als je echt achter iemands adres wilt komen, lukt dat wel, tuurlijk.
Dit doet echter niets af verder aan de inténtie waarmee Brian dat adres de ether in slingerde. Hint: die intentie was niét: "het adres is toch al via Google op te speuren, dus kan ik het net zo goed nog even op de live-streams roepen."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:49:13 #283
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50658020
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is ook makkelijker.
Want je hoeft jezelf niet te verbeteren, aan minpunten te werken. Jij hebt het goed met mensen en de mensheid voor, en als jij in de fout gaat dan komt dat DUS door mensen die het niét goed met jou voor hebben. Heel simpel, heel overzichtelijk. Het mag voor iemand die mentaal gezond is bizar lijken, maar het is écht mogelijk om zo'n verwrongen zelfbeeld te ontwikkelen. Zeker als je voortdurend in dat beeld gesteund wordt. Bijvoorbeeld door een moeder die je altijd maar de hemel inprijst, al je daden vergoeilijkt en bij conflicten onmiddelijk de slachtofferrol op zich neemt ook al is ze dader.

Ook denk ik niet dat Brian in de buitenwereld veel openhartige kritiek zal horen. Het is moeilijk te beoordelen, maar voor zover ik gezien heb, praten hij en zijn vrienden absoluut niet op zo'n level.
Kijk naar zijn gedichten. Zo práát hij ook, met z'n matties: pretentie van hier tot Tokyo Yo, diepgang van een walnoot.
Als we toch even wat Voer voor Psychologen nuttigen: mij dunkt dat Huub zo mogelijk nog ernstiger persoonlijkheidsstoornissen heeft. Brian is een dromer die niet zo houdt van de realiteit. Daar kan ik het grote kwaad niet in zien. Huub is een manipulatieve psychopaat die ongetwijfeld nog heel wat ellende aan gaat richten in zijn leven.
Qua diepgang lijken het me beiden geen mensen waar je langer dan dertig seconden mee wil vertoeven op een feestje.
pi_50658029
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:44 schreef voyeur het volgende:

[..]

Nee, jij wil Brian er sowieso uit hebben. Dat is een losstaand feit.
Mensen die agressief hadden willen worden (gek idee, maar soi) zouden om te beginnen al nooit Cora als doelwit uitzoeken en als ze uit een of andere morbide obsessie met dikke meisjes iets wilden hadden ze het adres zo kunnen vinden.

Ze is met naam en toenaam te vinden, je kan haar bruidsjurk vast bekijken, zien bij welke tennisclub en in welk team ze speelt etc. Google is behulpzamer dan Brian...
Vanaf dag 1 toen ik nog uitging van een programma zoals aangekondigd, heb ik niet begrepen wat dat rare ventje in het programma te zoeken had. Die mening is niet veranderd.
Kubatz is van dag 1 een liability voor het programma.

De rest van wat je hier schrijft is m.i. niet relevant in het kader van de bedoeling die Kubatz had.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:51:25 #285
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50658089
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je echt achter iemands adres wilt komen, lukt dat wel, tuurlijk.
Dit doet echter niets af verder aan de inténtie waarmee Brian dat adres de ether in slingerde. Hint: die intentie was niét: "het adres is toch al via Google op te speuren, dus kan ik het net zo goed nog even op de live-streams roepen."
De intentie was slechts een slechte demonstratie van vermeende macht over Jaap. Erg sukkelig.

Verder lijkt het me lastiger om dag in nacht uit naar de streams te moeten luisteren in de hoop een adres te pakken te krijgen dan even iets in google in te tikken, maar ik zal wel een luie crimineel zijn.
pi_50658095
natas die net terug kwam van achter en zo geheimzinnig deed...vlgs VOL zei ze dat ze single is nu.
Wilgo en zij zijn uit elkaar.
pi_50658099
Volgens mij kun je wel tegen BAN op.. Die maken zichzelf gek, ook al blijven ze alles voor zichzelf goed praten.. het probleem is dat ze niet kunnen relativeren en niet kunnen zelfreflecteren.. Er komt een moment dat ze zichzelf tegenkomen en er helemaal niets meer van snappen, totaal niet meer snappen waar ze mee bezig zijn...
Daarnaast kan BAN niet relativeren en dat maakt dat je ze gemakkelijker kunt pakken met materiele dingen.. Ze hebben het gevoel dat je echt iets van ze afpakt, terwijl iemand met een relativeringsvermogen denkt, what the heck, dat weegt niet of tegen dit of dat.....
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:54:55 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50658180
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef 2live het volgende:
natas die net terug kwam van achter en zo geheimzinnig deed...vlgs VOL zei ze dat ze single is nu.
Ik heb het idee dat Wilgo al lang tabak had van Natasia. En dat dat ook bekend was bij Natasia. Misschien heeft Ton haar nu ook wel laten zitten .
pi_50658240
dat meende ik net ok te horen
in haar telefoon gesprek met de kapster
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef 2live het volgende:
  Moderator woensdag 20 juni 2007 @ 16:57:46 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50658253
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef voyeur het volgende:

[..]

De intentie was slechts een slechte demonstratie van vermeende macht over Jaap. Erg sukkelig.

Verder lijkt het me lastiger om dag in nacht uit naar de streams te moeten luisteren in de hoop een adres te pakken te krijgen dan even iets in google in te tikken, maar ik zal wel een luie crimineel zijn.
Ook dat laatste doet niéts af aan de inténtie waarmee Brian dit deed.
"Uiting van macht" is dan een flink understatement. Brian wist dondersgoed dat het link is om zoiets te doen. Ze krijgen genoeg mee van de buitenwereld, zij weten bijvoorbeeld ook dat het huis van Palma beklad is. En wat zei Brian triomfantelijk tegen Natasia en Amanda, nadat hij het adres had geroepen: "We hebben wéér gewonnen. Jaap schijt nu in zijn broek van angst."
pi_50658267
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:49 schreef voyeur het volgende:

[..]

Als we toch even wat Voer voor Psychologen nuttigen: mij dunkt dat Huub zo mogelijk nog ernstiger persoonlijkheidsstoornissen heeft. Brian is een dromer die niet zo houdt van de realiteit. Daar kan ik het grote kwaad niet in zien. Huub is een manipulatieve psychopaat die ongetwijfeld nog heel wat ellende aan gaat richten in zijn leven.
Qua diepgang lijken het me beiden geen mensen waar je langer dan dertig seconden mee wil vertoeven op een feestje.
Huubje is ook een driftkikker, maar die uit geen zware bedreigingen, zeker niet richting achterban van de medebewoners, en bovendien zie ik hem geen echt gevaarlijke dingen uithalen.
Steeds over agressie buiten DGK praten en dreigen, en familie van medebewoners beledigen is een BAN aangelegenheid.
pi_50658309
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:49 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik denk dat Huub inderdaad ook wel eens overschat wordt in z'n intelligentie, maar binnen dat huis begrijp ik best dat hij zelf naast z'n schoenen gaat lopen. Dat is niet zo moeilijk met die andere mensen om hem heen. Maar ik denk dat je hem psychisch ook zwaar overschat hoor, 'n manipulatieve psychopaat.. Dat klinkt wel heel erg eng. Ik heb hem gewoon 't spelletje zien spelen, en niets gevaarlijks zien uithalen..
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:00:03 #293
bright side of life
pi_50658324
Keep the Sunny Side Up
pi_50658329
kort sdamengevat;

natas heeft een nieuw vriendje uitgezocht in de nieuwe vriendejes catalogus
a; hoezo?
natas fluistert........[ vlgs VOL dat ze single is]
brian; hoelang al
n; weet niet al een tijdje klaarblijkelijk
amanda vraagt zich af of natas dan blijft
natas zegt nee, want dan roepen mijn kindjes wat heb je beloofd

Wilgo heeft haar eindelijk gedumpt.
pi_50658362
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef voyeur het volgende:

[..]

Sorry, maar dit vind ik een goedkope opmerking van een intelligent mens.
Alles wat er gebeurt in de kooi wordt beschreven in diverse fora en media, zeker als het ingrijpend is.

[ Bericht 0% gewijzigd door FdW op 20-06-2007 17:06:53 ]
pi_50658371
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
kort sdamengevat;

a; hoezo?
brian; hoelang al

En de relatie was sowieso al 'n farce want het interesseert haar schijnbaar niks?
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:01:47 #297
bright side of life
pi_50658377
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Ook dat laatste doet niéts af aan de inténtie waarmee Brian dit deed.
"Uiting van macht" is dan een flink understatement. Brian wist dondersgoed dat het link is om zoiets te doen. ....
Brian riep zelfs meteen dat Japio nu ook een probleem had en De Sjaak was ..... Dat zegt toch genoeg.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:02:49 #298
bright side of life
pi_50658401
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
kort sdamengevat;

a; hoezo?
brian; hoelang al

Whahaha, Natasia sprak over Patricia .... Het is uit met Nathanael !
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:03:25 #299
798 voyeur
bemoeit zich
pi_50658422
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:58 schreef FdW het volgende:

[..]

Huubje is ook een driftkikker, maar die uit geen zware bedreigingen, zeker niet richting achterban van de medebewoners, en bovendien zie ik hem geen echt gevaarlijke dingen uithalen.
Steeds over agressie buiten DGK praten en dreigen, en familie van medebewoners beledigen is een BAN aangelegenheid.
Dat ben ik met je eens hoor. Ik bedoelde zeker niet te suggereren dat Huub mensen zou bedreigen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:03:55 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50658430
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whahaha, Natasia sprak over Patricia .... Het is uit met Nathanael !
Maar wat heeft dat dan met het wel of niet blijven van Natasia te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')